abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:03:10 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62761627
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:57 schreef Slappy het volgende:
Waneer neemt sp3c ontslag als mod?Kan ik hem mooi vervangen
nigger please (ja ik zit al een tijdje op een gelegenheid te wachten)
ik ben helemaal niet te vervangen

maar ik geloof dat je het topic niet zo goed begrepen hebt ... er zijn openingen hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_62761953
Ohh ik ben geen neger?jij wel toch?
Sp3c kan beter mod worden bij defensie
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:15:10 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62762122
maar dan zit je nog steeds met het probleem dat ik helemaal niet te vervangen ben en dat moet dan toch gebeuren

en die gast in je avatar is een bruinuh ... dusssss
pi_62762167
Dat is Meki tijdens Ah hamster weken.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:19:22 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62762267
lol!
pi_62763071
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

nigger please (ja ik zit al een tijdje op een gelegenheid te wachten)
ik ben helemaal niet te vervangen

maar ik geloof dat je het topic niet zo goed begrepen hebt ... er zijn openingen hoor
Ammehoela! Je gaat niet weg
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62764576
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er is hier helemaal geen bier, en als we het wel hadden dan is het op.
daar past deze beter bij:
dag
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:46:32 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62765647
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef paddy het volgende:

[..]

Ammehoela! Je gaat niet weg
een tijdje te wachten om 'nigger please ' te roepen for no apperant reason

zit je de laatste tijd aan de drugs ofzo je snapt mijn flauwe moppen ineens niet meer

(dat laatste was ook een grapje)
  Forum Admin dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:05:28 #84
35723 crew  GGMM
pi_62766361
Ik heb niet gesolliciteerd. Ik neem aan dat ze mij wel vinden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:38:34 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_62767480
wie ben jij nou weer
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:07:44 #86
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62768485
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef Slappy het volgende:
Dat is Meki tijdens Ah hamster weken.
Ah, dacht eigenlijk aan het einde van de ramadan.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Forum Admin dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:32:31 #87
35723 crew  GGMM
pi_62769144
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:38 schreef sp3c het volgende:
wie ben jij nou weer
GGMM. Aangenaam.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Donald Duck held dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:38:04 #88
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62769266
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef paddy het volgende:
Laatste tijd?
Qua selectief en partijdig modden valt het de laatste tijd wel weer mee. Vooral dankzij het stoppen van die incompetente mod. Maar toch, soms mogen de teugels best weer eens juist strakker aangetrokken worden op bepaalde gebieden. Dit is echt een forum dat constant in de gaten moet worden gehouden. Die achterlijke topicdiarree van gelly van een tijdje terug, met zijn hypocriete janktopics. Hij kon daarin gewoon zijn gang gaan. Zoiets had gelijk gestopt moeten worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62769348
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Qua selectief en partijdig modden valt het de laatste tijd wel weer mee. Vooral dankzij het stoppen van die incompetente mod. Maar toch, soms mogen de teugels best weer eens juist strakker aangetrokken worden op bepaalde gebieden. Dit is echt een forum dat constant in de gaten moet worden gehouden. Die achterlijke topicdiarree van gelly van een tijdje terug, met zijn hypocriete janktopics. Hij kon daarin gewoon zijn gang gaan. Zoiets had gelijk gestopt moeten worden.
Neee, natuurlijk niet? Gelly is een waardeloze discussiant, maar daarom hoef je hem zijn -trieste- mening nog niet te ontzeggen?

De beste moderator is een onzichtbare. Vrijheid van meningsuiting boven alles, juist diegenen die dat tegengaan (en het dus niet meer met woorden afkunnen, maar met bans mensen virtueel de nek omdraaien) moeten gestopt worden.

Als je topics "diarree" vindt, eet het dan niet!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Donald Duck held dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:44:03 #90
46149 __Saviour__
pi_62769397
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef El_Matador het volgende:
Neee, natuurlijk niet? Gelly is een waardeloze discussiant, maar daarom hoef je hem zijn -trieste- mening nog niet te ontzeggen?

De beste moderator is een onzichtbare. Vrijheid van meningsuiting boven alles, juist diegenen die dat tegengaan (en het dus niet meer met woorden afkunnen, maar met bans mensen virtueel de nek omdraaien) moeten gestopt worden.

Als je topics "diarree" vindt, eet het dan niet!
Het gaat ook om de intentie. Gelly wilde met die topics expres iets uitlokken, provoceren, hypocriet doen. Het had geen enkele daadwerkelijke waarde.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_62769566
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het gaat ook om de intentie. Gelly wilde met die topics expres iets uitlokken, provoceren, hypocriet doen. Het had geen enkele daadwerkelijke waarde.
De enige die fout zit, is degene die zich laat uitlokken, die zich geprovoceerd voelt en die ingaat op die hypocrisie. De "daadwerkelijke waarde" blijkt uit de discussie die volgt. Zinloze topics blijven kort, uitgebreide topics zijn blijkbaar interessant.

Het is een heel eenvoudig vrijemarktprincipe dat niet gemodereerd hoeft te worden. Alleen grove spam, dat soort dingen, kunnen weggehaald worden. Maar dat is dan ook geen meningsuiting.

2 vragen:
- hoe kan jij van tevoren bepalen dat een bepaald topic is gestart met de intentie om uit te lokken of te provoceren?
- waarom zou jij degene moeten zijn die zou moeten bepalen dat anderen vervolgens niet op die in jouw ogen provocerende tekst zouden mogen reageren?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Donald Duck held dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:56:00 #92
46149 __Saviour__
pi_62769656
Lees die topics dan zelf eens door. Juist dat waar die eikel zo tegen is, gaat hij zelf toepassen. Dat is uitermate hypocriet en duidelijk met een bepaalde intentie opgezet. Dat is er gewoon absoluut aan af te zien. Die topics waren absoluut niet gestart met de gedachte om er op een normale manier over te gaan discussiëren. Hij lokt uit en als ie beet heeft, gaat ie lopen janken in feedback
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_62769722
De eerste mod die met ogen dicht de intenties van users kan ruiken krijgt van mij een pluim.. Hoezo das subjectief?
dag
  Donald Duck held woensdag 29 oktober 2008 @ 00:00:45 #94
46149 __Saviour__
pi_62769749
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:59 schreef petre86 het volgende:
De eerste mod die met ogen dicht de intenties van users kan ruiken krijgt van mij een pluim.. Hoezo das subjectief?
Je krijgt wel door na een tijdje hoe users in elkaar steken en waar ze met hun topics op doelen, dat heeft niks met ogen dicht te maken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Forum Admin woensdag 29 oktober 2008 @ 00:01:11 #95
35723 crew  GGMM
pi_62769759
__Saviour__, heb je nou gesolliciteerd of niet?
pi_62769760
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Lees die topics dan zelf eens door. Juist dat waar die eikel zo tegen is, gaat hij zelf toepassen. Dat is uitermate hypocriet en duidelijk met een bepaalde intentie opgezet. Dat is er gewoon absoluut aan af te zien. Die topics waren absoluut niet gestart met de gedachte om er op een normale manier over te gaan discussiëren. Hij lokt uit en als ie beet heeft, gaat ie lopen janken in feedback
Degene die ingaat op uitlokkerij is fout bezig. En hypocrisie is niet verboden. Het is juist een perfect argument tegen iemand, dat moet je niet kunstmatig de nek om draaien door topics te sluiten of censuur toe te gaan passen...

Het is heel simpel; het gejank in Feedback gewoon niet honoreren. Net als dat Geert Wilders niet moet zeiken dat ie es in een rapje "beledigd" wordt, terwijl hij zelf moslims de grafkankah toewenst. Het kan zo simpel, en juist op basis van vrije meningsuiting.

Het vooraf screenen van meningen, redigeren van posts, bannen van users om hun mening dan wel meningsuiting en andere ingrijpingen in de vrijheid te zeggen wat je wil en op de manier waarop je dat wil, is een ernstig vergrijp. Dat zou niet toegejuicht, maar juist uitgebannen moeten worden!

pi_62769784
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:01 schreef GGMM het volgende:
__Saviour__, heb je nou gesolliciteerd of niet?
Dat issie nu aan het doen, zie je dat niet?

pi_62769985
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

een tijdje te wachten om 'nigger please ' te roepen for no apperant reason

zit je de laatste tijd aan de drugs ofzo je snapt mijn flauwe moppen ineens niet meer

(dat laatste was ook een grapje)
En jij die van mij niet meer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_62770066
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

GGMM. Aangenaam.
Denk meer dat zijn vraag is; van wie ben jij een kloon?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 00:25:30 #100
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62770227
't Is dat ik te lui ben.

Zal me benieuwen wie er uit de grote hoed tevoorschijn komen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Forum Admin woensdag 29 oktober 2008 @ 00:32:36 #101
35723 crew  GGMM
pi_62770363
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk meer dat zijn vraag is; van wie ben jij een kloon?
Van niemand. Ik was hier ver voor jou tijd al joh
pi_62771320
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je krijgt wel door na een tijdje hoe users in elkaar steken en waar ze met hun topics op doelen, dat heeft niks met ogen dicht te maken
Je had in feedback moeten kijken de dag erna. Korte uitleg gegeven. Soms zijn de gemoederen zo verhit dat je beter even kunt wachten. Is trouwens niet alleen genomen die beslissing, maar was achteraf wel de juiste. En het was tegen elkaar aan spiegelen die nacht. Lekker om geslapen trouwens hoor en de volgende dag gevraagd of ze uitgespeeld waren. Was ook over toen.

Wanneer je die afstand soms niet gaat nemen? Heb je een grote kans dat het plaatje in de OP werkelijkheid is dan

Racisme, maar ook discriminatie posts? Die gaan op onzichtbaar En reken er maar op dat ik de discriminatie alle kanten op heb zien gaan. En die worden net zo hard gemod. Wanneer er geflame naar elkaar is? Kijk ik eerst naar de users en of ze het oplossen onder elkaar. Haal vaak meteeen OF achteraf de rotzooi weg, zonder gemopper trouwens.

Volgens mij gaat dit allemaal een herhaling van zetten worden, trouwens. Ik zal het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. Die illusie had ik in het begin al niet. Ik vind het nog steeds leuk om te doen en geniet van discssies (lurk veel) Af en toe wat sturen, want soms gaat het ineens over tieten terwijl we begonnen zijn over voetbalrellen in NWS (voorbeeld) Maar ik vind het wel redelijk lekker gaan in NWS op de eentonigheid van topics na dan.

Dat het goed gaat, is net zo goed een eer voor de users hoor.
pi_62771357
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Van niemand. Ik was hier ver voor jou tijd al joh
Hehe, en dan heb je een kloon . Je was er al twee jaar voor ik überhaupt achter een PC zat
pi_62771381
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:25 schreef popolon het volgende:
't Is dat ik te lui ben.

Zal me benieuwen wie er uit de grote hoed tevoorschijn komen.
Mij ook
pi_63052312
En, is er al iets bekend?
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:51:48 #106
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63052672
Die vraag kan ik ook niet beantwoorden.
  Moderator zaterdag 8 november 2008 @ 15:50:42 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63054641
ik ook niet
pi_63057240
Jullie kunnen het wel, maar mogen het niet, dat is heel wat anders
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zaterdag 8 november 2008 @ 18:08:31 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63057309
ik weet het gewoon niet
pi_63057325
Geduld is een schone zaak
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_63374002
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het zal me dus niks verbazen als jij zo'n slijm/lik-user bent, want je doet nog al erg je best om het tegendeel te bewijzen
En ik had weer gelijk.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63375996
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:27 schreef JohnDope het volgende:
En ik had weer gelijk.....
Slijmen? Likken? Ik heb me hier gewoon moeten inkopen man!

En voor zo'n groot bedrag dat ik tot 2014 maandelijks een bedrag moet aflossen bij Danny, Yvonne en Remlof. Tenzij, tenzij, tenzij .. ik erin slaag om jou binnen een jaar minimaal drie keer geband te krijgen.

Dan schelden ze mijn schuld kwijt en krijg ik een lintje voor mijn bijzondere verdiensten voor Fok...
Ik zou me dus maar eens een beetje gaan gedragen, als ik jou was. Want anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')