ze hoorde aan mn stem dat ik volwassen wasquote:
you farted!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
nog 4 min , mensen die nog iets tegen mij willen zeggen zeg het nu , kom maar kom maar , nu het nog kan![]()
Dan is zijn probleem nog neit zo groot dat hij van zijn familie en vrienden MOET stelen om aan zijn shit te komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef renedis het volgende:
[..]
ik snap je punt en respecteer jou mening.. ieder zijn ervaring, ik heb weer hele andere ervaringen.
mijn buurjongen rookt ook wiet, snuift, en gebruikt alles wat je maar kan bedenken, echter vertrouw ik mijn leven aan hem toe.
ben ooit 1 keer out gegaan van wiet, dat was bij hem thuis, op dat moment was hij degene die mij hielp en mij gerust stelde.
Dat is idd erg triest als je zoiets meemaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is zijn probleem nog neit zo groot dat hij van zijn familie en vrienden MOET stelen om aan zijn shit te komen
quote:
Ja dat is heel vervelend en je krijgt een afkeer ergens van wat wel jammer is want je gaat er mensen op aankijken terwijl je dat helemaal niet wilt en niet iedereen is hetzelfde en toch doe ik het op de 1 of andere manier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat is idd erg triest als je zoiets meemaakt.
LOL, ja nou is ie wegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef Crazyessie het volgende:
Runx k hou van je ...
naar die van jou of die van mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]kom runx we gaan naar huis
Fijne avond allen
ik ook van jouquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef Crazyessie het volgende:
Runx k hou van je ...
zo ver is hij inderdaad niet en ik ben hem ook zo ver aan het krijgen dat hij gaat minderen en uiteindelijk stopt of alleen wiet rookt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is zijn probleem nog neit zo groot dat hij van zijn familie en vrienden MOET stelen om aan zijn shit te komen
Mja hopelijk ,krijg je ooit toch een andere mening.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat is heel vervelend en je krijgt een afkeer ergens van wat wel jammer is want je gaat er mensen op aankijken terwijl je dat helemaal niet wilt en niet iedereen is hetzelfde en toch doe ik het op de 1 of andere manier.
Maar ja...shit happens
lange dag heh ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:34 schreef Crazyessie het volgende:
*zucht**
haha, nou heb je er een Fan bijquote:
Doe je netjes renedis, is niet gemakkelijk. Ik weet nog wel met die bewuste vriend van mij dat mijn vriendin hem smeekte en zelfs kortstondig bij hem weg was, maar ook dat mocht niet baten. Uiteindelijk heeft zn hart het gewoon begeven, 26 jaar en zo n hartstilstand.. Poef weg..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
[..]
zo ver is hij inderdaad niet en ik ben hem ook zo ver aan het krijgen dat hij gaat minderen en uiteindelijk stopt of alleen wiet rookt.
wat jij vertelde is eigenlijk een triest verhaal, zeg eerlijk. je wilt nooit mee maken dat je niet eens je eigen familie kan vertrouwen.
+1quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:39 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik snap Debbie haar reactie dan ook, en gelukkig geeft ze zelf al aan dat het niet helemaal juist is als je alsnog andere mensen er op af blijft rekenen. Maar ik kan er nu beter begrip voor opbrengen, beter dan als ze in mijn ogen gewoon maar haar mening had gegeven die gebaseerd is op lucht..
Lang leve internetboekingenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef Crazyessie het volgende:
Nou tis egt n lange dag zo!!!
Pffff....
Op de gehele dag 1 klant gehad en 2 kuttelefoontjes..
En daarvoor zit je als reisadviseur tegenwoordig je geld te verdienen :S
Nou anders geef je mij toch even advies ? ik wil graag op reis, weet alleen nog niet waar naartoequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef Crazyessie het volgende:
Nou tis egt n lange dag zo!!!
Pffff....
Op de gehele dag 1 klant gehad en 2 kuttelefoontjes..
En daarvoor zit je als reisadviseur tegenwoordig je geld te verdienen :S
Ja verveling slaat dan toe, vervelend is datquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Crazyessie het volgende:
Zit al de hele dag naast het forum in de gaten te houden samen met mn collega online te pokeren..
Te belachelijk voor woorden
nou ik zou wel eens naar nieuw-zeeland willenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Crazyessie het volgende:
Whahaha nee daar heb ik wat aan, je weet niet waarheen?
Schiet al op!
Bedenk eerst maar waarheen en wanneer
Je snapt de hint niet...jij mag kiezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Crazyessie het volgende:
Whahaha nee daar heb ik wat aan, je weet niet waarheen?
Schiet al op!
Bedenk eerst maar waarheen en wanneer
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je snapt de hint niet...jij mag kiezen
of anders de lolbroekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mods hebben geen humor en 't begint ook al koud te worden...tijd dat ze een keer de grapjas aantrekken...
beetje vanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mods hebben geen humor en 't begint ook al koud te worden...tijd dat ze een keer de grapjas aantrekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |