dan gok je regelmatig erg goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de megahit is van Miss Montreal - Just A Flirt
(vaak staat de megahit er bij ons niet tussen omdat ik mn playlist al op donderdag maak. Als ie er tussen zit, dan heb ik gewoon goed gegokt)
quote:Madonna - Miles Away
HIT ME TV - A Public Thing
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe?
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah (live in de studio)
Kings Of Leon - Sex On Fire
Maxïmo Park - Books From Boxes
Die hebben we ook al gehoord bij het EkStra weekend. Madonna dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Estelle in plaats van Madonna?
Ben ook niet zo'n fan van Estelle, maar stukken beter dan die plaat van Madonna.
O, we gaan dus geen wedje leggen? Jammer. Evengoed welterusten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga ook op bed even bij slapen, vast even wennen aan de wintertijd, zondag extra uurtje 3fm , alleen het is jammer dat het dancemuziek is
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik moest lachen
en aan Stefan Postma denken...
Was inderdaad die plaat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:42 schreef Feivel1 het volgende:
Over Tiga; toch niet You Gonna Want Me he? Herinneringen in de plaat (Iets met TV-presentatoren die zonder kaartjes naar Innercity gingen ofzo..)
Geen "gratis" kaarten dus..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O, we gaan dus geen wedje leggen? Jammer. Evengoed welterusten.
Kratje bier was ook goed geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Geen "gratis" kaarten dus..![]()
En dat nieuwsbericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |