Als hun vragen... Sambal bij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , lijkt me echt een keer fantastisch om een keer in het chinees te bestellen, dat die lui denken WTF ?!?!
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wat WL dus bedoelde was: neuqen?
Yes I do...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja is goed! heb je een magnetron ?
Hahahahhaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als hun vragen... Sambal bij?
Antwoord jij.... Ik dacht dat jullie dat wel zouden hebben
En hoe lang ben je dan onderweg naar Enschede?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:14 schreef Guio het volgende:
nog 3 kwartier
Over hints gesprokenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:15 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yes I do...
Lekkah lekkah met n dikke klodder... sambal erbij
yummie!
Doegiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Crazyessie het volgende:
Jongens ik stop er ook weer mee voor vandaag,
zal mn collega ff ondersteunen in de afwas en dan zum hause.
Ohw fuck nee, richting de Vu.. Die kerel van me ophalen!
Talk 2 ya soon, fijne avond en werkze morgen nog voor degenen die gewoon moeten!
Bye bye!!
Stuur je collega trouwens ook hierheenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Crazyessie het volgende:
Jongens ik stop er ook weer mee voor vandaag,
zal mn collega ff ondersteunen in de afwas en dan zum hause.
Ohw fuck nee, richting de Vu.. Die kerel van me ophalen!
Talk 2 ya soon, fijne avond en werkze morgen nog voor degenen die gewoon moeten!
Bye bye!!
ik hoop 2,5 uur, maar zal wel een uurtje of 3 worden, zie ik jou bij logi vanaaf?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En hoe lang ben je dan onderweg naar Enschede?
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef Guio het volgende:
[..]
ik hoop 2,5 uur, maar zal wel een uurtje of 3 worden, zie ik jou bij logi vanaaf?
oeps, ik ben er niet over begonnen hoor...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zitten
En nee vanavond niet...was niet welkom enzo hè Logi![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das wel 't nadeel...moet er niet aan denken om na zo'n werkdag nog een pokke-eind in de auto te zitten
En nee vanavond niet...was niet welkom enzo hè Logi![]()
![]()
Ik ging jou nog bellen enzowquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:20 schreef Guio het volgende:
[..]
oeps, ik ben er niet over begonnen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |