abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 29 oktober 2008 @ 00:32:36 #101
35723 crew  GGMM
pi_62770363
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk meer dat zijn vraag is; van wie ben jij een kloon?
Van niemand. Ik was hier ver voor jou tijd al joh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_62771320
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je krijgt wel door na een tijdje hoe users in elkaar steken en waar ze met hun topics op doelen, dat heeft niks met ogen dicht te maken
Je had in feedback moeten kijken de dag erna. Korte uitleg gegeven. Soms zijn de gemoederen zo verhit dat je beter even kunt wachten. Is trouwens niet alleen genomen die beslissing, maar was achteraf wel de juiste. En het was tegen elkaar aan spiegelen die nacht. Lekker om geslapen trouwens hoor en de volgende dag gevraagd of ze uitgespeeld waren. Was ook over toen.

Wanneer je die afstand soms niet gaat nemen? Heb je een grote kans dat het plaatje in de OP werkelijkheid is dan

Racisme, maar ook discriminatie posts? Die gaan op onzichtbaar En reken er maar op dat ik de discriminatie alle kanten op heb zien gaan. En die worden net zo hard gemod. Wanneer er geflame naar elkaar is? Kijk ik eerst naar de users en of ze het oplossen onder elkaar. Haal vaak meteeen OF achteraf de rotzooi weg, zonder gemopper trouwens.

Volgens mij gaat dit allemaal een herhaling van zetten worden, trouwens. Ik zal het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. Die illusie had ik in het begin al niet. Ik vind het nog steeds leuk om te doen en geniet van discssies (lurk veel) Af en toe wat sturen, want soms gaat het ineens over tieten terwijl we begonnen zijn over voetbalrellen in NWS (voorbeeld) Maar ik vind het wel redelijk lekker gaan in NWS op de eentonigheid van topics na dan.

Dat het goed gaat, is net zo goed een eer voor de users hoor.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62771357
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Van niemand. Ik was hier ver voor jou tijd al joh
Hehe, en dan heb je een kloon . Je was er al twee jaar voor ik überhaupt achter een PC zat
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_62771381
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:25 schreef popolon het volgende:
't Is dat ik te lui ben.

Zal me benieuwen wie er uit de grote hoed tevoorschijn komen.
Mij ook
pi_63052312
En, is er al iets bekend?
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:51:48 #106
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63052672
Die vraag kan ik ook niet beantwoorden.
  Moderator zaterdag 8 november 2008 @ 15:50:42 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63054641
ik ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63057240
Jullie kunnen het wel, maar mogen het niet, dat is heel wat anders
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zaterdag 8 november 2008 @ 18:08:31 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63057309
ik weet het gewoon niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63057325
Geduld is een schone zaak
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_63374002
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het zal me dus niks verbazen als jij zo'n slijm/lik-user bent, want je doet nog al erg je best om het tegendeel te bewijzen
En ik had weer gelijk.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63375996
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:27 schreef JohnDope het volgende:
En ik had weer gelijk.....
Slijmen? Likken? Ik heb me hier gewoon moeten inkopen man!

En voor zo'n groot bedrag dat ik tot 2014 maandelijks een bedrag moet aflossen bij Danny, Yvonne en Remlof. Tenzij, tenzij, tenzij .. ik erin slaag om jou binnen een jaar minimaal drie keer geband te krijgen.

Dan schelden ze mijn schuld kwijt en krijg ik een lintje voor mijn bijzondere verdiensten voor Fok...
Ik zou me dus maar eens een beetje gaan gedragen, als ik jou was. Want anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')