je bent toch niet in een barfight terecht gekomen??quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:
Ik kan vanavond niet uit, want ik heb een blauw oog
.
Strijp S, denk 't Klokgebouw.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en welke gelegenheid/zaak is er in Eindhoven hip genoeg om zulke lui te ontvangen ?
Homo's mogen ook stoppenquote:
dat kunnen we dan weer wel scharen onder een valse nichtenstreek ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij zijn vrouw zit, maar ik zal hem eens bellen deze week, krijgt ie gelijk een hartaanval
Nee nee, ik heb met mijn ex gevochtenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent toch niet in een barfight terecht gekomen??
jij lijkt me namelijk een ontzettend passifistisch type
Huh, jij kent gareth persoonlijk?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij zijn vrouw zit, maar ik zal hem eens bellen deze week, krijgt ie gelijk een hartaanval
HEAVEN Tonightquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:Ik kan vanavond niet uit, want ik heb een blauw oog
.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef Zakje het volgende:Ik kan vanavond niet uit, want ik heb een blauw oog
.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kunnen we dan weer wel scharen onder een valse nichtenstreek ?
jullie hebben meer gedeeld dan alleen telefoonnummers?
is die nog niet geannexeerd door de gewone massa nu XFM daar ook al regelmatig housefeestjes geeft ?quote:
O, ik dacht misschien uitgeschoten met de eyeliner.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb met mijn ex gevochten.
zoiets jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Huh, jij kent gareth persoonlijk?
en het liep uit op goed maak sex ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb met mijn ex gevochten.
Nee is ook niet goed te zien. Je moet niet door de Philips-poort maar helemaal rechts de poort door en dan loop je naar dat gebouw waar ook de klimmuur inzit. Daar boven is 't.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is die nog niet geannexeerd door de gewone massa nu XFM daar ook al regelmatig housefeestjes geeft ?
oh, en waar aan glaslaan zit nu precies dat film ding.
Ik kom er dagelijks met bus voorbij rijden maar heb nog nooit iets herkenbaars zoals neon of vlaggen van gezien
Ik vroeg het niet aan jou, ik vroeg het in zijn algemeenheid...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:18 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, Zakje is echt een user..
Waarom vroeg HIW dan laatst aan mij hoe het met Zakje ging?!?
Wat jij hebt het met de stotteraar gedaan?? Tja dan wil ik ook natuurlijk he! (hoestie in bed?)quote:
zolang R het nederlands nog niet machtig is voorzie ik niet direct problemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoiets jamaar niet tegen R vertellen
Je hebt het tegennwoordig wel heel vaak over goedmaakseks Stroek... Kom je wat te kort, of heb je wat op te biechten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het liep uit op goed maak sex ?
Nee, gelukkig niet, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het liep uit op goed maak sex ?
Oh die straat/parkeerplaats tussen gebouw en spoorlijn heet ook Glaslaan, richting station Beukenlaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee is ook niet goed te zien. Je moet niet door de Philips-poort maar helemaal rechts de poort door en dan loop je naar dat gebouw waar ook de klimmuur inzit. Daar boven is 't.
Hahaha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef wonderer het volgende:
Ja, GB< heb je mijn boek nou gekocht of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |