Dit heeft z'n marktwaarde meteen met 300% omhoog geschopt!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Wat een schijnbeweging van PelleDie zette de keeper mooi op het verkeerde been.
Zet dat kruisje daar ook maar voor jezelf neer, die keeper is goed hoor... alleen wat dikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef detulp050 het volgende:
De keeper van Volendam is
[ afbeelding ]
Wel degelijk geschikt, één van de culthelden uit de Eredivisie!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:03 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, die keeper is gewoon goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Oh, een cultheld. Nee, dan is het inderdaad een topkeeper. Nu nog Sjaak Polak speler van het jaar
Sjaak Polak is wel erg vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Oh, een cultheld. Nee, dan is het inderdaad een topkeeper. Nu nog Sjaak Polak speler van het jaar
Op dit moment zeg ik: DOEEEEEEEN! Godver, ik heb honger, ik hoor m'n maag zelfs klapperenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef Superheld het volgende:
Mn shoarma is op maar heb nog wel zin in kapsalon of durum donnertje,maar dan moet ik weer rijden.![]()
Doen of niet doen?
Neuh.. Gewoon een jiont opsteken en een frikandel in de pan gooien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:06 schreef Superheld het volgende:
Mn shoarma is op maar heb nog wel zin in kapsalon of durum donnertje,maar dan moet ik weer rijden.![]()
Doen of niet doen?
Een topkeeper is overdreven, maar hij kan prima mee onderin de Eredivisie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:05 schreef detulp050 het volgende:
Dus toch stiekem alkmaarse roots?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op dit moment zeg ik: DOEEEEEEEN! Godver, ik heb honger, ik hoor m'n maag zelfs klapperen.
Nobel, als wereldverbeteraar die ik benquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Gast, die keeper is gewoon goed.
En tevens zal hij de aanstichter zijn dat de wereld af zal stappen van slank als schoonheidsideaal.
Dat moest ik dus ook nog halenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh.. Gewoon een jiont opsteken en een frikandel in de pan gooien. [ afbeelding ]
"Maar meneer, alweer hier? Het is aan u te zien!"quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook nog halen![]()
Dussss, opnieuw eten halen (bij dezelfde tent) en naar de shop
Je gebruikt het eten halen gewoon als excuus om naar de shop te gaan..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook nog halen![]()
Dussss, opnieuw eten halen (bij dezelfde tent) en naar de shop
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:20 schreef Stofje het volgende:
Jullie zullen het even zonder mijn voortreffelijke posts moeten doen.
En dan toch op tv?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef venomsnake het volgende:
Martin Drent te gast bij eredivisielive![]()
Zijn vader vandaag overleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |