quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:25 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Misschien ligt dat dan aan mij, maar er is toch altijd wel 1 kleur die me beter staat, en dan neem ik geen genoegen met minder.
Een bepaalde kleur staat je niet per definitie beter, dat ligt aan de context. Dus jouw opmerking gaat niet helemaal op, dat je niet met minder genoegen neemt. Want die "mindere" kleur kan juist de beste kleur zijn in bepaalde situaties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:29 schreef MrBrightside het volgende:
Dat heeft hier toch verder niets met mijn opmerking te maken?Wie heeft het over combineren?
Okeequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:36 schreef MrBrightside het volgende:
Jawel, want ik draag meestal gewoon 1 item, of een tshirt met een zwarte cardigan oid dus dat kan altijd. En verder overhemden met iets erover, dus over het algemeen gaat het kleuren verhaal wel op hoor. Lichtblauw bijvoorbeeld staat mij sowieso minder, of beige of iets dergelijks.
*iets anders kijkt*quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
*Avro televizier ring gala kijk*
Chantal
Ik kan zo slecht passende, betaalbare kleren vinden, dat ik, ALS ik iets vind, ook maar meteen even inslaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, ja.Ik snap dat meerdere kleuren je kunnen staan, maar dan nog snap ik niet dat je meerdere kleuren van het zelfde item koopt. Koop dan een ander item met een andere kleur. (A)
Dat doe ik ook, je zou eens moeten gaan shoppen met mequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Haha, ja.Ik snap dat meerdere kleuren je kunnen staan, maar dan nog snap ik niet dat je meerdere kleuren van het zelfde item koopt. Koop dan een ander item met een andere kleur. (A)
en hij is nu getrouwdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef hierissieweer het volgende:
Maarten lijkt wel een beetje op gereth gates, maar dan met donkerblond haar en geen spleetje in zijn tanden en als hij lacht knijpt hij zijn ogen dicht.
Garteh is getrouwd met een vrouw vandaar dequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef hierissieweer het volgende:
Ik vind gareth(of maarten) ook niet echt knap...
Maar nuno? Hijs getrouwd, met een man neem ik aan?
Ja, maar jij hebt gewoon heel veel kleren als ik het zo hoor, en dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, je zou eens moeten gaan shoppen met me
je adoratie gaat zover dat jij daarvoor naar voetbal kijken ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
*iets anders kijkt*
Cristiano Ronaldo
We zijn niet allemaal van die decadente snollen hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je 2 kleuren of 3 of zo leuk vind van hetzelfde kledingstuk dan neem je ze toch gewoon alle 2 of 3
ok. dacht dus dat hij ook van de club was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Garteh is getrouwd met een vrouw vandaar de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar moet ik Gareth Gates van kennen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Garteh is getrouwd met een vrouw vandaar de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |