Idd en op de crew meet moet je dan ook nog bier betalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:13 schreef rutger05 het volgende:
Dan brengt het nog wat op bij een gewone baan. Als mod krijg je als dank vaak een hoop gezeik over je heen.
Kun je die misschien wat uitgebreider uitleggen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:09 schreef spy08 het volgende:
Hey wat is dat met die TT? zoeken jullie nu echt " Liiiiiiiiiiiiiiiiiveee from FOK! News studio;s.. this is.... " mod's of is het gewoon maar een tt om het beestje een naampje te geven. Zo nee dan bied ik bij deze mijn diensten aan - nee, ikga geen speciaal bericht schrijven,die tijd is voorbij - enne graag voor 31dec 2008 de uitslag want ik stop imet m'n accound op FOK! en is het mooi geweest allemaal.
Wat let jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Drugshond op 25-10-2008 15:14:34 ]
Geen idee! (eerlijk niet)quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Duidelijker kan het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Nog niet maar dat gaat nog wel komen denk ik ben ik bang voorquote:
Meki voor Modquote:
Er is niemand op Fok! die die weddenschap aandurftquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef Slappy het volgende:
[..]
Meki voor Mod![]()
![]()
![]()
wedden voor 1000 Euro dat jij het niet wordt
Afijn, de crew gaat je weddenschap aan en jij dokken want Meki mag straks eenmalig een uurtje modden in de nacht .quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:29 schreef Slappy het volgende:
[..]
Meki voor Mod![]()
![]()
![]()
wedden voor 1000 Euro dat jij het niet wordt
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Meki ik weet wel een forum waar ze je misschien wel willen hebben.
Linkje
Onberekenbaar en vaag, maar hey, daarom vond je mijn komst ook wel oké toenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lui niet... ontoerekeningsvatbaar wel.
Slijm en likken? Nah, behoor tot het bijna uitgestorven ras = monogaam.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben benieuwd welke loser zich tot mod weet te likken en slijmen.
Twee verkeerde veronderstellingen in één zin; knap gedaan. Een mod hoeft geen loser te zijn en een mod hoeft niet te likken en te slijmen om het tot mod te schoppen. Hopelijk vinden ze moderators met respect voor users; de laatste tijd ging het hier prima.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben benieuwd welke loser zich tot mod weet te likken en slijmen.
ja. het gaat hier prima.quote:
Dat hoeft inderdaad niet. Maar de realiteit is dat het 9 van de 10 keer wel zo zit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee verkeerde veronderstellingen in één zin; knap gedaan. Een mod hoeft geen loser te zijn en een mod hoeft niet te likken en te slijmen om het tot mod te schoppen.
Inderdaad. Ik weet eigenlijk niet waarom ik in de verleden tijd schreef. Het gaat primaquote:
Jouw versie van de realiteit is niet per definitie de waarheid...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:55 schreef JohnDope het volgende:
Dat hoeft inderdaad niet. Maar de realiteit is dat het 9 van de 10 keer wel zo zit.
Zo gaat het gewoon in het algemeen er op chatsites aan toe.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet eigenlijk niet waarom ik in de verleden tijd schreef. Het gaat prima
[..]
Jouw versie van de realiteit is niet per definitie de waarheid...
De meesten hier zullen Fok zien als een discussieforum. Dat jij het ziet als 'chatsite' is veelzeggend...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef JohnDope het volgende:
Zo gaat het gewoon in het algemeen er op chatsites aan toe.
Het komt op hetzelfde neer want hier heb je ook verschillende user levels.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De meesten hier zullen Fok zien als een discussieforum. Dat jij het ziet als 'chatsite' is veelzeggend...
dat het bier maar rijkelijk mag vloeienquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef sp3c het volgende:
nou goed, ik ben lui ... en ontoerekeningsvatbaar, dat dan weer wel
Kennelijk ja. En zojuist is duidelijk geworden dat jij in een heel ander user level zit dan ik (en met mij trouwens de meeste NWS-users)...quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:
Het komt op hetzelfde neer want hier heb je ook verschillende user levels.
Ik ben niet aanwezig op internetfora om een populariteitswedstrijd te winnen; anderen zijn daar veel beter in. Verder heb ik niks te bewijzen, noch verantwoording aan jou af te leggen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:57 schreef JohnDope het volgende:
Het zal me dus niks verbazen als jij zo'n slijm/lik-user bent, want je doet nog al erg je best om het tegendeel te bewijzen![]()
dit klinkt wel modderig, inlikkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk ja. En zojuist is duidelijk geworden dat jij in een heel ander user level zit dan ik (en met mij trouwens de meeste NWS-users)...
[..]
Ik ben niet aanwezig op internetfora om een populariteitswedstrijd te winnen; anderen zijn daar veel beter in. Verder heb ik niks te bewijzen, noch verantwoording aan jou af te leggen.
Leek me wel een geinig plaatje... van denkbeeldig een mod die over de rooie gaat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Guus Muisarm het volgende:
Wat vreemd dat er een plaatje over World of warcraft in de openingspost staat. (sharding purples slaat op WoW) WoWers staan er niet echt om bekent dat ze tijd over hebben voor dit soort dingen erbij ...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Goh zal mij benieuwen wie jullie nu weer kiezen
Wie het ook wordt, het is toch nooit goed, is mijn observatie. De persoon staat te boek als 'te links', 'te rechts' of 'te onbekend'. Wie het wordt zal mij persoonlijk een zorg zijn, zolang ze het maar goed doen. De laatste tijd gaat het hier goed. Ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Je bent nu al aan het huilen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |