quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Je krijgt wel door na een tijdje hoe users in elkaar steken en waar ze met hun topics op doelen, dat heeft niks met ogen dicht te maken
Je had in feedback moeten kijken de dag erna. Korte uitleg gegeven. Soms zijn de gemoederen zo verhit dat je beter even kunt wachten. Is trouwens niet alleen genomen die beslissing, maar was achteraf wel de juiste. En het was tegen elkaar aan spiegelen die nacht. Lekker om geslapen trouwens hoor en de volgende dag gevraagd of ze uitgespeeld waren. Was ook over toen.
Wanneer je die afstand soms niet gaat nemen? Heb je een grote kans dat het plaatje in de OP werkelijkheid is dan

Racisme, maar ook discriminatie posts? Die gaan op onzichtbaar En reken er maar op dat ik de discriminatie alle kanten op heb zien gaan. En die worden net zo hard gemod. Wanneer er geflame naar elkaar is? Kijk ik eerst naar de users en of ze het oplossen onder elkaar. Haal vaak meteeen OF achteraf de rotzooi weg, zonder gemopper trouwens.
Volgens mij gaat dit allemaal een herhaling van zetten worden, trouwens. Ik zal het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. Die illusie had ik in het begin al niet. Ik vind het nog steeds leuk om te doen en geniet van discssies (lurk veel) Af en toe wat sturen, want soms gaat het ineens over tieten terwijl we begonnen zijn over voetbalrellen in NWS (voorbeeld) Maar ik vind het wel redelijk lekker gaan in NWS op de eentonigheid van topics na dan.
Dat het goed gaat, is net zo goed een eer voor de users hoor.