Ophorken met promotie of niet. Als een dj dat een geweldige plaat vindt, moet ie 'm draaien. Dát is de promotie. Plaat is via iTunes etc. te downloaden, dus fuck de platenmaatschappijenpromotiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, MGMT is officieel nog niet in promotie hier. vandaar dat je hem nog niet vaak gaat horen op 3FM
Dat wordt dan toch eens tijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh, MGMT is officieel nog niet in promotie hier. vandaar dat je hem nog niet vaak gaat horen op 3FM
Ik zie echt zo'n speelgoed trompetje voor me. Maar oh oh wat een track! de Soulwax remix is trouwens ook bijzonder geslaagd.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
She said.. Euh.. Wat zei ze ook alweer?
Oeh, eens opzoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n speelgoed trompetje voor me. Maar oh oh wat een track! de Soulwax remix is trouwens ook bijzonder geslaagd.
je bent heel goed bezigquote:
Trustenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga slapen, ben doodop en het is eigenlijk al veel te laat voor me, moet morgen werken namelijk.![]()
Weltrusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |