De transformatie die NIET wou lukken al 5 keer.... en nu welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:09 schreef nicomart het volgende:
wat heb je gedaan trouwens Cali? Vanwege dei blijdschap aan het eind van het voriege topic?
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
De transformatie die NIET wou lukken al 5 keer.... en nu wel
Ik wist geen ttquote:
Neh, geen zin inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
En Piles...je mag wel posten hoor...
ja deze overtuigt ook niet echt van veel creativiteitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wist geen tt
vandaar
En Piles...je mag wel posten hoor...
en ik ben blij![]()
neuken? sorry, volgens mij ben ik nog niet nuchterquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, geen zin in
En nee, ligt ook niet aan jou
Je bent nog teveel met je hoofd bij de wet t-shirtdames?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
neuken? sorry, volgens mij ben ik nog niet nuchter
geen zin ook echt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, geen zin in
En nee, ligt ook niet aan jou
Nee, bij Cali en de alcohol / het slaaptekortquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent nog teveel met je hoofd bij de wet t-shirtdames?
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja deze overtuigt ook niet echt van veel creativiteit![]()
maar ik ben blij dat je blij bent
[..]
neuken? sorry, volgens mij ben ik nog niet nuchter
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee, bij Cali en de alcohol / het slaaptekort
Iddquote:
Ja, zoiets denk ikquote:je bent echt aan het afkicken?
Mwahquote:Verder wel lekker bezig enzo?
Cali + alcohol + slaaptekort = neuken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee, bij Cali en de alcohol / het slaaptekort
Ja, daarom wou ik je ook helpenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Kloptals ik iets weet dan zorg ik ervoor dat ik lapo had
![]()
Maar nu was het meer per ongeluk
hoe was je wet-t-shirt contest
laat gemaakt dronken gemaakt?
ik ga werken...lees het stel wel
Dan moet je de rest maar voor lief nemenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:23 schreef nicomart het volgende:
Maar ook die hebben wel mooie borsten
precies en met die herrie in de kroeg hoor je toch weinig van dat gepraat en door die kleren kijk je heenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet je de rest maar voor lief nemen
Kortom:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
precies en met die herrie in de kroeg hoor je toch weinig van dat gepraat en door die kleren kijk je heen
quote:
Wat ist?quote:
Same herequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
op zich ben ik meer een billenman, maar het is wel een essentieel onderdeel
quote:
Pleuren ook echtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat moet mijn vriend. Ik pleur ze alleen 's morgens in een bh
haha ok.. nja, dat kan ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo onvoorzichtigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Juh, moet je niet te veel moeite voor doen hoor.
Waar?quote:
quote:
Niks van gemerktquote:
i knowquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Sommige woorden dringen sneller door
Mannen en leren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:50 schreef nicomart het volgende:
klopt
Was ook alleen maar een constatering. Zo leren wij mannen ook weer wat bij
Nee, de ruziequote:
Ik hou er al over opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Geil zijn op de vroege morgen is ook zo wat he
Ligt gewoon in het algemeen aan hier (en dus ook wel een beetje aan de mensen), en ook aan mij natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:35 schreef nicomart het volgende:
Maar volgens mij heeft Piles gewoon echt geen zin meer en hoeft dat niet echt aan een specifiek persoon te liggen...
Geef me je adresquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Puala het volgende:
Oké dat kan ook.
Bah, ik wacht op een mailtje maar die komt maar niet
uhm.. vast wel, maar ik weet nu ff niet hoe of jij moet het magische recept hebben tegen nadorst/katerquote:
moet je niet gewoon stage lopen? of heb je vakantie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Nee zo'n mailtje niet. Activering voor game account
BIER!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. vast wel, maar ik weet nu ff niet hoe of jij moet het magische recept hebben tegen nadorst/kater
Jawel, maar dit is een online game en ik verveel me de pleuris want we zitten met een probleem waar we niet uitkomen.. En het is voor mij nog allemaal nieuw dus ik kom er helemaal al niet uit. Nu is mijn stagebegeleider bezig en die zei dat ik maar even iets moest doen wat ik zelf leuk vind.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
moet je niet gewoon stage lopen? of heb je vakantie?
ok dan mag hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is een online game en ik verveel me de pleuris want we zitten met een probleem waar we niet uitkomen.. En het is voor mij nog allemaal nieuw dus ik kom er helemaal al niet uit. Nu is mijn stagebegeleider bezig en die zei dat ik maar even iets moest doen wat ik zelf leuk vind.
Lol, dat kan hier werkelijk nooit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. dan zullen mijn collega's vast gek opkijken. Dat kan hier pas rond half 5
nee, maar dat snap ik ook na jouw verhaal over het type mensen daarquote:
Jup. Maar dit spel duurt nog ongeveer 3 maanden denk ik.. dus dan zal ik het ook vast wel een keer "spelen" als het officieel niet magquote:
dan mag het van mij alsnogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Maar dit spel duurt nog ongeveer 3 maanden denk ik.. dus dan zal ik het ook vast wel een keer "spelen" als het officieel niet mag
Hier vanaf een uur of 3quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. dan zullen mijn collega's vast gek opkijken. Dat kan hier pas rond half 5
n00bquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:11 schreef OA het volgende:
Ik moet een grafiek maken, maar ik kom er niet helemaal uit...
Travianquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan mag het van mij alsnog
welk spel eigenlijk?
Ja...quote:
Dit is ook best leuk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Travian![]()
Zielig en kansloos spel.. maar ik verveel me gewoon te erg
je moet wat hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Travian![]()
Zielig en kansloos spel.. maar ik verveel me gewoon te erg
Phquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is ook best leuk!![]()
http://www.funnygames.nl/spel/penguin_meppen_1.html
1 mep, 206.7quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is ook best leuk!![]()
http://www.funnygames.nl/spel/penguin_meppen_1.html
Forum Opties | |