ah ok.. Thanks!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee.. Van Gessel moest er wel geblesseerd af.
Grootste miskoop van de afgelopen jaren...quote:
Ja, of er last van hebben als verdediger.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je zou trouwens maar Platje heten zeg
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, of er last van hebben als verdediger.
IDD zeg, hoe kan je dit missen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
Buitenspel
Dramatische arbitrage weer.
En dan heb ik liever dit dan dat ie uit onzekerheid maar gaat vlaggen want onterecht afgekeurde goals heb ik meer een hekel aan dan dat iemand scoort die een halve voet buitenspel staatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef fanneke het volgende:
Beeld stil zetten en dan zien dat het 10 cm. buitenspel is.
Logisch dat de grensrechter het niet kan waarnemen, die moet in één keer beslissen.
Goedmakertje voor die penalty. Scoort AZ in de 3e minuut die penalty was hoogstwaarschijnlijk het leed voor Volendam groter geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan heb ik liever dit dan dat ie uit onzekerheid maar gaat vlaggen want onterecht afgekeurde goals heb ik meer een hekel aan dan dat iemand scoort die een halve voet buitenspel staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |