Whehehe deja vu!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef renedis het volgende:
lol.. Geen Reet Te Doen Op Je Werk #431 moet 432 zijn
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef renedis het volgende:
lol.. Geen Reet Te Doen Op Je Werk #431 moet 432 zijn
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Whehehe deja vu!
* Da_p00pb0x kijkt naar Logi
NLX of jack herrer is ook goed te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Crazyessie het volgende:
Shiva is niet aan te raden en K2, tsja.. ook niet..
Ik heb het probleem dat ik het niet meer zo merk, dus moet maar
weer eens White Whidow gehad.. Die heb ik al tijden niet meer gehad,
dit weekend in Friesland maar weer eens halen..
hee.. heb jij nog die link van de niet Poster picture?quote:
why the sad face!?quote:
voorheen bestelde ik het via internet.. DE perfecte groene thee had je daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Crazyessie het volgende:
Shiva is niet aan te raden en K2, tsja.. ook niet..
Ik heb het probleem dat ik het niet meer zo merk, dus moet maar
weer eens White Whidow gehad.. Die heb ik al tijden niet meer gehad,
dit weekend in Friesland maar weer eens halen..
werelds! ik vraag alvast vrijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
* Sgele heeft een ticket Boekarest en een sleutel van een appartement in hartje centrum Boekarest
Half november weer die kant uit
quote:
Klopt laatstgenoemde was ik ook niet zo vies van. Heb all1 het idee dat het in Hoofddorp (waar ik standaard haal) slapper van kwaliteit is dan in Friesland.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NLX of jack herrer is ook goed te doen
9 t/m 21 November.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werelds! ik vraag alvast vrij
moet ik vanavond langskomen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als jij er bent is die gelijk weg
![]()
Soms een shop uit Haarlem?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef renedis het volgende:
[..]
voorheen bestelde ik het via internet.. DE perfecte groene thee had je daar.
jammer genoeg is de leverancier opgepakt
Verslaafd? mis ik iets?quote:
Moet niet..mag welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet ik vanavond langskomen?
10 euro voor een GRAM?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Klopt laatstgenoemde was ik ook niet zo vies van. Heb all1 het idee dat het in Hoofddorp (waar ik standaard haal) slapper van kwaliteit is dan in Friesland.
Of ik rook teveel![]()
En ik baal nog steeds van de prijs, hier is 10 euro voor n gram niet ongebruikelijk.. Maar in Friesland kan ik het nog altijd onder de 10 euro scoren.
Tsja dan ben je al gauw geneigd hier om dan voor goedkopere shit te gaan
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
N
[..]
9 t/m 21 November.Ik mail het adres wel
![]()
goedkope hoeren ja!?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werelds! ik vraag alvast vrij
quote:
Om precies te zijn Runx..over 32 minuten!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
mensen ik ben er weer , ja sorry moest werken
maar nu ben ik voor altijd terug , tot dat ik naar huis moet en dat is over ? DEBBIE ?
das dan vrij klote zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Klopt laatstgenoemde was ik ook niet zo vies van. Heb all1 het idee dat het in Hoofddorp (waar ik standaard haal) slapper van kwaliteit is dan in Friesland.
Of ik rook teveel![]()
En ik baal nog steeds van de prijs, hier is 10 euro voor n gram niet ongebruikelijk.. Maar in Friesland kan ik het nog altijd onder de 10 euro scoren.
Tsja dan ben je al gauw geneigd hier om dan voor goedkopere shit te gaan
omgquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Klopt laatstgenoemde was ik ook niet zo vies van. Heb all1 het idee dat het mannelijk lid in Hoofddorp (waar ik standaard sta) slapper van kwaliteit is dan in Friesland.
Of ik zuig teveel![]()
En ik baal nog steeds van de prijs, hier is onder de 10 euro voor n blowjob niet ongebruikelijk.. Maar in Friesland kan ik het nog altijd over de 10 euro scoren.
Tsja dan ben je al gauw geneigd hier om dan voor goedkopere te gaan
lol allemaal zo moeilijk , ik ga altijd naar de shop in Enschede en daar hebben ze altijd white widowquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:57 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Soms een shop uit Haarlem?
Hoorde daar laatst ook iets over, toeni k hier net was.. Wou ik het ook via die koerier proberen, kreeg ze toen al niet meer te pakken. Ze werden cker al op de hielen gezeten ofzo..
Goed onderwerp? Dat is jou mening..maar als je al het hele land door gaat crossen voor je stuff ga ik mjn vaagtekens erbij zetten. En al helemaal als je het via internet gaat bestellenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nehhh.... Je hebt eens een goed onderwerp en mensen denken gelijk dat je verslaafd bent![]()
![]()
Ik heb het ook graag over patience, maar ik wil mezelf nog niet als verslaafd omschrijven![]()
Nog niet ... lol
kost sgele geld dan?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whores drugs criminals.... whaddayawant more?
Ghehe Whahaha Logi hoe kom je erop?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef Logician het volgende:
Wat vinden jullie hier vanErvaring met Baby??
Check ori in CG AT lijst
neeh een shop uit den-haag..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:57 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Soms een shop uit Haarlem?
Hoorde daar laatst ook iets over, toeni k hier net was.. Wou ik het ook via die koerier proberen, kreeg ze toen al niet meer te pakken. Ze werden cker al op de hielen gezeten ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
via internet bestellen is het simpelste wat er is!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed onderwerp? Dat is jou mening..maar als je al het hele land door gaat crossen voor je stuff ga ik mjn vaagtekens erbij zetten. En al helemaal als je het via internet gaat bestellen
Maar ieder zijn ding hoor zo is het niet
ik bestel liever via internet. maar dat gaat helaas nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Goed onderwerp? Dat is jou mening..maar als je al het hele land door gaat crossen voor je stuff ga ik mjn vaagtekens erbij zetten. En al helemaal als je het via internet gaat bestellen
haha lol ik wist niet eens dat het konquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
[..]
via internet bestellen is het simpelste wat er is!
je moet best lachen , geef maar toe!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:02 schreef Sgele het volgende:
Oke, de volgende keer dat ik naar Roemenie moet voor m'n werk, gooi ik het hier niet op tafel
Ik krijg er geld voor jaquote:
Net te laatquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef Maringo het volgende:
tvp dan maar... fipo word hm niet meer
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet best lachen , geef maar toe!
Mjah maar ook weer niet goedkoop..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das dan vrij klote zegdan blijf je roken, en na een half uur is alles weer normaal
![]()
ik heb nu amnesia thuis liggen , is ook wel lekker
Laat maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bestel liever via internet. maar dat gaat helaas nietben ik nu verslaafd ?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen hoor..ik hou toch me eigen mening, maar ik hou em voortaan wel voor me..das beter denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:11 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Debbie meid, groot gelijk heb je hoor..
Hebk er ook nie voor over, maar aangezien mijn hele familie in Friesland woont in en nabij omgeving Leeuwarden, en ik daar 21 jaar lang heb gewoond en nu nog maar n halfjaartje hier woon, trek ik snel nog de vergelijking tussen het goedkope noorden en het dure westen
En via inet bestellen was voor mij een probeersel, was voor mij ook nieuw maar kreeg ze nooit te pakkenwaarschijnlijk omdat ze toen al op de hielen werden gezeten
LOL
Dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:05 schreef Runx het volgende:
[..]
haha lol ik wist niet eens dat het kon![]()
maar toch heb ik meer vertrouwen in de shop
Echt kut allochtoon dat je er bentquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef Runx het volgende:
Nog 20 min wat hou ik van mijn stage , rond 8.30/8.45 beginnen , ongeveer anderhalf uur pauze en de hele dag fok , en om 16.30 naar huis , ik voel me best wel nuttig eigenlijk
kloptquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt kut allochtoon dat je er bent
tja ik ga dat ook voorlopig niet doen , er zijn genoeg shops hiero dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...
Weet nog wel dat ik t probeerde, scheet 7x kleuren bagger en was van mening dat ze niet wiet kwamen brengen maar mij zouden ontvoeren!!![]()
Hahaha.. lekker naief ... heeerrrrlijk
Ik vatte mijn commentaar ook nie op als verdediging, ik ben me bewust dat wat ik doe bij mensen andere meningen op kan roepen, en daar sta ik voor open. En ben ik het er ook mee eens dat het te zot voor woorden is om stad en land af te racen ervoor. Maarja, als ik toch al in de buurt moet zijn. Dan wip ik idd langs, maar ga er niet apart voor heen. Hahaha heb zelf mn rijbewijs niet, sneu als mn vriend ook telkens moet rijden lolquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen hoor..ik hou toch me eigen mening, maar ik hou em voortaan wel voor me..das beter denk ik
laturquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
ben er ff niet moet iemand mee luisteren ciao
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
tja ik ga dat ook voorlopig niet doen , er zijn genoeg shops hiero dus
Oke wat jij wilt. Ik heb zelf altijd wiet enzo gerookt. Geen probleem later slechte ervaring mee gehad vond het ook te duur dus gestopt. Mijn fijne en lieve neef begon ook met een blowtje en die ligt nu onder de zoden..ik wil maar zeggen..ik hou er niet meer zo van. Dat is het.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik vatte mijn commentaar ook nie op als verdediging, ik ben me bewust dat wat ik doe bij mensen andere meningen op kan roepen, en daar sta ik voor open. En ben ik het er ook mee eens dat het te zot voor woorden is om stad en land af te racen ervoor. Maarja, als ik toch al in de buurt moet zijn. Dan wip ik idd langs, maar ga er niet apart voor heen. Hahaha heb zelf mn rijbewijs niet, sneu als mn vriend ook telkens moet rijden lol
En aub hou je mening niet voor je, maar geef m. Ik praat er raar maar waar graag met mensen over, die er anders over denken. Voor het zelfde geld kunnen ze mij wel aan het denken zetten, ik weet ook niet altijd alles.. Togh?
quote:
Ik heb redelijk vaak besteld. bij wolkewietje , en de rokersclub.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...
Weet nog wel dat ik t probeerde, scheet 7x kleuren bagger en was van mening dat ze niet wiet kwamen brengen maar mij zouden ontvoeren!!![]()
Hahaha.. lekker naief ... heeerrrrlijk
hahah idd wat een namen echt wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb redelijk vaak besteld. bij wolkewietje , en de rokersclub.
ja wat een namen heh
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke wat jij wilt. Ik heb zelf altijd wiet enzo gerookt. Geen probleem later slechte ervaring mee gehad vond het ook te duur dus gestopt. Mijn fijne en lieve neef begon ook met een blowtje en die ligt nu onder de zoden..ik wil maar zeggen..ik hou er niet meer zo van. Dat is het.
quote:
ik wel dan kan ik alles in een keer doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kijk dat kon ik ook niet weten, daarom vind ik het ook aardig dat je t met me deelt. Je bent het niet verplicht, ieder zn eigen ding natuurlijk. En dat geeft ook aan dat het voor jouw ook een diepere betekenis heeft. Dan is jouw mening al meer begrijpelijk dan de mijne. Ik heb idd een vriend verloren maar de hoofdoorzaak was niet wiet, al blowde hij wel. Ik probeer er ook gewoon mee aan te geven, ik heb dat nog niet mee mogen maken dus is het makkelijker voor mij om niet zo zeer stil te staan bij de ernst van de zaken. Jij bent met je neus op de feiten gedrukt en hebt nu geen keus.
Maar aub hou niet je mening voor je, vergelijk het maar met poepen.. Dat hou je togh ook niet in, want je wilt togh geen pijn in je buik
Nog n uur en 10 min
het probleem was ook niet dat hij een blowtje rookte..het ging alleen naar meer...de wiet was niet genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kijk dat kon ik ook niet weten, daarom vind ik het ook aardig dat je t met me deelt. Je bent het niet verplicht, ieder zn eigen ding natuurlijk. En dat geeft ook aan dat het voor jouw ook een diepere betekenis heeft. Dan is jouw mening al meer begrijpelijk dan de mijne. Ik heb idd een vriend verloren maar de hoofdoorzaak was niet wiet, al blowde hij wel. Ik probeer er ook gewoon mee aan te geven, ik heb dat nog niet mee mogen maken dus is het makkelijker voor mij om niet zo zeer stil te staan bij de ernst van de zaken. Jij bent met je neus op de feiten gedrukt en hebt nu geen keus.
Maar aub hou niet je mening voor je, vergelijk het maar met poepen.. Dat hou je togh ook niet in, want je wilt togh geen pijn in je buik
Nog n uur en 10 min
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nog n uur en 10 min
hahahaaa echt hehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb redelijk vaak besteld. bij wolkewietje , en de rokersclub.
ja wat een namen heh
ik werd nog gechecked ook door een of ander maf wijf aan de telefoon. of ik wel 18 wasquote:
hahahah en hoe wou ze dat doen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik werd nog gechecked ook door een of ander maf wijf aan de telefoon. of ik wel 18 was
ik snap je punt en respecteer jou mening.. ieder zijn ervaring, ik heb weer hele andere ervaringen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
het probleem was ook niet dat hij een blowtje rookte..het ging alleen naar meer...de wiet was niet genoeg.
Spuiten, slikken, niks was hem vreemd.
Hij heeft van ons gestolen..van me oma, van z'n ouders. Het is ook nog niet zo lang geleden. Ik was er eerder helemaal niet op tegen en deed het zelf maar al te vaak, maar dat heb ik niet meer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie poept niet ... debbie legt rozenblaadjes!
ze hoorde aan mn stem dat ik volwassen wasquote:
you farted!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
nog 4 min , mensen die nog iets tegen mij willen zeggen zeg het nu , kom maar kom maar , nu het nog kan![]()
Dan is zijn probleem nog neit zo groot dat hij van zijn familie en vrienden MOET stelen om aan zijn shit te komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef renedis het volgende:
[..]
ik snap je punt en respecteer jou mening.. ieder zijn ervaring, ik heb weer hele andere ervaringen.
mijn buurjongen rookt ook wiet, snuift, en gebruikt alles wat je maar kan bedenken, echter vertrouw ik mijn leven aan hem toe.
ben ooit 1 keer out gegaan van wiet, dat was bij hem thuis, op dat moment was hij degene die mij hielp en mij gerust stelde.
Dat is idd erg triest als je zoiets meemaakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is zijn probleem nog neit zo groot dat hij van zijn familie en vrienden MOET stelen om aan zijn shit te komen
quote:
Ja dat is heel vervelend en je krijgt een afkeer ergens van wat wel jammer is want je gaat er mensen op aankijken terwijl je dat helemaal niet wilt en niet iedereen is hetzelfde en toch doe ik het op de 1 of andere manier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat is idd erg triest als je zoiets meemaakt.
LOL, ja nou is ie wegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef Crazyessie het volgende:
Runx k hou van je ...
naar die van jou of die van mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]kom runx we gaan naar huis
Fijne avond allen
ik ook van jouquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef Crazyessie het volgende:
Runx k hou van je ...
zo ver is hij inderdaad niet en ik ben hem ook zo ver aan het krijgen dat hij gaat minderen en uiteindelijk stopt of alleen wiet rookt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is zijn probleem nog neit zo groot dat hij van zijn familie en vrienden MOET stelen om aan zijn shit te komen
Mja hopelijk ,krijg je ooit toch een andere mening.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat is heel vervelend en je krijgt een afkeer ergens van wat wel jammer is want je gaat er mensen op aankijken terwijl je dat helemaal niet wilt en niet iedereen is hetzelfde en toch doe ik het op de 1 of andere manier.
Maar ja...shit happens
lange dag heh ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:34 schreef Crazyessie het volgende:
*zucht**
haha, nou heb je er een Fan bijquote:
Doe je netjes renedis, is niet gemakkelijk. Ik weet nog wel met die bewuste vriend van mij dat mijn vriendin hem smeekte en zelfs kortstondig bij hem weg was, maar ook dat mocht niet baten. Uiteindelijk heeft zn hart het gewoon begeven, 26 jaar en zo n hartstilstand.. Poef weg..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
[..]
zo ver is hij inderdaad niet en ik ben hem ook zo ver aan het krijgen dat hij gaat minderen en uiteindelijk stopt of alleen wiet rookt.
wat jij vertelde is eigenlijk een triest verhaal, zeg eerlijk. je wilt nooit mee maken dat je niet eens je eigen familie kan vertrouwen.
+1quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:39 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik snap Debbie haar reactie dan ook, en gelukkig geeft ze zelf al aan dat het niet helemaal juist is als je alsnog andere mensen er op af blijft rekenen. Maar ik kan er nu beter begrip voor opbrengen, beter dan als ze in mijn ogen gewoon maar haar mening had gegeven die gebaseerd is op lucht..
Lang leve internetboekingenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef Crazyessie het volgende:
Nou tis egt n lange dag zo!!!
Pffff....
Op de gehele dag 1 klant gehad en 2 kuttelefoontjes..
En daarvoor zit je als reisadviseur tegenwoordig je geld te verdienen :S
Nou anders geef je mij toch even advies ? ik wil graag op reis, weet alleen nog niet waar naartoequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef Crazyessie het volgende:
Nou tis egt n lange dag zo!!!
Pffff....
Op de gehele dag 1 klant gehad en 2 kuttelefoontjes..
En daarvoor zit je als reisadviseur tegenwoordig je geld te verdienen :S
Ja verveling slaat dan toe, vervelend is datquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Crazyessie het volgende:
Zit al de hele dag naast het forum in de gaten te houden samen met mn collega online te pokeren..
Te belachelijk voor woorden
nou ik zou wel eens naar nieuw-zeeland willenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Crazyessie het volgende:
Whahaha nee daar heb ik wat aan, je weet niet waarheen?
Schiet al op!
Bedenk eerst maar waarheen en wanneer
Je snapt de hint niet...jij mag kiezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:45 schreef Crazyessie het volgende:
Whahaha nee daar heb ik wat aan, je weet niet waarheen?
Schiet al op!
Bedenk eerst maar waarheen en wanneer
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je snapt de hint niet...jij mag kiezen
of anders de lolbroekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mods hebben geen humor en 't begint ook al koud te worden...tijd dat ze een keer de grapjas aantrekken...
beetje vanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mods hebben geen humor en 't begint ook al koud te worden...tijd dat ze een keer de grapjas aantrekken...
hey that's my linequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:01 schreef Crazy-p het volgende:
blegh.. ga denk ik vanavond een stuk fietsen ofzo
ja jij ook al.. echt blegh gewoon.. moet ff weg.. er uit ofzo.. zal wel zien waar ik eindigquote:
Babi Pangang + Kipgerecht naar keuzequote:
Ok ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:06 schreef Crazyessie het volgende:
Sorry White Lightening, mn forum sloeg op hol
Hahaha!
Maarre.. tsja, k ben blond.. Denk je egt dat ik ooit ook maar iets snapte van hints
Hahaha.. Ik hou van directNiet altijd de netste manier, maar wel erg snel en efficient
Gewoon bestellen, of je vriend alvast de pizza in de oven laten gooienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:09 schreef Crazyessie het volgende:
Net n uur geleden te roken geweest.. Maar smaak m nog, merk ook dat mn maagje erg leeg is..
En pas om half 7 eten.. Zucht mn leven is wel erg zwaar geworden sinds ik ben gaan samenwonen
whahah
Neuken maar dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:06 schreef Crazyessie het volgende:
Sorry White Lightening, mn forum sloeg op hol
Hahaha!
Maarre.. tsja, k ben blond.. Denk je egt dat ik ooit ook maar iets snapte van hints
Hahaha.. Ik hou van directNiet altijd de netste manier, maar wel erg snel en efficient
Sambal bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Babi Pangang + Kipgerecht naar keuze
Daging Roedjak
Cantonese Koe Lo Ha
met nasi
denk ik, maja de lettes zien er allemaal even lekker uit
Fijn. Nu weet ik wat ik moet gaan eten straks. Thanks m8!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daging Roedjak
Cantonese Koe Lo Ha
met nasi
daar gaan je tietenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:02 schreef Logician het volgende:
Ik heb per ongeluk normale koffie genomenwas geen goed idee
ja , lijkt me echt een keer fantastisch om een keer in het chinees te bestellen, dat die lui denken WTF ?!?!quote:
Na-Aperquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn. Nu weet ik wat ik moet gaan eten straks. Thanks m8!
wat WL dus bedoelde was: neuqen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daging Roedjak
Cantonese Koe Lo Ha
met nasi
ja mijn hints komen er maar niet doorheen hehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wat WL dus bedoelde was: neuqen?
Oh Sgele was eerderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja is goed! heb je een magnetron ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Crazyessie het volgende:
Nou jullie maken me erg lekker met al dat gepraat over Chinees..
White Lightening; breng je ook n happie langs in Hoofddorp?
Ikkuh heb ook honger!!!!!
Als hun vragen... Sambal bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , lijkt me echt een keer fantastisch om een keer in het chinees te bestellen, dat die lui denken WTF ?!?!
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yes I do...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja is goed! heb je een magnetron ?
Hahahahhaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als hun vragen... Sambal bij?
Antwoord jij.... Ik dacht dat jullie dat wel zouden hebben
En hoe lang ben je dan onderweg naar Enschede?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Guio het volgende:
nog 3 kwartier
Over hints gesprokenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yes I do...
Lekkah lekkah met n dikke klodder... sambal erbij
yummie!
Doegiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Crazyessie het volgende:
Jongens ik stop er ook weer mee voor vandaag,
zal mn collega ff ondersteunen in de afwas en dan zum hause.
Ohw fuck nee, richting de Vu.. Die kerel van me ophalen!
Talk 2 ya soon, fijne avond en werkze morgen nog voor degenen die gewoon moeten!
Bye bye!!
Stuur je collega trouwens ook hierheenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Crazyessie het volgende:
Jongens ik stop er ook weer mee voor vandaag,
zal mn collega ff ondersteunen in de afwas en dan zum hause.
Ohw fuck nee, richting de Vu.. Die kerel van me ophalen!
Talk 2 ya soon, fijne avond en werkze morgen nog voor degenen die gewoon moeten!
Bye bye!!
ik hoop 2,5 uur, maar zal wel een uurtje of 3 worden, zie ik jou bij logi vanaaf?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En hoe lang ben je dan onderweg naar Enschede?
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef Guio het volgende:
[..]
ik hoop 2,5 uur, maar zal wel een uurtje of 3 worden, zie ik jou bij logi vanaaf?
oeps, ik ben er niet over begonnen hoor...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zitten
En nee vanavond niet...was niet welkom enzo hè Logi![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zitten
En nee vanavond niet...was niet welkom enzo hè Logi![]()
![]()
Ik ging jou nog bellen enzowquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef Guio het volgende:
[..]
oeps, ik ben er niet over begonnen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |