Zeker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Indrukwekkend goed zeg. GEM live. <thumbs-up>
Ik was bij de eerste GEM minigig, en die was ook erg goed.quote:
Holy shit dat klinkt bijzonder goed! trouwens best acceptabele kwaliteit terwijl het met je foon is opgenomen?quote:
Ik zie 'm niet?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:53 schreef Noortje. het volgende:
Voor de geinteresseerden, review/blog van vandaag staat op mijn hyves. 't Is wel in het Engels.
Is opgenomen met m'n inmiddels afgedankte Sony DSC-W55, die camera's geven best een redelijk geluid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Holy shit dat klinkt bijzonder goed! trouwens best acceptabele kwaliteit terwijl het met je foon is opgenomen?
KoL
Zometeen met een beetje geluk ook nogMaxïmo Park
Ja ik bedacht me net dat hij ingesteld staat voor alleen vrienden, zal het gelijk even veranderen.quote:
Dat blijkt wel inderdaad want met de kwaliteit is neit heel veel mis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is opgenomen met m'n inmiddels afgedankte Sony DSC-W55, die camera's geven best een redelijk geluid.
Tsja, commentaar niet nodig. Denk ik.quote:23-00
AC/DC - Rock N Roll Train
Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die
KT Tunstall - Hold On
MGMT - Kids
GEM - live in de studio
Audio Bullys - Shot You Down
Sabrina Starke - Do For Love
Bloc Party - Talons
Tears For Fears - Shout
Ladyhawke - Back Of The Van
Moloko - Familiar Feeling
Novastar - Because
Ah. Dat is wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me net dat hij ingesteld staat voor alleen vrienden, zal het gelijk even veranderen.
Digitale fotocamera's kunnen idd meestal nog heel behoorlijke video-opnamen maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is opgenomen met m'n inmiddels afgedankte Sony DSC-W55, die camera's geven best een redelijk geluid.
Dat is nuttige info! laat maar komen album nummer 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
maximo park zit momenteel in de studio, begin volgend jaar album #3!
Dat wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, dat was ff een knipoog naar BNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |