Gelijk heb je dan. Overigens, is een stoomdroger niets voor je nieuwe truitje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hij me opviel in de etalage en kleren vallen me nooit op. En als ik dan iets mooi vind dan past het nooit en deze paste ook nog eens. Dus. Dan maar kopen.
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van je.quote:Nee want ik sta boven je.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Pjederdy het volgende:
Als ik hem betaal, en in ruil daarvoor moet jij me vanavond even lekker doorpijpen, wie is dan de hoer?
Ja, maar zo doen we het altijd al, dus dat kan ook best zo met die bomber!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Pjederdy het volgende:
Als ik hem betaal, en in ruil daarvoor moet jij me vanavond even lekker doorpijpen, wie is dan de hoer?
Ik denk dat ik alleen die ondersteuningsplannen zou kunnen, alhoewel ik niet weet wat MAM isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:54 schreef hierissieweer het volgende:
Oke jongens ik heb werk te verdelen:
keuzes
Zeg maar wat je wilt...
2 JASSENquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb overigens net mijn online rekeningoverzicht bekeken en het staat er prima bij, dus morgen -> jas.
Van Asos?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb 'm gevonden! Deze was het exact. Die capuchon kun je eruit ritsen (zit als een vest helemaal vast tot onderaan, supertof en warm)
[ afbeelding ]
Ik weet het nog steeds niet. Die zwarte was de stoerdere van de twee, die champagne is wat gekleder. Maar ik heb best weinig waar dat leuk mee combineert.quote:
Daar heb ik het plaatje vandaan. Het is exact die.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
Van Asos?
*herkent model* Of de manier van fotograferen (A)
aan de ene kant wel, maar ook wel een soort verzoening met de gedachte ik dus te lang getwijfeld had en anderen voor mij maar de beslissing genomen haddenquote:
Muzisch Agogische Middelen (muziek, drama, beeldende vorming dat soort shit)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen die ondersteuningsplannen zou kunnen, alhoewel ik niet weet wat MAM is
Ja gooi het er maar bij, ik moet toch nog 1 evaluatie rapport schrijven en 2 props beoordelen voor maandagochtend dus huppa wat kan mij het schelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Muzisch Agogische Middelen (muziek, drama, beeldende vorming dat soort shit)
Maar goed, zal ik je even inpraten wat ik wil?
Thats the done deal!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja gooi het er maar bij, ik moet toch nog 1 evaluatie rapport schrijven en 2 props beoordelen voor maandagochtend dus huppa wat kan mij het schelen
Wil je hier wonen in de computerkamer? Wij doen er niks mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:19 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zou zo blij zijn als ik eindelijk mijn eigen huisje heb.
Behalve dat we dan even een andere plek moeten zoeken voor de iMac, 300+dvd's, die 30 paar sneakers, en al jouw foto apparatuur wat we daar hebben liggen/staan...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wil je hier wonen in de computerkamer? Wij doen er niks mee..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb 'm gevonden! Deze was het exact. Die capuchon kun je eruit ritsen (zit als een vest helemaal vast tot onderaan, supertof en warm)
[ afbeelding ]
Was dat voor of na je een exemplaar had gekocht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben bij Vrolijk geweest. Er lagen nog 9 exemplaren van je boek, wonderer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |