Renedis...Crazyessie...toch wel fijn dat jullie het zo oppikken. Ik kan er nou eenmaal niet zoveel aan doen, maar ik zal mij best doen jullie niet te veroordelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:39 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Doe je netjes renedis, is niet gemakkelijk. Ik weet nog wel met die bewuste vriend van mij dat mijn vriendin hem smeekte en zelfs kortstondig bij hem weg was, maar ook dat mocht niet baten. Uiteindelijk heeft zn hart het gewoon begeven, 26 jaar en zo n hartstilstand.. Poef weg..
Raar..
Ik snap Debbie haar reactie dan ook, en gelukkig geeft ze zelf al aan dat het niet helemaal juist is als je alsnog andere mensen er op af blijft rekenen. Maar ik kan er nu beter begrip voor opbrengen, beter dan als ze in mijn ogen gewoon maar haar mening had gegeven die gebaseerd is op lucht..
Hoiquote:
door jou wel jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vieze viezerd zou je wel willen he???
Was dat maar zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:12 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoidr. droxz , alles goed gegaan tijdens de operatie ? werk je nu met spraakherkenning
[..]
door jou wel jaen dan zou ik het niet eens erg vinden
aha , maar operatie enzo is allemaal goed verlopen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Typ met 1 hand, en ondertussen zit ik online te pokeren.
PKR - 50 Players (vrij) tournamentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:15 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , maar operatie enzo is allemaal goed verlopen ?
met een hand is kut
waar speel je poker ?
EDIT : ok ik ga het lezen op je blog , thanx
aha , ik speel(de) op partypokerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
PKR - 50 Players (vrij) tournament
Op partypoker kun je ook met echt geld spelen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ik speel(de) op partypoker, gewoon nep dus , zonder echt geld
wat kut van die verdovingsprik die je zenuw raakte . nu hopen dat het goed herstelt je pols
klopt , maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Op partypoker kun je ook met echt geld spelen hoor
Vandaag toen ik hard aan het werk was heb ik nog wel even aan je gedachtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Typ met 1 hand, en ondertussen zit ik online te pokeren.
Operatie verslagje staat op droxz.nl -> blog
Diertjuh!quote:
Mooizoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Diertjuh!
Ja, alles gaat goed hier!
Kom weer even koekeloeren
Is er nog plaats voor een theemuts?
hehe dat zegt al ietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef Seventees het volgende:
Ik ben linkshandig maar muizen met links kan ik ook maar moeilijk
Goed nieuwsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
MooizoHier gaat het ook allemaal lekker. Nog maar 4 daagjes aan het werk en ze zijn al blij met me
.
Ja! Maar ook gezelliger?quote:Begint hier aardig vol te worden ofnie. Ben hier ook nog maar weinig te vinden. Alleen 's avonds even dan is het een beetje rustig
Deed aardig pijn jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ik speel(de) op partypoker, gewoon nep dus , zonder echt geld
wat kut van die verdovingsprik die je zenuw raakte . nu hopen dat het goed herstelt je pols
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neerquote:
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goed nieuws
[..]
Ja! Maar ook gezelliger?
Rustiger = goed. Dan is het te volgen.
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.
De topics vliegen er door heen de laatste tijd. Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer
Ok danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vandaag toen ik hard aan het werk was heb ik nog wel even aan je gedachtIk probeer wel eens te muizen met mn linkerhand..
Werkt nog niet echt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer
Dan heb je of de verkeerde baan of je laat alles door een ander doen... Gelukkig heb ik wel genoeg te doen op mn werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werk
Tijd voor een: 'Zoek-een-nieuwe-baan' spin-offquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werk
Zelfde hier hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.
De topics vliegen er door heen de laatste tijd. Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer
Eventjes he. Moet zo weer weg want ik zou nog even met mn broer meegedaan een cadeautjes kopen voor zn liefdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan
Gewoon even volhouden dan lukt het wel,
gezellig dat je hier weer even bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |