Dat moet je in Duitsland dus niet doen, daar zijn veel strengere regels wat betreft je CV.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Sowieso CV beetje aandikken kan geen kwaadMeeste dingen die je opschrijft controleren ze toch niet
Terugvindpost. Voor als je niks te vertellen hebt, maar je wilt dit topic wel graag gemakkelijk kunnen terug vinden (door iets te posten staat ie in je actieve topics).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik vraag me nu al tijden af ... wat tvp is... en waarom...?
De vergelijking met adrenaline is heel goed gekozen, caffeïne heeft invloed op de concentratie adrenaline in je lichaamquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog even over caffeïne: het lijkt me op zich vrij logisch dat het je stofwisseling zou verhogen, net als adrenaline en andere pepmiddelen dat doen. Dan is het ook te verwachten dat je iets afvalt, ook al heeft het waarschijnlijk vooral te maken met de indirecte effecten zoals dat je langer opblijft of meer gaat doen ofzo.
Ik vind dat ik van engels mag zeggen dat ik "near-native speaker" ben. Ik heb uitspraak en spreekvaardigheids werkgroepen gegeven op de uni, en val in het Europese taalframework in de hoogste categorie (C2) http://www.kdg.be/main.aspx?c=*KDGCVT&n=2690quote:Over talen en solliciteren gesproken: ik spreek zéér goed Duits, beter dan de meeste Nederlanders. Toch zou ik nooit op mijn cv schrijven dat ik het spreek alsof het mijn moedertaal is. Wanneer spreek je een taal goed genoeg om het als "goed" of "zeer goed" op je cv te kunnen zetten?
Klinkt echt heerlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
Nou dames ik zie jullie morgenavond weer
Ga nu mijn vriendje ophalen en dan naar de versbeurs![]()
Ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef mordradead het volgende:
Wie gaat me eens een goede schop onder de kont geven, vandaag hele dag beetje gestudeerd onder het genot van lekker etenNiet zo best. Tevens een tvp.
Ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook al de hele dag klotedruk!
Als je dat niet had gedaan, was-ie elke dag naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen voor die avond. Dat gezegd hebbende: je bent gekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookIk had vanmiddag vrij, maar ik heb een hoe-overleven-mijn-vent-en-kat-mijn-vakantieweek boodschappenvoorraad ingeslagen waar je U tegen zegt
![]()
En dan ga ik ook nog - niet lachen - op het schoolbord in de keuken schrijven wat hij het beste welke dag kan eten, zodat er niets over de datum vliegt aan het einde van de week. Erg he, wat een bemoeial ik ben?
dat is al een aantal jaren zo, bij ons op de middelbare werd er ook brits aangeleerd, maar als je zelf al een amerikaans accent had kreeg je geen lager cijfer, als je maar condequent was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Gister een soort ouderavond gehad op de school van dochterlief ( 1e klas HAVO/VWO) en daar kwamen ene paar docenten vertellen over hun vak enzo... De docente engels vertelde dat ze met mondeling echt geen "brits-engels" hoefde te spreken... Dat er best een accent mocht doorklinken ( australisch, amerikaans, schots, whatever) maar dat ze daar dan wel consequent in moesten zijn....
Was da altijd al zo,of is dat iets nieuws? Bij ons werd er vroeger altijd gehamert op dat "kak-engels"!
En nu ga ik meer bijlezen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef kwakveense het volgende:
ik ook, zit al 5 uur non stop frequenties te tellen en woorden op te zoeken, ben echt zo gaar als een geplet pepernootje.... ook eigenlijk helemaal geen puf om zo nog te gaan verven in mn huis, want ik moet morgen weer zo hard werken als nu...
moet ook nog even door en mn hoofd wil niet meer intelligent doen
Hij kookt iig neem ik aan? Mark (en nou niet weer zeggen dat we net een getrouwd stel lijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookIk had vanmiddag vrij, maar ik heb een hoe-overleven-mijn-vent-en-kat-mijn-vakantieweek boodschappenvoorraad ingeslagen waar je U tegen zegt
![]()
En dan ga ik ook nog - niet lachen - op het schoolbord in de keuken schrijven wat hij het beste welke dag kan eten, zodat er niets over de datum vliegt aan het einde van de week. Erg he, wat een bemoeial ik ben?
De mijne zou toch niet naar me luisteren en zeggen: Maar hoe weet ik nu of ik op woensdag trek heb in spinazie? Misschien wil ik dan wel friet! Hij heeft natuurlijk een punt, maar het is wel zonde, want als ik dan weer terugkom in Belgie vind ik allemaal dingen in de koelkast die over tijd zijn. Dus nu neem ik zoveel mogelijk kliekjes mee en dan maggie zelf beslissen wat hij kookt. (of haalt hij chinees, die overigens nergens naar smaakt in Belgie: hele flauwe hap, als je al denkt dat Chinees eten in Nederland is afgevlakt qua kruiden en zo, ga dan nooooit in Belgie naar de Chinees)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wouw, wat ben je zorgzaam!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga zaterdagochtend om een uur of tien richting Schiphol en ben de zaterdag er op weer terug (nou ja, dan in de nacht van za/zo want we landen om 01.35 uur). Heb een aantal kant en klaar maaltijden voor hem gehaald, wel lekkere, ovenschotels enzo. En pizza. En vlees met rabarber en krieltjes twee keer. En een voorraad wijn en bier en nootjes en broodjes en sultana en ontbijtkoek en yoki voor zijn werk enzo.
Zo moet ie het kunnen overleven
Ik had het geprobeerd, maar jouw gifje begint met een onaantrekkelijke vent die ook nog eens heel klein is! Ik vond jouw vorige ava veel leuker!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu sta ik nog niet in de OP![]()
Goedenavond allen![]()
Lijstje
O Yoghurt en cruesli
T Rijstwafel
L twee bolletjes met pindakaas
D Spaghetti
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het geprobeerd, maar jouw gifje begint met een onaantrekkelijke vent die ook nog eens heel klein is! Ik vond jouw vorige ava veel leuker!
Ik zie alleen maar een meisje tegen een gele achtergrond?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug.
Deze?
Ja das mijn usericon maar Co bedoelt mijn webicon. Ligt aan je instellingen welke je ziet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een meisje tegen een gele achtergrond?.
Ik bedoelde eigenlijk die pin up!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug.
Deze?
Dit was de vorigequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die pin up!!
Nu zie ik een bellenblaaster....
niet altijd hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef mordradead het volgende:
Ik heb echt zo'n beeld van Kwak dat ze altijd huilt, ze moet juist altijd gaan lachen
Heb hem naar m'n bureaublad gesleept, als ik er dan weer 4 heb doe ik je erbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit was de vorige![]()
Maar ik zal de boel even omzetten.
Tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb hem naar m'n bureaublad gesleept, als ik er dan weer 4 heb doe ik je erbij![]()
Bij Aknyke zie ik ook geen plaatje, klopt dat?
Ik wel! Een goudvis. En als je dan meteen cinnamongirl en Aventura erbij doet, dan kan DML ook weer vrolijk kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb hem naar m'n bureaublad gesleept, als ik er dan weer 4 heb doe ik je erbij![]()
Bij Aknyke zie ik ook geen plaatje, klopt dat?
Heu! Ik keek allang weer vrolijk jah, life's good ya knowquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wel! Een goudvis. En als je dan meteen cinnamongirl en Aventura erbij doet, dan kan DML ook weer vrolijk kijken.
Ja tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet altijd hoordeze week een beetje meer, maar k zal voor jou extra mn best doen.
ben nu thuis, en opgelucht dat ik zo hard gewerkt heb, en dat ik niet hoef te klussen van mezelf vandaag. heb uitgerekend dat ik t allemaal gewoon ga redden dus ik neem vanavond welverdiende rust.
kijk daar gaat kwak wel van lachen, net als vroegah!
[ afbeelding ]
Ik zie een kat bij Cinnamon; op de 2e rij in het midden. Wel grappig! Ineens blijkt dat we allemaal wat anders zien!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef Chicolate het volgende:
Cinnamon heeft toch zo'n roze ding? Of zie jij een andere? Want ik zie hem niet in het plaatje. En zal even kijken of ik het linkje van AKnynke kan vinden, dan kan die er ook bij
.
AKnynke: [ afbeelding ]
Vergeet je niet z'n kleren op dagvolgorde klaar te leggen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Want anders gaan ze dood?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mannen hebben dat nodig anders hoor
ik ben een echte topic killerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In dit tempo is het topic best te volgen
Dan is er ergens iets fout gegaan in het leven van die mannen lijkt mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mannen hebben dat nodig anders hoor
nee, nooit gezongen! maar ze zijn wel echt prachtig!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en kwakveense: heb jij weleens de Vespers van Rachmaninov gezongen? Ik vind ze zovreselijk
mooi
absoluutquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
Agree, zo met je man omgaan is een sexkiller to the bone
Mannen willen geen tweede moeder. Ik ben meermaals in die val getrapt
hihihihihi
Heb je je man nu gedegradeerd tot huisgenoot?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Huisgenoten die vlak voordat de winkel sluit nog even snel wat lekkere dingen gaan halen![]()
.
Viking heeft toch geen man? Hoogstens een parttime vrouwquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je je man nu gedegradeerd tot huisgenoot?
Nu wil ik ook Vespers zingenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, nooit gezongen! maar ze zijn wel echt prachtig!
van rachmaninov in t voorjaar wel delen uit de mis voor Johannes Chrysosomos gezongen. Ik had een klein solootjewaar ik achteraf uiteraard zeer ontevreden over was
Ze zegt toch dat er wordt gezegd dat zij en Mark net een getrouwd stel zijn. Dit was een grapje om Vik te laten happen, ik hoop dat dat inmiddels gebeurd isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Viking heeft toch geen man? Hoogstens een parttime vrouw
Ohquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat er wordt gezegd dat zij en Mark net een getrouwd stel zijn. Dit was een grapje om Vik te laten happen, ik hoop dat dat inmiddels gebeurd is![]()
Doel toch nog een beetje bereiktquote:
Ik wilde happen, tot ik verder scrollde. Dus Tink heeft je grapje verpestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat er wordt gezegd dat zij en Mark net een getrouwd stel zijn. Dit was een grapje om Vik te laten happen, ik hoop dat dat inmiddels gebeurd is![]()
Dat moet je juist samen eten... In je eentje knoflook eten is valsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Goodbye het volgende:
Als mijn vriend er niet is ga ik altijd dingen eten waarvan je uit je mond gaat stinken. Stokbrood met enorme likken kruidenboter, pizza mozeralla van ristorante. Dat soort troep
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde happen, tot ik verder scrollde. Dus Tink heeft je grapje verpest.
Nou, dat eet ik dus alleen als hij er een nacht niet is. Vriendlief heeft het niet op dingen 'waar je van uit je bek gaat meuren' en eet dat dus ook bijna niet (behalve bijv. knoflook dóór een maaltijd).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat moet je juist samen eten... In je eentje knoflook eten is vals
Nou, als ik kruidenboter of pizza mozerella van ristorante eet stink ik dus echt wel uit m'n mond. In ieder geval om mee te zoenen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind knoflook helemaal niet stinken en volgens mij stink ik ook helemaal niet uit mijn mond als ik knoflook gegeten heb. Dus waar dat idee vandaan komt?. M'n handen blijven wel dagen stinken trouwens
.
Weet je hoe je dat rot gevoel kwijt raakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi ik ben er weer na twee dagen eenzame opsluiting in de UB!
Ik was gister en vandaag helemaal misselijk en duizelig van de hongerEn het werd steeds zwart voor m'n ogen
Blegh. (En ik had echt heel veel gegeten)
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet je hoe je dat rot gevoel kwijt raakt?
Stappen met mij!
NU!
Niks daarfan. Toch een kut opleiding.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Stappen? Uitgaan? Woah gaaf! Alleen morgen vroeg op en weer leren
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:08 schreef Chicolate het volgende:
Waar is PF eigenlijk? Ze is zelfs uit het lijstje gevallen ...
Lieve SHE, ik vind je aanbod heel leukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks daarfan. Toch een kut opleiding.
Ik trakteer
O je wil naar een dens event! Welke en waar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
God damnit
Ik wil naar amsterdam dance event vanavond en niemand kan mee
Ik moet nu nog 3 hoofdstukkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Twee dagen eenzame opsluiting in de UB dusIk wou je nog bellen voor nog meer scheikunde vragen maar het kwam er niet van
Hoe gaat het bij jou met leren?
Mijne probeert wel een tweede moeder van mij te makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
hihihihihi
Don Diablo @ Jimmy Woooooohaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O je wil naar een dens event! Welke en waar?
Ik doe dat zelden, omdat ik dan altijd hopeloze kerels achter me aan krijgquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Veel plezier SHE! De leukste avonden heb je vaak als je alleen weggaat.
Thuis leer ik niet, nooit..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet nu nog 3 hoofdstukkendie ik gelukkig al besproken heb gehoord in de hoorcolleges. Maar echt, mijn concentratie is bagger de laatste dagen. Maar ze hebben me hier overtuigd dat ik misschien toch wel een voldoende gehaald heb
.
Was leren in UB wel nuttig? Als ik ergens anders zit vol ik me altijd zo ongemakkelijk dat er niets echt binnen handbereik is (geen pc, geen koelkast, geen eten, geen muziek) dat ik ondanks de neiging veel te gaan soggen, toch liever thuis zit. Tegen de verwarming, op een kussen zitten leren. Doe ik iedere toets die met bio te maken heeft weer.
Oh daar word ik vast geweigerdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik doe dat zelden, omdat ik dan altijd hopeloze kerels achter me aan krijg
Maar vanavond moet het goedkomen.
Nee joh, ze hebben wel iets tegen lelijke en sjofele mensen. Maar dat lijkt me een prima beleid.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik dacht dat ze daar een extreem deurbeleid hadden? Maar ik ben dan ook alleen nog maar in de sugar factory en paradiso geweest..
Wat je ermee moet? Hem zelf naar de supermarkt laten wandelen (kan hij meteen kopen waar 'ie echt zin in heeftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
Erik en meisjes:
Ik heb het even voorgelegd aan Heer G, of hij er ook zo over denkt dat ie betutteld wordt met die volle koelkast, want als dat zo is had het me een hoop gesjouw en tijd kunnen schelen vanmiddag.
Antwoord was "Tof juist, anders moet ik elke dag na mijn werk eerst weer naar de supermarkt en als je had gezegd 'Koop je eigen voer maar' had het ook prima geweest".
Dus tsjah. Wat moet je er mee
Overigens was ik vanavond lekker uit eten met dinnetjes en moest hij maar een pizza in de oven mikken, dus hij kan nog iets zelfMaar verder hebben jullie eigenlijk wel gelijk. Verder in detail treed ik daar alleen liever niet over hier
Veel plezier in Japan!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef Liejannuh het volgende:
Weet je wat, ik ga naar bed!En misschien kom ik morgenochtend nog lang. En anders misschien vanuit Japan. En anders ben ik er over een paar weken weer.
![]()
Maakt iemand een samenvatting voor me?
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef Liejannuh het volgende:
Weet je wat, ik ga naar bed!En misschien kom ik morgenochtend nog lang. En anders misschien vanuit Japan. En anders ben ik er over een paar weken weer.
![]()
Maakt iemand een samenvatting voor me?
Je mag wel een jurk van mij lenenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
morgen moeten Rene en ik naar een afstudeerfeestje...
waar wij dachten dat we er met niet al te slonzige gewone redelijk nette kleding moesten verschijnen hoorden we dus dat Rene in pak verwacht wordt en ja, dan moet ik natuurlijk ook iets uber-nets aan... en laat dat nu net zijn wat ik echt niet (meer in mijn huidige maat) heb liggen
Fijn![]()
Loop ik straks naast Rene als een soort buitenbeentje....
Ik zag het ook absoluut niet als aanval, trust me!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef Erik het volgende:
[..]
Wat je ermee moet? Hem zelf naar de supermarkt laten wandelen (kan hij meteen kopen waar 'ie echt zin in heeft) want daar heeft hij geen problemen mee zegt hij. Maar da's puur praktisch gezien, ik snap ook wel dat je hem wil betuttelen. Maar teveel betuttelen is nooit goed denk ik (een beetje wel hoor).
Dit alles is meer mijn denkwijze dat algemene wijsheid natuurlijk, jullie moeten doen waar je allebei blij mee bent en je het beste bij voelt. Ik zou me er niet fijn bij voelen, vandaar ook mijn vraag of heer G er niet gek van werd. Is verder geen aanval op je, het is gewoon nieuwsgierigheid
Ja!!! En ik wil ook de blog volgen!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Greys het volgende:
Liejannuh, heel veel succes en plezier in Japan!
Ik ga je blog ook volgen!
Ik zeg het dan weer heel subtiel in PM, maar jij pleurt het op het forumquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
hihihihihi
Dat klinkt dan wel weer een beetje akeligquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik behoed mij er voor om geen Greys te worden
Ik herken wel wat dingen in je verhaal hoor, vooral die knoop in je maag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het ook absoluut niet als aanval, trust me!
En ik wil het ook niet goedpraten, want ik betuttel hem inderdaad wel eens teveel. Ik maak ook elke avond zijn brood klaar voor de volgende dag, maar dat wil hij echt heel graag. Wil niet zeggen dat ik het MOET, maar ik doe het wel. Als ik er echt geen zin in heb doe ik het niet en dan sputtert ie dat ie dan wel een broodje koopt.
Ik ga er te ver in, ik zorg te graag. Niet alleen voor hem, maar ik heb bv ook al een knoop in mijn maag de hele week omdat ik op vakantie ga en ik ben bv ook bang dat de kat de hond teveel gaat missenWant de hond gaat naar mijn ouders als ik weg ben (anders wordt hij te weinig uitgelaten door het drukke werk van Heer G). Ik maak me daar dus echt druk om, dat er dieren of mensen in mijn huis zijn die het niet naar hun zin zouden hebben
Terwijl ik heus wel weet dat het leven in dat weekje gewoon door gaat.
Om een lang verhaal kort te maken (te laat, Greys!): je hebt gewoon gelijk. En het is mijn eigen stomme schuld, ik heb het zelf zo ver laten komen en dan is het moeilijk terugdraaien.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer een beetje akelig
Ok, dat is een beeld waar ik best zonder had gekund.quote:
Vertel eens dan? Om wat voor dingen heb jij dat dan, die knoop?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:30 schreef Erik het volgende:
[..]
Ik herken wel wat dingen in je verhaal hoor, vooral die knoop in je maag.
Maar daar ben ik ook nooit 1 seconde bang voor, dat hij dat zou doen. Ik doe het zélf, niet omdat het moet.quote:Terugdraaien is natuurlijk wel mogelijk, het zou wat zijn als heer G je verlaat omdat je z'n bammetjes niet meer smeert
Ja sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer een beetje akelig
Mwhehe goed idee, ik rook vaak een heel klein beetje, net genoeg om chill te worden maar vorig weekend sloeg het voor het eerst in. Zo grappigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Het is lief hoor GREYSIE, maar sooo wrooongggggg.
Ik ga niet meer weg.
Ik durf niet alleen in Amsterdam rond te banjeren![]()
Kortom, ik ben een chicken.
Ik ga morgen wel naar ADE *sigh*
En uit protest ga ik 1 hele joint in mijn eentje oproken en doen alsof ik 16 ben
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik zit er nu dus echt een beetje mee () en heb het net even voorgelezen aan Heer G, jullie reacties. Hij zei 'Ja maar wat is betuttelen? Dit echt niet hoor'. Hij ziet het dus niet als betuttelen. Of hij is als de dood dat ie zelf zijn brood moet klaarmaken voortaan
![]()
Maar... maar... arghhhhhh.
Ik moet het er verder hier maar niet meer over hebben
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Ieder stel heeft zijn eigen taakverdeling Greys, als jullie je er lekker bij voelen is er toch niks aan de hand?
Nou he? Het zal je maar gezegd worden!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ja dat klinkt dan weer niet best
![]()
En de kat dan laten verhongeren?quote:Ik denk wel dat heel veel mannen het heerlijk vinden om vertroeteld te worden hoor, maar als je er niet bent zou ik hem voortaan lekker z'n gang laten gaan.
Erg he?quote:Ik zit naar een verschrikkelijk programma te kijken met afzichtelijke misvormingen, zo zielig. (Die zouden op zéker de Jimmy Woo inkomen)
Ja!quote:Je gaat wel lekker naar Egypte!!
Ik bedoelde natuurlijk zoals greys/SHE/en iedereen die zich aangesproken voeltquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Het zal je maar gezegd worden!
Maar goed, PF meent het vast anders dan dat het klinkt, da's wel vaker zo haar
Nou, af en toe komt de hond (die ik samen met m'n ex heb) hier logeren, dan vind ik het al moeilijk om het beestje een paar uurtjes alleen te laten. Bang dat ze zich alleen voelt, terwijl ze makkelijk uren alleen kan zijn. Of me druk maken om andere die zichzelf niet eens druk maken om wat er dan speelt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel eens dan? Om wat voor dingen heb jij dat dan, die knoop?
[..]
Ik ben te oud voor de goeie ideeen. Qua uitgaan dan he. Ik loop hopeloos achter bij wat in en uit is. Het is niet anders, ik moet het toegeven.....Ik hoor nog weleens wat hoor, maar mijn indruk is, dat dat dan hip is voor dertigers en niet voor begin twintigers. Sorry Bolletje, ik had je graag wegwijs gemaakt....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Voor Utrecht steel ik gewoon de goede ideeën van SHE en doe ik net of ik geniaal ben [ afbeelding ] De vorige keer werkte het iig wel!
Als conleche nog even haar Amsterdam geheimen verteld dan lijk ik net een wereldburger.
Ah oke, dankjewel! En werpt jullie kat zich dan ook niet huilend van de vensterbank als hij zich alleen voelt ofzo? Dat zie ik dan weer voor me he?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor 1 nachtje zetten wij meestal gewoon wat extra voer neer, als je niet te laat thuiskomt om hem 's avonds weer te voeren is dat geen probleem.
Ok. Maar als jij dat dan ook weet, dat het bij O. ook zo werkt... hoe draai je dat dan weer terug?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
Mannen jagen op prooi, niet op lunchpakketjes.
Oude natuurwet. Kan hij wel leuk ontkennen, maar zo werkt het. Tenminste, dat weet ik uit mijn ervaring met ex-en.
Ook bij Ollie werkt het zo, hoe meer ik hem verzrog, hoe minder geil hij me vind.
Op de een of andere manier gaan er dan andere bellen rinkelen ofzo.
Nou ja het hoeft niet hip te zijn, als het maar mooi/leuk isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor de goeie ideeen. Qua uitgaan dan he. Ik loop hopeloos achter bij wat in en uit is. Het is niet anders, ik moet het toegeven.....Ik hoor nog weleens wat hoor, maar mijn indruk is, dat dat dan hip is voor dertigers en niet voor begin twintigers. Sorry Bolletje, ik had je graag wegwijs gemaakt....
Nee ze zijn juist heel blij als je terug komt! Dan vinden ze je tijdelijk extra lief!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dankjewel! En werpt jullie kat zich dan ook niet huilend van de vensterbank als hij zich alleen voelt ofzo? Dat zie ik dan weer voor me he?![]()
[..]
Ok. Maar als jij dat dan ook weet, dat het bij O. ook zo werkt... hoe draai je dat dan weer terug?
Neuh, onze vorige kat ging dan hooguit even beledigd lopen doen als we weer thuiskwamen, maar dat is ook snel genoeg weer over. Katten kunnen prima een dagje alleen zijn, die kat heeft helemaal niet door hoeveel tijd er voorbij gaat en het grootste deel ervan liggen ze toch te slapen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dankjewel! En werpt jullie kat zich dan ook niet huilend van de vensterbank als hij zich alleen voelt ofzo? Dat zie ik dan weer voor me he?![]()
Okee, zal er eens over nadenken!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja het hoeft niet hip te zijn, als het maar mooi/leuk is
Zo vond ik bijv het DJ Café leuk
en het uitzicht vanaf het café helemaal boven in de kalvertoren.
Maar er is veel meer dan uitgaan alleen.. Bijv. dat van der Linde ijsjes heel lekker zijnEn.. voor de rest weet ik niets
Ja, precies, dat is het! Druk maken om/voor anderen terwijl die zich helemaal niet druk maken. Heb vanavond ook al drie keer tegen zus gezegd dat ze morgen vooral haar paspoort niet moet vergeten. Haar reactie 'En zo wel, dan rij ik op en neer om hem te halen'. (Bleiswijk-Zwollequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:49 schreef Erik het volgende:
[..]
Nou, af en toe komt de hond (die ik samen met m'n ex heb) hier logeren, dan vind ik het al moeilijk om het beestje een paar uurtjes alleen te laten. Bang dat ze zich alleen voelt, terwijl ze makkelijk uren alleen kan zijn. Of me druk maken om andere die zichzelf niet eens druk maken om wat er dan speelt.
Overbezorgdheid zullen we het maar noemen?
Er zijn zo veel simpele dingen die leuk zijn,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Okee, zal er eens over nadenken!!
Dat is wel heel domquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, precies, dat is het! Druk maken om/voor anderen terwijl die zich helemaal niet druk maken. Heb vanavond ook al drie keer tegen zus gezegd dat ze morgen vooral haar paspoort niet moet vergeten. Haar reactie 'En zo wel, dan rij ik op en neer om hem te halen'. (Bleiswijk-Zwolle).
Maar goed, dat is dan wel weer de zus die het een paar jaar geleden presteerde om blij 24 uur te laat op Schiphol aan te komen voor haar vakantie, die had zich een dagje vergist en hoefde niet op haar ticket te kijken want ze wist zééééker dat het goed wasEn door dat soort dingen heb ik het idee dat ik altijd voor anderen moet denken en moet zorgen omdat het anders niet goed komt
Whaha, geweldig, die foto's van jou altijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hoor die heb ik net gemaakt
[ afbeelding ]
Precies. Ik laat ze ook weleens 2 dagen/1 nacht alleen met extra voer en extra water, maar langer dan dat durf ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Katten kunnen prima een dagje alleen zijn, die kat heeft helemaal niet door hoeveel tijd er voorbij gaat en het grootste deel ervan liggen ze toch te slapen.
Ik vraag me toch wel af hoe het eruit ziet als je met je gezicht op de stoep bent gevallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Ik ben vrolijk want de genezing gaat geweldig en ik begin weer op mezelf te lijken.![]()
Veel plezier Liejannuh!
Ja, dat vermoed ik ook als ik het functieprofiel bekijk (ik ben nu dus allemaal voorbeelden aan het bedenken van mijn communicatieskills). Maar ik kreeg die vraag de vorige keer wel, dus ik bereid me er toch maar op voor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
Les 1 bij sollicitaties: altijd jezelf blijven!
Geef er een positieve draai aan en zeg dat je wel een richting hebt (taal), maar dat interesses ed kunnen veranderen in de loop van de tijd. Eerst wil je vooral een goede redacteur worden!
Overigens schat ik niet in dat je deze vraag krijgt bij dit gesprek. Ze zullen het eerder gaan hebben over je communicatieve- en taalskills.
Zondag; wonden op voorhoofd, naast en onder mijn oog, naast mijn neus, bij mijn mondhoek en op mijn kin, wang verder helemaal geschaafd en blauw, dik en dicht blauwpaars oog en een extra wang zowel naast, als onder mijn wang.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe het eruit ziet als je met je gezicht op de stoep bent gevallen. Kan me er geen voorstelling van maken.
Zolang je niet zegt dat je jezelf over tien jaar met zes kinderen thuis ziet zitten, zou ik gewoon zeggen hoe je erover denkt.quote:Surprise me! Ik moet er niet aan denken om nu al een traject voor de toekomst uit te moeten stippelen. Kan ik dat gewoon zeggen bij een gesprek of moet ik een lulverhaal uit m'n duim zuigen? Ik wil niet als een doelloze flierefluiter overkomen natuurlijk
.
Tjees, dat klinkt niet echt goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zondag; wonden op voorhoofd, naast en onder mijn oog, naast mijn neus, bij mijn mondhoek en op mijn kin, wang verder helemaal geschaafd en blauw, dik en dicht blauwpaars oog en een extra wang zowel naast, als onder mijn wang.
Nu: Ietsje opgezet gezicht, geelgroenrood oog, hier en daar nog een korstje en blauwgroengele wang.
[..]
Ik heb nu iets opgeschreven in de trant van: de komende jaren wil ik dit en dat (redacteur wordenquote:Zolang je niet zegt dat je jezelf over tien jaar met zes kinderen thuis ziet zitten, zou ik gewoon zeggen hoe je erover denkt.![]()
Je bent starter en weet nog helemaal niet welk werk je leuk vindt.
Lijkt mij een prima antwoord.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu iets opgeschreven in de trant van: de komende jaren wil ik dit en dat (redacteur worden), maar verder wil en kan ik mijn toekomst nog niet uitstippelen, omdat ik nog moet ontdekken waar mijn talenten en mogelijkheden liggen. Wel wil ik altijd iets in het verlengde van mijn studie blijven doen.
Wel jammer dat ik hem niet zie nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp! Véél te laat opgestaan (I blame the boy) en zo maar eens naar de uni.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:30 schreef conleche het volgende:
[..]
waaat op je nwe book???
[ afbeelding ]
Dit ben ik nu. Met hond...
Als je de kans krijgt moet je nog even een uitstapje maken naar Dahab, dan zie je Egypte op zijn bestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Ah fuck, dat online inchecken en een stoel kiezen kon van 21 dagen van te voren TOT 3 dagen van te voren
Bij de andere maatschappijen kan het juist weer pas 12 uur van te voren ofzo. Nahja.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef conleche het volgende:
Toen ik het googelde kwam ik bij klm terecht klopt dat? Je kon daar online inchecken.
Daar zag ik ook een aanbieding naar NY voor 209 euro. Ik wil ut.
Wat goed!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.... De 70 begint hier in zicht te komen! Jippie en de jee!
wat fijn!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.... De 70 begint hier in zicht te komen! Jippie en de jee!
Nog 15? Maar dan ben je echt een kleintje, of niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:53 schreef vamperotica het volgende:
Wat goed Kwak!!
Ik ben zoo happy... Nog iets meer als 15 kilo klinkt zoooo veel minder als nog 20 kilo te gaan!!
Maar ik merk juist dat ik steeds minder honger heb en er af en toe echt aan moet denken om te eten!
Alleen die chocola die blijft moeilijk!
1.63quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog 15? Maar dan ben je echt een kleintje, of niet?
Heel jammer, ik pronk graag een beetje met 'm.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik hem niet zie nu. Was wel even nieuwsgierig
(ik ben nu @ DSW)
jij zegt het wat netter dan dat ik 't zou overbrengenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Vamperotica, ik zei het ook al in het goddelijke topic tegen je: Waarom zet je niet wat realistischere /kleinere doelen? Niet meteen 15 kilo af willen vallen, maar eerst eens 8 eraf ofzo (dat is te doen in 2-4 maanden). Niet iedere dag sporten, maar 3 keer per week. Niet bijna niets meer eten, maar je een normaal eetpatroon aanleren.
Ik heb echt het gevoel dat jouw huidige doelen mislukking, frustratie en jojo-en in de hand werken.
Zou het daarvan komen? Interessante suggestie iig. Het valt te proberen! Thanks!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
Vik, misschien moet je 's morgens anders gaan eten. Ik word ook ziekig als ik te weinig eet. Misschien is koolhydraatarm een optie? Dus het basisdieet van SHE? En dan tussen de middag warm eten ipv 's avonds. Ik heb ook net mijn lunch op (honger!!!).
Beetje wel...Op sommige punten..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
Vamp, klopt het dat jij een beetje een "alles-of-niets-mens" bent. Dat je moeite hebt de middenweg te kiezen? Of zit ik er nu helemaal naast?
Ik denk dat het je kan helpen om af te vallen als je daar wat aandacht gaat schenken. Je lijkt me echt iemand die zeer enthousiast zich vo linzet voor een doel, maar dat zo met volle overgave doet, dat het niet vol te houden is. En als het dan even tegenzit meteen denkt "wat maakt het uit, ik stop ermee" en het dan eventueel morgen weer probeert. Maar de ziel is er dan uit en langzaam droogt je energie op en doe je er niets meer aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Beetje wel...Op sommige punten..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat het je kan helpen om af te vallen als je daar wat aandacht gaat schenken. Je lijkt me echt iemand die zeer enthousiast zich vo linzet voor een doel, maar dat zo met volle overgave doet, dat het niet vol te houden is. En als het dan even tegenzit meteen denkt "wat maakt het uit, ik stop ermee" en het dan eventueel morgen weer probeert. Maar de ziel is er dan uit en langzaam droogt je energie op en doe je er niets meer aan.
Zelf ben ik ook zo. Kan heel goed dingen opstarten, maar zaken tot een goed einde brengen vind ik niet leuk en kan ik ook niet zo goed. Leren de middelweg te bewandelen maakt het leven echt zoveel makkelijker (en je meningen worden er ook zo heerlijk redelijk en genunanceerd van). Het klinkt je misschien wat saai in de oren, maar je leven hoeft niet altijd heftig te zijn!
Oke, mentalcoach Tink houdt er weer even mee op voor vandaag. Misschien zit ik er wel helemaal naast![]()
Vamp, het niet snoepen is helemaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je zit juist helemaal goed!!
En daarom ben ik denk ik ook zo blij dt het op deze manier werkt... Het snoepen is stukken minder, 1 uurtje sporten per dag voelt heerlijk.. Het is goed vol te houden zo...
En dat thuisschema van SHE, was dat niet ook voor dagelijks gebruik?
Ik zie geen vlek, wel een kindquote:
Whehe, dat dacht ik ook. Echt een boezem, heerlijk! Daar steek ik schril bij af.quote:
Eieren kook ik altijd voor een dag of 3 tegelijk (6 eieren dus) en bewaar ze in de koelkastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef vamperotica het volgende:
Dat klopt... Ben ook een beetje op zoek naar wat meer "vulling" zonder dat er echt meer voro gegeten moet worden....
Maar juist met dat drukke huishouden ( nou ja.. de twee oudste redden zichzelf eik wel) is het makkelijker om een bak yoghurt met zooi te pakken en een eitje te koken ipv een salade of bakken enzo....
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
omdat de kinderen 's morgens nooit meewerken)
4 en 5.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk. Hoe oud zijn ze eigenlijk?
.
Slacentrifuge is your friendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
Sla: 's morgens voor het ontbijt sla wassen en even laten staan. Eventueel droogslaan.
Ja! Waar is mijn usericon! Ik zie de icons van allerlei Slankn00bs (lees: gepost in < 5 draadjes) wel en ik als oudgediende (lees: gepost in > 200 draadjes) sta er niet eens tussenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wel! Een goudvis. En als je dan meteen cinnamongirl en Aventura erbij doet, dan kan DML ook weer vrolijk kijken.
Mmm.. Dat van die sla is wel een goed plan zo!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eieren kook ik altijd voor een dag of 3 tegelijk (6 eieren dus) en bewaar ze in de koelkast
Sla: 's morgens voor het ontbijt sla wassen en even laten staan. Eventueel droogslaan.
Zodra de eerste kinderen naar school 3 bakjes pakken. Sla in bakjes doen, daarbij een komkommer in 3 grote stukken snijden. Ook in de bakjes doen (niet in plakjes dus!), tomaat erbij (heel!), eventueel andere ingredienten ongesneden erbij (je kunt natuurlijk ook per dag afwisselen). Alles in de koelkast zetten.
Zodra het etenstijd is bakje pakken, snel alles snijden (je hoeft niet meer te zoeken, want alles zit in het bakje), dressing (ik neem altijd azijn) erbij (eventueel vooraf een beetje in een plastic boterhamzakje doen dat je ook in het doosje legt). Eten. Het snijden hoeft niet meer dan 2 minuten te kosten. En ik weet waar ik het over heb, want ik maak 's morgens voor ik naar mijn werk ga altijd salade klaar, terwijl ik in de tussentijd ook nog mijn kinderen in de kleren en naar school moet helpen. Het zijn er geen 4 inderdaad, maar het is wel stress omdat de kinderen 's morgens nooit meewerken)
Ghehehehe dat ligt aan de foto....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook zo Motorbloempje![]()
Oh en Vamperotica! Wat een positiviteit zo in de vroege middagEn je hebt al echt 'shape' op die foto
En (misschien stom XD): mooie armen!
Ik zie overigens ook geen vlek, wel kind
www.caloriechecker.nl of een ander calorienberekenprogramma is je vriendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmm.. Dat van die sla is wel een goed plan zo!
Wat win ik ( aan calorieën enz) als ik tussen de middag een salade ( van wat dan ook) pak ipv mn bakkie yoghurt met zooi?
tsja, ik vind m wel mooi staan, gelukkig hoef ik m zelf alleen maar mooi te vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je nou de 46 aan op de foto? Ik vind m niet mooi zitten; als je klein bent, staan vn die breedgeschouderde dingen zo plomp... Wel mooie taille.
Ja, het gaat ook zo snelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:56 schreef conleche het volgende:
Aventura mea culpa, ik had een paar topics gescrolled en daar had jij toevallig niet in gepost, maar je staat er nu bij voor de volgende update, ik heb er al 3, moet er nog eentje....
Ah joh, iedereen gaat meestal op z'n positiefst op de foto! (Althans, doen hier pogingen toe). Bovendien, het valt op dat als je naar het zwembad oid gaat, dat alle mensen waarvan je dacht dat ze veuuul slanker waren dan jijzelf ineens ongeveer hetzelfde postuur blijken te hebben! Kleding doet veel voor de mensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehehe dat ligt aan de foto....
Kijk maar..
[En Foetsie Op Verzoek!]
Met die armpjes ben ik eik ook wel blij.... Die zijn niet zo dikkig als de rest!
Ik weet... Maar misschien had je toevallig iets bij de hand, als voorbeeld...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
www.caloriechecker.nl of een ander calorienberekenprogramma is je vriend
euhm, 1 keer geweest en ook 1 keer naar t toilet geweestquote:
Na 5 kids vind ik je buikje er alleszins acceptabel uitzien! Denk ook echt wel dat je het in je hebt om weer helemaal mooi slank te worden en daar mag je heel blij mee zijn! Je hebt ook dames die met vetschort blijven zitten, dan ben je echt de l*l.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kijk maar..
foto verwijderd
K haal 'm later wel weer weg hoor....
Met die armpjes ben ik eik ook wel blij.... Die zijn niet zo dikkig als de rest!
Ja, maar 't hoeft eigenlijk al niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:08 schreef kwakveense het volgende:
euhm, 1 keer geweest en ook 1 keer naar t toilet geweesteten is wel goed trouwens...
jij wilde mij nog iets vragen over die koren...
Yep ben er wel blij mee. Dat heb ik al in geen tijden op de schaal zien staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
w00t, mijn Slankn00b-panda staat erbij![]()
En yay voor 66 kilo, Aventura!
Ghehehe.. Die met kind,kleding en vlek vind ik ook best gaan, dus die andere is weg... Zou jij het bij jou misschien ook aan kunnen passen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah joh, iedereen gaat meestal op z'n positiefst op de foto! (Althans, doen hier pogingen toe). Bovendien, het valt op dat als je naar het zwembad oid gaat, dat alle mensen waarvan je dacht dat ze veuuul slanker waren dan jijzelf ineens ongeveer hetzelfde postuur blijken te hebben! Kleding doet veel voor de mens![]()
Kortom: ik vind die foto met kind en vlek gewoon nog steeds leuk
Aaah.. Help... Nog een quote!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Na 5 kids vind ik je buikje er alleszins acceptabel uitzien! Denk ook echt wel dat je het in je hebt om weer helemaal mooi slank te worden en daar mag je heel blij mee zijn! Je hebt ook dames die met vetschort blijven zitten, dan ben je echt de l*l.
Gedaan!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe.. Die met kind,kleding en vlek vind ik ook best gaan, dus die andere is weg... Zou jij het bij jou misschien ook aan kunnen passen?
Even een vraagje: waar baseer je dat op? Of iemand het wel of niet in zich heeft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Na 5 kids vind ik je buikje er alleszins acceptabel uitzien! Denk ook echt wel dat je het in je hebt om weer helemaal mooi slank te worden en daar mag je heel blij mee zijn! Je hebt ook dames die met vetschort blijven zitten, dan ben je echt de l*l.
Volgens mij kom je met wat krachttraining en afvallen een eind hoor, om dat buikje kwijt te raken! Het wordt misschien geen sixpackje meer, maar mens, je hebt 5 kinderen, ik vind de schade best meevallen (vergeleken met wat ik de hammam in Den Haag weleens zag...).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kijk maar..
En weer weg
Toen ik nog hardliep vond ik het heerlijk om halverwege een regenbui over me heen te krijgen. Verhoogt het bikkelgehalte aanzienlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gedaan!
*danst mee met Beessie*
Oe 't is droog! Evy here I come(en dan hopen dat ik niet alsnog op de helft een stortbui over me heen krijg
)
Kan het natuurlijk niet echt keihard onderbouwen maar ik heb buiken gezien waar 1 of 2 kids uit zijn gekomen, die heel wat blubberiger en uitgezakter waren dan de hare. Bij Vamp zit er nog vorm in en is het overtollige deel zo te zien meer vet dan huid. Vet kun je weg laten smelten, huid niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even een vraagje: waar baseer je dat op? Of iemand het wel of niet in zich heeft?
Misschien kun je leren vallen? Niet rot bedoeld maar ik heb door judo zo leren vallen dat het wel au doet maar dat het nooit zo erg is als jij beschrijftquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zondag; wonden op voorhoofd, naast en onder mijn oog, naast mijn neus, bij mijn mondhoek en op mijn kin, wang verder helemaal geschaafd en blauw, dik en dicht blauwpaars oog en een extra wang zowel naast, als onder mijn wang.
Nu: Ietsje opgezet gezicht, geelgroenrood oog, hier en daar nog een korstje en blauwgroengele wang.
Ik vind hem ook leuk staan hoor, accentueert je taille in ieder geval heel goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik vind m wel mooi staan, gelukkig hoef ik m zelf alleen maar mooi te vinden
Ik ben bang dat het een familiekwaaltje is: gebeurt mijn moeder, tante, nicht en broertje ook regelmatig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Misschien kun je leren vallen? Niet rot bedoeld maar ik heb door judo zo leren vallen dat het wel au doet maar dat het nooit zo erg is als jij beschrijftEn ja ik ben echt heel erg onhandig en onvoorzichtig.
Meestal wel, omdat ik dan minder vaak mijn enkels verzwik.quote:O en loop je wel eens op hakken?
Ja die moet ze echt houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whehe, dat dacht ik ook. Echt een boezem, heerlijk! Daar steek ik schril bij af..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja die moet ze echt houden![]()
![]()
Volgens mij weegt nu bijna iedereen rond de 70 kilo
De kleur staat je mooi maar je bent nu wel heel erg "jurk" maar misschien komt dat door de onderkantquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef kwakveense het volgende:
ik heb een nieuw jurkje! had t al eeuwen geleden besteld, maar de H&M kwam t vandaag pas bezorgengelukkig had ik een 44 en een 46 besteld voor de zekerheid want de 46 zag er echt niet meer uit nu...
[ afbeelding ]
Je moet je ook niet opvangen met je handen maar doorrollen om de klap op te vangen of afslaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een familiekwaaltje is: gebeurt mijn moeder, tante, nicht en broertje ook regelmatig.
We vangen ons wel keurig op met de handen, maar zakken daar zo doorheen.
Krachtraining hielp niets: ik werd wel sterker maar viel nog net zo ongelukkig.![]()
[..]
Meestal wel, omdat ik dan minder vaak mijn enkels verzwik.
Nu liep ik op platte schoenen.
Ja maar jullie zijn kleinquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zit rond de 60, conleche ook, chicolate ook, goodbye ook, eh.... en zo nog een paar
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn klein![]()
OT: ik weet nu echt even niet meer hoe ik moet sporten, wanneer ik er tijd voor heb en of ik nog tot half november door moet gaan met kickboksen ook al heb ik amper tijd. Maar ik heb wel gloednieuwe handschoenen en ook beenbeschermersEn of ik wel moet gaan hardlopen ook al heb ik gloednieuwe hardloopschoenen gekocht
Ik dacht juist dat je daar dunne benen van krijgt!
De hardloopschoenen waren een verjaardags cadeauquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij verbaast je erover dat je geen geld hebt voor de trein als je ov kwijt is
En was je laatst ook al niet op zoek naar die dure crème van SHE? En heb je niet net een nieuwe computer gehad/gekocht?
En volgens mij krijg je van duursporten dunnen benen. Kijk maar naar die marathonlopers. Van sprinten krijg je dikke benen.
1m73, 62 kilo hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn klein![]()
Nee, maar wel heel slank!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1m73, 62 kilo hier.
Of ben je dan tegenwoordig ook al klein?.
Dan ben je te dun en heb je hier niets te zoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1m73, 62 kilo hier.
Nee, dat vind ik aan de lange kant maar..je gaat ons toch niet vertellen dat je moet afvallen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1m73, 62 kilo hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |