quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
Nikky is de naam. Niet Lassie.quote:
Nu voel ik me lullig zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat de oorlog allang voorbij is maar jij nog steeds hele nare trekjes hebt....
[ afbeelding ]
heel volwassen hoor, het topic voor E. wegkapen, chapeau, jij komt er wel in deze wereld!!!!
quote:
Ik pas 1 post.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
og...hij was niet voor niks sinds pagina 10 op de lapo aan het aasen!!!
Geen idee. Ik ben geen Friends fan.quote:
Iets zegt mij dat daar iets aan gelogen is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Friends fan.
Soms. Geen Fan.quote:
Kijk je weleens RTL Nieuws?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik kijk House, de Lama's en koefnoen.
De Lama's zijn nog dommer dan friendsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Soms. Geen Fan.
Ik kijk House, de Lama's en koefnoen.
Mensen in Afrika kunnen niet eens slapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:59 schreef Emimich het volgende:
Toen sprak hij de nu legendarische woorden: ''Ik ga slapen!''
Jij bent best een grappige userquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:59 schreef Emimich het volgende:
Toen sprak hij de nu legendarische woorden: ''Ik ga slapen!''
Soms. Meestal op NL1 of 2.quote:
Je kijkt weleens RTL Nieuws op Ned 1 of Ned 2?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Soms. Meestal op NL1 of 2.
RTL Z nieuws kijk ik als ik overdag vrij ben.
Moet ik het echt helemaal woord voor woord gaan uitleggen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:03 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je kijkt weleens RTL Nieuws op Ned 1 of Ned 2?
dat RTL Z nieuws is toch niet op de NOS?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Moet ik het echt helemaal woord voor woord gaan uitleggen?
Soms kijk ik nieuws op RTL.
Meestal kijk ik NOS nieuws op NL 1 of 2
Overdag als ik vrij ben kijk ik RTL Z nieuws.
Zo duidelijk genoeg?
QFTquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Lama's zijn nog dommer dan friends
Ik had het voor jou met plaatjes moeten doen. Ik wist het!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat RTL Z nieuws is toch niet op de NOS?
Weltrustenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had het voor jou met plaatjes moeten doen. Ik wist het!
Ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:15 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
This town ain't big enough for the both of us.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om te gaan slapen, maar nu moet ik wel doorgaan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 05:55 schreef afcajos het volgende:
HALLO SOLDATEN IK BEN EINDELIJK THUIS_! ZO MAAR EENS MIJN KRIBBE OPZOEKEN WANT IK BEN KANKERLAM HAHA IK HEB TOT HALF 2 GEWERKT EN GING TOEN NAAR DE KROEG OM DRONKEN POLEN TE SCOREN WAT MIJ UITERAARD NIET GELUKT IS OMDAT IK KANKERLAM BEN EHAHAHAHAHA
oke trusten
Voel ik daar een topic aankomen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 05:55 schreef afcajos het volgende:
HALLO SOLDATEN IK BEN EINDELIJK THUIS_! ZO MAAR EENS MIJN KRIBBE OPZOEKEN WANT IK BEN KANKERLAM HAHA IK HEB TOT HALF 2 GEWERKT EN GING TOEN NAAR DE KROEG OM DRONKEN POLEN TE SCOREN WAT MIJ UITERAARD NIET GELUKT IS OMDAT IK KANKERLAM BEN EHAHAHAHAHA
oke trusten
Royal sadnessquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:52 schreef KingOfPop het volgende:
Top 100 van vrijdag 24 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 552 KingOfPop
002. 369 4EverBlackEyed
Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:05 schreef KingOfPop het volgende:
En dat alleen 's nachts he! Maar, kaart voor Ajax iig binnen, kon er maar 1 kopen dat is wel weer slecht geregeld
Van FC Twente tegen Ajax, volgende week zaterdag.quote:
Eitje voor Ajaxquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Van FC Twente tegen Ajax, volgende week zaterdag.
WTF, 1400. Hoe krijg je dat voor mekaar dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:05 schreef behangplakker het volgende:
558, dat haalt niet vaak iemand. Kan me JortK nog herinneren die 1400 haalde, en hij haalde ook een keer 668 omdat hij wilde weten hoe het was om 24u op Fok! te zitten
Topics in MEN, wiekandemeestepostsachterelkaarzetten#(nummer)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WTF, 1400. Hoe krijg je dat voor mekaar dan?
Ajax verliest in ieder geval nietquote:
Oh zo, maar dan nog 1400 posts... Dan word je toch scheel van, naar het scherm kijken de hele tijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Topics in MEN, wiekandemeestepostsachterelkaarzetten#(nummer)
Probeerden hij en indahnesia.com dacht ik zoveel mogelijk posts te zetten, hoeveel topics daar toen wel niet versleten zijn
Hoezo, verliezen ze iig niet dan? Zoiets als vorig jaar lijkt me wel watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ajax verliest in ieder geval nietWeet niet of Sulejmani dan al terug is
Je zal maar 1400x op een dag op een bevestigen knop drukken jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh zo, maar dan nog 1400 posts... Dan word je toch scheel van, naar het scherm kijken de hele tijd
Mij lijkt alleen een winst wat. Maar het is een gevoelskwestie dat ik weet dat Ajax niet verliestquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoezo, verliezen ze iig niet dan? Zoiets als vorig jaar lijkt me wel wat
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik sta bijna elke dag in de top100, meestal tussen de 60 en 130 posts, uitschieters daargelaten
Suarez is dan denk ik net weer terug van een schorsingquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:12 schreef KingOfPop het volgende:
Suarez zal tegen die tijd ook wel geschorst zijn.. Zijn broer konijn die zelfs penalties begint te missen, en met 'Silva die een attractie is' tegen Elia..
Oke, ik blijf nog evenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:18 schreef KingOfPop het volgende:
Maar, jij moet dadelijk tegen longa?
Topperts, mooi of niet dat Rotterdams?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, ik blijf nog evenJa, de topperts van hun B1
Het staat zo mooi als je het typtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Topperts, mooi of niet dat Rotterdams?
Andere kamer nu.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
hoezo moet je je stufi wijzigen dan?
Idd, iets met een sms ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:46 schreef Noorsbloed het volgende:
DigiD ..
Dat is serieus het meeste beroerdste systeem ever.
Vet, party bij Darioquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Andere kamer nu.Weer uitwonend nu
![]()
Weet je, ik had wat geklooi met een meisje, je kent het wel.. Was toch niet wat, maar wel de dochter van de huisbaas...quote:
Waar zit die kamer, stad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:51 schreef KingOfPop het volgende:
Nu even wat geregeld met zo'n woninginstantie, zit ik dadelijk tussen allemaal chinezen enzo
afcajos taverelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet je, ik had wat geklooi met een meisje, je kent het wel.. Was toch niet wat, maar wel de dochter van de huisbaas...Had dat meisje helemaal zitten lullen tegen die pa van der en nu zit ik hier.
Best wel hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:52 schreef KingOfPop het volgende:
001. 552 KingOfPop
002. 369 4EverBlackEyed
QFTquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik nr. 1 haal, dan gaat mijn acount door de shredder.
Weet ik, ik heb je tegen jezelf beschermd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik nr. 1 haal, dan gaat mijn acount door de shredder.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb je tegen jezelf beschermd.Middag trouwens!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik sliep om half 4en moest stage lopen tot 2 nu
![]()
Waar is die kutusert
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
Naast Ricko.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reetvetert zit ook in GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Sowieso heus wel in Overijssel of beetje richting Apeldoorn. Lekker midden in Nederlandquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:34 schreef KingOfPop het volgende:
Ricko wil toch altijd een meet in Groningen
Het is BP maar ik ga nu kijkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:36 schreef Paaskonijn het volgende:
BH heb je mijn 25.000 post gezien?![]()
![]()
Wel winnen hé!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is BP maar ik ga nu kijken
whehequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet je, ik had wat geklooi met een meisje, je kent het wel.. Was toch niet wat, maar wel de dochter van de huisbaas...Had dat meisje helemaal zitten lullen tegen die pa van der en nu zit ik hier.
Sorryquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is BP maar ik ga nu kijken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:22 schreef Paaskonijn het volgende:
0
HAPPY 25.000 POST PAASKONIJN!!!1![]()
Kudo's naar BK, BP, GT en 4EBE.
En toen had je een SOA.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe![]()
Ik had een keer een scharrel met de dochter van mijn huisartsdat moet die beste man ook maar niet te weten komen.
Waar blijft je hosseltopic?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:44 schreef afcajos het volgende:
Ik kom erachter dat ik een onleesbaar emailadres van een chick op mn arm heb
hihi ik moet dadelijk naar Boekelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:44 schreef behangplakker het volgende:
Nu ga ik eten en veeeeel fietsen om een wedstrijd te kiijken en misschien nog 10 minuten te spelen
eerst ff schijtenquote:
Hoe krijg jij het altijd voor elkaar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:44 schreef afcajos het volgende:
Ik kom erachter dat ik een onleesbaar emailadres van een chick op mn arm heb
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het altijd voor elkaar?
Kwartier maar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
Owja gister heb ik een kwartier met BT gebeldwie wil me aanraken
Dat is al bijna bejaard.quote:
En klonk ze een beetje spang?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
Jazeker!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En klonk ze een beetje spang?![]()
Ik heb jouw nummer ook nog, trouwens.
klonk ze geilquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
was der gebeurtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:53 schreef afcajos het volgende:
Cancer waar is mijn telefoon kabel ik wil die foto van mn arm met jullie delen
Zal ik doen, maar dan moet ik eerst beltegoed kopen jah.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou geef me eens een belletje in deze donkere dagen
Ik bel je vanavond weer, en zet ik hem op luidspreker en kun je connecten met m'n gangsterhomies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jazeker!
Nou geef me eens een belletje in deze donkere dagen
wie?quote:
quote:
quote:
dan doe ik der welquote:
Bwhehehe du bist gepwned!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:03 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij klopt haar emailadres niet eens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef afcajos het volgende:
Hmm t email was nog enigzins leesbaar dus heb em maar even onduidelijk gemaakt
Al mijn armen waren ondergeklad trouwens
[ afbeelding ]
Ga douchen, mien jongquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef afcajos het volgende:
Hmm t email was nog enigzins leesbaar dus heb em maar even onduidelijk gemaakt
Al mijn armen waren ondergeklad trouwens
[ afbeelding ]
Wtf staat er?quote:
Of een analfabeet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:16 schreef Lakitu het volgende:
Jos heeft een verstandelijk gehandicapte gehosselt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Gers !quote:
Sorry ik heb ontwenningsverschijnselenquote:
Te weinig !quote:
awhquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Te weinig !
Serieus ik zit te shaken als een gek.
En heb hoofdpijn
Buiten de afkickverschijnselen na gaat het eigenlijk wel primaquote:
ja prima eigenlijk alleen dat top had verlorenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Buiten de afkickverschijnselen na gaat het eigenlijk wel prima![]()
Lekker rustig dagje vandaag.
Met u dan ?
Mooi zoquote:
Aaw .. je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:50 schreef gers het volgende:
[..]
ja prima eigenlijk alleen dat top had verloren
quote:
Top 100 van vrijdag 24 oktober 2008quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mooi zo
Ben je vrijdag nog een beetje doorgekomen ?
Of was je tering brak![]()
En waar zijn de dagcijfers van vrijdag eigenlijk
Mongool die alle OP's verneukt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heya![]()
Wie ben jij in godensnaam
Neen, serieus afkicken van de cafeïne .. hoe naar wil je het hebbenquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
001. 552 KingOfPop
002. 369 4EverBlackEyed
!
Niet interessant dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mongool die alle OP's verneukt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:59 schreef KingOfPop het volgende:
En heb derna van 08.00 tot 20.00 uur geslapen!
Wat heb ik gemist dan gister ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:00 schreef Catch_me het volgende:
KingOfPop is nog steeds een beetje gefrustreerd na gisteren, kan ie ook niet helpen
Zou je denken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:00 schreef Catch_me het volgende:
KingOfPop is nog steeds een beetje gefrustreerd na gisteren, kan ie ook niet helpen
Hij had mij en met mij meerdere anderen uit de OP gehaald, quotes uit de OP verwijderd en lapo's gejat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan gister ?
Right ..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij had mij en met mij meerdere anderen uit de OP gehaald, quotes uit de OP verwijderd en lapo's gejat.
quote:I'm sick of bitches shakin' asses
I'm sick of talkin' about blunts,
Sick of Versace glasses,
Sick of slang,
Sick of half-ass awards shows,
Sick of name brand clothes.
Sick of R&B bitches over bullshit tracks,
Cocaine and crack
Which brings sickness to blacks,
Sick of swoll' head rappers
With their sicker-than raps
Clappers and gats
Makin' the whole sick world collapse
The facts are gettin' sick
Even sicker perhaps
Stickabush to make a bundle to escape this synapse
Sackboy !quote:
Wat een schavuitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij had mij en met mij meerdere anderen uit de OP gehaald, quotes uit de OP verwijderd en lapo's gejat.
Niet kopen. Kutspel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sackboy !
Nog even en dan komt LBP uit ..
Geef eens advies.
Wel of niet kopen en waarom wel waarom niet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]! omg ..
Wel netjes.
ik stond 11 vrijdag ofzo
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:07 schreef BigKahuna het volgende:
SACKBOY IS ECHT TOF HIJ GEBRUIKT ALTIJD DEZELFDE PI![]()
![]()
Ja. Zodat Maisnon haar tietjes laat zien. Maar ik haal het spel denk ik toch niet.quote:
Hmmmquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt me door [ afbeelding ]
[..]
Ja. Zodat Maisnon haar tietjes laat zien. Maar ik haal het spel denk ik toch niet.
TS viert feest in zijn eentje!!!!!!@!!#@!@21quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:12 schreef Catch_me het volgende:
zomteen nog ff 5 kratten bier bij de c1000 hier halen, vanavond feest hiero
Heb de beta gespeeld en daar hou ik het bij denk ik. Maar niettemin toch wel de moeite waard om te kopen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm
Wel ik wil hem eerst eens proberen voor ik het koop
hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:12 schreef Catch_me het volgende:
Voor hoeveel man ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:12 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja, hij is pas de 247ste die dat doet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:07 schreef BigKahuna het volgende:
SACKBOY IS ECHT TOF HIJ GEBRUIKT ALTIJD DEZELFDE PI![]()
![]()
Wat gek, 7 pils pp, anders drinken ze maar water.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:17 schreef Noorsbloed het volgende:
5 kratten voor 15 man ?![]()
Dude .. daar heb je toch nooit genoeg aan ?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat gek, 7 pils pp, anders drinken ze maar water.!
Wat zeg ik 8 zelfsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Tja ..
Wat je een feestje noemt.
Posten uit naam van een gebande ===>BANquote:
Maar ik gebruik hem zoals ie gebruikt hoort te worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, hij is pas de 247ste die dat doet.
Tot over 48 uur.quote:
Hopelijk kom je niet meer terug.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar ik gebruik hem zoals ie gebruikt hoort te worden.
De teloorgang van de PI.
[..]
Tot over 48 uur.
Kunnen ze jou ook niet gelijk bij het afval pleuren?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar ik gebruik hem zoals ie gebruikt hoort te worden.
De teloorgang van de PI.
[..]
Tot over 48 uur.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hopelijk kom je niet meer terug.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:17 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga beltegoed kopen.
Mobiel opwaarderen FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Waarom zou ik naar ONZ moeten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Kunnen ze jou ook niet gelijk bij het afval pleuren?
nouquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers !![]()
Ik ben ontroerd![]()
Vanwaar deze eer.
ik heb gisteren keihard gefaildquote:
beter van de verkeerde club dan van de verkeerde kantquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
nou![]()
je houdt van voetbal alleen de verkeerde club![]()
je houdt van noorsen
en ik heb medeleiden dat je geen koffie mee mag
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef gers het volgende:
[..]
nou![]()
je houdt van voetbal alleen de verkeerde club![]()
je houdt van noorsen
en ik heb medeleiden dat je geen koffie mee mag
WAARMEE?quote:
Alles goed ?quote:
Sjaak-afhaak!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een bltg -kaart heb gekocht
ik ben naar max payne gegaan nog nooit zo'n kutfilm gezienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAARMEE?
Ik ben toch degene die failed?
Ja, en gister was ik er ook!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alles goed ?
Jammer dat iedereen volgende week weer naar school en dergelijke moet.
ze hebben toch niet gezegd hoe groot die kopjes mogen zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De liefde voor voetbal is universeel.![]()
Noorsen !![]()
![]()
![]()
Ik mag nog 2 kopjes per dag.![]()
Maar das VEEL TE WEINIG !![]()
Maar gerske .. bedankt..![]()
Stiekem ben jij ook mijn held.
Ja prima, met jou?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alles goed ?
Jammer dat iedereen volgende week weer naar school en dergelijke moet.
quote:
Ja uhm, ik had toch al een klein beetje gewaarschuwd... ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben naar max payne gegaan nog nooit zo'n kutfilm gezien
kopje !quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef gers het volgende:
[..]
ze hebben toch niet gezegd hoe groot die kopjes mogen zijn
Ik heb hem een paar keer gehoord, maar ik vind hem nog steeds kut.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net als Jordeeh vond ik deze eerst kut, maar na een paar keer luisteren is ie best tofjes.
Sjaak afhaak?quote:
Dat hebben ze dus welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef gers het volgende:
[..]
ze hebben toch niet gezegd hoe groot die kopjes mogen zijn
Met mij is alles prima.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, met jou?
Maandag begint het schoolleven weer
Tja, wat zal ik eens zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer gehoord, maar ik vind hem nog steeds kut.
ja dat weet ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja uhm, ik had toch al een klein beetje gewaarschuwd... ?![]()
Neenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:37 schreef postmortum het volgende:
wel iemand ticket voor metallica ?
Moet om 4 uur uit bed, dus als je er dan ook bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Maar ja
Nu zit ik volgende week weer eenzaam op mijn werk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik eens zeggen.
Nog bedankt voor de lapo, heh
ownedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik eens zeggen.
Nog bedankt voor de lapo, heh
das wel ernstigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus wel
[..]
Met mij is alles prima.
Afkickverschijnselen aan het overleven
awwhquote:
Dubbele faalquote:
pest me er niet meequote:
NB?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet om 4 uur uit bed, dus als je er dan ook bent.
Ik snap em niet ?quote:
Lol waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet om 4 uur uit bed, dus als je er dan ook bent.
Mjahquote:
ik denk het nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ben benieuwd of Catch_me weer een meesterlijk topic gaat aanmaken
moar niet te geloven dat ik gisteren dicht bij noorsbloed wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol waarschijnlijk wel
[..]
Mjah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |