Heb geen fototoestelquote:
er kwam nog 1 nul bij ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had in de etalage hier om de hoek (Mensroom) een mooie trui gezien die ik wilde hebben en ben hem net gaan halen maar hij was een beetje duurder dan verwachtIk gokte 80 of zo. Maar goed, het is er wel aan af te doen en hij zit mooi. Heeeeeeeeeeeeeeeeele diepe V-hals
Wol of mohair?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb geen fototoestel
Owdat ie 100% wol is zal wel meegeholpen aan de prijs. En dwz at ie gaat kriebelen
verplicht handwas en liggend drogenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb geen fototoestel
Owdat ie 100% wol is zal wel meegeholpen aan de prijs. En dwz at ie gaat kriebelen
Nee fucking merino wol. Ik weet godnondeju niet wat merino is maar misschien is het wel de kutnaam van dat teringschaap. Wel godverdommes kut is is dat je dat klere wol niet ff in de fucking wasmachine en de kanker droger mag flikkeren! DAMMIT!quote:
http://www.coldmethod.euquote:
waarom heb je hem eigenlijk gekocht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee fucking merino wol. Ik weet godnondeju niet wat merino is maar misschien is het wel de kutnaam van dat teringschaap. Wel godverdommes kut is is dat je dat klere wol niet ff in de fucking wasmachine en de kanker droger mag flikkeren! DAMMIT!
Omdat hij me opviel in de etalage en kleren vallen me nooit op. En als ik dan iets mooi vind dan past het nooit en deze paste ook nog eens. Dus. Dan maar kopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waarom heb je hem eigenlijk gekocht?
Nee want ik sta boven je.quote:Ff een vraagje: Ben je echt ontdaan vanwege gisteren?
nou dankjewel hoor, nu is de horde om jou kant uit te komen nog hoger geworden, om die winkels daar onopgemerkt voorbij te kopenquote:
Leuk toch? Is 'ie elke keer als je 'm aantrekt extra bijzonder. Diep in de buidel tasten schept een band met de aankoop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik had in de etalage hier om de hoek (Mensroom) een mooie trui gezien die ik wilde hebben en ben hem net gaan halen maar hij was een beetje duurder dan verwachtIk gokte 80 of zo. Maar goed, het is er wel aan af te doen en hij zit mooi. Heeeeeeeeeeeeeeeeele diepe V-hals
okay ik stel mijn vraag nogmaalsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Leuk toch? Is 'ie elke keer als je 'm aantrekt extra bijzonder. Diep in de buidel tasten schept een band met de aankoop..
En ik heb m'n mooie bomber niet gekocht..
leuke kleding we gaan morgen even naar Oxford streetquote:
Sorry, had je dat al gevraagd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:11 schreef Stroekie het volgende:
okay ik stel mijn vraag nogmaals
Waarom heb jij de bomber niet gekocht?
prijs/kwaliteit verhouding ?
heb ik gehad met een Armani bij bijenwinkelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, had je dat al gevraagd?.
Nadat ik 3 uur naar pagina 1 had zitten kijken ben ik redelijk rap door de rest heen gescrolled.
Prijs/kwaliteit mankeerde niks aan, want het was wel echt de jas. Alles wat ik vanaf nu vind is dan toch niet die jas. Dus ik moet 'm ook eigenlijk maar gewoon gaan halen. Dat heb ik trouwens ook ooit eens gehad met een lange Paul Smith jas van 600 euro, dus een bomber van 140 is eigenlijk zo gek nog niet..
out of the blue zou ik zeggen zwartquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Gellarboy het volgende:
MAAR DE HAMVRAAG IS NU NOG OF IK DE CHAMPAGNE-KLEURIGE OF DE ZWARTE MOET NEMEN!!!
ALLEBEIquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Gellarboy het volgende:
MAAR DE HAMVRAAG IS NU NOG OF IK DE CHAMPAGNE-KLEURIGE OF DE ZWARTE MOET NEMEN!!!
Haha, en toen? Balen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:22 schreef Stroekie het volgende:
heb ik gehad met een Armani bij bijenwinkel
een maand lang dat ding zien hangen, was toen al 50 procent afgeprijsd.
En dan in de rij voor kassa gaan staan en hem dan toch weer terughangenen dat dus 4 vrijdagen achter elkaar. Toen heeft de directie van de winkel ingegrepen en was dat rek vertrokken
![]()
Dit vind ik een goed idee. PDD betaalt.quote:
Gelijk heb je dan. Overigens, is een stoomdroger niets voor je nieuwe truitje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij me opviel in de etalage en kleren vallen me nooit op. En als ik dan iets mooi vind dan past het nooit en deze paste ook nog eens. Dus. Dan maar kopen.
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van je.quote:Nee want ik sta boven je.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Pjederdy het volgende:
Als ik hem betaal, en in ruil daarvoor moet jij me vanavond even lekker doorpijpen, wie is dan de hoer?
Ja, maar zo doen we het altijd al, dus dat kan ook best zo met die bomber!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Pjederdy het volgende:
Als ik hem betaal, en in ruil daarvoor moet jij me vanavond even lekker doorpijpen, wie is dan de hoer?
Ik denk dat ik alleen die ondersteuningsplannen zou kunnen, alhoewel ik niet weet wat MAM isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:54 schreef hierissieweer het volgende:
Oke jongens ik heb werk te verdelen:
keuzes
Zeg maar wat je wilt...
2 JASSENquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb overigens net mijn online rekeningoverzicht bekeken en het staat er prima bij, dus morgen -> jas.
Van Asos?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb 'm gevonden! Deze was het exact. Die capuchon kun je eruit ritsen (zit als een vest helemaal vast tot onderaan, supertof en warm)
[ afbeelding ]
Ik weet het nog steeds niet. Die zwarte was de stoerdere van de twee, die champagne is wat gekleder. Maar ik heb best weinig waar dat leuk mee combineert.quote:
Daar heb ik het plaatje vandaan. Het is exact die.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
Van Asos?
*herkent model* Of de manier van fotograferen (A)
aan de ene kant wel, maar ook wel een soort verzoening met de gedachte ik dus te lang getwijfeld had en anderen voor mij maar de beslissing genomen haddenquote:
Muzisch Agogische Middelen (muziek, drama, beeldende vorming dat soort shit)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen die ondersteuningsplannen zou kunnen, alhoewel ik niet weet wat MAM is
Ja gooi het er maar bij, ik moet toch nog 1 evaluatie rapport schrijven en 2 props beoordelen voor maandagochtend dus huppa wat kan mij het schelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Muzisch Agogische Middelen (muziek, drama, beeldende vorming dat soort shit)
Maar goed, zal ik je even inpraten wat ik wil?
Thats the done deal!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja gooi het er maar bij, ik moet toch nog 1 evaluatie rapport schrijven en 2 props beoordelen voor maandagochtend dus huppa wat kan mij het schelen
Wil je hier wonen in de computerkamer? Wij doen er niks mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zou zo blij zijn als ik eindelijk mijn eigen huisje heb.
Behalve dat we dan even een andere plek moeten zoeken voor de iMac, 300+dvd's, die 30 paar sneakers, en al jouw foto apparatuur wat we daar hebben liggen/staan...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wil je hier wonen in de computerkamer? Wij doen er niks mee..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb 'm gevonden! Deze was het exact. Die capuchon kun je eruit ritsen (zit als een vest helemaal vast tot onderaan, supertof en warm)
[ afbeelding ]
Was dat voor of na je een exemplaar had gekocht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben bij Vrolijk geweest. Er lagen nog 9 exemplaren van je boek, wonderer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |