abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62614232
OK, dit is volgens mij mijn tweede topic of Fok ooit, dus vergeef me mijn onkunde als het misgaat ...

Het vorige deel: Slank de winter in #283 - met polyester trainingspak

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door marsterretje op 23-10-2008 16:05:56 ]
pi_62614280
tvp

Druk dagje hier!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? donderdag 23 oktober 2008 @ 16:02:19 #3
70532 loveli
N
pi_62614292
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Sowieso CV beetje aandikken kan geen kwaad Meeste dingen die je opschrijft controleren ze toch niet
Dat moet je in Duitsland dus niet doen, daar zijn veel strengere regels wat betreft je CV.
crap in = crap out
pi_62614327
TVP
pi_62614337
tvp
Ja doei.
pi_62614373
tvp
pi_62614492
TVP.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62614505
4 tvp's op een rij
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62614524
Waar is PF eigenlijk? Ze is zelfs uit het lijstje gevallen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62614614
Ik vraag me nu al tijden af ... wat tvp is... en waarom...?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:13:00 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62614671
Hai .

En idd: wo ist PF? Mijn Duits is echt bagger trouwens. Ik snap de teksten van Rammstein, maar voor de rest? . Mijn passieve beheersing van het Engels is vrij goed (veel Engelse teksten moeten lezen op de uni), mijn actieve beheersing iets minder, maar ik weet dat mijn Engels er met sprongen op vooruit gaat als ik in een omgeving zit waar veel Engels gesproken / geschreven wordt. Spreken blijft een probleem: te spontaan, bovendien blijf ik fouten maken, omdat ik het verschil tussen een goede en een foute uitspraak vaak gewoon niet hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_62614674
Terug Vind Post

Maar, om op die kH na het sporten terug te komen, fruit? Sportdrankje? Dan neem je gelijk weer de calorietjes die je verbrand hebt weer in toch...?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:13:42 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62614690
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef cyclechick het volgende:
Ik vraag me nu al tijden af ... wat tvp is... en waarom...?
Terugvindpost. Voor als je niks te vertellen hebt, maar je wilt dit topic wel graag gemakkelijk kunnen terug vinden (door iets te posten staat ie in je actieve topics).
Niet meer actief op Fok!
pi_62615108
Nog even over caffeïne: het lijkt me op zich vrij logisch dat het je stofwisseling zou verhogen, net als adrenaline en andere pepmiddelen dat doen. Dan is het ook te verwachten dat je iets afvalt, ook al heeft het waarschijnlijk vooral te maken met de indirecte effecten zoals dat je langer opblijft of meer gaat doen ofzo.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62615240
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog even over caffeïne: het lijkt me op zich vrij logisch dat het je stofwisseling zou verhogen, net als adrenaline en andere pepmiddelen dat doen. Dan is het ook te verwachten dat je iets afvalt, ook al heeft het waarschijnlijk vooral te maken met de indirecte effecten zoals dat je langer opblijft of meer gaat doen ofzo.
De vergelijking met adrenaline is heel goed gekozen, caffeïne heeft invloed op de concentratie adrenaline in je lichaam .

Het molecuul cAMP is een soort intercellulaire boodschapperstof die een signaal afgeeft aan de cellen, dat de adrenaline concentratie hoog moet zijn. Om te voorkomen dat er constant een zeer hoge concentratie adrenaline in het lichaam is, wordt cAMP al vrij snel afgebroken door het enzym fosfodiesterase, waarna de adrenalineconcentratie weer omlaag gaat.
Cafeïne remt de aanmaak van fosfodiesterase. Hierdoor is het signaal voor een hoge adrenaline concentratie veel langer hoog dan gewoonlijk en blijf je langer actief.

en

Cafeïne is in staat om te binden aan de adenosine-receptor. Adenosine wordt in de hersens gemaakt en veroorzaakt een slaperig gevoel en verwijdt de bloedvaten in de hersens.
Omdat cafeïne de receptor bezet houdt, wordt je niet slaperig en kan er uiteindelijk slapeloosheid optreden. Doordat de bloedvaten kleiner worden, denken je hersenen dat er een noodgeval is. Het lichaam stimuleert daarom de productie van adrenaline.

Even slim doen hoor
pi_62615395
Nou dames ik zie jullie morgenavond weer
Ga nu mijn vriendje ophalen en dan naar de versbeurs
pi_62615418
Ik moest werken. Als in écht iets doen. .
Ben helemaal van de leg nu.
*twitch*
Fok!bejaarde
pi_62615457
Ik ben ook al de hele dag klotedruk!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:44:12 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62615515
quote:
Over talen en solliciteren gesproken: ik spreek zéér goed Duits, beter dan de meeste Nederlanders. Toch zou ik nooit op mijn cv schrijven dat ik het spreek alsof het mijn moedertaal is. Wanneer spreek je een taal goed genoeg om het als "goed" of "zeer goed" op je cv te kunnen zetten?
Ik vind dat ik van engels mag zeggen dat ik "near-native speaker" ben. Ik heb uitspraak en spreekvaardigheids werkgroepen gegeven op de uni, en val in het Europese taalframework in de hoogste categorie (C2) http://www.kdg.be/main.aspx?c=*KDGCVT&n=2690

er bestaan testjes op www.dialang.nl daar kun je testprogramma's downloaden om je CEFR framework niveau te bepalen in heel veel verschillende talen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62615519
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
Nou dames ik zie jullie morgenavond weer
Ga nu mijn vriendje ophalen en dan naar de versbeurs
Klinkt echt heerlijk . Kom je ons dan morgen jaloers maken met de heerlijke nieuwe hapjes die je hebt geproefd?

Ik zou druk moeten zijn, maar dat valt tegen. Heb nog een paar uur . Gelukkig ken ik de stof zo te zien al vrij goed, heeft opletten toch nog eens zin.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:49:35 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62615688
ik ook, zit al 5 uur non stop frequenties te tellen en woorden op te zoeken, ben echt zo gaar als een geplet pepernootje.... ook eigenlijk helemaal geen puf om zo nog te gaan verven in mn huis, want ik moet morgen weer zo hard werken als nu...

moet ook nog even door en mn hoofd wil niet meer intelligent doen
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:49:40 #22
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62615692
Wie gaat me eens een goede schop onder de kont geven, vandaag hele dag beetje gestudeerd onder het genot van lekker eten Niet zo best. Tevens een tvp.
Bernie en ik zijn tof.
pi_62615828
Gister een soort ouderavond gehad op de school van dochterlief ( 1e klas HAVO/VWO) en daar kwamen ene paar docenten vertellen over hun vak enzo... De docente engels vertelde dat ze met mondeling echt geen "brits-engels" hoefde te spreken... Dat er best een accent mocht doorklinken ( australisch, amerikaans, schots, whatever) maar dat ze daar dan wel consequent in moesten zijn....
Was da altijd al zo,of is dat iets nieuws? Bij ons werd er vroeger altijd gehamert op dat "kak-engels"!

En nu ga ik meer bijlezen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62616058
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef mordradead het volgende:
Wie gaat me eens een goede schop onder de kont geven, vandaag hele dag beetje gestudeerd onder het genot van lekker eten Niet zo best. Tevens een tvp.
Ik , als jij mij een schop terug geeft. Ik kan me nu al een halve week niet meer normaal aan mijn dieet houden, iedere dag wel 'iets' genomen dat eigenlijk niet mocht ... (1 dropje vind ik al erg, omdat dit het hele dieet in de war kan schoppen) en vandaag ook weer een bastogne ... wat is er met mijn doorzettingsvermogen gebeurd .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 oktober 2008 @ 17:04:36 #25
163650 Greys
pi_62616119
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook al de hele dag klotedruk!
Ik ook Ik had vanmiddag vrij, maar ik heb een hoe-overleven-mijn-vent-en-kat-mijn-vakantieweek boodschappenvoorraad ingeslagen waar je U tegen zegt
En dan ga ik ook nog - niet lachen - op het schoolbord in de keuken schrijven wat hij het beste welke dag kan eten, zodat er niets over de datum vliegt aan het einde van de week. Erg he, wat een bemoeial ik ben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:16:07 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62616376
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook Ik had vanmiddag vrij, maar ik heb een hoe-overleven-mijn-vent-en-kat-mijn-vakantieweek boodschappenvoorraad ingeslagen waar je U tegen zegt
En dan ga ik ook nog - niet lachen - op het schoolbord in de keuken schrijven wat hij het beste welke dag kan eten, zodat er niets over de datum vliegt aan het einde van de week. Erg he, wat een bemoeial ik ben?
Als je dat niet had gedaan, was-ie elke dag naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen voor die avond. Dat gezegd hebbende: je bent gek
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:17:13 #27
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62616407
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:54 schreef vamperotica het volgende:
Gister een soort ouderavond gehad op de school van dochterlief ( 1e klas HAVO/VWO) en daar kwamen ene paar docenten vertellen over hun vak enzo... De docente engels vertelde dat ze met mondeling echt geen "brits-engels" hoefde te spreken... Dat er best een accent mocht doorklinken ( australisch, amerikaans, schots, whatever) maar dat ze daar dan wel consequent in moesten zijn....
Was da altijd al zo,of is dat iets nieuws? Bij ons werd er vroeger altijd gehamert op dat "kak-engels"!

En nu ga ik meer bijlezen
dat is al een aantal jaren zo, bij ons op de middelbare werd er ook brits aangeleerd, maar als je zelf al een amerikaans accent had kreeg je geen lager cijfer, als je maar condequent was.
op de uni kon je ook kiezen: brits of amerikaans, maar dan ook moest je consequent zijn, en werd een nederlands accent in allebei afgestraft met lagere punten.

helaas denken veel nederlanders dat brits engels bekakt is en dat ze amerikaans spreken, terwijl ze in werkelijkheid een ontzettend nederlands accent hebben dat niet in de buurt komt van amerikaans.

maar goed, ik ben een uitspraak fascist....
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:17:15 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62616415
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:49 schreef kwakveense het volgende:
ik ook, zit al 5 uur non stop frequenties te tellen en woorden op te zoeken, ben echt zo gaar als een geplet pepernootje.... ook eigenlijk helemaal geen puf om zo nog te gaan verven in mn huis, want ik moet morgen weer zo hard werken als nu...

moet ook nog even door en mn hoofd wil niet meer intelligent doen
.

O dingen tellen is zó irritant. Heb ik ook zo vaak moeten doen. En dan merk je dat je iets gemist hebt en dan mag je álles weer opnieuw doen enzo .

Ik ben een leerschema aan het maken. Zo leuk . Dan heb ik ook een beetje een idee van hoe veel tijd alles me in totaal gaat kosten en wanneer ik de cursus afgerond kan hebben. Moet er wel rekening mee houden dat ik straks ws minder tijd heb dan nu en dat het nu allemaal nog simpel is, want veel herhaling. Maar mijn hersentjes zijn blij dat ze weer eens aan het werk gezet worden .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:19:05 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62616451
quote:

[..]

Hij kookt iig neem ik aan? Mark (en nou niet weer zeggen dat we net een getrouwd stel lijken ) eet gewoon kant en klaar of hij bestelt iets als ik niet kook . Die knul kan écht niet voor zichzelf zorgen . Ben benieuwd hoe 'ie dat gaat doen als ik hier niet meer woon.

En áls 'ie kookt, dan maakt 'ie een Wereldgerecht: Burrito's of Kip Tandoori .
Niet meer actief op Fok!
pi_62616611
TVP. Mijn tentamenweek is afgelopen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:28:33 #31
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62616666
ik barst momenteel om de 15 minuten in tranen uit, dus ik denk dat ik zo maar eens naar huis moet gaan en hopen dat ik dit morgen af krijg...

ik vidn t stom! gisteren ging t heel goed met me en vandaag loop ik weer te kippen...
daarom ga ik dus vanavond maar onder n dekentje op de bank liggen ipv me nog moeier te maken met verven in mn eentje... zaterdag weer een kans...
pi_62617305
quote:

[..]

De mijne zou toch niet naar me luisteren en zeggen: Maar hoe weet ik nu of ik op woensdag trek heb in spinazie? Misschien wil ik dan wel friet! Hij heeft natuurlijk een punt, maar het is wel zonde, want als ik dan weer terugkom in Belgie vind ik allemaal dingen in de koelkast die over tijd zijn. Dus nu neem ik zoveel mogelijk kliekjes mee en dan maggie zelf beslissen wat hij kookt. (of haalt hij chinees, die overigens nergens naar smaakt in Belgie: hele flauwe hap, als je al denkt dat Chinees eten in Nederland is afgevlakt qua kruiden en zo, ga dan nooooit in Belgie naar de Chinees)

Wanneer ga je psies??
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 oktober 2008 @ 18:13:40 #33
163650 Greys
pi_62617463
Ik ga zaterdagochtend om een uur of tien richting Schiphol en ben de zaterdag er op weer terug (nou ja, dan in de nacht van za/zo want we landen om 01.35 uur ). Heb een aantal kant en klaar maaltijden voor hem gehaald, wel lekkere, ovenschotels enzo. En pizza. En vlees met rabarber en krieltjes twee keer. En een voorraad wijn en bier en nootjes en broodjes en sultana en ontbijtkoek en yoki voor zijn werk enzo.
Zo moet ie het kunnen overleven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62617530
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga zaterdagochtend om een uur of tien richting Schiphol en ben de zaterdag er op weer terug (nou ja, dan in de nacht van za/zo want we landen om 01.35 uur ). Heb een aantal kant en klaar maaltijden voor hem gehaald, wel lekkere, ovenschotels enzo. En pizza. En vlees met rabarber en krieltjes twee keer. En een voorraad wijn en bier en nootjes en broodjes en sultana en ontbijtkoek en yoki voor zijn werk enzo.
Zo moet ie het kunnen overleven
Wouw, wat ben je zorgzaam!
Lief hoor
Ziggy played guitar
pi_62617724
Nu sta ik nog niet in de OP

Goedenavond allen

Lijstje

O Yoghurt en cruesli
T Rijstwafel
L twee bolletjes met pindakaas
D Spaghetti
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62617997
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu sta ik nog niet in de OP

Goedenavond allen

Lijstje

O Yoghurt en cruesli
T Rijstwafel
L twee bolletjes met pindakaas
D Spaghetti
Ik had het geprobeerd, maar jouw gifje begint met een onaantrekkelijke vent die ook nog eens heel klein is! Ik vond jouw vorige ava veel leuker!

Mijn lijstje:

O: niks (te laat opgestaan)
L: 3 brintacrackers (een soort cracottes) met filet américain met rauwkost)
T: wodka met 40 gram japanse mix
idee voor D: gemarineerde, gegrilde kipfilet met oosterse wokroenten
light vanille-ijs toe.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:46:42 #37
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62618101
Ik heb echt zo'n beeld van Kwak dat ze altijd huilt, ze moet juist altijd gaan lachen
Bernie en ik zijn tof.
pi_62618245
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had het geprobeerd, maar jouw gifje begint met een onaantrekkelijke vent die ook nog eens heel klein is! Ik vond jouw vorige ava veel leuker!
Dan neem ik mijn woorden terug.

Deze?
The way you rock'n'roll
pi_62618267
Ewelina, woon jij nu op het Science Park? Toevallig?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:57:36 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62618379
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Deze?
Ik zie alleen maar een meisje tegen een gele achtergrond? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62618431
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar een meisje tegen een gele achtergrond? .
Ja das mijn usericon maar Co bedoelt mijn webicon. Ligt aan je instellingen welke je ziet.
The way you rock'n'roll
pi_62618469
wat hebben jullie je netjes ingehouden zeg

goedenavond

Net terug van kickboxen heb honger! En dankzij het Dieettopic ga ik aan de fajita's
Kickboxen was wel heel tof, zonder handschoenen etc. maar met zwemnoodles en knijpers
ontwijken en knijpers van t-shirts afpakken enzo

Vanavond nog een klein beetje aan opdrachten werken, maar dan lekker relaxen
Ja doei.
pi_62618499
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Deze?
Ik bedoelde eigenlijk die pin up!!

Nu zie ik een bellenblaaster....
pi_62618652
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk die pin up!!

Nu zie ik een bellenblaaster....
Dit was de vorige
Maar ik zal de boel even omzetten.
The way you rock'n'roll
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:08:09 #45
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62618658
God damnit

Ik wil naar amsterdam dance event vanavond en niemand kan mee
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:12:33 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62618783
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef mordradead het volgende:
Ik heb echt zo'n beeld van Kwak dat ze altijd huilt, ze moet juist altijd gaan lachen
niet altijd hoor deze week een beetje meer, maar k zal voor jou extra mn best doen.
ben nu thuis, en opgelucht dat ik zo hard gewerkt heb, en dat ik niet hoef te klussen van mezelf vandaag. heb uitgerekend dat ik t allemaal gewoon ga redden dus ik neem vanavond welverdiende rust.

kijk daar gaat kwak wel van lachen, net als vroegah!
pi_62619001
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dit was de vorige
Maar ik zal de boel even omzetten.
Heb hem naar m'n bureaublad gesleept, als ik er dan weer 4 heb doe ik je erbij

Bij Aknyke zie ik ook geen plaatje, klopt dat?
pi_62619099
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Tof

Ik zie bij haar ook geen plaatje inderdaad.
The way you rock'n'roll
pi_62619182
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wel! Een goudvis. En als je dan meteen cinnamongirl en Aventura erbij doet, dan kan DML ook weer vrolijk kijken .
pi_62619245
kaneelstokje zit er al bij, maar die goudvis van Aknyke zie ik niet en aventura zie ik wel, dus die kan er idd bij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')