Heu! Ik keek allang weer vrolijk jah, life's good ya knowquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wel! Een goudvis. En als je dan meteen cinnamongirl en Aventura erbij doet, dan kan DML ook weer vrolijk kijken.
Ja tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet altijd hoordeze week een beetje meer, maar k zal voor jou extra mn best doen.
ben nu thuis, en opgelucht dat ik zo hard gewerkt heb, en dat ik niet hoef te klussen van mezelf vandaag. heb uitgerekend dat ik t allemaal gewoon ga redden dus ik neem vanavond welverdiende rust.
kijk daar gaat kwak wel van lachen, net als vroegah!
[ afbeelding ]
Ik zie een kat bij Cinnamon; op de 2e rij in het midden. Wel grappig! Ineens blijkt dat we allemaal wat anders zien!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef Chicolate het volgende:
Cinnamon heeft toch zo'n roze ding? Of zie jij een andere? Want ik zie hem niet in het plaatje. En zal even kijken of ik het linkje van AKnynke kan vinden, dan kan die er ook bij
.
AKnynke: [ afbeelding ]
Vergeet je niet z'n kleren op dagvolgorde klaar te leggen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookIk had vanmiddag vrij, maar ik heb een hoe-overleven-mijn-vent-en-kat-mijn-vakantieweek boodschappenvoorraad ingeslagen waar je U tegen zegt
![]()
En dan ga ik ook nog - niet lachen - op het schoolbord in de keuken schrijven wat hij het beste welke dag kan eten, zodat er niets over de datum vliegt aan het einde van de week. Erg he, wat een bemoeial ik ben?
Want anders gaan ze dood?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mannen hebben dat nodig anders hoor
ik ben een echte topic killerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In dit tempo is het topic best te volgen
Dan is er ergens iets fout gegaan in het leven van die mannen lijkt mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Sommige mannen hebben dat nodig anders hoor
nee, nooit gezongen! maar ze zijn wel echt prachtig!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en kwakveense: heb jij weleens de Vespers van Rachmaninov gezongen? Ik vind ze zovreselijk
mooi
absoluutquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
Agree, zo met je man omgaan is een sexkiller to the bone
Mannen willen geen tweede moeder. Ik ben meermaals in die val getrapt
hihihihihi
Heb je je man nu gedegradeerd tot huisgenoot?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Huisgenoten die vlak voordat de winkel sluit nog even snel wat lekkere dingen gaan halen![]()
.
Viking heeft toch geen man? Hoogstens een parttime vrouwquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je je man nu gedegradeerd tot huisgenoot?
Nu wil ik ook Vespers zingenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, nooit gezongen! maar ze zijn wel echt prachtig!
van rachmaninov in t voorjaar wel delen uit de mis voor Johannes Chrysosomos gezongen. Ik had een klein solootjewaar ik achteraf uiteraard zeer ontevreden over was
Ze zegt toch dat er wordt gezegd dat zij en Mark net een getrouwd stel zijn. Dit was een grapje om Vik te laten happen, ik hoop dat dat inmiddels gebeurd isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Viking heeft toch geen man? Hoogstens een parttime vrouw
Ohquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat er wordt gezegd dat zij en Mark net een getrouwd stel zijn. Dit was een grapje om Vik te laten happen, ik hoop dat dat inmiddels gebeurd is![]()
Doel toch nog een beetje bereiktquote:
Ik wilde happen, tot ik verder scrollde. Dus Tink heeft je grapje verpestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat er wordt gezegd dat zij en Mark net een getrouwd stel zijn. Dit was een grapje om Vik te laten happen, ik hoop dat dat inmiddels gebeurd is![]()
Dat moet je juist samen eten... In je eentje knoflook eten is valsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Goodbye het volgende:
Als mijn vriend er niet is ga ik altijd dingen eten waarvan je uit je mond gaat stinken. Stokbrood met enorme likken kruidenboter, pizza mozeralla van ristorante. Dat soort troep
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde happen, tot ik verder scrollde. Dus Tink heeft je grapje verpest.
Nou, dat eet ik dus alleen als hij er een nacht niet is. Vriendlief heeft het niet op dingen 'waar je van uit je bek gaat meuren' en eet dat dus ook bijna niet (behalve bijv. knoflook dóór een maaltijd).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat moet je juist samen eten... In je eentje knoflook eten is vals
Nou, als ik kruidenboter of pizza mozerella van ristorante eet stink ik dus echt wel uit m'n mond. In ieder geval om mee te zoenen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind knoflook helemaal niet stinken en volgens mij stink ik ook helemaal niet uit mijn mond als ik knoflook gegeten heb. Dus waar dat idee vandaan komt?. M'n handen blijven wel dagen stinken trouwens
.
Weet je hoe je dat rot gevoel kwijt raakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoi ik ben er weer na twee dagen eenzame opsluiting in de UB!
Ik was gister en vandaag helemaal misselijk en duizelig van de hongerEn het werd steeds zwart voor m'n ogen
Blegh. (En ik had echt heel veel gegeten)
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet je hoe je dat rot gevoel kwijt raakt?
Stappen met mij!
NU!
Niks daarfan. Toch een kut opleiding.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Stappen? Uitgaan? Woah gaaf! Alleen morgen vroeg op en weer leren
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:08 schreef Chicolate het volgende:
Waar is PF eigenlijk? Ze is zelfs uit het lijstje gevallen ...
Lieve SHE, ik vind je aanbod heel leukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks daarfan. Toch een kut opleiding.
Ik trakteer
O je wil naar een dens event! Welke en waar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef SHE het volgende:
God damnit
Ik wil naar amsterdam dance event vanavond en niemand kan mee
Ik moet nu nog 3 hoofdstukkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Twee dagen eenzame opsluiting in de UB dusIk wou je nog bellen voor nog meer scheikunde vragen maar het kwam er niet van
Hoe gaat het bij jou met leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |