Ja dat ook dus!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef MrBrightside het volgende:
Nee hoor, het maakt geen donder uit, God bestaat namelijk niet. En als hij wel bestaat heeft hij wel wat beters te doen dan de 'Godverdomme's' en 'Jezussen' turven. Dus dat hoef jij ook niet te doen.
Is een inkopper he...quote:
Over inkoppen gesproken..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n obsessie met turfen
dat wordt een wedstrijdje gillen in de goliathquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou... ik ga met een groep van 20 homo's (waarvan ik maar 1 jongen een klein beetje ken), dus rustig zal het heus niet zijn...
We moeten eerst de investeringen eruit hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarpie, gefeliciteerd. Dat je maar schatrijk mag worden.
En mij dan niet vergeet in alle aardigheid die ik met je gedeeld heb.
Hij is een turfanquote:
Goliath ben je gek? no way dat ik daarin ga. Ik ben echt een schijterd als het op zulke dingen aankomt..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt een wedstrijdje gillen in de goliath![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef MrBrightside het volgende:
Ja, want dan begrijpt iedereen zo goed wat je bedoelt.
Zo leerde ik dat ook trouwens.Zo van, ja, als iemand Jezus roept, roep je gewoon heel hard zijn naam, en dan zal die persoon weten hoe erg dat is!!!
Haha.. je moet gewoon een keer over die drempel heen stappenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goliath ben je gek? no way dat ik daarin ga. Ik ben echt een schijterd als het op zulke dingen aankomt..
Hopelijk zijn er meer schijterds die niet in de grotere, enge dingen durfen![]()
hmmm waarom ga ik dan eigenlijk meee...OH, omdat het gezellig is
Durven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goliath ben je gek? no way dat ik daarin ga. Ik ben echt een schijterd als het op zulke dingen aankomt..
Hopelijk zijn er meer schijterds die niet in de grotere, enge dingen durfen![]()
De vlag gaat figuurlijk ook wel uit ja...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is wel een felicitatie waard voor iedereen die er bij betrokken is
Ik vond de Goliath best meevallen, maar ik heb dan ook geen achtbanenvrees, alleen hoogtevrees. Sta doodsangsten uit in een reuzenradquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, weetje hoe doodeng ik de houden achtbaan vond????quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Durven.Maar je moet wel in de Goliath hoor! In ieder geval proberen, zonde als je er niet in gaat.
O God, ik zat 2 jaar terug in dat reuzenrad op de Tilburgse kermis, met XMN8R, Blubberzwijn en nog wat mensen. Gaat blubber als een gek zitten schommelen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond de Goliath best meevallen, maar ik heb dan ook geen achtbanenvrees, alleen hoogtevrees. Sta doodsangsten uit in een reuzenrad.
die paarse die vooruit en dan achteruit een looping neemt is pas engquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb dus meer een 'snelheidsvrees'. Met hoogte heb ik totaal geen moeitequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond de Goliath best meevallen, maar ik heb dan ook geen achtbanenvrees, alleen hoogtevrees. Sta doodsangsten uit in een reuzenrad.
Die dingen gaan heus niet rijden als het gevaarlijk is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef MrBrightside het volgende:
Die houten (ik ga er niet meer op in) is misschien nog wel vervelender, ik ben altijd zo bang dat die dingen instorten.
Of dat het hout glad is door de regen of zoiets. De Goliath ziet er toch wat betrouwbaarder uit.
Kermisreuzenraden zijn het allerergst. Gammele bouwpakkettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O God, ik zat 2 jaar terug in dat reuzenrad op de Tilburgse kermis, met XMN8R, Blubberzwijn en nog wat mensen. Gaat blubber als een gek zitten schommelen...
Ik scheet 7 kleuren stront
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kermisreuzenraden zijn het allerergst. Gammele bouwpakketten.
Dat heb ik ook, vind vaak houten ook enger omdat die (voor mijn gevoel) instabiel zijn. En meestal zijn ze ook niet bepaald relax (Eftelingquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef MrBrightside het volgende:
Die houten (ik ga er niet meer op in) is misschien nog wel vervelender, ik ben altijd zo bang dat die dingen instorten.
Of dat het hout glad is door de regen of zoiets. De Goliath ziet er toch wat betrouwbaarder uit.
Het is ook heus niet onoverkoombaar. En daar gaat het trouwens ook helemaal niet om.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die dingen gaan heus niet rijden als het gevaarlijk is...
Punt is wel dat ze vaak pas weten dat het gevaarlijk is als er een karretje ontspoort vor een stuk rails wegvaltquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die dingen gaan heus niet rijden als het gevaarlijk is...
Kansloos....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:34 schreef Gellarboy het volgende:
IK ZIT GODVERDOMME AL EEN KWARTIER PAGINA 1 TE VERVERSEN!
en toen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:34 schreef Gellarboy het volgende:
IK ZIT GODVERDOMME AL EEN KWARTIER PAGINA 1 TE VERVERSEN!
Sinds deel 1 zit ik niet meer normaal in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik terugdenkt aan Final Destination 3.
Niet kijken als je gevoelig bent voor het overnemen van angsten uit films.
*kijkt*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Punt is wel dat ze vaak pas weten dat het gevaarlijk is als er een karretje ontspoort vor een stuk rails wegvalt.
* Tha_Erik terugdenkt aan Final Destination 3.
Niet kijken als je gevoelig bent voor het overnemen van angsten uit films.
Toen kwam er een meisje en die zwaaide in de koelkast van de deurknop. Dingflofbips.quote:
Tof, dat gebeurde mij laatst ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toen kwam er een meisje en die zwaaide in de koelkast van de deurknop.
Toen je pagina 1 zat te refreshen? Of op een ander moment?quote:
oeh, die is ook stoer, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb dus meer een 'snelheidsvrees'. Met hoogte heb ik totaal geen moeite![]()
[ afbeelding ]
Het overkwam mij toen er op tv in een programma reclame was, en ik erachter kwam dat ik op de verkeerde zender andere reclame aan het kijken was en zo een stuk van mijn programma mistequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toen je pagina 1 zat te refreshen? Of op een ander moment?
Shiiiit! En wat deed je toen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het overkwam mij toen er op tv in een programma reclame was, en ik erachter kwam dat ik op de verkeerde zender andere reclame aan het kijken was en zo een stuk van mijn programma miste.
GodverdegodverdeKUT KUT KOLERE KANKER godnondegodnonde wimpertering zooi wat was die trui duurquote:
Ik had in de etalage hier om de hoek (Mensroom) een mooie trui gezien die ik wilde hebben en ben hem net gaan halen maar hij was een beetje duurder dan verwachtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:51 schreef Gellarboy het volgende:
Trui?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |