Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow zo, ik dacht de aflevering van vandaag..
Moet je slapenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
boh ik ben kapot en zit gewoon te knikkebollen
das toch veul te vroeg?quote:
Tukje doen? Als je lichaam om slaap schreeuwt, kun je beter luisteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
das toch veul te vroeg?
Dan sta ik morgenvroeg om 4:00 uur weer naast men bed...
Je kan er zelfs naakt mee in de sauna gaan zitten en dan de sauna mee naar huis krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is Paul de Leeuw wel een hele toffe vent.
Hij is weer heel goed bevriend met Chantal Janzen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is Paul de Leeuw wel een hele toffe vent.
Spreek je nou uit ervaring?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan er zelfs naakt mee in de sauna gaan zitten en dan de sauna mee naar huis krijgen
Ik zou het best kunnen met PdL. Zeker, zelfs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Je kan er zelfs naakt mee in de sauna gaan zitten en dan de sauna mee naar huis krijgen
Hij zit natuurlijk in de studioquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen met PdL. Zeker, zelfs.
En we gaan ook daadwerkelijk naar de sauna. Misschien is 'ie er wel. I doubt it.
Nu eerst. spoelen
.
Oh.quote:
O gadverdamme neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen met PdL. Zeker, zelfs.
Spoel-ze!quote:En we gaan ook daadwerkelijk naar de sauna. Misschien is 'ie er wel. I doubt it.
Nu eerst. spoelen
.
Hij heeft een keer een sauna weggegeven aan de eerste uit het publiek die naakt in die sauna ging zitten...quote:
Reinquote:
Dat was dus Rein jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een sauna weggegeven aan de eerste uit het publiek die naakt in die sauna ging zitten...
Draait die al? Lijkt me fuhtastisch!quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Draait die al? Lijkt me fuhtastisch!.
Is dat die film met Brad Pitt en George Clooney? Die is wel tof.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Draait die al? Lijkt me fuhtastisch!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |