quote:PSV moet het vanavond tegen Roda JC stellen zonder Ibrahim Afellay. De spelmaker stond op het wedstrijdformulier in het basiselftal van Huub Stevens, maar raakte op het laatste moment geblesseerd.
Zijn plek wordt ingenomen door Nordin Amrabat, die net als tegen Olympique Marseille in eerste instantie op de bank moest plaatsnemen. Stevens doet afgezien van Afellay een beroep op de overige tien spelers die afgelopen woensdag in de Champions League in actie kwamen.
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan heb ik liever dit dan dat ie uit onzekerheid maar gaat vlaggen want onterecht afgekeurde goals heb ik meer een hekel aan dan dat iemand scoort die een halve voet buitenspel staat
En toen werd je wakker?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
Ajax na dit weekend boven PSV
In your dreamsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
Ajax na dit weekend boven PSV
Altijd leuk die stroom van mensen langs het veld richting uitgang bij wedstrijden van AZquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zit trouwens lekker vol in het DSB stadion
Jammer dat het nieuwe stadkion maar 30 ipv 40000 touschouwerts kan herbergenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:28 schreef _Mike_ het volgende:
Zit trouwens lekker vol in het DSB stadion
Idd, auto hoef je ook niet te zoeken want is enige die er staatquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef detulp050 het volgende:
Volgens mij kun je bij AZ direct wegrijden als je de volle 90 minuten blijft zitten
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
En dan durft Scheringa nog te spreken over trouwste publiek van NL ook
Bron: Scheringa: \"Wij hebben de trouwste supporters\"
Het positieve van het winnen als je slecht speelt cliche gaat hier echter niet op vind ik, want je speelt tegen Volendam dus dan zegt dat niets.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn dat AZ dit soort potjes dit jaar wel wint.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:35 schreef Zwansen het volgende:
AZ is toch weer lekker bezig. Ik ga het ze bijna gunnen om kampioen te worden.
quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef Ephemera het volgende:
Hoorde ik daar iets over een gebroken sleutelbeen voor die v. Gessel?![]()
ik ben ondertussen de slaapkamer aan het uitmesten, dus ik hoor soms maar flarden van de radio
Als je een penalty een kans noemtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand willem 2 aan het kijken ? hebben ze kansen ?
Elke club van buiten onze 'traditionele top 3' gun ik de titel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:35 schreef Zwansen het volgende:
AZ is toch weer lekker bezig. Ik ga het ze bijna gunnen om kampioen te worden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Elke club van buiten onze 'traditionele top 3' gun ik de titel.
Maar aan het eind zal ajax of PSV wel weer # 1 staan.
Je bent geneigd dat te denken idd, maar ik zat net naar de stand te kijken en het schoot door mijn hoofd dat ik er niet raar van zal staan te kijken als er dit jaar een andere kampioen zal zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Elke club van buiten onze 'traditionele top 3' gun ik de titel.
Maar aan het eind zal ajax of PSV wel weer # 1 staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |