Vandaag toen ik hard aan het werk was heb ik nog wel even aan je gedachtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Typ met 1 hand, en ondertussen zit ik online te pokeren.
Operatie verslagje staat op droxz.nl -> blog
 Ik probeer wel eens te muizen met mn linkerhand..
 Ik probeer wel eens te muizen met mn linkerhand..   Werkt nog niet echt
 Werkt nog niet echt  

Diertjuh!quote:

Mooizoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Diertjuh!
Ja, alles gaat goed hier!
Kom weer even koekeloeren
Is er nog plaats voor een theemuts?
 Hier gaat het ook allemaal lekker. Nog maar 4 daagjes aan het werk en ze zijn al blij met me
 Hier gaat het ook allemaal lekker. Nog maar 4 daagjes aan het werk en ze zijn al blij met me  .
. . Ben hier ook nog maar weinig te vinden. Alleen 's avonds even dan is het een beetje rustig
. Ben hier ook nog maar weinig te vinden. Alleen 's avonds even dan is het een beetje rustig  

hehe dat zegt al ietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef Seventees het volgende:
Ik ben linkshandig maar muizen met links kan ik ook maar moeilijk
 . Maar soms gaat mn rechterhand beetje zeer doen dus wil ik beetje afwisselen
. Maar soms gaat mn rechterhand beetje zeer doen dus wil ik beetje afwisselen  

Goed nieuwsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
MooizoHier gaat het ook allemaal lekker. Nog maar 4 daagjes aan het werk en ze zijn al blij met me
.

Ja! Maar ook gezelliger?quote:Begint hier aardig vol te worden ofnie. Ben hier ook nog maar weinig te vinden. Alleen 's avonds even dan is het een beetje rustig

Deed aardig pijn jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ik speel(de) op partypoker, gewoon nep dus , zonder echt geld
wat kut van die verdovingsprik die je zenuw raakte . nu hopen dat het goed herstelt je pols

* Dr.Droxz zet bakje mango thee neerquote:

Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goed nieuws
[..]
Ja! Maar ook gezelliger?
Rustiger = goed. Dan is het te volgen.
 . Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer
. Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer   

tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.
De topics vliegen er door heen de laatste tijd. Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer

Ok danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vandaag toen ik hard aan het werk was heb ik nog wel even aan je gedachtIk probeer wel eens te muizen met mn linkerhand..
Werkt nog niet echt

quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer

Dan heb je of de verkeerde baan of je laat alles door een ander doen... Gelukkig heb ik wel genoeg te doen op mn werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werk

Tijd voor een: 'Zoek-een-nieuwe-baan' spin-offquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Runx het volgende:
[..]
tjah er zijn gewoon veel mensen die geen reet te doen hebben op hun werk

Zelfde hier hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het niet echt gezelliger erop worden.
De topics vliegen er door heen de laatste tijd. Ik wou nog wel eens wat bijlezen...maar dat lukt niet eens meer

Eventjes he. Moet zo weer weg want ik zou nog even met mn broer meegedaan een cadeautjes kopen voor zn liefdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan
Gewoon even volhouden dan lukt het wel,
gezellig dat je hier weer even bent

Hoe gaat ie?
 Hoe gaat ie?  

Ja gaat allemaal lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor.
Het is dat ik met mijn pootje zit, post hier ook niet veel meer.
Maar wel alles goed met je baantje enzo?
 . Ze zijn blij met me
. Ze zijn blij met me   . Vandaag mocht ik mn typkunsten laten zien. Er werkt daar iemand die niet zoveel verstand heeft van computers en ook niet echt kan typen dus hebben we samen even 3 notulen in een bestand gezet
. Vandaag mocht ik mn typkunsten laten zien. Er werkt daar iemand die niet zoveel verstand heeft van computers en ook niet echt kan typen dus hebben we samen even 3 notulen in een bestand gezet  

Dat kan niet hoor, wie moet er dan pimpen in Brabant?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt heel even kijken voor hij zo met z'n zieke lijf op bed voetballen gaat kijken

Ik heb nog een gsm of 6..jeweetsch!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor, wie moet er dan pimpen in Brabant?

Dank je wel Seven!quote:
 Alles goed?
 Alles goed?

Pijnlijk en moe van dat typen met 1 hand!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef Sgele het volgende:
Diertjuh!!!
Seventees!!!

Droxz!Hoe gaat ie?

Dank jequote:

Bij jou alles goed zo te zien!

Daar wilde ik vanmiddag nog een opmerking over makenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pijnlijk en moe van dat typen met 1 hand!
Djeez, een ITér zo laten typen is echt drama
 IT-ers met zo'n 'blessure' da's als een kind zonder speelgoed
 IT-ers met zo'n 'blessure' da's als een kind zonder speelgoed  

Uhuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je

Ik ben blij met dit baantje
 Ik ben blij met dit baantje  

Klinkt goed, goed naar je zin dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja gaat allemaal lekker. Ze zijn blij met me
. Vandaag mocht ik mn typkunsten laten zien. Er werkt daar iemand die niet zoveel verstand heeft van computers en ook niet echt kan typen dus hebben we samen even 3 notulen in een bestand gezet

Goedgoedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik kom ook nog even gluren hoe het met de gehandicapte droxz gaat, hoe het met de krielkip Sgele gaat en hoe het met diertjuh gaat

Spraak software?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pijnlijk en moe van dat typen met 1 hand!
Djeez, een ITér zo laten typen is echt drama

toppiequote:

Ik vraag al niks meerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Seventees het volgende:
Hoe gaat het met je?
a) Goed! Alles gaat lekker. Saaie baan, maar internet maakt veel goed
b) Meuh..
c) Beroerd. Toe aan een nieuwe baan/ ander lijf/ sex/ zomer
d) Is het al weekend?
e) Ga jij even je thee zuipen in plaats van me lastig te vallen met dit soort vragen op dit tijdstip

Crazy!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
ik kom ook nog even gluren hoe het met de gehandicapte droxz gaat, hoe het met de krielkip Sgele gaat en hoe het met diertjuh gaat

Jaja, zo maar weer in de auto stappen op weg naar iemandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vraag al niks meer
[..]
Crazy!
Alles flex in Tilburg?

Uhu, goed naar mn zinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt goed, goed naar je zin dus?
Na al dat gezeur ben ik blij dat je een leuke job hebt gevonden
we gunnen het je!

Dankje
 Dankje   

Primaquote:

Veel plezierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jaja, zo maar weer in de auto stappen op weg naar iemand
Dus over 2 min weer rest van avond off
 Fijne avond jongen
 Fijne avond jongen   

Komt wel weer goedquote:

Maak niet uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
ow sgele, die krielkip had je nog tegoed van vanmorgen toen ik niks wist
 Van sommige kan ik het hebben
 Van sommige kan ik het hebben  

Kapot moeilijkkkkkkkkkkkkkkkk, sgele!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nog een gsm of 6..jeweetsch!
[..]
Dank je wel Seven!Alles goed?

quote:

Met muziek/tv aan gaat niet werkenquote:

Nee nog steeds met die van toenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |