Valt wel mee, is een HTC Diamond Touch.quote:
Je teamgenoten hebben je een spreekverbod opgelegd dus je moet wel gaan Fokken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet niet wat een PDA is?˛
Het is een zaal die we elke week huren waar we, vrienden onder elkaar, lekker baldadig te werk gaan. Het is geen competitie. Competitie zaalvoetbal doe ik elke zondag. We staan uiter-aard bovenaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
oh je zit met je pda in de kleedkamer nu?
Hihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee, is een HTC Diamond Touch.˛
snoeihard, recht door het middenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben nu onze keeper aan het inschieten, iemand tips?˛
LOL, dank je, de keeper is nu boos.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
snoeihard, recht door het midden
PWND!!, zouden ze in ONZ zeggen. Hier zeggen we slechts: Wheheh.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Suijk het volgende:
De mobiele versie van fok kent die debiele PI's toch niet?
Maar verder succes gewenst met het voetballen BB.
Jawel, ik draai met opera, die doet haast alles hetzelfde als de desktopversie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:56 schreef Suijk het volgende:
De mobiele versie van fok kent die debiele PI's toch niet?
Nee, Van Gessel is wel gewisseld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:59 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Kreeg 'ie er ook geel voor?
(NOS Langs de Lijn was wat spaarzaam met de informatie..)
Nee.. Van Gessel moest er wel geblesseerd af.quote:
Helazovic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zelfde opstelling als tegen Marseille
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcellis, Maza, Bréchet, Salcido, Simons, Wuytens, Afellay, Méndez, Bakkal, Koevermans.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Addo, Zonneveld, Culina, Amrabat, Lazovic, Dzsudzsák.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |