Je moet echt eens leren om dat te doen, voordat je lunch hebt/vrij bent enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:21 schreef Logician het volgende:
nog 9 min en dan ga ik RENNEN naar de wc
Jij bent mijn held van de dag vandaagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Sgele het volgende:
Anders gunnen we logi gewoon even wat rust
schuldig voelen is nergens voor nodig.. ik kan het wel begrijpen iig!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
iddsorrie ik voel me zo schuldig t.o iedereen.. maar vind het zo ontzettend HEERLIJK om eindelijk na 3,5mnd eens weer alleen in mijn eigen huis te zijn met mijn eigen privacy
Overmacht, onverwacht vrouwen probleempjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet echt eens leren om dat te doen, voordat je lunch hebt/vrij bent enzo
dat begrijip ik goed...maar dan zien we elkaar alleen zaterdag...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
iddsorrie ik voel me zo schuldig t.o iedereen.. maar vind het zo ontzettend HEERLIJK om eindelijk na 3,5mnd eens weer alleen in mijn eigen huis te zijn met mijn eigen privacy
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:25 schreef Guio het volgende:
[..]
dat begrijip ik goed...maar dan zien we elkaar alleen zaterdag...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Jij bent mijn held van de dag vandaag
ik zie dr tenminste nog op werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:25 schreef Guio het volgende:
[..]
look who wants to get laidquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Sgele het volgende:
Anders gunnen we logi gewoon even wat rust
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look who wants to get laid
Don't be sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
nou en...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
das niet mijn schuld.. jij kent haar al langer!
zie.. dat is precies wat ik bedoel.. alleen bij mij komt het er niet zo mooi uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't be sorry![]()
Wat ik er zo van meekrijg doe jij genoeg voor anderen enzo, dan mag je best een keertje aan jezelf denken en een keer lekker relaxen
Als je geluk hebt welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:25 schreef Guio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look who wants to get laid
fijne avond logiquote:
ja ik ga maar eens afsluiten!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't be sorry![]()
Wat ik er zo van meekrijg doe jij genoeg voor anderen enzo, dan mag je best een keertje aan jezelf denken en een keer lekker relaxen
Dan zet ik mijn irl pijn modus aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef Logician het volgende:
veilig thuis en over naar irl modus
Wel goed ontladen, en pas goed opladen als hij helemaal leeg is,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:22 schreef Crazy-p het volgende:
eten op.. of nou ja.. heb een beetje gehad.. dus moet maar genoeg zijn.. nu ff zitten.. wachten tot mn mp3 speler een beetje verder opgeladen is.. als die halverwege leeg raakt is het paniek.. en dan maar er vandoor ofzo
* Dr.Droxz start fotosoepquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Runx het volgende:
psssstt ik ben vanavond/vannacht/morgen alleen thuis dus als jullie mij willen verkrachten , moeten jullie dat vanavond/vannacht doen ok
Vieze viezerd zou je wel willen he???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Runx het volgende:
psssstt ik ben vanavond/vannacht/morgen alleen thuis dus als jullie mij willen verkrachten , moeten jullie dat vanavond/vannacht doen ok
Renedis...Crazyessie...toch wel fijn dat jullie het zo oppikken. Ik kan er nou eenmaal niet zoveel aan doen, maar ik zal mij best doen jullie niet te veroordelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:39 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Doe je netjes renedis, is niet gemakkelijk. Ik weet nog wel met die bewuste vriend van mij dat mijn vriendin hem smeekte en zelfs kortstondig bij hem weg was, maar ook dat mocht niet baten. Uiteindelijk heeft zn hart het gewoon begeven, 26 jaar en zo n hartstilstand.. Poef weg..
Raar..
Ik snap Debbie haar reactie dan ook, en gelukkig geeft ze zelf al aan dat het niet helemaal juist is als je alsnog andere mensen er op af blijft rekenen. Maar ik kan er nu beter begrip voor opbrengen, beter dan als ze in mijn ogen gewoon maar haar mening had gegeven die gebaseerd is op lucht..
Hoiquote:
door jou wel jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vieze viezerd zou je wel willen he???
Was dat maar zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:12 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoidr. droxz , alles goed gegaan tijdens de operatie ? werk je nu met spraakherkenning
[..]
door jou wel jaen dan zou ik het niet eens erg vinden
aha , maar operatie enzo is allemaal goed verlopen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Typ met 1 hand, en ondertussen zit ik online te pokeren.
PKR - 50 Players (vrij) tournamentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:15 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , maar operatie enzo is allemaal goed verlopen ?
met een hand is kut
waar speel je poker ?
EDIT : ok ik ga het lezen op je blog , thanx
aha , ik speel(de) op partypokerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
PKR - 50 Players (vrij) tournament
Op partypoker kun je ook met echt geld spelen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ik speel(de) op partypoker, gewoon nep dus , zonder echt geld
wat kut van die verdovingsprik die je zenuw raakte . nu hopen dat het goed herstelt je pols
klopt , maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Op partypoker kun je ook met echt geld spelen hoor
Vandaag toen ik hard aan het werk was heb ik nog wel even aan je gedachtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Typ met 1 hand, en ondertussen zit ik online te pokeren.
Operatie verslagje staat op droxz.nl -> blog
Diertjuh!quote:
Mooizoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Diertjuh!
Ja, alles gaat goed hier!
Kom weer even koekeloeren
Is er nog plaats voor een theemuts?
hehe dat zegt al ietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef Seventees het volgende:
Ik ben linkshandig maar muizen met links kan ik ook maar moeilijk
Goed nieuwsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
MooizoHier gaat het ook allemaal lekker. Nog maar 4 daagjes aan het werk en ze zijn al blij met me
.
Ja! Maar ook gezelliger?quote:Begint hier aardig vol te worden ofnie. Ben hier ook nog maar weinig te vinden. Alleen 's avonds even dan is het een beetje rustig
Deed aardig pijn jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ik speel(de) op partypoker, gewoon nep dus , zonder echt geld
wat kut van die verdovingsprik die je zenuw raakte . nu hopen dat het goed herstelt je pols
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neerquote:
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goed nieuws
[..]
Ja! Maar ook gezelliger?
Rustiger = goed. Dan is het te volgen.
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.
De topics vliegen er door heen de laatste tijd. Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer
Ok danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vandaag toen ik hard aan het werk was heb ik nog wel even aan je gedachtIk probeer wel eens te muizen met mn linkerhand..
Werkt nog niet echt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer
Dan heb je of de verkeerde baan of je laat alles door een ander doen... Gelukkig heb ik wel genoeg te doen op mn werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werk
Tijd voor een: 'Zoek-een-nieuwe-baan' spin-offquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werk
Zelfde hier hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.
De topics vliegen er door heen de laatste tijd. Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer
Eventjes he. Moet zo weer weg want ik zou nog even met mn broer meegedaan een cadeautjes kopen voor zn liefdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan
Gewoon even volhouden dan lukt het wel,
gezellig dat je hier weer even bent
Ja gaat allemaal lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor.
Het is dat ik met mijn pootje zit, post hier ook niet veel meer.
Maar wel alles goed met je baantje enzo?
Dat kan niet hoor, wie moet er dan pimpen in Brabant?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt heel even kijken voor hij zo met z'n zieke lijf op bed voetballen gaat kijken![]()
![]()
Ik heb nog een gsm of 6..jeweetsch!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor, wie moet er dan pimpen in Brabant?
Dank je wel Seven!quote:
Pijnlijk en moe van dat typen met 1 hand!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef Sgele het volgende:
Diertjuh!!!
Seventees!!!![]()
![]()
Droxz!Hoe gaat ie?
Dank jequote:
Daar wilde ik vanmiddag nog een opmerking over makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pijnlijk en moe van dat typen met 1 hand!
Djeez, een ITér zo laten typen is echt drama
Uhuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je![]()
Bij jou alles goed zo te zien!
![]()
Klinkt goed, goed naar je zin dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja gaat allemaal lekker. Ze zijn blij met me
. Vandaag mocht ik mn typkunsten laten zien. Er werkt daar iemand die niet zoveel verstand heeft van computers en ook niet echt kan typen dus hebben we samen even 3 notulen in een bestand gezet
Goedgoedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik kom ook nog even gluren hoe het met de gehandicapte droxz gaat, hoe het met de krielkip Sgele gaat en hoe het met diertjuh gaat
Spraak software?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pijnlijk en moe van dat typen met 1 hand!
Djeez, een ITér zo laten typen is echt drama
toppiequote:
Ik vraag al niks meerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Seventees het volgende:
Hoe gaat het met je?
a) Goed! Alles gaat lekker. Saaie baan, maar internet maakt veel goed
b) Meuh..
c) Beroerd. Toe aan een nieuwe baan/ ander lijf/ sex/ zomer
d) Is het al weekend?
e) Ga jij even je thee zuipen in plaats van me lastig te vallen met dit soort vragen op dit tijdstip
Crazy!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik kom ook nog even gluren hoe het met de gehandicapte droxz gaat, hoe het met de krielkip Sgele gaat en hoe het met diertjuh gaat
Jaja, zo maar weer in de auto stappen op weg naar iemandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vraag al niks meer![]()
[..]
Crazy!![]()
Alles flex in Tilburg?
Uhu, goed naar mn zinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt goed, goed naar je zin dus?
Na al dat gezeur ben ik blij dat je een leuke job hebt gevonden
we gunnen het je!![]()
Primaquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jaja, zo maar weer in de auto stappen op weg naar iemand
Dus over 2 min weer rest van avond off
Komt wel weer goedquote:
Maak niet uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
ow sgele, die krielkip had je nog tegoed van vanmorgen toen ik niks wist
Kapot moeilijkkkkkkkkkkkkkkkk, sgele!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nog een gsm of 6..jeweetsch!![]()
[..]
Dank je wel Seven!Alles goed?
quote:
Met muziek/tv aan gaat niet werkenquote:
Nee nog steeds met die van toenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |