quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en Mooi! Weer De Leeuw heeft de Gouden Televizierring gewonnen!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans kom er maar in met de playlist van move your ass
Nummer 3 is een bijzonder geslaagde combi.quote:22-23
Muse - Hysteria
The Killers - Human
Snoop Dogg ft Robyn - Sexual Eruption
The Zutons - What's Your Problem?
Tiga - You Gonna Want Me
Anderson - Trevor On The Dancefloor
Madonna - Miles Away
HIT ME TV - A Public Thing
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah (live in de studio)
Kings Of Leon - Sex On Fire
Maxïmo Park - Books From Boxes
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaapt en rilt uitbundig
Volgende week kan ik eindelijk weer eens MYA luisteren, maar morgen loopt m'n wekker om 5.45 alweer af, dus de hoogste tijd om in m'n geliefde bedje te duiken. Kijken of ik het dan een beetje warm kan krijgen.
Ciao!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Volgende week kan ik eindelijk weer eens MYA luisteren, maar morgen loopt m'n wekker om 5.45 alweer af, dus de hoogste tijd om in m'n geliefde bedje te duiken. Kijken of ik het dan een beetje warm kan krijgen.
Ciao!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien is dit gedaan om te smokkelen voor LL
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Ciao!
Goed bezig, Hans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Bren ! trusten
Betreft topicnummer is het gemeld
ga er maar vanuit dat ze niet goedkoper zijn dan 129 euroquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap t nogsteeds niet hoor...even alles op een rijtje:
1. Bij ticketmaster moet je een account aanmaken om kaartjes te bestellen
2. je kan nergens zien hoe duur de kaartes zijn of welke info dan ook omdat mensen anders de site gaan overbelasten
3. je kan ook nergens vinden hoe je kan betalen daar. (kan je bv met je visa betalen?)
ik vind dit te ingewikkeld voor twee kaartjes
Dank u welquote:
Kaartjes kosten 64 euro, ongeacht rang. Je kan betalen met Visa, Mastercard en iDeal. Dat account aanmaken kan je nu al doen, versnelt het bestelproces morgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap t nogsteeds niet hoor...even alles op een rijtje:
1. Bij ticketmaster moet je een account aanmaken om kaartjes te bestellen
2. je kan nergens zien hoe duur de kaartes zijn of welke info dan ook omdat mensen anders de site gaan overbelasten
3. je kan ook nergens vinden hoe je kan betalen daar. (kan je bv met je visa betalen?)
ik vind dit te ingewikkeld voor twee kaartjes
dat tijdstip zijn we allang voorbijquote:
Ja ik ben ook al begonnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tijdstip zijn we allang voorbij
MuseAlleen heb ik wel eens het idee dat die zanger eens aan de Ventolin moet
haiquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ze niet goedkoper zijn dan 129 euro
betalen kan via ideal en creditcard
dus dat was opeens die drukte op m;n serverquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, even wat werk van Huey Lewis en Eddie Money aan de iTunescollectie toegevoegd.
Je krijgt 't niet voor niets hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
129 euro? dan ga ik niet...dat kan ik echt niet betalen voor twee personen á 129,-
Geen onzin verkopen a.u.b.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ga er maar vanuit dat ze niet goedkoper zijn dan 129 euro
betalen kan via ideal en creditcard
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kaartjes kosten 64 euro, ongeacht rang. Je kan betalen met Visa, Mastercard en iDeal. Dat account aanmaken kan je nu al doen, versnelt het bestelproces morgen.
Ik begin altijd wanneer MYA begint.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat tijdstip zijn we allang voorbij
MuseAlleen heb ik wel eens het idee dat die zanger eens aan de Ventolin moet
GEM te gast?! Gaafquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en GEM staat al fijn te soundchecken op de gang!!
dat is de goedkoopste rang, het is een vanaf prijs.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kaartjes kosten 64 euro, ongeacht rang. Je kan betalen met Visa, Mastercard en iDeal. Dat account aanmaken kan je nu al doen, versnelt het bestelproces morgen.
neeh dat snap ik wel, maar zoveel geld heb ik niet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je krijgt 't niet voor niets he.
Sorry, maar je lult uit je nek. Als je op mojo.nl kijkt, staat daar maar één prijs. Laat dat nou net de prijs zijn die ook gister bij de fanclub-vvk ook bij alle rangen stond. 64 euro dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is de goedkoopste rang, het is een vanaf prijs.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus dat was opeens die drukte op m;n server
Metallica...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
over welk concert hebben we het? (voor 64 euro?)
morgen naar BLOC PARTY....woohoo!
metallica...kan jij niet wat regelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
over welk concert hebben we het? (voor 64 euro?)
morgen naar BLOC PARTY....woohoo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |