Nee, ik heb al gezocht maar kan 'm niet vindenquote:
je mag er max 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil weten waar ik die kaartjes van Metallica t beste kan bestellen... Als ik op goole intoets krijg ik echt zoveel sites
jah ik heb zoveel gemist en ik ben echt zo moe dat ik even geen geluid kan horenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], net het laatste staartje kan je nog meepakken.
quote:
Gewoon je schenen stoten , dat leid enorm af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Brennel het volgende:
Elies!![]()
[..]
Nee, ik heb al gezocht maar kan 'm niet vinden
Yo my niggerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, ik heb het topic ook weer gevonden.
Alleen via ticketmaster!!! (of livenation, maar die linkt je door naar ticketmaster)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil weten waar ik die kaartjes van Metallica t beste kan bestellen... Als ik op goole intoets krijg ik echt zoveel sites
Nee dank jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon je schenen stoten , dat leid enorm af.
Wat vreemd..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gezocht maar kan 'm niet vinden
is er niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*doh* dat snap ik...ik wil DE site weten waar de verkoop officieel is
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen via ticketmaster!!! (of livenation, maar die linkt je door naar ticketmaster)
Da's om te voorkomen dat mensen nu al in het keuzemenu gaan zitten en daarmee misschien een voorsprong hebben op het moment dat de vvk start. Hier idem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk: http://www.ticketmaster.nl/html/home.htmI?l=EN aan de linkerkant staat Metallica wel maar je kan er niet op klikken, en aan de onderkant staat *on sale soon* maar daar staan ze ook niet bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's om te voorkomen dat mensen nu al in het keuzemenu gaan zitten en daarmee misschien een voorsprong hebben op het moment dat de vvk start. Hier idem.
Da's binnenkort helemaal afgelopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik wil weer gewoon ouderwets via t postkantoor
Tja, dat gaat niet meer gebeuren. Wel scheelt het dat ze over zullen gaan op een Duits systeem, dat stukken beter werkt dan het huidige.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik wil weer gewoon ouderwets via t postkantoor
Een DUITS systeem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, dat gaat niet meer gebeuren. Wel scheelt het dat ze over zullen gaan op een Duits systeem, dat stukken beter werkt dan het huidige.
maar goed ook , al dat klootjesvolk dat voor de deur gaat kamperenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's binnenkort helemaal afgelopen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel downloadt Baz Luhrmann Sunscreen 1999.mp3
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar goed ook , al dat klootjesvolk dat voor de deur gaat kamperen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en Mooi! Weer De Leeuw heeft de Gouden Televizierring gewonnen!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans kom er maar in met de playlist van move your ass
Nummer 3 is een bijzonder geslaagde combi.quote:22-23
Muse - Hysteria
The Killers - Human
Snoop Dogg ft Robyn - Sexual Eruption
The Zutons - What's Your Problem?
Tiga - You Gonna Want Me
Anderson - Trevor On The Dancefloor
Madonna - Miles Away
HIT ME TV - A Public Thing
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah (live in de studio)
Kings Of Leon - Sex On Fire
Maxïmo Park - Books From Boxes
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaapt en rilt uitbundig
Volgende week kan ik eindelijk weer eens MYA luisteren, maar morgen loopt m'n wekker om 5.45 alweer af, dus de hoogste tijd om in m'n geliefde bedje te duiken. Kijken of ik het dan een beetje warm kan krijgen.
Ciao!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Volgende week kan ik eindelijk weer eens MYA luisteren, maar morgen loopt m'n wekker om 5.45 alweer af, dus de hoogste tijd om in m'n geliefde bedje te duiken. Kijken of ik het dan een beetje warm kan krijgen.
Ciao!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien is dit gedaan om te smokkelen voor LL
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Ciao!
Goed bezig, Hans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Bren ! trusten
Betreft topicnummer is het gemeld
ga er maar vanuit dat ze niet goedkoper zijn dan 129 euroquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap t nogsteeds niet hoor...even alles op een rijtje:
1. Bij ticketmaster moet je een account aanmaken om kaartjes te bestellen
2. je kan nergens zien hoe duur de kaartes zijn of welke info dan ook omdat mensen anders de site gaan overbelasten
3. je kan ook nergens vinden hoe je kan betalen daar. (kan je bv met je visa betalen?)
ik vind dit te ingewikkeld voor twee kaartjes
Dank u welquote:
Kaartjes kosten 64 euro, ongeacht rang. Je kan betalen met Visa, Mastercard en iDeal. Dat account aanmaken kan je nu al doen, versnelt het bestelproces morgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap t nogsteeds niet hoor...even alles op een rijtje:
1. Bij ticketmaster moet je een account aanmaken om kaartjes te bestellen
2. je kan nergens zien hoe duur de kaartes zijn of welke info dan ook omdat mensen anders de site gaan overbelasten
3. je kan ook nergens vinden hoe je kan betalen daar. (kan je bv met je visa betalen?)
ik vind dit te ingewikkeld voor twee kaartjes
dat tijdstip zijn we allang voorbijquote:
Ja ik ben ook al begonnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tijdstip zijn we allang voorbij
MuseAlleen heb ik wel eens het idee dat die zanger eens aan de Ventolin moet
haiquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ze niet goedkoper zijn dan 129 euro
betalen kan via ideal en creditcard
dus dat was opeens die drukte op m;n serverquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, even wat werk van Huey Lewis en Eddie Money aan de iTunescollectie toegevoegd.
Je krijgt 't niet voor niets hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
129 euro? dan ga ik niet...dat kan ik echt niet betalen voor twee personen á 129,-
Geen onzin verkopen a.u.b.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ze niet goedkoper zijn dan 129 euro
betalen kan via ideal en creditcard
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kaartjes kosten 64 euro, ongeacht rang. Je kan betalen met Visa, Mastercard en iDeal. Dat account aanmaken kan je nu al doen, versnelt het bestelproces morgen.
Ik begin altijd wanneer MYA begint.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tijdstip zijn we allang voorbij
MuseAlleen heb ik wel eens het idee dat die zanger eens aan de Ventolin moet
GEM te gast?! Gaafquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en GEM staat al fijn te soundchecken op de gang!!
dat is de goedkoopste rang, het is een vanaf prijs.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kaartjes kosten 64 euro, ongeacht rang. Je kan betalen met Visa, Mastercard en iDeal. Dat account aanmaken kan je nu al doen, versnelt het bestelproces morgen.
neeh dat snap ik wel, maar zoveel geld heb ik niet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je krijgt 't niet voor niets he.
Sorry, maar je lult uit je nek. Als je op mojo.nl kijkt, staat daar maar één prijs. Laat dat nou net de prijs zijn die ook gister bij de fanclub-vvk ook bij alle rangen stond. 64 euro dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is de goedkoopste rang, het is een vanaf prijs.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus dat was opeens die drukte op m;n server
Metallica...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
over welk concert hebben we het? (voor 64 euro?)
morgen naar BLOC PARTY....woohoo!
metallica...kan jij niet wat regelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
over welk concert hebben we het? (voor 64 euro?)
morgen naar BLOC PARTY....woohoo!
we zullen het morgen zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar je lult uit je nek. Als je op mojo.nl kijkt, staat daar maar één prijs. Laat dat nou net de prijs zijn die ook gister bij de fanclub-vvk ook bij alle rangen stond. 64 euro dus.
Wedje leggen? Ik heb er nl. heel veel vertrouwen in dat ik dat ga winnen. De kaarten voor de beste zitplaatsen liggen nl. voor me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen het morgen zien
Eens. 'n Hele verbetering ten opzichte van 't origineel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:Snoop Dogg ft Robyn - Sexual Eruption.
. Draai deze uitvoering nog vrij regelmatig. Ik vind 'm beter dan het origineel.
Klopt, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans het lijkt niet altijd waar te zijn dat de megahit in het 2de uur zit, want dit keer staat hij er niet tussen.
Die is toch wel ergquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eens. 'n Hele verbetering ten opzichte van 't origineel.
Ik hoop ook eigenlijk dat 'ie overgeslagen gaat worden..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans het lijkt niet altijd waar te zijn dat de megahit in het 2de uur zit, want dit keer staat hij er niet tussen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, je hebt helemaal gelijk.Heb het ook wel eens gezien dat de Megahit het eerste uur staat ingepland en zelfs helemaal niet. Meestal vinden Rudy en Kevin het dan een weinig boeiende Megahit, maar.... zelfs dat is lang niet altijd zo. Het is aan de hand van de playlist vaak niet te voorspellen wat de Megahit is.
[..]
Die is toch wel erg
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de megahit is van Miss Montreal - Just A Flirt
(vaak staat de megahit er bij ons niet tussen omdat ik mn playlist al op donderdag maak. Als ie er tussen zit, dan heb ik gewoon goed gegokt)
Miss Montreal en de titel weet ik niet eens. Leuke megahit maar niet de terechte megahitquote:
Geloof het wel.quote:
dan gok je regelmatig erg goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de megahit is van Miss Montreal - Just A Flirt
(vaak staat de megahit er bij ons niet tussen omdat ik mn playlist al op donderdag maak. Als ie er tussen zit, dan heb ik gewoon goed gegokt)
quote:Madonna - Miles Away
HIT ME TV - A Public Thing
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah (live in de studio)
Kings Of Leon - Sex On Fire
Maxïmo Park - Books From Boxes
Die hebben we ook al gehoord bij het EkStra weekend. Madonna dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Estelle in plaats van Madonna?
Ben ook niet zo'n fan van Estelle, maar stukken beter dan die plaat van Madonna.
O, we gaan dus geen wedje leggen? Jammer. Evengoed welterusten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga ook op bed even bij slapen, vast even wennen aan de wintertijd, zondag extra uurtje 3fm , alleen het is jammer dat het dancemuziek is
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik moest lachen
en aan Stefan Postma denken...
Was inderdaad die plaat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:42 schreef Feivel1 het volgende:
Over Tiga; toch niet You Gonna Want Me he? Herinneringen in de plaat (Iets met TV-presentatoren die zonder kaartjes naar Innercity gingen ofzo..)
Geen "gratis" kaarten dus..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, we gaan dus geen wedje leggen? Jammer. Evengoed welterusten.
Kratje bier was ook goed geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Geen "gratis" kaarten dus..![]()
En dat nieuwsbericht.
Zeker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Indrukwekkend goed zeg. GEM live. <thumbs-up>
Ik was bij de eerste GEM minigig, en die was ook erg goed.quote:
Holy shit dat klinkt bijzonder goed! trouwens best acceptabele kwaliteit terwijl het met je foon is opgenomen?quote:
Ik zie 'm niet?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:53 schreef Noortje. het volgende:
Voor de geinteresseerden, review/blog van vandaag staat op mijn hyves. 't Is wel in het Engels.
Is opgenomen met m'n inmiddels afgedankte Sony DSC-W55, die camera's geven best een redelijk geluid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Holy shit dat klinkt bijzonder goed! trouwens best acceptabele kwaliteit terwijl het met je foon is opgenomen?
KoL
Zometeen met een beetje geluk ook nogMaxïmo Park
Ja ik bedacht me net dat hij ingesteld staat voor alleen vrienden, zal het gelijk even veranderen.quote:
Dat blijkt wel inderdaad want met de kwaliteit is neit heel veel mis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is opgenomen met m'n inmiddels afgedankte Sony DSC-W55, die camera's geven best een redelijk geluid.
Tsja, commentaar niet nodig. Denk ik.quote:23-00
AC/DC - Rock N Roll Train
Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die
KT Tunstall - Hold On
MGMT - Kids
GEM - live in de studio
Audio Bullys - Shot You Down
Sabrina Starke - Do For Love
Bloc Party - Talons
Tears For Fears - Shout
Ladyhawke - Back Of The Van
Moloko - Familiar Feeling
Novastar - Because
Ah. Dat is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me net dat hij ingesteld staat voor alleen vrienden, zal het gelijk even veranderen.
Digitale fotocamera's kunnen idd meestal nog heel behoorlijke video-opnamen maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is opgenomen met m'n inmiddels afgedankte Sony DSC-W55, die camera's geven best een redelijk geluid.
Dat is nuttige info! laat maar komen album nummer 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
maximo park zit momenteel in de studio, begin volgend jaar album #3!
Dat wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, dat was ff een knipoog naar BNN
daar zouden ze eens een ring voor moeten uitvindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk weer vrijdagavond. Wat een tracks!
Mja, zolang het een publieksprijs is blijft de kans dat jullie 'm winnen helaas nogal laag vrees ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
daar zouden ze eens een ring voor moeten uitvinden
Yeah!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:11 schreef Sirolf het volgende:
Het is duidelijk weer vrijdagavond. Wat een tracks!
Oehquote:
quote:
Ejquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Wat een fucking briljante plaat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Wat een fucking briljante plaat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Hoezo lange URL?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ff een GEM spam: http://www.shesaidohohohisaidyeahyeahyeah.com
Tijd voor de platenmaatschappij om wakker te worden. De reacties hier zeggen genoeg. Wat 'n track !!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, MGMT is officieel nog niet in promotie hier. vandaar dat je hem nog niet vaak gaat horen op 3FM
Ophorken met promotie of niet. Als een dj dat een geweldige plaat vindt, moet ie 'm draaien. Dát is de promotie. Plaat is via iTunes etc. te downloaden, dus fuck de platenmaatschappijenpromotiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, MGMT is officieel nog niet in promotie hier. vandaar dat je hem nog niet vaak gaat horen op 3FM
Dat wordt dan toch eens tijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik zie echt zo'n speelgoed trompetje voor me. Maar oh oh wat een track! de Soulwax remix is trouwens ook bijzonder geslaagd.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
She said.. Euh.. Wat zei ze ook alweer?
Oeh, eens opzoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n speelgoed trompetje voor me. Maar oh oh wat een track! de Soulwax remix is trouwens ook bijzonder geslaagd.
je bent heel goed bezigquote:
Trustenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga slapen, ben doodop en het is eigenlijk al veel te laat voor me, moet morgen werken namelijk.![]()
Weltrusten!
ik was eerderquote:
nee man briljante plaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Audio Bullysplaat vind ik een beetje irritant.
Die discussie had ik al gewonnen voordat ie was gestart, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de discussie over ticketprijzen van Metallica: http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=899221&l=NL&C=
Maar zal eerlijk zeggen dat ik de gebruikte sample in de plaat welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man briljante plaat![]()
het origineel is ook geweldig gebruikt in Kill Bill
quote:Sabrina Starke - Do For Love
Bloc Party - Talons
Tears For Fears - Shout
Ladyhawke - Back Of The Van
Novastar - Because
Kill Bill.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man briljante plaat![]()
het origineel is ook geweldig gebruikt in Kill Bill
Bij dezen de bevestigingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die discussie had ik al gewonnen voordat ie was gestart, dus dat scheelt
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[Moloko - Familiar Feeling
Novastar - Because]
De man heeft een mooie baanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:41 schreef Sirolf het volgende:
Rudy houdt er wel van om jonge meisjes te kussen (wie niet, toch?).
Omelette du Fromagequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan een tekenfilmserie op Cartoon Network...
Dexterquote:
Ik moest ook ff denken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan een tekenfilmserie op Cartoon Network...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DEE DEEEEEEEEEEEEE!!!!!
[ afbeelding ]
Dee deequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DEE DEEEEEEEEEEEEE!!!!!
[ afbeelding ]
Kan het ook mis hebben hoor want ben niet helemaal scherp meer, maar volgens mij was het Say My Name.quote:
Absoluutquote:
quote:Ladyhawke - Back Of The Van
Novastar - Because
Behoorlijk ja. Zat al over de releasedatum te twijfelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:55 schreef Sersjee het volgende:
Hé, is dit Ladyhawke? Heeft een 80's-gevoel.
Nee. Je hebt 't wel goed. Ik had last van 'n rare kronkel in m'n hoofd en dacht dat dat deuntje van 'n plaat van Craig David was..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan het ook mis hebben hoor want ben niet helemaal scherp meer, maar volgens mij was het Say My Name.
Van die gast hoor je trouwens ook nooit meer wat. Niet dat ik het heel erg vind.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Je hebt 't wel goed. Ik had last van 'n rare kronkel in m'n hoofd en dacht dat dat deuntje van 'n plaat van Craig David was..
Rudy's Guilty Pleasure van zometeen vind ik toch een leuke plaatquote:Rudy's Guilty Pleasure: Michael Zager Band - Let's All Chant
Oasis - The Shock Of The Lightning
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
Lily Allen - Guess Who Batman
Snow Patrol - Take Back The City
Nelly Furtado - Maneater
TV On The Radio - Golden Age
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild Remix)
Milow - Ayo Technology
Live Request:
1- The Knife - Heartbeats (live)
2- Rihanna ft Klaxons - Umbrella (live at The Brits 2008)
3- Skin - Just Let The Sun (Pinkpop 2006)
The Whitest Boy Alive - Burning
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Jij denkt zeker dat je Michael Zager Band ?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
... zo ik liep al een paar pagina's achter
Gaat weer aardig hardquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
... zo ik liep al een paar pagina's achter
Klinkt zeker goed!! Weet alleen niet welke 't precies is..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Heuj, nieuw achtergrondmuziekje voor na middernacht? Klinkt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |