Dat moet je in Duitsland dus niet doen, daar zijn veel strengere regels wat betreft je CV.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Sowieso CV beetje aandikken kan geen kwaadMeeste dingen die je opschrijft controleren ze toch niet
Terugvindpost. Voor als je niks te vertellen hebt, maar je wilt dit topic wel graag gemakkelijk kunnen terug vinden (door iets te posten staat ie in je actieve topics).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik vraag me nu al tijden af ... wat tvp is... en waarom...?
De vergelijking met adrenaline is heel goed gekozen, caffeïne heeft invloed op de concentratie adrenaline in je lichaamquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog even over caffeïne: het lijkt me op zich vrij logisch dat het je stofwisseling zou verhogen, net als adrenaline en andere pepmiddelen dat doen. Dan is het ook te verwachten dat je iets afvalt, ook al heeft het waarschijnlijk vooral te maken met de indirecte effecten zoals dat je langer opblijft of meer gaat doen ofzo.
Ik vind dat ik van engels mag zeggen dat ik "near-native speaker" ben. Ik heb uitspraak en spreekvaardigheids werkgroepen gegeven op de uni, en val in het Europese taalframework in de hoogste categorie (C2) http://www.kdg.be/main.aspx?c=*KDGCVT&n=2690quote:Over talen en solliciteren gesproken: ik spreek zéér goed Duits, beter dan de meeste Nederlanders. Toch zou ik nooit op mijn cv schrijven dat ik het spreek alsof het mijn moedertaal is. Wanneer spreek je een taal goed genoeg om het als "goed" of "zeer goed" op je cv te kunnen zetten?
Klinkt echt heerlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
Nou dames ik zie jullie morgenavond weer
Ga nu mijn vriendje ophalen en dan naar de versbeurs![]()
Ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef mordradead het volgende:
Wie gaat me eens een goede schop onder de kont geven, vandaag hele dag beetje gestudeerd onder het genot van lekker etenNiet zo best. Tevens een tvp.
Ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook al de hele dag klotedruk!
Als je dat niet had gedaan, was-ie elke dag naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen voor die avond. Dat gezegd hebbende: je bent gekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookIk had vanmiddag vrij, maar ik heb een hoe-overleven-mijn-vent-en-kat-mijn-vakantieweek boodschappenvoorraad ingeslagen waar je U tegen zegt
![]()
En dan ga ik ook nog - niet lachen - op het schoolbord in de keuken schrijven wat hij het beste welke dag kan eten, zodat er niets over de datum vliegt aan het einde van de week. Erg he, wat een bemoeial ik ben?
dat is al een aantal jaren zo, bij ons op de middelbare werd er ook brits aangeleerd, maar als je zelf al een amerikaans accent had kreeg je geen lager cijfer, als je maar condequent was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Gister een soort ouderavond gehad op de school van dochterlief ( 1e klas HAVO/VWO) en daar kwamen ene paar docenten vertellen over hun vak enzo... De docente engels vertelde dat ze met mondeling echt geen "brits-engels" hoefde te spreken... Dat er best een accent mocht doorklinken ( australisch, amerikaans, schots, whatever) maar dat ze daar dan wel consequent in moesten zijn....
Was da altijd al zo,of is dat iets nieuws? Bij ons werd er vroeger altijd gehamert op dat "kak-engels"!
En nu ga ik meer bijlezen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef kwakveense het volgende:
ik ook, zit al 5 uur non stop frequenties te tellen en woorden op te zoeken, ben echt zo gaar als een geplet pepernootje.... ook eigenlijk helemaal geen puf om zo nog te gaan verven in mn huis, want ik moet morgen weer zo hard werken als nu...
moet ook nog even door en mn hoofd wil niet meer intelligent doen
Hij kookt iig neem ik aan? Mark (en nou niet weer zeggen dat we net een getrouwd stel lijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ookIk had vanmiddag vrij, maar ik heb een hoe-overleven-mijn-vent-en-kat-mijn-vakantieweek boodschappenvoorraad ingeslagen waar je U tegen zegt
![]()
En dan ga ik ook nog - niet lachen - op het schoolbord in de keuken schrijven wat hij het beste welke dag kan eten, zodat er niets over de datum vliegt aan het einde van de week. Erg he, wat een bemoeial ik ben?
De mijne zou toch niet naar me luisteren en zeggen: Maar hoe weet ik nu of ik op woensdag trek heb in spinazie? Misschien wil ik dan wel friet! Hij heeft natuurlijk een punt, maar het is wel zonde, want als ik dan weer terugkom in Belgie vind ik allemaal dingen in de koelkast die over tijd zijn. Dus nu neem ik zoveel mogelijk kliekjes mee en dan maggie zelf beslissen wat hij kookt. (of haalt hij chinees, die overigens nergens naar smaakt in Belgie: hele flauwe hap, als je al denkt dat Chinees eten in Nederland is afgevlakt qua kruiden en zo, ga dan nooooit in Belgie naar de Chinees)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wouw, wat ben je zorgzaam!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga zaterdagochtend om een uur of tien richting Schiphol en ben de zaterdag er op weer terug (nou ja, dan in de nacht van za/zo want we landen om 01.35 uur). Heb een aantal kant en klaar maaltijden voor hem gehaald, wel lekkere, ovenschotels enzo. En pizza. En vlees met rabarber en krieltjes twee keer. En een voorraad wijn en bier en nootjes en broodjes en sultana en ontbijtkoek en yoki voor zijn werk enzo.
Zo moet ie het kunnen overleven
Ik had het geprobeerd, maar jouw gifje begint met een onaantrekkelijke vent die ook nog eens heel klein is! Ik vond jouw vorige ava veel leuker!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu sta ik nog niet in de OP![]()
Goedenavond allen![]()
Lijstje
O Yoghurt en cruesli
T Rijstwafel
L twee bolletjes met pindakaas
D Spaghetti
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het geprobeerd, maar jouw gifje begint met een onaantrekkelijke vent die ook nog eens heel klein is! Ik vond jouw vorige ava veel leuker!
Ik zie alleen maar een meisje tegen een gele achtergrond?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug.
Deze?
Ja das mijn usericon maar Co bedoelt mijn webicon. Ligt aan je instellingen welke je ziet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een meisje tegen een gele achtergrond?.
Ik bedoelde eigenlijk die pin up!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug.
Deze?
Dit was de vorigequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die pin up!!
Nu zie ik een bellenblaaster....
niet altijd hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef mordradead het volgende:
Ik heb echt zo'n beeld van Kwak dat ze altijd huilt, ze moet juist altijd gaan lachen
Heb hem naar m'n bureaublad gesleept, als ik er dan weer 4 heb doe ik je erbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit was de vorige![]()
Maar ik zal de boel even omzetten.
Tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb hem naar m'n bureaublad gesleept, als ik er dan weer 4 heb doe ik je erbij![]()
Bij Aknyke zie ik ook geen plaatje, klopt dat?
Ik wel! Een goudvis. En als je dan meteen cinnamongirl en Aventura erbij doet, dan kan DML ook weer vrolijk kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb hem naar m'n bureaublad gesleept, als ik er dan weer 4 heb doe ik je erbij![]()
Bij Aknyke zie ik ook geen plaatje, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |