we zullen het morgen zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar je lult uit je nek. Als je op mojo.nl kijkt, staat daar maar één prijs. Laat dat nou net de prijs zijn die ook gister bij de fanclub-vvk ook bij alle rangen stond. 64 euro dus.
Wedje leggen? Ik heb er nl. heel veel vertrouwen in dat ik dat ga winnen. De kaarten voor de beste zitplaatsen liggen nl. voor me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zullen het morgen zien
Eens. 'n Hele verbetering ten opzichte van 't origineel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:Snoop Dogg ft Robyn - Sexual Eruption.
. Draai deze uitvoering nog vrij regelmatig. Ik vind 'm beter dan het origineel.
Klopt, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans het lijkt niet altijd waar te zijn dat de megahit in het 2de uur zit, want dit keer staat hij er niet tussen.
Die is toch wel ergquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eens. 'n Hele verbetering ten opzichte van 't origineel.
Ik hoop ook eigenlijk dat 'ie overgeslagen gaat worden..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans het lijkt niet altijd waar te zijn dat de megahit in het 2de uur zit, want dit keer staat hij er niet tussen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, je hebt helemaal gelijk.Heb het ook wel eens gezien dat de Megahit het eerste uur staat ingepland en zelfs helemaal niet. Meestal vinden Rudy en Kevin het dan een weinig boeiende Megahit, maar.... zelfs dat is lang niet altijd zo. Het is aan de hand van de playlist vaak niet te voorspellen wat de Megahit is.
[..]
Die is toch wel erg
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de megahit is van Miss Montreal - Just A Flirt
(vaak staat de megahit er bij ons niet tussen omdat ik mn playlist al op donderdag maak. Als ie er tussen zit, dan heb ik gewoon goed gegokt)
Miss Montreal en de titel weet ik niet eens. Leuke megahit maar niet de terechte megahitquote:
Geloof het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |