laturquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:13 schreef Logician het volgende:
ben er ff niet moet iemand mee luisteren ciao
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
tja ik ga dat ook voorlopig niet doen , er zijn genoeg shops hiero dus
Oke wat jij wilt. Ik heb zelf altijd wiet enzo gerookt. Geen probleem later slechte ervaring mee gehad vond het ook te duur dus gestopt. Mijn fijne en lieve neef begon ook met een blowtje en die ligt nu onder de zoden..ik wil maar zeggen..ik hou er niet meer zo van. Dat is het.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik vatte mijn commentaar ook nie op als verdediging, ik ben me bewust dat wat ik doe bij mensen andere meningen op kan roepen, en daar sta ik voor open. En ben ik het er ook mee eens dat het te zot voor woorden is om stad en land af te racen ervoor. Maarja, als ik toch al in de buurt moet zijn. Dan wip ik idd langs, maar ga er niet apart voor heen. Hahaha heb zelf mn rijbewijs niet, sneu als mn vriend ook telkens moet rijden lol
En aub hou je mening niet voor je, maar geef m. Ik praat er raar maar waar graag met mensen over, die er anders over denken. Voor het zelfde geld kunnen ze mij wel aan het denken zetten, ik weet ook niet altijd alles.. Togh?
quote:
Ik heb redelijk vaak besteld. bij wolkewietje , en de rokersclub.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...
Weet nog wel dat ik t probeerde, scheet 7x kleuren bagger en was van mening dat ze niet wiet kwamen brengen maar mij zouden ontvoeren!!![]()
Hahaha.. lekker naief ... heeerrrrlijk
hahah idd wat een namen echt wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb redelijk vaak besteld. bij wolkewietje , en de rokersclub.
ja wat een namen heh
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke wat jij wilt. Ik heb zelf altijd wiet enzo gerookt. Geen probleem later slechte ervaring mee gehad vond het ook te duur dus gestopt. Mijn fijne en lieve neef begon ook met een blowtje en die ligt nu onder de zoden..ik wil maar zeggen..ik hou er niet meer zo van. Dat is het.
quote:
ik wel dan kan ik alles in een keer doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kijk dat kon ik ook niet weten, daarom vind ik het ook aardig dat je t met me deelt. Je bent het niet verplicht, ieder zn eigen ding natuurlijk. En dat geeft ook aan dat het voor jouw ook een diepere betekenis heeft. Dan is jouw mening al meer begrijpelijk dan de mijne. Ik heb idd een vriend verloren maar de hoofdoorzaak was niet wiet, al blowde hij wel. Ik probeer er ook gewoon mee aan te geven, ik heb dat nog niet mee mogen maken dus is het makkelijker voor mij om niet zo zeer stil te staan bij de ernst van de zaken. Jij bent met je neus op de feiten gedrukt en hebt nu geen keus.
Maar aub hou niet je mening voor je, vergelijk het maar met poepen.. Dat hou je togh ook niet in, want je wilt togh geen pijn in je buik
Nog n uur en 10 min
het probleem was ook niet dat hij een blowtje rookte..het ging alleen naar meer...de wiet was niet genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Kijk dat kon ik ook niet weten, daarom vind ik het ook aardig dat je t met me deelt. Je bent het niet verplicht, ieder zn eigen ding natuurlijk. En dat geeft ook aan dat het voor jouw ook een diepere betekenis heeft. Dan is jouw mening al meer begrijpelijk dan de mijne. Ik heb idd een vriend verloren maar de hoofdoorzaak was niet wiet, al blowde hij wel. Ik probeer er ook gewoon mee aan te geven, ik heb dat nog niet mee mogen maken dus is het makkelijker voor mij om niet zo zeer stil te staan bij de ernst van de zaken. Jij bent met je neus op de feiten gedrukt en hebt nu geen keus.
Maar aub hou niet je mening voor je, vergelijk het maar met poepen.. Dat hou je togh ook niet in, want je wilt togh geen pijn in je buik
Nog n uur en 10 min
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nog n uur en 10 min
hahahaaa echt hehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb redelijk vaak besteld. bij wolkewietje , en de rokersclub.
ja wat een namen heh
ik werd nog gechecked ook door een of ander maf wijf aan de telefoon. of ik wel 18 wasquote:
hahahah en hoe wou ze dat doen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik werd nog gechecked ook door een of ander maf wijf aan de telefoon. of ik wel 18 was
ik snap je punt en respecteer jou mening.. ieder zijn ervaring, ik heb weer hele andere ervaringen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
het probleem was ook niet dat hij een blowtje rookte..het ging alleen naar meer...de wiet was niet genoeg.
Spuiten, slikken, niks was hem vreemd.
Hij heeft van ons gestolen..van me oma, van z'n ouders. Het is ook nog niet zo lang geleden. Ik was er eerder helemaal niet op tegen en deed het zelf maar al te vaak, maar dat heb ik niet meer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie poept niet ... debbie legt rozenblaadjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |