De transformatie die NIET wou lukken al 5 keer.... en nu welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:09 schreef nicomart het volgende:
wat heb je gedaan trouwens Cali? Vanwege dei blijdschap aan het eind van het voriege topic?
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
De transformatie die NIET wou lukken al 5 keer.... en nu wel
Ik wist geen ttquote:
Neh, geen zin inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
En Piles...je mag wel posten hoor...
ja deze overtuigt ook niet echt van veel creativiteitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wist geen tt
vandaar
En Piles...je mag wel posten hoor...
en ik ben blij![]()
neuken? sorry, volgens mij ben ik nog niet nuchterquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, geen zin in
En nee, ligt ook niet aan jou
Je bent nog teveel met je hoofd bij de wet t-shirtdames?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
neuken? sorry, volgens mij ben ik nog niet nuchter
geen zin ook echt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, geen zin in
En nee, ligt ook niet aan jou
Nee, bij Cali en de alcohol / het slaaptekortquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent nog teveel met je hoofd bij de wet t-shirtdames?
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja deze overtuigt ook niet echt van veel creativiteit![]()
maar ik ben blij dat je blij bent
[..]
neuken? sorry, volgens mij ben ik nog niet nuchter
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee, bij Cali en de alcohol / het slaaptekort
Iddquote:
Ja, zoiets denk ikquote:je bent echt aan het afkicken?
Mwahquote:Verder wel lekker bezig enzo?
Cali + alcohol + slaaptekort = neuken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee, bij Cali en de alcohol / het slaaptekort
Ja, daarom wou ik je ook helpenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Kloptals ik iets weet dan zorg ik ervoor dat ik lapo had
![]()
Maar nu was het meer per ongeluk
hoe was je wet-t-shirt contest
laat gemaakt dronken gemaakt?
ik ga werken...lees het stel wel
Dan moet je de rest maar voor lief nemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:23 schreef nicomart het volgende:
Maar ook die hebben wel mooie borsten
precies en met die herrie in de kroeg hoor je toch weinig van dat gepraat en door die kleren kijk je heenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je de rest maar voor lief nemen
Kortom:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
precies en met die herrie in de kroeg hoor je toch weinig van dat gepraat en door die kleren kijk je heen
quote:
Wat ist?quote:
Same herequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
op zich ben ik meer een billenman, maar het is wel een essentieel onderdeel
quote:
Pleuren ook echtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat moet mijn vriend. Ik pleur ze alleen 's morgens in een bh
haha ok.. nja, dat kan ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo onvoorzichtigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Juh, moet je niet te veel moeite voor doen hoor.
Waar?quote:
quote:
Niks van gemerktquote:
i knowquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Sommige woorden dringen sneller door
Mannen en leren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:50 schreef nicomart het volgende:
klopt
Was ook alleen maar een constatering. Zo leren wij mannen ook weer wat bij
Nee, de ruziequote:
Ik hou er al over opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Geil zijn op de vroege morgen is ook zo wat he
Ligt gewoon in het algemeen aan hier (en dus ook wel een beetje aan de mensen), en ook aan mij natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
Maar volgens mij heeft Piles gewoon echt geen zin meer en hoeft dat niet echt aan een specifiek persoon te liggen...
Geef me je adresquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Puala het volgende:
Oké dat kan ook.
Bah, ik wacht op een mailtje maar die komt maar niet
uhm.. vast wel, maar ik weet nu ff niet hoe of jij moet het magische recept hebben tegen nadorst/katerquote:
moet je niet gewoon stage lopen? of heb je vakantie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Nee zo'n mailtje niet. Activering voor game account
BIER!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. vast wel, maar ik weet nu ff niet hoe of jij moet het magische recept hebben tegen nadorst/kater
Jawel, maar dit is een online game en ik verveel me de pleuris want we zitten met een probleem waar we niet uitkomen.. En het is voor mij nog allemaal nieuw dus ik kom er helemaal al niet uit. Nu is mijn stagebegeleider bezig en die zei dat ik maar even iets moest doen wat ik zelf leuk vind.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
moet je niet gewoon stage lopen? of heb je vakantie?
ok dan mag hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is een online game en ik verveel me de pleuris want we zitten met een probleem waar we niet uitkomen.. En het is voor mij nog allemaal nieuw dus ik kom er helemaal al niet uit. Nu is mijn stagebegeleider bezig en die zei dat ik maar even iets moest doen wat ik zelf leuk vind.
Lol, dat kan hier werkelijk nooit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. dan zullen mijn collega's vast gek opkijken. Dat kan hier pas rond half 5
nee, maar dat snap ik ook na jouw verhaal over het type mensen daarquote:
Jup. Maar dit spel duurt nog ongeveer 3 maanden denk ik.. dus dan zal ik het ook vast wel een keer "spelen" als het officieel niet magquote:
dan mag het van mij alsnogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Maar dit spel duurt nog ongeveer 3 maanden denk ik.. dus dan zal ik het ook vast wel een keer "spelen" als het officieel niet mag
Hier vanaf een uur of 3quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. dan zullen mijn collega's vast gek opkijken. Dat kan hier pas rond half 5
n00bquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:11 schreef OA het volgende:
Ik moet een grafiek maken, maar ik kom er niet helemaal uit...
Travianquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan mag het van mij alsnog
welk spel eigenlijk?
Ja...quote:
Dit is ook best leuk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Travian![]()
Zielig en kansloos spel.. maar ik verveel me gewoon te erg
je moet wat hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Travian![]()
Zielig en kansloos spel.. maar ik verveel me gewoon te erg
Phquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is ook best leuk!![]()
http://www.funnygames.nl/spel/penguin_meppen_1.html
1 mep, 206.7quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is ook best leuk!![]()
http://www.funnygames.nl/spel/penguin_meppen_1.html
Ja je hebt nog geen tietenpics gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
was ik weercomputer vond het leuk om even te gaan kutten
Mooi dat je Wet t-shirt ding leuk wasEn hockeytrutjes
lekker brak op werk zitten
verder: tieteninternetspelletjes
Poker
Nico
![]()
ehm....verder nog wat gemist?
wet t-shirtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
Poker
Nico
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja je hebt nog geen tietenpics gepost
Ik heb vaker geoefendquote:
Maar dan van onbekende tieten zeker?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil best een tietenpic posten
Ik wil ook best het gezicht erbij posten...dan is het niet zo onbekend meerquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
Poker
Nico
![]()
Heel fijn hoor!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil ook best het gezicht erbij posten...dan is het niet zo onbekend meer
oh ja.. mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
Poker
Nico
![]()
mooiquote:
Uiteraardquote:
Doe maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil ook best het gezicht erbij posten...dan is het niet zo onbekend meer
Je kunt het geluid van de pc toch uitzetten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik haal maar net 220..
Jammer dat dat spel geluid maakt, kan 't nu dus niet doen..
quote:
jeeeeejquote:
ondanks het hele fijne gesprek dat ze had over dat ze een puistje had en zo teleurgesteld was dat ze op dr twintigste nog een puistje kon krijgen, is ze stil.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jeeeeej![]()
![]()
Hoe is het met de leuke stagiaire? Of wordt je daar minder blij van?
brakheidquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ondanks het hele fijne gesprek dat ze had over dat ze een puistje had en zo teleurgesteld was dat ze op dr twintigste nog een puistje kon krijgen, is ze stil.
Of het is die piep in mijn oren, maar ik heb er in ieder geval geen last van
[..]
brakheid
Het is ook zo mooi hoe ze het brengt altijd. Niemand die op haar let, dan gaat ze gewoon midden in de kamer staan met dr vinger over dr kin wrijvend.. en dan zeggen: "Toch een vervelend plekje." En als je dan toevallig haar kant op kijkt ben je gewoon de lul.quote:
google -> boobs?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
hoe vind ik een fatsoenlijk tietenplaatje op internethet lijkt me niet te lukken
Heb je niet eens een privecollectie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
hoe vind ik een fatsoenlijk tietenplaatje op internethet lijkt me niet te lukken
Wat een leuk mens is het tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is ook zo mooi hoe ze het brengt altijd. Niemand die op haar let, dan gaat ze gewoon midden in de kamer staan met dr vinger over dr kin wrijvend.. en dan zeggen: "Toch een vervelend plekje." En als je dan toevallig haar kant op kijkt ben je gewoon de lul.
Zoals een collega, maar die loste dat heel tactisch op door uit te leggen dat het wel jeugdpuistjes worden genoemd, maar dat je het ook op latere leeftijd kan krijgen..
Dat klinkt als zo'n dom kind wat vroeger altijd gepest is en nou de verloren aandacht in wilt halenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is ook zo mooi hoe ze het brengt altijd. Niemand die op haar let, dan gaat ze gewoon midden in de kamer staan met dr vinger over dr kin wrijvend.. en dan zeggen: "Toch een vervelend plekje." En als je dan toevallig haar kant op kijkt ben je gewoon de lul.
Zoals een collega, maar die loste dat heel tactisch op door uit te leggen dat het wel jeugdpuistjes worden genoemd, maar dat je het ook op latere leeftijd kan krijgen..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Heb je niet eens een privecollectie?
Aangezien jij in Schotland zit, moet je wel een Engels term in Google gooien....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Californium het volgende:
Mijn laptop is Nederlands hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien jij in Schotland zit, moet je wel een Engels term in Google gooien....
Zoek eens op 'tits' of 'topless' etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maakt het alleen maar eenvoudiger.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn laptop is Nederlands hoor
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:52 schreef Californium het volgende:
Het begin is er!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat een leuk mens is het toch
en niet 1 van de meest intelligente
Als ik naar haar verhalen luister, heeft ze vroeger thuis niet genoeg aandacht gehad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt als zo'n dom kind wat vroeger altijd gepest is en nou de verloren aandacht in wilt halen
ik dacht dat je mijn droomvrouw was, maar dit valt me toch tegen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Als ik naar haar verhalen luister, heeft ze vroeger thuis niet genoeg aandacht gehad.
We zitten wel op een verdieping waar ze ook psychiatrie hebben enzo. Misschien eens daar naartoe sturen?
[..]
ik dacht dat je mijn droomvrouw was, maar dit valt me toch tegen!!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:52 schreef Californium het volgende:
goed hersteld van die tegenvallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?![]()
Zie reactie hierbovenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
doen
en droomvrouw![]()
alleen nu niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:
Coolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
goed hersteld van die tegenvaller
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:57 schreef Yesse het volgende:
Oja.. Mijn achtergrond was vanmorgen veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt voor deze interessante informatiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:59 schreef JortK het volgende:
[..]
PM zal zeer discreet behandeld worden
Dat was ook mijn reactiequote:
omdat het kan!quote:
Maar het is niet de bedoeling.quote:
Dan moet je vrij nemenquote:
quote:Top 100 van donderdag 23 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 251 Pheno
002. 186 OA
005. 137 Californium
010. 126 nicomart
Nee, men moet gewoon niet zo zeuren op vrijdag!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:28 schreef OA het volgende:
Even wat cijfertjes van de mensen alhier:
[..]
Wel aardig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Moet ik me tool gaan aanpassen ja?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
devdevdevquote:
Waarvan 2 nieuwe 'stagelopersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
en waar dit lijsje bestond uit 10 man ipv 4
Neuh. Deze lijst gaat prima zo.quote:
Volgens mij sta ik dagelijks in die top 10. Niet dat het me boeit, ik post niet om het postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
4 mensen top 10
waar is de tijd gebleven dat Piles en ik 1 en 2 warenen waar dit lijsje bestond uit 10 man ipv 4
Die OA verzaakt weer.quote:
quote:
Ambtenarenquote:
hihi...zelfs dat niet neequote:
Ik had zalmquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef nicomart het volgende:
ik ben weer trots op mezelf.. Ik heb mezelf zojuist een stel overheerlijke sandwiches geserveerd![]()
Echt, ik knapte er gewoon van op
ik hou niet van vis..quote:
Ik appelstroop. Heb hier even geen pindakaas, vandaar.quote:
Heiden.quote:
pindakaas is voor kinderenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik appelstroop. Heb hier even geen pindakaas, vandaar.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Zondag weer sushi brouwenquote:
Ik heb niets anders in huis, dat bestaat al een tijd!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Reflectionne het volgende:
Ik moet die pindakaas met cashew nog kopen (I) Lijkt me lekker!
Kom nooit bij de AHquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets anders in huis, dat bestaat al een tijd!
Het blijkt...quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kom nooit bij de AHén ik eet niet zo vaak zoet beleg. Dat is voor kleine kinderen
![]()
Zoet spul is niet zo lekker om mee te nemen vind ik, als ik thuis eet vind ik dat wel lekker.. en een plakje worst p je brood doen is minder werk dan hagelslag smeren 's ochtendsquote:
Nee, maar mijn nagekeken verslag ligt er nog voor, die is wat zachter..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
heb jij wel een lekker zacht toetsenbord? die van mij is niet fijn namelijk
Ik neem altijd droog brood mee. Zoetigheid staat hier op het werk in de kast.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zoet spul is niet zo lekker om mee te nemen vind ik, als ik thuis eet vind ik dat wel lekker.. en een plakje worst p je brood doen is minder werk dan hagelslag smeren 's ochtends
Dat is wel handig ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem altijd droog brood mee. Zoetigheid staat hier op het werk in de kast.![]()
Worst is idd minder werk, maar ook veel minder lekker!
pas mijn dikke kop zeker niet bij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, maar mijn nagekeken verslag ligt er nog voor, die is wat zachter..
Hmm, als ik 'm uitvouw en jouw hoofd past op een a4tje dan wel denk ik..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
pas mijn dikke kop zeker niet bij?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, als ik 'm uitvouw en jouw hoofd past op een a4tje dan wel denk ik..
Denk je dat het bevordelijk is voor mijn cijfer als ik hier met jou op mijn verslag ga liggen slapen??quote:
uhm.. als je onderzoek zou doen naar slapen op vreemde plekken lijkt het mee een uitstekend praktijkstudie die je zeker enkele pluspunten moet opleveren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Denk je dat het bevordelijk is voor mijn cijfer als ik hier met jou op mijn verslag ga liggen slapen??
Hmm ja goed idee. Misschien kan ik het als extra onderzoek er bij in doen.. Alleen nog even verzinnen wat het moet voeding te maken heeft, waarom het dus bij mijn stage mag..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. als je onderzoek zou doen naar slapen op vreemde plekken lijkt het mee een uitstekend praktijkstudie die je zeker enkele pluspunten moet opleveren.
Maar anders niet
Misschien brengt Nico je wel tot ongekende hoogtepunten!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Denk je dat het bevordelijk is voor mijn cijfer als ik hier met jou op mijn verslag ga liggen slapen??
hmm.. nou.. Je kan het natuurlijk gieten in de vraagstelling of het doen van een dutje op een bureau, met een nagekeken verslag als hoofdkussen, goed is voor de stoelgang? ofzo..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm ja goed idee. Misschien kan ik het als extra onderzoek er bij in doen.. Alleen nog even verzinnen wat het moet voeding te maken heeft, waarom het dus bij mijn stage mag..
Ik vind de vrijdag toch altijd beter!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef Houniet het volgende:
Wat ben ik blij als het Woensdag is zeg.
Bij mij is het niet echt nodig, misschien een poging bij m'n stagebegeleider??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien brengt Nico je wel tot ongekende hoogtepunten!
Natuurlijk, wat anders?quote:
Heb je dan je tentamens af en weer wat meer rust/tijd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef Houniet het volgende:
Wat ben ik blij als het Woensdag is zeg.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien brengt Nico je wel tot ongekende hoogtepunten!
quote:
ach gossie..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Puala het volgende:
Geniaal onderwerp![]()
Scooter is kapotnu moest ik op de terugweg van mijn pauze fietsen
Nja, ik doe geen voeding en dietiek..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. nou.. Je kan het natuurlijk gieten in de vraagstelling of het doen van een dutje op een bureau, met een nagekeken verslag als hoofdkussen, goed is voor de stoelgang? ofzo..
niet nodig?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bij mij is het niet echt nodig, misschien een poging bij m'n stagebegeleider??
Oh ja.. dat is waar. Was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nja, ik doe geen voeding en dietiek..
Moet meer iets met kwaliteit van voeding zijn ofzo..
Ik wil alleen maar slapen nuquote:
Ik denk dat als jij mijn stagebegeleider naar een hoogtepunt brengt dat dat wel positief is voor mijn cijfer enzo..quote:en stagebegeleider? Wat denk je wel niet van me!
Ah ok.. goeie onderbouwing..quote:
Hmm.. dat is wel zo, maar daar is meer voor nodig als het aanbieden van een slaapplek..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij mijn stagebegeleider naar een hoogtepunt brengt dat dat wel positief is voor mijn cijfer enzo..
Heerlijk! Verdiende rust!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:22 schreef Houniet het volgende:
@ Reflec:
Ja, dan heb ik al mijn deadlines erop zitten. Als het goed is kan ik dan mooi een weekje chillen.
Waar dacht je aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmm.. dat is wel zo, maar daar is meer voor nodig als het aanbieden van een slaapplek..
Kom ff rellen dan in KLB...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
jezus, wat een kutdag.
kater, niks te doen, koppijn,
bla
Eigenlijk moet ik niet zeuren om het fietsen, maar het is echt van dat kutweerhierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach gossie..![]()
Toch meer schade als gedacht na de valpartij of is dit toevallig?
Nou ja.. denken is nu ff niet iets wat me goed afgaat. Ik sta open voor voorstellen in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heerlijk! Verdiende rust!
[..]
Waar dacht je aan?
klinkt inderdaad allemaal niet helemala goed. Hopelijk wordt het geen enorm kostenplaatje om dat allemaal te fixen!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik niet zeuren om het fietsen, maar het is echt van dat kutweerhier![]()
Ik weet niet of het verband heeft met mijn valpartij. Ik weet alleen dat hij echt bagger optrekt (deed hij vorige week ook al) en dat hij sinds maandag als je hem start eerst stationair draait, dan met de choke en dat hij 10 seconden daarna een vreselijke herrie gaat maken. Op de standaard trilt die alle kanten op en als je hem van de standaard af hebt rijd die gewoon naar voren toe en heb je er met de remmen weinig invloed op..
Waar zit jij dan? Zuid Limburg?quote:
Waar dan?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou joh, doe je best eens
Beetje zoeken
Als het een te hoog kostenplaatje word ga ik de verzekering claimen. Ben er toch over een tijdje weg want ik accepteer echt geen verhoging van 947 euro naar 1200+. Heb hem nu allrisk verzekerd en ga naar WA+ dacht ik zo. Ben er nog niet helemaal zeker van, want als je dan zelf een keer iets veroorzaakt moet je het ook zelf betalenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt inderdaad allemaal niet helemala goed. Hopelijk wordt het geen enorm kostenplaatje om dat allemaal te fixen!!
Maar dat weer bederft echt elke fietspret. Dan mag je van mij ook gewoon zeuren! Echt te ranzig gewoon dat miezerige kloteweer
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef Reflectionne het volgende:
Zie m'n rooster vna de volgende periode (na 10 weken stage lopen weer studeren)
Woensdags vrij, Vrijdags vrij..
wel moeilijke vakken
Soms is die slechtste hogeschool van Nl zo slecht nog niet![]()
Als ik op school zit heb ik zo'n rooster:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen![]()
Maar wel veel thuisstudie hoor, dus opzich valt het wel mee
Wel veel ja, maar opzich 3/5 dagen kwart voor 3 klaar dat is wel vreog toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik op school zit heb ik zo'n rooster:
http://ictrivor.nl/roosters/index.html En dan links klas 41A selecteren
Ik ga ook zo weer naar huis.quote:
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wel veel ja, maar opzich 3/5 dagen kwart voor 3 klaar dat is wel vreog toch?en op woensdag en donderdag mag je niet lunchen?
Ja, dinsdag zijn ze weer de eerstequote:
Ik ook nietquote:
Hmm ja lange reistijd is wel vervelend, kun je niet op kamers oid?? En zoiets is op vrijdag inderdaad wel lekker! Zo lekker voor het weekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.
En op woensdag heb je een uur de tijd om van locatie 1 naar locatie 2 je te verplaatsen en dat is maximaal een half uur reistijd.. dus heb je mooi de tijd om dan nog even te eten. Op donderdag moet je gewoon even zeuren bij een leraar en dan heb je ook een half uur pauze er bij :’)
De vrijdag is het minst zinvolle. ruim 2 uur les van dezelfde leraar die nooit komt opdagen, maar waar ze wel je aanwezigheidstijd van registreren..
Ik dacht dat ik weinig deed...quote:
Dat doe je ook, heb je die cijfers al goed in je excelsheetje?quote:
Whehehehequote:
Je zit dus op school in Geldermalsen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je bij kwart voor 3 een uur reistijd bij optelt is het alsnog laat thuis zijn, dus op zich is dat voor mij niet zo’n heel groot voordeel. En als je om kwart voor 3 uit bent is de eerste trein die je kunt pakken kwart over 3 dus ben je zelfs kwart over 4 pas thuis.
En op woensdag heb je een uur de tijd om van locatie 1 naar locatie 2 je te verplaatsen en dat is maximaal een half uur reistijd.. dus heb je mooi de tijd om dan nog even te eten. Op donderdag moet je gewoon even zeuren bij een leraar en dan heb je ook een half uur pauze er bij :’)
De vrijdag is het minst zinvolle. ruim 2 uur les van dezelfde leraar die nooit komt opdagen, maar waar ze wel je aanwezigheidstijd van registreren..
Zeker, zoals een ambtenaar betaamt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede indruk gemaakt
Jawel, maar ik doe wel iets meer dan nietsquote:
Naar het koffiezetapparaat lopen en weer terug?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe wel iets meer dan niets.
Kamers? In geldermalsen? NEe dat hebben ze niet. Maar het is maar een half jaar dat ik er last van heb nog. Daarna rijd ik lekker autoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm ja lange reistijd is wel vervelend, kun je niet op kamers oid?? En zoiets is op vrijdag inderdaad wel lekker! Zo lekker voor het weekend
Hmm oke, ik weet niet eens waar Geldermalsen ligtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Kamers? In geldermalsen? NEe dat hebben ze niet. Maar het is maar een half jaar dat ik er last van heb nog. Daarna rijd ik lekker autoen dan ben je er in een minuut of 25. Ik heb gewoon pech van alle verbindingen met de trein. Kan wel een stuk met de scooter afleggen, maar daar win ik geen tijd mee en dat kost evenveel aan benzine, stallingskosten en ook de trein dan nog..
Cijfers staan goed in de sheet, althans zoals ik het wel. Alleen de grafiek lukt niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe je ook, heb je die cijfers al goed in je excelsheetje?
Ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Naar het koffiezetapparaat lopen en weer terug?
Mooi hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
Cijfers staan goed in de sheet, althans zoals ik het wel. Alleen de grafiek lukt niet...![]()
Het ziet er als volgt uit:
2006.............................2007........................................2008
Q1...Q2....Q3....Q4.............Q1...Q2....Q3....Q4................Q1...Q2....Q3....Q4......
Onder elk kwartaal weer cijfers en dat moet weer overzichtelijk in een grafiek terugkomen...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Naar het koffiezetapparaat lopen en weer terug?
In de buurt van Gorinchem?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm oke, ik weet niet eens waar Geldermalsen ligtNouja, half uurtje is dan nog gewoon eventjes doorbijten!
Uithoek valt wel mee hoor. Het heeft een verbinding met Utrecht centraal en met Den Bosch qua treinen. Ik vind het beter als de plaats waar ik in woon, dat heeft net 3 bus haltes xDquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Je zit dus op school in Geldermalsen?
Volgens mij wel een beetje een uithoek...![]()
Docenten die niet komen opdagen
Gorichem ligt vlakbij mijn dorpjequote:
ah.. zie je weer hoe slecht met geografische kennis is. Gelukkig werk ik niet bij een bedrijf dat zich bezighoud met geografiequote:
Als je hier niks doet en dat daar ook niet zou doen, wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah.. zie je weer hoe slecht met geografische kennis is. Gelukkig werk ik niet bij een bedrijf dat zich bezighoud met geografie
huh? ik weet dat ik brak ben, maar ik snap ff niet wat je nu zegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als je hier niks doet en dat daar ook niet zou doen, wat is het verschil dan?
Haha, je deed nu toch niks? Nou, of je dat nou hier doet of daar..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
huh? ik weet dat ik brak ben, maar ik snap ff niet wat je nu zegt
waar? bij jou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, je deed nu toch niks? Nou, of je dat nou hier doet of daar..
Goed onderzoekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef PteV het volgende:
valt wel op dat de topics op vrijdag 2 keer zo snel gaan
Ja ofhet ligt aan mij..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
waar? bij jou?![]()
of bedoel je bij een bedrijf dat zich bezighoud met geografie? Want het was namelijk een cynische opmerking dat ik daar dus juist wel werk
Sorry het ligt waarschijnlijk aan mij hoor!
ja maar ik werk dus wel bij een geografisch bedrijfquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja ofhet ligt aan mij..
Dat je niks doet nu op het bedrijf waar je nu bent.. en dat je bij dat geografische bedrijf waars ook niks zou doen..
ofzo
Ja! het lag aan mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar ik werk dus wel bij een geografisch bedrijf
ik ben de hele dag bezig met kaarten van voornamelijk Nederland en heel veel andere landen op de wereld
Schelluinen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Uithoek valt wel mee hoor. Het heeft een verbinding met Utrecht centraal en met Den Bosch qua treinen. Ik vind het beter als de plaats waar ik in woon, dat heeft net 3 bus haltes xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |