quote:
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Zijn vader had vlak voor dat hij stierf gezegd dat hij gewoon moest gaan vanavond, het leven gaat gewoon door vond zijn vader.
Held!
Superheld is naar de shop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:40 schreef Stofje het volgende:
Godver, ik krijg die shoarma-schotel niet eens op! Waar is Superheld, hij kan het restje wel overnemen!
Eén keer gehad toen ik zelf moest voetballen. Was een wedstrijd. Tegenstander en ik renden op volle snelheid naar de bal en onderweg moest ik gewoon een scheet laten. Tegenstander moest er hard om lachen, ik kon in m'n eentje verder met de balquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jonges ff serieus, ik heb net een flinke schotel met koteletten met heerlijke sla naar binnen gewerkt. Ik moet zelf om 20:00 zaalvoetballen, het lijkt me daarom verstandig eerst even de pot te bezoeken. Weet iemand een goed soort laxeermiddel?˛
In alle hectiek kon hij je windje toch nog horen? Wat voor niveau was dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:45 schreef Stofje het volgende:
Tegenstander moest er hard om lachen, ik kon in m'n eentje verder met de bal.
De B7 ofzo? Ik stond altijd reserve, iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In alle hectiek kon hij je windje toch nog horen? Wat voor niveau was dat?˛
Als je om 19.48 nog thuis zit als je 20.00 moet voetballen, dat zal een hoog niveau zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef denthemen het volgende:
hahahahahaha, je zag net die man en die vrouw in beeld bij de minuut stilte bij Groningen, zaten elkaar maar aan te kijken. Opeens doet die man zijn tong tegen zijn wang aan, dat pijp gebaar.. Viel het nog meer mensen op?
Hectiek? Zondagochtend om half 10 in een boerengehucht?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
koffie + ontbijtkoek + kauwgom + Sorbitolquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jonges ff serieus, ik heb net een flinke schotel met koteletten met heerlijke sla naar binnen gewerkt. Ik moet zelf om 20:00 zaalvoetballen, het lijkt me daarom verstandig eerst even de pot te bezoeken. Weet iemand een goed soort laxeermiddel?˛
Je weet niet wat een PDA is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je om 19.48 nog thuis zit als je 20.00 moet voetballen, dat zal een hoog niveau zijn
iddquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je om 19.48 nog thuis zit als je 20.00 moet voetballen, dat zal een hoog niveau zijn
Dan is het nog dramaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet niet wat een PDA is?˛
oh je zit met je pda in de kleedkamer nu?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de bank denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oh je zit met je pda in de kleedkamer nu?
Valt wel mee, is een HTC Diamond Touch.quote:
Je teamgenoten hebben je een spreekverbod opgelegd dus je moet wel gaan Fokken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een zaal die we elke week huren waar we, vrienden onder elkaar, lekker baldadig te werk gaan. Het is geen competitie. Competitie zaalvoetbal doe ik elke zondag. We staan uiter-aard bovenaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oh je zit met je pda in de kleedkamer nu?
Hihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee, is een HTC Diamond Touch.˛
snoeihard, recht door het middenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben nu onze keeper aan het inschieten, iemand tips?˛
LOL, dank je, de keeper is nu boos.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
snoeihard, recht door het midden
PWND!!, zouden ze in ONZ zeggen. Hier zeggen we slechts: Wheheh.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Suijk het volgende:
De mobiele versie van fok kent die debiele PI's toch niet?
Maar verder succes gewenst met het voetballen BB.
Jawel, ik draai met opera, die doet haast alles hetzelfde als de desktopversie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Suijk het volgende:
De mobiele versie van fok kent die debiele PI's toch niet?
Nee, Van Gessel is wel gewisseld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Kreeg 'ie er ook geel voor?
(NOS Langs de Lijn was wat spaarzaam met de informatie..)
Nee.. Van Gessel moest er wel geblesseerd af.quote:
Helazovic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zelfde opstelling als tegen Marseille
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcellis, Maza, Bréchet, Salcido, Simons, Wuytens, Afellay, Méndez, Bakkal, Koevermans.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Addo, Zonneveld, Culina, Amrabat, Lazovic, Dzsudzsák.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |