hey that's my linequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:01 schreef Crazy-p het volgende:
blegh.. ga denk ik vanavond een stuk fietsen ofzo

Niet altijd de netste manier, maar wel erg snel en efficient
 Niet altijd de netste manier, maar wel erg snel en efficient  

ja jij ook al.. echt blegh gewoon.. moet ff weg.. er uit ofzo.. zal wel zien waar ik eindigquote:

Babi Pangang + Kipgerecht naar keuzequote:

Ok ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:06 schreef Crazyessie het volgende:
Sorry White Lightening, mn forum sloeg op hol
Hahaha!
Maarre.. tsja, k ben blond.. Denk je egt dat ik ooit ook maar iets snapte van hints
Hahaha.. Ik hou van directNiet altijd de netste manier, maar wel erg snel en efficient

Gewoon bestellen, of je vriend alvast de pizza in de oven laten gooienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:09 schreef Crazyessie het volgende:
Net n uur geleden te roken geweest.. Maar smaak m nog, merk ook dat mn maagje erg leeg is..
En pas om half 7 eten.. Zucht mn leven is wel erg zwaar geworden sinds ik ben gaan samenwonen
whahah

Neuken maar dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:06 schreef Crazyessie het volgende:
Sorry White Lightening, mn forum sloeg op hol
Hahaha!
Maarre.. tsja, k ben blond.. Denk je egt dat ik ooit ook maar iets snapte van hints
Hahaha.. Ik hou van directNiet altijd de netste manier, maar wel erg snel en efficient

Sambal bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Babi Pangang + Kipgerecht naar keuze
Daging Roedjak
Cantonese Koe Lo Ha
met nasi
denk ik, maja de lettes zien er allemaal even lekker uit

Fijn. Nu weet ik wat ik moet gaan eten straks. Thanks m8!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daging Roedjak
Cantonese Koe Lo Ha
met nasi

daar gaan je tietenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:02 schreef Logician het volgende:
Ik heb per ongeluk normale koffie genomenwas geen goed idee

ja , lijkt me echt een keer fantastisch om een keer in het chinees te bestellen, dat die lui denken WTF ?!?!quote:

Na-Aperquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn. Nu weet ik wat ik moet gaan eten straks. Thanks m8!

wat WL dus bedoelde was: neuqen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daging Roedjak
Cantonese Koe Lo Ha
met nasi

ja mijn hints komen er maar niet doorheen hehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wat WL dus bedoelde was: neuqen?

Oh Sgele was eerderquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]

Ja is goed! heb je een magnetron ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Crazyessie het volgende:
Nou jullie maken me erg lekker met al dat gepraat over Chinees..
White Lightening; breng je ook n happie langs in Hoofddorp?
Ikkuh heb ook honger!!!!!

Als hun vragen... Sambal bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , lijkt me echt een keer fantastisch om een keer in het chinees te bestellen, dat die lui denken WTF ?!?!

quote:

quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]

Yes I do...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja is goed! heb je een magnetron ?

Hahahahhaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als hun vragen... Sambal bij?
Antwoord jij.... Ik dacht dat jullie dat wel zouden hebben

En hoe lang ben je dan onderweg naar Enschede?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Guio het volgende:
nog 3 kwartier

Over hints gesprokenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yes I do...
Lekkah lekkah met n dikke klodder... sambal erbij
yummie!

Doegiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Crazyessie het volgende:
Jongens ik stop er ook weer mee voor vandaag,
zal mn collega ff ondersteunen in de afwas en dan zum hause.
Ohw fuck nee, richting de Vu.. Die kerel van me ophalen!
Talk 2 ya soon, fijne avond en werkze morgen nog voor degenen die gewoon moeten!
Bye bye!!

Stuur je collega trouwens ook hierheenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Crazyessie het volgende:
Jongens ik stop er ook weer mee voor vandaag,
zal mn collega ff ondersteunen in de afwas en dan zum hause.
Ohw fuck nee, richting de Vu.. Die kerel van me ophalen!
Talk 2 ya soon, fijne avond en werkze morgen nog voor degenen die gewoon moeten!
Bye bye!!
 is wel net zo gezellig
 is wel net zo gezellig  en tot morgen
 en tot morgen   

ik hoop 2,5 uur, maar zal wel een uurtje of 3 worden, zie ik jou bij logi vanaaf?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En hoe lang ben je dan onderweg naar Enschede?

Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef Guio het volgende:
[..]
ik hoop 2,5 uur, maar zal wel een uurtje of 3 worden, zie ik jou bij logi vanaaf?

oeps, ik ben er niet over begonnen hoor...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zitten
En nee vanavond niet...was niet welkom enzo hè Logi

quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zitten
En nee vanavond niet...was niet welkom enzo hè Logi

Ik ging jou nog bellen enzowquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef Guio het volgende:
[..]
oeps, ik ben er niet over begonnen hoor...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |