18:45quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:23 schreef Kopbal het volgende:
Zaterdag kwart voor 7. Wat is dat nou weer voor een tijd?
Dat is hard onderuit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Kerol het volgende:
Ik denk dat Volendam echt keihard onderuit gaat morgen, 6-0 ofzo..
Ik denk het niet, wordt denk ik een krappe overwinning voor FCG. 1-0 o.i.d.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef Kopbal het volgende:
sparta gaat denk ik ook echt keihard onderuit zaterdag.
Och, je hoort mij ook nergens zeggen dat Heracles onterecht heeft gewonnen of dat het aan het kunstgras lag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
@Kopbal
Heracles heeft vandaag gewonnen op vechtlust en instelling en met goed voetbal. Dat het kunstgras daarin meespeelt zit tussen de oren van de tegenstander. En het kan natuurlijk goed gebruikt worden als excuus. Dan moeten wij elke uitwedstrijd het excuus van het gewone gras weer aanvoeren?
Gelukkig zijn we het over de mening van Wetzel wel eens
Triest, wij hebben al weken blessures. Gelukkig hoor je Gert en Hendrie daar niet over klagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef Damzkieee het volgende:
André WetzelWat een huilie zeg
"we misten allemaal spelers en Heracles speelde op kunstgras, boehoehoeee"
Net of wij geen spelers misten. En dat kunstgras argument is zoooo 2005...
neequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie Feyenoord zondag wel winnen van Heerenveen.
Topquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:48 schreef Fiskus het volgende:
NEC gaat keihard onderuit zondag.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie Feyenoord zondag wel winnen van Heerenveen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:44 schreef Stofje het volgende:
Ah, het domme publiek met de domme klappertjes zijn ook weer uit hun domme burgerleventje gekropen om tussen andere domme burgers plaats te nemen. Hup Volendam!
Zo juist gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:59 schreef Stofje het volgende:
19:25 komt m'n shoarma binnen. Honger, rij door met die scooter, stomme kutmarokkaan!
.
Dit heeft z'n marktwaarde meteen met 300% omhoog geschopt!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Wat een schijnbeweging van PelleDie zette de keeper mooi op het verkeerde been.
Zet dat kruisje daar ook maar voor jezelf neer, die keeper is goed hoor... alleen wat dikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef detulp050 het volgende:
De keeper van Volendam is
[ afbeelding ]
Wel degelijk geschikt, één van de culthelden uit de Eredivisie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, die keeper is gewoon goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Oh, een cultheld. Nee, dan is het inderdaad een topkeeper. Nu nog Sjaak Polak speler van het jaar
Sjaak Polak is wel erg vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Oh, een cultheld. Nee, dan is het inderdaad een topkeeper. Nu nog Sjaak Polak speler van het jaar
Op dit moment zeg ik: DOEEEEEEEN! Godver, ik heb honger, ik hoor m'n maag zelfs klapperenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef Superheld het volgende:
Mn shoarma is op maar heb nog wel zin in kapsalon of durum donnertje,maar dan moet ik weer rijden.![]()
Doen of niet doen?
Neuh.. Gewoon een jiont opsteken en een frikandel in de pan gooien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef Superheld het volgende:
Mn shoarma is op maar heb nog wel zin in kapsalon of durum donnertje,maar dan moet ik weer rijden.![]()
Doen of niet doen?
Een topkeeper is overdreven, maar hij kan prima mee onderin de Eredivisie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Dus toch stiekem alkmaarse roots?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op dit moment zeg ik: DOEEEEEEEN! Godver, ik heb honger, ik hoor m'n maag zelfs klapperen.
Nobel, als wereldverbeteraar die ik benquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Gast, die keeper is gewoon goed.
En tevens zal hij de aanstichter zijn dat de wereld af zal stappen van slank als schoonheidsideaal.
Dat moest ik dus ook nog halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh.. Gewoon een jiont opsteken en een frikandel in de pan gooien. [ afbeelding ]
"Maar meneer, alweer hier? Het is aan u te zien!"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook nog halen![]()
Dussss, opnieuw eten halen (bij dezelfde tent) en naar de shop
Je gebruikt het eten halen gewoon als excuus om naar de shop te gaan..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook nog halen![]()
Dussss, opnieuw eten halen (bij dezelfde tent) en naar de shop
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef Stofje het volgende:
Jullie zullen het even zonder mijn voortreffelijke posts moeten doen.
En dan toch op tv?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef venomsnake het volgende:
Martin Drent te gast bij eredivisielive![]()
Zijn vader vandaag overleden![]()
quote:
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Zijn vader had vlak voor dat hij stierf gezegd dat hij gewoon moest gaan vanavond, het leven gaat gewoon door vond zijn vader.
Held!
Superheld is naar de shop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:40 schreef Stofje het volgende:
Godver, ik krijg die shoarma-schotel niet eens op! Waar is Superheld, hij kan het restje wel overnemen!
Eén keer gehad toen ik zelf moest voetballen. Was een wedstrijd. Tegenstander en ik renden op volle snelheid naar de bal en onderweg moest ik gewoon een scheet laten. Tegenstander moest er hard om lachen, ik kon in m'n eentje verder met de balquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jonges ff serieus, ik heb net een flinke schotel met koteletten met heerlijke sla naar binnen gewerkt. Ik moet zelf om 20:00 zaalvoetballen, het lijkt me daarom verstandig eerst even de pot te bezoeken. Weet iemand een goed soort laxeermiddel?²
In alle hectiek kon hij je windje toch nog horen? Wat voor niveau was dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:45 schreef Stofje het volgende:
Tegenstander moest er hard om lachen, ik kon in m'n eentje verder met de bal.
De B7 ofzo? Ik stond altijd reserve, iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In alle hectiek kon hij je windje toch nog horen? Wat voor niveau was dat?²
Als je om 19.48 nog thuis zit als je 20.00 moet voetballen, dat zal een hoog niveau zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef denthemen het volgende:
hahahahahaha, je zag net die man en die vrouw in beeld bij de minuut stilte bij Groningen, zaten elkaar maar aan te kijken. Opeens doet die man zijn tong tegen zijn wang aan, dat pijp gebaar.. Viel het nog meer mensen op?
Hectiek? Zondagochtend om half 10 in een boerengehucht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
koffie + ontbijtkoek + kauwgom + Sorbitolquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jonges ff serieus, ik heb net een flinke schotel met koteletten met heerlijke sla naar binnen gewerkt. Ik moet zelf om 20:00 zaalvoetballen, het lijkt me daarom verstandig eerst even de pot te bezoeken. Weet iemand een goed soort laxeermiddel?²
Je weet niet wat een PDA is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je om 19.48 nog thuis zit als je 20.00 moet voetballen, dat zal een hoog niveau zijn
iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je om 19.48 nog thuis zit als je 20.00 moet voetballen, dat zal een hoog niveau zijn
Dan is het nog dramaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet niet wat een PDA is?²
oh je zit met je pda in de kleedkamer nu?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de bank denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oh je zit met je pda in de kleedkamer nu?
Valt wel mee, is een HTC Diamond Touch.quote:
Je teamgenoten hebben je een spreekverbod opgelegd dus je moet wel gaan Fokken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een zaal die we elke week huren waar we, vrienden onder elkaar, lekker baldadig te werk gaan. Het is geen competitie. Competitie zaalvoetbal doe ik elke zondag. We staan uiter-aard bovenaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oh je zit met je pda in de kleedkamer nu?
Hihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee, is een HTC Diamond Touch.²
snoeihard, recht door het middenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben nu onze keeper aan het inschieten, iemand tips?²
LOL, dank je, de keeper is nu boos.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
snoeihard, recht door het midden
PWND!!, zouden ze in ONZ zeggen. Hier zeggen we slechts: Wheheh.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Suijk het volgende:
De mobiele versie van fok kent die debiele PI's toch niet?
Maar verder succes gewenst met het voetballen BB.
Jawel, ik draai met opera, die doet haast alles hetzelfde als de desktopversie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Suijk het volgende:
De mobiele versie van fok kent die debiele PI's toch niet?
Nee, Van Gessel is wel gewisseld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Kreeg 'ie er ook geel voor?
(NOS Langs de Lijn was wat spaarzaam met de informatie..)
Nee.. Van Gessel moest er wel geblesseerd af.quote:
Helazovic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zelfde opstelling als tegen Marseille
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcellis, Maza, Bréchet, Salcido, Simons, Wuytens, Afellay, Méndez, Bakkal, Koevermans.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Addo, Zonneveld, Culina, Amrabat, Lazovic, Dzsudzsák.
ah ok.. Thanks!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee.. Van Gessel moest er wel geblesseerd af.
Grootste miskoop van de afgelopen jaren...quote:
Ja, of er last van hebben als verdediger.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je zou trouwens maar Platje heten zeg
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, of er last van hebben als verdediger.
IDD zeg, hoe kan je dit missen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
Buitenspel
Dramatische arbitrage weer.
En dan heb ik liever dit dan dat ie uit onzekerheid maar gaat vlaggen want onterecht afgekeurde goals heb ik meer een hekel aan dan dat iemand scoort die een halve voet buitenspel staatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef fanneke het volgende:
Beeld stil zetten en dan zien dat het 10 cm. buitenspel is.
Logisch dat de grensrechter het niet kan waarnemen, die moet in één keer beslissen.
Goedmakertje voor die penalty. Scoort AZ in de 3e minuut die penalty was hoogstwaarschijnlijk het leed voor Volendam groter geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan heb ik liever dit dan dat ie uit onzekerheid maar gaat vlaggen want onterecht afgekeurde goals heb ik meer een hekel aan dan dat iemand scoort die een halve voet buitenspel staat
quote:PSV moet het vanavond tegen Roda JC stellen zonder Ibrahim Afellay. De spelmaker stond op het wedstrijdformulier in het basiselftal van Huub Stevens, maar raakte op het laatste moment geblesseerd.
Zijn plek wordt ingenomen door Nordin Amrabat, die net als tegen Olympique Marseille in eerste instantie op de bank moest plaatsnemen. Stevens doet afgezien van Afellay een beroep op de overige tien spelers die afgelopen woensdag in de Champions League in actie kwamen.
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan heb ik liever dit dan dat ie uit onzekerheid maar gaat vlaggen want onterecht afgekeurde goals heb ik meer een hekel aan dan dat iemand scoort die een halve voet buitenspel staat
En toen werd je wakker?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
Ajax na dit weekend boven PSV
In your dreamsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
Ajax na dit weekend boven PSV
Altijd leuk die stroom van mensen langs het veld richting uitgang bij wedstrijden van AZquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zit trouwens lekker vol in het DSB stadion
Jammer dat het nieuwe stadkion maar 30 ipv 40000 touschouwerts kan herbergenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zit trouwens lekker vol in het DSB stadion
Idd, auto hoef je ook niet te zoeken want is enige die er staatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef detulp050 het volgende:
Volgens mij kun je bij AZ direct wegrijden als je de volle 90 minuten blijft zitten
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
En dan durft Scheringa nog te spreken over trouwste publiek van NL ook
Bron: Scheringa: \"Wij hebben de trouwste supporters\"
Het positieve van het winnen als je slecht speelt cliche gaat hier echter niet op vind ik, want je speelt tegen Volendam dus dan zegt dat niets.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn dat AZ dit soort potjes dit jaar wel wint.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:35 schreef Zwansen het volgende:
AZ is toch weer lekker bezig. Ik ga het ze bijna gunnen om kampioen te worden.
quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef Ephemera het volgende:
Hoorde ik daar iets over een gebroken sleutelbeen voor die v. Gessel?![]()
ik ben ondertussen de slaapkamer aan het uitmesten, dus ik hoor soms maar flarden van de radio
Als je een penalty een kans noemtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand willem 2 aan het kijken ? hebben ze kansen ?
Elke club van buiten onze 'traditionele top 3' gun ik de titel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:35 schreef Zwansen het volgende:
AZ is toch weer lekker bezig. Ik ga het ze bijna gunnen om kampioen te worden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Elke club van buiten onze 'traditionele top 3' gun ik de titel.
Maar aan het eind zal ajax of PSV wel weer # 1 staan.
Je bent geneigd dat te denken idd, maar ik zat net naar de stand te kijken en het schoot door mijn hoofd dat ik er niet raar van zal staan te kijken als er dit jaar een andere kampioen zal zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Elke club van buiten onze 'traditionele top 3' gun ik de titel.
Maar aan het eind zal ajax of PSV wel weer # 1 staan.
Van Gessel moet zich niet zo aanstellen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:42 schreef _Mike_ het volgende:
Andersson verdient een schorsing
Voor vingerverven met een kwast nou goed?quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo, eindelijk een wedstrijd voor Roda waar ze punten kunnen pakken voor het vertrouwen
Slim plan Hertogquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo, eindelijk een wedstrijd voor Roda waar ze punten kunnen pakken voor het vertrouwen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Voor vingerverven met een kwast nou goed?
Toch knap, van 5 meter zo over schieten.quote:
Wel weer een ge-wel-di-ge actie van Andersson hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:53 schreef detulp050 het volgende:
Man, man, man. Die Powel is wel de nieuwe Kolder.
Zit je nou alweer thuis?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
addoooooooooooooooowwww
Hij heeft het Philipse stadion nog nooit van binnen gezien johquote:
Jij ook nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:57 schreef _Mike_ het volgende:
Hij heeft het Philipse stadion nog nooit van binnen gezien joh
Toevallig wel, maar dat is een ander verhaalquote:
quote:
quote:
quote:
Wil jij mijn toto invullenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar dat is een ander verhaal
Shit jij bent echt goed..ik werd verplicht trouwensquote:
quote:
Het PSV van de afgelopen 4 jaar wel ja. Met dit PSV moet ik het nog zien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:10 schreef Jnk18 het volgende:
PSV wint het toch wel.
Ik denk niet dat je het eens zal worden met wat ik in zou vullen bij Ajax - NECquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Shit jij bent echt goed..ik werd verplicht trouwens
[..]
Teletekstsupporter!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:09 schreef Zwansen het volgende:
Dat teletekst loopt ook weer gruwelijk achter.
Denk je dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het eens zal worden met wat ik in zou vullen bij Ajax - NEC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |