look who wants to get laidquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Sgele het volgende:
Anders gunnen we logi gewoon even wat rust
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look who wants to get laid
Don't be sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
iddsorrie ik voel me zo schuldig t.o iedereen.. maar vind het zo ontzettend HEERLIJK om eindelijk na 3,5mnd eens weer alleen in mijn eigen huis te zijn met mijn eigen privacy
nou en...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
das niet mijn schuld.. jij kent haar al langer!
zie.. dat is precies wat ik bedoel.. alleen bij mij komt het er niet zo mooi uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't be sorry![]()
Wat ik er zo van meekrijg doe jij genoeg voor anderen enzo, dan mag je best een keertje aan jezelf denken en een keer lekker relaxen
Als je geluk hebt welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:25 schreef Guio het volgende:
[..]
dat begrijip ik goed...maar dan zien we elkaar alleen zaterdag...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look who wants to get laid
fijne avond logiquote:
ja ik ga maar eens afsluiten!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't be sorry![]()
Wat ik er zo van meekrijg doe jij genoeg voor anderen enzo, dan mag je best een keertje aan jezelf denken en een keer lekker relaxen
Dan zet ik mijn irl pijn modus aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef Logician het volgende:
veilig thuis en over naar irl modus
Wel goed ontladen, en pas goed opladen als hij helemaal leeg is,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:22 schreef Crazy-p het volgende:
eten op.. of nou ja.. heb een beetje gehad.. dus moet maar genoeg zijn.. nu ff zitten.. wachten tot mn mp3 speler een beetje verder opgeladen is.. als die halverwege leeg raakt is het paniek.. en dan maar er vandoor ofzo
* Dr.Droxz start fotosoepquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Runx het volgende:
psssstt ik ben vanavond/vannacht/morgen alleen thuis dus als jullie mij willen verkrachten , moeten jullie dat vanavond/vannacht doen ok
Vieze viezerd zou je wel willen he???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:05 schreef Runx het volgende:
psssstt ik ben vanavond/vannacht/morgen alleen thuis dus als jullie mij willen verkrachten , moeten jullie dat vanavond/vannacht doen ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |