te veel werkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:32 schreef ursel het volgende:
Wel een topic maken,maar geen OP posten..
Dohquote:
Bausquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Fuck de OP!!![]()
Wie BoF! nu nog niet kent is n00b en wie niet meteen helemaal meegezogen door al die kwaliteitposts mee gaat zitten lezen/posten is [x] ongeschikt
![]()
Ik vind het ook een schitterend spelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Baus![]()
Anyway, Far Cry 2 is wel tofEffecten zijn mooi (vooral de rocketlauncher, damn
) en het tijdsverschil is erg geinig. Verhaal zuigt je echt mee. Toch ben ik nooit zo'n jungle-man geweest, das meer iets voor Baus
ah.. beetje jammerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:
Knauf
Rood of Geelband
dik opzetten ftw
Je hebt toch een telefoonquote:
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"quote:
Oe, die heb ik..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"
Hebben jou kwasten wel een "wow" gevoel dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb verf kwasten plamuur stuczooi klussen fo life
copenhagenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben jou kwasten wel een "wow" gevoel dan?
Had je nou maar een iPwn gekocht dan kom je gewoon spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"
Laat Frankie ut maar niet horen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je nou maar een iPwn gekocht dan kom je gewoon spelen
24, wat een kutserie is het toch he! Je begint met 1 aflevering en voor je het weet is het half 12, lig je veels te laat in je nest en is heel je avond weer voorbij
Ik had het al gevraagd, hij zou me niet in elkaar slaan.quote:
En ondertussen heb je alweer een half uur verspeeld met niets doen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had het al gevraagd, hij zou me niet in elkaar slaan.
Frankie
Ik kom erquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spannend, morgen vandaag moeten ze mijn pc afhebben, anders ben ik weer 1500 euro rijker, maar moet ik wel met een pc van 4 jaar oud aan de lan meedoen
Volgend jaar nog een 4870X2 erbij en dan solid state diskje erin
Hopelijk krijg ik dan net zo'n dikke piemol als Baussie
Ben ik dan ook ongeschikt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Fuck de OP!!![]()
Wie BoF! nu nog niet kent is n00b en wie niet meteen helemaal meegezogen door al die kwaliteitposts mee gaat zitten lezen/posten is [x] ongeschikt
![]()
Sry, was huis aan het opruimen met arnish. We hadden te veel lol samen. Maare vrijdag gaat door, alleen heb ik geen kaartjes gereserveerd, weet niet welke film jullie nou willen zien. Als ik morgen middag het niet weet reserveer ik er een paar voor max payne. So you are warned!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:32 schreef COG_Playbunny het volgende:
Viro neem je telefoon eens op, ik heb je al 4x gebeld. Gaat vrijdag nog door of zijn de plannen alweer gewijzigd?
Mogguhquote:
Ben je ook al zo'n nachtmens?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:32 schreef COG_Playbunny het volgende:
Viro neem je telefoon eens op, ik heb je al 4x gebeld. Gaat vrijdag nog door of zijn de plannen alweer gewijzigd?
DOe dan maar eerder het paard van sinterklaasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:46 schreef IJsmuts het volgende:
nou dan ga ik weer liever naar het huis van anubis
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe mij maar koffie..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
DOe dan maar eerder het paard van sinterklaas
We hebben een Nquote:
quote:Ferdi24
Sorry was nooit zo goed in spellen, kun je het voor me uitschrijven...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben een Neen E
een U
een K
een E
en een N
[..]
Doe eens een beetje moeite voor seks!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry was nooit zo goed in spellen, kun je het voor me uitschrijven...
Apeldoorn -> Groningen -> Apeldoorn vindt ik anders behoorlijk wat moeite om ff te neuken...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe eens een beetje moeite voor seks!
Alleen alstie op de fiets was gegaanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
Apeldoorn -> Groningen -> Apeldoorn vindt ik anders behoorlijk wat moeite om ff te neuken...
Ik ben een typische rugliggerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe eens een beetje moeite voor seks!
Het wordt Groningen -> Apeldoorn - Groningenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Apeldoorn -> Groningen -> Apeldoorn vindt ik anders behoorlijk wat moeite om ff te neuken...
Dat ga ik denk ik nog wel een keertje doen. Het is met de fiets nog korter ook dan met de autoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen alstie op de fiets was gegaan
Zit op de Nokia N96 zonder "wow" factor..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben een typische rugligger
[..]
Het wordt Groningen -> Apeldoorn - Groningen
[..]
Dat ga ik denk ik nog wel een keertje doen. Het is met de fiets nog korter ook dan met de auto
Maar 136km, dus dat is 5 uurtjes fietsen...
Ik mis trouwens wel een goeie routeplanner. Gewoon Google maps, maar dan voor de fiets.
Hoe zit dat nu zo'n N96... lijkt mij toch niet heel comfortabel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit op de Nokia N96 zonder "wow" factor..
Zit goed..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu zo'n N96... lijkt mij toch niet heel comfortabel...
Dat komt natuurlijk doordat je zo bent opgerekt door die BoF-negersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit goed..Hij is gelukkig niet zo klein, anders zou die nog opeens ergens weg kunnen floepen ook..
Ik laat me heul niet oprekken, dat was Puni.. Die had mijn badeendje nog..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk doordat je zo bent opgerekt door die BoF-negers
Net ontruimingsoefening gehad, paar 100 man door 1 trappenhuis werkt niet al te best
Dat moet deze zijn geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik laat me heul niet oprekken, dat was Puni.. Die had mijn badeendje nog..
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat moet deze zijn geweest
[ afbeelding ]
Woehoeiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef FJD het volgende:
Dus Jorrit zat Duckie te douwen in Groningen ofzo
Vanavond eerst de wedstrijd van Feyenoord en dan daarn pas vertraagd de wedstrijd van Ajax. We hebben 020 gepwnd
met dit soort overwinningen moet je het dus doen als Feyenoord supporter zijnde...
Uhm, ik heb duckie niet zitten douwen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef FJD het volgende:
Dus Jorrit zat Duckie te douwen in Groningen ofzo
UEFAquote:Vanavond eerst de wedstrijd van Feyenoord en dan daarn pas vertraagd de wedstrijd van Ajax. We hebben 020 gepwnd
met dit soort overwinningen moet je het dus doen als Feyenoord supporter zijnde...
Helemaal niet, ik heb vakantie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je ook al zo'n nachtmens?
Ferdi24
Werd ook eens tijd dat je wat samen met hem deed. Je bent altijd druk bezig met alles en nog wat maar behalve met grote broer zijn voor hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Sry, was huis aan het opruimen met arnish. We hadden te veel lol samen. Maare vrijdag gaat door, alleen heb ik geen kaartjes gereserveerd, weet niet welke film jullie nou willen zien. Als ik morgen middag het niet weet reserveer ik er een paar voor max payne. So you are warned!
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef COG_Playbunny het volgende:
Werd ook eens tijd dat je wat samen met hem deed. Je bent altijd druk bezig met alles en nog wat maar behalve met grote broer zijn voor hem.
En beetje bij beetje wordt de ketting strakker gezet..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef ursel het volgende:
[..]
En beetje bij beetje wordt de ketting strakker gezet..
* ursel spreekt uit ervaring..
Sterker nog je slaat d'r zo plat op de bekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dacht het niet, ik ben geen mietje. Durf heus wel tegengas te geven
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sterker nog je slaat d'r zo plat op de bek
Kijk eens Urs, wat heerlijk lief en naief! Zo waren wij vroeger ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Good old day's.. Toen we nog BF2 mochten spelen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk eens Urs, wat heerlijk lief en naief! Zo waren wij vroeger ook
Joh anders verdrink je jezelf in zelfmedelijden...je wilde haar niet slaan, je hebt wat extra's voor haar gedaan en zij verwijt je niets. Case closed, hello zelfspot!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef Viro het volgende:
Dat is helemaal niet leuk, nu voel ik me weer schuldig en dat terwijl ik het bijna vergeten was.
Thanks for spoiling my day
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef ursel het volgende:
Good old day's.. Toen we nog BF2 mochten spelen..
Thanks for bringing me back to realityquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Joh anders verdrink je jezelf in zelfmedelijden...je wilde haar niet slaan, je hebt wat extra's voor haar gedaan en zij verwijt je niets. Case closed, hello zelfspot!
Kijk en dat is precies waarom de FoD Lan bestaat, dan mogen we allemaal even van de ketting en alles doen wat de vrouw thuis verboden heeftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon bier kon drinken en trots kon boeren. Heerlijk!
Volgend jaar vogelen we wel een BoF! huisjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk en dat is precies waarom de FoD Lan bestaat, dan mogen we allemaal even van de ketting en alles doen wat de vrouw thuis verboden heeft![]()
Anytimequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:10 schreef Viro het volgende:
Thanks for bringing me back to reality
Net alsof jij wel een trio mag terwijl zij er niet bij is, bij de vorige BoF! meet moest ook alles stiekum.quote:
Ik zit nu alweer jaren bij T-mobile en heb nog geen problemen ondervonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:19 schreef Viro het volgende:
Sony Ericsson Xperia X1
Ben wat reviews en specs aan het opzoeken geweest, hoe meer ik over deze smartphone lees hoe meer ik em wil hebben. Alleen kost ie los 618e tenzij ik een abbo bij T-Mobile neem van 19,50 per maand voor 2 jaar lang dan hoef ik maar 249e te betalen voor de toestel. Probleem is alleen dat ik dan een abbo heb bij t-mobile, waar ik slechte ervaringen mee heb
Klantvriendelijk zijn ze niet, de domme mutsen die bij de helpdesk werken snappen geen fuck van wat ze doen, als ik in de tram zit hoor ik altijd geruis als ik bel. Telfort is de enigste waar ik nooit problemen mee heb gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zit nu alweer jaren bij T-mobile en heb nog geen problemen ondervonden.
Tram, wat is dat, dat kennen we hier nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Klantvriendelijk zijn ze niet, de domme mutsen die bij de helpdesk werken snappen geen fuck van wat ze doen, als ik in de tram zit hoor ik altijd geruis als ik bel. Telfort is de enigste waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Sry het is RandstadRail.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tram, wat is dat, dat kennen we hier niet
Heeft die wel een "wow"gevoel??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:19 schreef Viro het volgende:
Sony Ericsson Xperia X1
Ben wat reviews en specs aan het opzoeken geweest, hoe meer ik over deze smartphone lees hoe meer ik em wil hebben. Alleen kost ie los 618e tenzij ik een abbo bij T-Mobile neem van 19,50 per maand voor 2 jaar lang dan hoef ik maar 249e te betalen voor de toestel. Probleem is alleen dat ik dan een abbo heb bij t-mobile, waar ik slechte ervaringen mee heb
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Klantvriendelijk zijn ze niet, de domme mutsen die bij de helpdesk werken snappen geen fuck van wat ze doen, als ik in de tram zit hoor ik altijd geruis als ik bel. Telfort is de enigste waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Jaren bij Vodafone gezeten en nooit problemen gehad, ook niet in een tram..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend van jou, we zien wel wie aan het langste eind trekt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Het is dat hem niet zag uithalen. Ik heb 2,5 jaar lang met viro getraind op dezelfde teakwondo club. Ik ken al zijn moves.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Echte liefde is....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:41 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Het is dat hem niet zag uithalen. Ik heb 2,5 jaar lang met viro getraind op dezelfde teakwondo club. Ik ken al zijn moves.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Echte liefde is....
.... elkaar na 2,5 jaar nog kunnen verrassen
[..]
Echte liefde is....
quote:Microsoft classificeert het lek dat donderdag gedicht wordt als 'kritiek' voor Windows 2000, Windows XP en Windows Server 2003. Kritieke lekken kunnen door kwaadwillenden op afstand worden geëxploiteerd. Ook Windows Vista en Windows Server 2008 zijn getroffen, maar daar geldt het lek als 'belangrijk', een risicocategorie lager.
Echte liefde is....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgend jaar vogelen we wel een BoF! huisje
quote:
[..]
Echte liefde is....
Dat roepen we al vanaf het begin, maar tot nog toe is daar weinig aan gedaan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
inmiddels zit ik alweer bijna een jaar vast aan een ander, en zit er in de planning dat ik brabander wordt![]()
alvast effe oefenen:
AAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFF
[..]
![]()
op conversaties die ook gewoon over de foon kunnen ipv fok
en het wordt eens tijd voor foto's van bunny!
kom maar een keer op de koffie in Schijndelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat roepen we al vanaf het begin, maar tot nog toe is daar weinig aan gedaan..
Maar goed, misschien moet jij maar beginnen met het goede voorbeeld..![]()
Houdoe..
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kom maar een keer op de koffie in Schijndel
Heb jij al een integratiecursus gedaan dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kom maar een keer op de koffie in Schijndel
Met een paspoort zou je er toch wel in moeten kunnen komen??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb jij al een integratiecursus gedaan dan?
Volgens mij drinkt Inco al best veel bierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef jpjedi het volgende:
ja hoor, wij Tukkers staan bekend om het zuipen hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt Inco al best veel bier
ik ken al hendig nen bietje Brabants heurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ha weer terug, hoe was het??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:29 schreef jpjedi het volgende:
IJs, Je krijgt de groeten terug! maar van FOK.nl heeft Sandy nog nooit gehoord.
Je hebt toch wel de groene genomen toch??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha weer terug, hoe was het??
net een netwerk kabel gehaald voor morgen.., je hebt gewoon 80 verschillende kabels
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de groene genomen toch??
installeren is een ding, draait het ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gelukt
In 13 min succesvol geinstalleerd
De groene benne alleen beter voor ut milieu..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
je had groene, blauwe, rode, doorzichtige, grijze....
heb de grijze genomen, 10meter nogwat
Uiteraard getest en hij deed het ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
installeren is een ding, draait het ook nog
Haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Echte liefde is....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
De groene benne alleen beter voor ut milieu..![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh 5% lager geopend, we're doomed!!!!!!!!!
Je zou bijna vergeten dat er beurzen zijn als JP geen tijd heeft om te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waarom zo vroeg je nest uit als je weekend hebtquote:
Zo te lezen ben je nog steeds niet helemaal wakker..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat er beurzen zijn als JP geen tijd heeft ik te posten
Gisteren in slaap gevallen bij 24Dat blijft wazig, je denkt dat je gewoon de hele aflevering hebt gevolgd maa opeens Ie je allemaal dingen gebeuren waarvan je denkt "he hoe kan dat nou weer"
Toen maar even opnieuw gekeken
Automatische aanvulfunctie op de iPhonequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:06 schreef ursel het volgende:
Zo te lezen ben je nog steeds niet helemaal wakker..![]()
Misschien moet je de Nokia N96 proberen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Automatische aanvulfunctie op de iPhone
Ik hoef Inco niet te gebruiken.. Die mag je wel offline halen van me..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga offline voor het weekend.
TS mochten jullie die willen gebruiken is ook offline
Geniet van het leven zoals ik van een biertje geniet.
daar moeten toch wel een paar mooie reacties op kunnen komen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik leef voor het wow-gevoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef ursel het volgende:
Misschien moet je de Nokia N96 proberen..![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat er beurzen zijn als JP geen tijd heeft om te posten
Dat krijgt die nu niet meer mee, die is al in zijn auto of reeds gearriveerd op de FOD LANquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]Al mijn aandelen zijn zojuist minimaal 10% minder waard geworden..
![]()
Sta je weer bovenaan Jorrit..
Heeft die geen mob (met of zonder "wow" gevoel), maar wel met internet dan??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Dat krijgt die nu niet meer mee, die is al in zijn auto of reeds gearriveerd op de FOD LAN![]()
Nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Keltie het volgende:
27 febr. tot en met 6 maart. -> Wintersporten in Canada
Hyves...de rest is overratedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef RudyCarell het volgende:
Yeah! Zit nu ook op facebook en linkedin
conclusie is dus :quote:
Oohja.. dat zou ik idd nog doen.. Doe ik volgende week wel, die filmpjes van de laatste meet..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef Viro het volgende:
[..]
conclusie is dus :
hyves = NL = De Bomb
Rest = Global = Overrated
![]()
Het is vrijdag middag en ik heb een 1 voor een examen gekregen omdat ik op mijn opgaveblad (lees: a4 met logo van de ROC) de woorden keiharde porno heb geschreven. Probleem is dat het niet mijn handschrift is, maar iemand wel de moeite heeft gedaan om het op mijn hadschrift te laten lijken.
Heb ik vorige week Sarah plat geslagen, krijg ik deze week een 1 voor iets wat ik niet heb gedaan. What's next ? Verschijnt er een foto op school waar ik seks heb met een pc die ik bevredig met een fleshlight met een usb aansluiting ? Houd het dan nooit op ?
1 conclusie kan ik zeker trekken : Leven van een student is tegenwoordig zeker niet makkelijk, ook al denken veel mensen van wel.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik hoef Inco niet te gebruiken.. Die mag je wel offline halen van me..
Ik zie je morgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef IJsmuts het volgende:
zo, alles ingepakt, nog even tanken, wat worst halen en dan op naar de GAYMPARTY![]()
Ik ben er van overtuigd dat je vast iemand zult vinden die dat zeer op prijs zal stellen, zodat je het in ieder geval niet voor niets gedaan hebt..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en ik had mijn anus nog wel gebleekt voor je
Dat ligt geheel aan de definitie waarmee je startquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:27 schreef cardinalagain het volgende:
Jullie vergelijken appels met peren
Dus ik kan beter de download weer uit zetten??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de definitie waarmee je start
Wel blij dat ik Far Cry 2 niet gekocht hebIn het begin lijkt het heel wat maar na een paar uurtjes spelen blijft er niets anders over dan een paar geweldige special effects (vooral de rakketwerper
). Verhaal is wat karig, de omgeving eentonig, de guard posts zijn strontvervelend, de AI te scripted. Goed gehyped maar verder maakt het weinig waar.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus ik kan beter de download weer uit zetten??
Meer het "N96" gevoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:52 schreef ursel het volgende:
Hij heeft dus niet echt een "wow" gevoel??
Als je eenmaal iPwn niveau gewend bent dan blijf je zoeken naar de volgende "wow"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:58 schreef ursel het volgende:
Oe.. misschien is het dan wel wat voor me..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef Viro het volgende:
Heb ik vorige week Sarah plat geslagen, krijg ik deze week een 1 voor iets wat ik niet heb gedaan. What's next ? Verschijnt er een foto op school waar ik seks heb met een pc die ik bevredig met een fleshlight met een usb aansluiting ? Houd het dan nooit op ?
je vergeet het stukje "online gaming" .. FarCry 1 is het ook net niet helemaal, maar online welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:39 schreef FJD het volgende:
Wel blij dat ik Far Cry 2 niet gekocht hebIn het begin lijkt het heel wat maar na een paar uurtjes spelen blijft er niets anders over dan een paar geweldige special effects (vooral de rakketwerper
). Verhaal is wat karig, de omgeving eentonig, de guard posts zijn strontvervelend, de AI te scripted. Goed gehyped maar verder maakt het weinig waar.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat roepen we al vanaf het begin, maar tot nog toe is daar weinig aan gedaan..
Maar goed, misschien moet jij maar beginnen met het goede voorbeeld..![]()
Houdoe..
Tja dat zal ik dus nooit weten. Ik ben blij dat ik geen geld heb besteed aan FC2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:28 schreef Mr_Baus het volgende:
je vergeet het stukje "online gaming" .. FarCry 1 is het ook net niet helemaal, maar online wel![]()
Tis een zeer welkome aanvulling op de rest van de "crap"
Nu nog BF3
CoD4 SP vond ik dan weer geniaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat had ik dus met Crysis.. grappig, maar zwaar gehyped en nog geen stuiver waard...
FarCry was en is nog steeds goed, deel 2 is dat imho ook... Net niet helemaal, maar wel goed.. idem als CoD4
Dat jij een 1 hebt voor een examen vanwege 2 woorden is niet al te best, maar het is geen excuus om tijdens de film in slaap te vallen. Iedereen had zoiets van : wat is dit nou?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef Viro het volgende:
[..]
conclusie is dus :
hyves = NL = De Bomb
Rest = Global = Overrated
![]()
Het is vrijdag middag en ik heb een 1 voor een examen gekregen omdat ik op mijn opgaveblad (lees: a4 met logo van de ROC) de woorden keiharde porno heb geschreven. Probleem is dat het niet mijn handschrift is, maar iemand wel de moeite heeft gedaan om het op mijn hadschrift te laten lijken.
1 conclusie kan ik zeker trekken : Leven van een student is tegenwoordig zeker niet makkelijk, ook al denken veel mensen van wel.
Dus er willen meer mensen naar die tering-herriequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:20 schreef staticdata het volgende:
tickets voor metallica willen niet echt lukken
Of hij is gecancelled omdat niemand wil..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus er willen meer mensen naar die tering-herrie
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:25 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Dat jij een 1 hebt voor een examen vanwege 2 woorden is niet al te best, maar het is geen excuus om tijdens de film in slaap te vallen. Iedereen had zoiets van : wat is dit nou?
Ik zou iig het stemrecht afnemen van de mensen die naar toe willen, die hebben blijkbaar geen enkele notie van wat goed en slecht isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:26 schreef ursel het volgende:
Of hij is gecancelled omdat niemand wil..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou iig het stemrecht afnemen van de mensen die naar toe willen, die hebben blijkbaar geen enkele notie van wat goed en slecht is
Rowwen Heze
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou iig het stemrecht afnemen van de mensen die naar toe willen, die hebben blijkbaar geen enkele notie van wat goed en slecht is
Jan Smit
Werk betekent dat je een bedoeling hebt, dat je iets probeert te creeeren. Werk is niet zo hard mogelijk op een gitaar rammen om dat vervolgens op een CD te gooien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:Je tere zieltje kan wat harder gitaarwerk niet aan?
Heb jij nog kaartjes weten te bemachtigen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je tere zieltje kan wat harder gitaarwerk niet aan?
Dit had ik van jou helemaal niet verwacht, maar van Dino. Misschien komt het dat jullie wel vakantie hadden en ik niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:25 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Dat jij een 1 hebt voor een examen vanwege 2 woorden is niet al te best, maar het is geen excuus om tijdens de film in slaap te vallen. Iedereen had zoiets van : wat is dit nou?
Goed idee, denk dat dat het hele verhaal wel weer duidelijk maaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:31 schreef ursel het volgende:
Consumentenbond wil onderzoek naar groenteprijzen
Fer, misschien moet je ze ff bellen dat jou salaris hier ook in verwerkt zit..
Kan JP weer een nieuwe kloon aanmakenquote:
Maar dat kan de N96 ook hoor..quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:34 schreef FJD het volgende:
Ik rijd natuurlijk nooit te hard maar toch is het fijn om te weten dat er over 5km een flitser staatiPhwn
Mobiel internet
Zo en nu 24 ophalen, opsturen doen we niet meer aan
Ik reed er nu langs en schreeuwde heel hard "Wow" tegen de agent. Met een N96 heb je dan toch het gevoel dat je dat niet kunt maken.quote:
wrm is die lsoer nu weer gedelete??quote:
He Ariequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wrm is die lsoer nu weer gedelete??
zoo weer trug, heerlijk weekendje knallenvolgend jaar MOET er gewoon een BoF huisje bij
![]()
FC2 is echt te gek, ook na 20uur spelen![]()
BF2 is outdated, maar CoD4 MP is echt briljant![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef staticdata het volgende:
laat me raden vanuit je werk kaartjes gekregen
Ik dacht hetzelfde bij de grote Formido bordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef staticdata het volgende:
laat me raden vanuit je werk kaartjes gekregen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Sickert het volgende:
bij die drift cup reed er een lambo achter die stuntelaarswsch om te filmen
zie je die gasten helemaal moeilijk doen in die bochten om te driften en die lambo er kaarsrecht achteraan
Zoiets:quote:
Dat was jammer ja..quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:22 schreef FJD het volgende:
Mikey mikey mikey mols
Met nog een doelpunt pakt Ursel bijna alle punten maar dat kan me geen reet schelen
Top om je ff weer gesproken te hebben. De korte tijd dat ik er was wast het gezellig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wrm is die lsoer nu weer gedelete??
zoo weer trug, heerlijk weekendje knallenvolgend jaar MOET er gewoon een BoF huisje bij
![]()
FC2 is echt te gek, ook na 20uur spelen![]()
BF2 is outdated, maar CoD4 MP is echt briljant![]()
ja was mooi, je was wel lekker vroeg weer uit de verenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Top om je ff weer gesproken te hebben. De korte tijd dat ik er was wast het gezellig.
Nu nog een keer COH spelen
Heb in juni zelf een dagje op zandvoort geraced. Er waren ook mensen die mee mochten rijden in zo'n drift auto.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
Verbeek
"Ja hij heeft wel wat tegen me geroepen", bekende Verbeel. "Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde."
Over de wissel van de Cler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ook bij dat Beurs spellekke moeten blijven..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef FJD het volgende:
Volgens mij zijn we een tikkie te vroeg ingestapt JPTis weer gehaktdag
Komt wel weer goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef ursel het volgende:
Je had ook bij dat Beurs spellekke moeten blijven..
Daar staat zelfs bij mij alles nu op minimaal -12%![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Houd je nu weer een beetje van me Frank?
Ow ja en de goal van Makaay gaat Urs z'n rondewinnaarschap opleveren. Zonde, ik had het bijna gered.
quote:Een ooggetuige zei tegenover de Franse krant Le Figaro: "Op het station Surgeres werd omgeroepen dat er een probleem was op een van de toiletten waar de brandweer bij aanwezig was. Later zagen we de man met een deel van het toilet afgevoerd worden."
Zover ik kan nazien was het een kleine hulpverlening en dus niets ernstigs met de persoon aan de hand. Uit voorzorg wordt meestal het dak open geknipt om het slachtoffer "rechtstandig" te bevrijden bij mogelijke nekklachten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef staticdata het volgende:
NEt een flink ongeluk gebeurt bij afslag centrum Rotterdam. Brandweer heeft het dak open moeten knippen om de persoon eruit halen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:34 schreef RudyCarell het volgende:
Heroes! Damn het wordt steeds beter!
Vette spoiler!!!!vanavond wordt ep 7 ge-aired in USA. Morgen ochtend is ie weer te downenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ziet er dan waarschijnlijk heftiger uit dan het daadwerkelijk is. gelukkig maarquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zover ik kan nazien was het een kleine hulpverlening en dus niets ernstigs met de persoon aan de hand. Uit voorzorg wordt meestal het dak open geknipt om het slachtoffer "rechtstandig" te bevrijden bij mogelijke nekklachten.
Snap goed dat je je kut voelt. Is er naast operaties nog iets anders aan te doen? Las net dat het uiteindelijk doofheid kan veroozaken, dat wil je uiteraard voorkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na een fantastisch weekend ben ik weer redelijk kapot geslagen door een bezoekje aan mijn KNO arts.
Ze hebben weer Cholesteatoom geconstateerd. Hier ben ik als kind geregeld voor geopereerd. Ze hebben destijds een radicaal holte gemaakt, wat betekend dat ik de rest van me leven vast zit aan de KNO poli om mijn oor schoon te laten maken.
Paar jaar terug hebben ze de radicaal holte nogmaals "aangelegd", aangezien er nogal wat bot was terug gegroeid.
Nu hebben ze een stuk cholesteatoom van zeker een 0,5x0,5cm uit me oor gehaald en hij is bang dat er nog meer achter de huid zit...
6 november weer terug, mocht het er dan nog niet goed uitzien, krijg ik een CT-scan en die gaat dan uitwijzen of er weer geopereerd moet worden.
Ik moet zeggen dat ik me nu toch best wel kut voel.
Als het achter de huid zit kan het alleen maar operatief verwijderd worden, althans dat is wat ik er van begrepen heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Snap goed dat je je kut voelt. Is er naast operaties nog iets anders aan te doen? Las net dat het uiteindelijk doofheid kan veroozaken, dat wil je uiteraard voorkomen.
Sterkte ermee.
Als ze alles weghalen is het over, totdat het weer terugkomt. Hoe snel dat zal zijn is onbekend. Het kan altijd wegblijven, maar het kan ook maar zo weer terugkomen. Door de radicaal holte en de controles die ik een paar keer in het jaar heb, kunnen ze het oor schoon houden en zou er niks aan de hand moeten zijn, echter als het onder de huid komt dat kunnen ze er via de gehoorgang niet bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef FJD het volgende:
Klinkt mooi ruk zeg![]()
Is het wel iets wat onder controle te houden is met operaties of is dat meer een lapmiddel en wordt het steeds erger?
Ik zou zeggen:quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:10 schreef FJD het volgende:
Tis weer veels te rustig voor een BoF!-topic
Ik heb er in het dagelijkse leven in die zin last van dat ik veel minder hoor. Ik heb gelukkig ook geen loopoor, dat is erg vervelend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef FJD het volgende:
Heb je er in t dagelijkse leven ook last van of is t meer irritant dat je onder t mes zou moeten?
is kut, sterkte ermeequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het ergste vind ik het vooruitzicht van operatie en de nasleep daarvan. Onder het mes gaan ken ik nu wel, maar vooral de nasleep is vervelend en de eventuele gevolgen die cholesteatoom met zich mee kunnen brengen.
Dat is zwaar balen. Sterkte ermee, ik hoop dat het geen nare gevolgen heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na een fantastisch weekend ben ik weer redelijk kapot geslagen door een bezoekje aan mijn KNO arts.
Ze hebben weer Cholesteatoom geconstateerd. Hier ben ik als kind geregeld voor geopereerd. Ze hebben destijds een radicaal holte gemaakt, wat betekend dat ik de rest van me leven vast zit aan de KNO poli om mijn oor schoon te laten maken.
Paar jaar terug hebben ze de radicaal holte nogmaals "aangelegd", aangezien er nogal wat bot was terug gegroeid.
Nu hebben ze een stuk cholesteatoom van zeker een 0,5x0,5cm uit me oor gehaald en hij is bang dat er nog meer achter de huid zit...
6 november weer terug, mocht het er dan nog niet goed uitzien, krijg ik een CT-scan en die gaat dan uitwijzen of er weer geopereerd moet worden.
Ik moet zeggen dat ik me nu toch best wel kut voel.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb in juni zelf een dagje op zandvoort geraced. Er waren ook mensen die mee mochten rijden in zo'n drift auto.
Ze gooien de hele kofferbak vol met water, zodat ze de banden nat kunnen maken. niet dat dat bij jou hoefde zo te zien aan het weer
Dat is mooi klote man... Sterkte en beterschap ermee!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
"vervelend nieuws"
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
@ Viro : Je kan voorlopig niet langs komen, want dan ben je gelijk jarig. Ik kan je cola + mentos geintje echt niet waarderen. De rest ook niet.
Jij ben niet onlinequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef IJsmuts het volgende:
@ JP, kom online dan,
jij mag dan wel in een andere tijdzone leven, mijn lichamelijke gesteldheid is ook +112 CET
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Dat is zwaar balen. Sterkte ermee, ik hoop dat het geen nare gevolgen heeft.
@ Viro : Je kan voorlopig niet langs komen, want dan ben je gelijk jarig. Ik kan je cola + mentos geintje echt niet waarderen. De rest ook niet.
Zo te lezen zijn jullie getrouwd! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hij is soms echt een klein kind. En ik weet ook niet waarom hij zoiets uithaalt. Ik heb hem geen aanleiding gegeven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mentos + cola is net zoiets als Baus + PKM
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Toch altijd leuk die persoonlijke vete's online..
Nee het is helemaal niet leuk. Hij haalt altijd rotgeintjes uit met iedereen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn jullie getrouwd! Gefeliciteerd!![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is kut, sterkte ermeehopen dat je voor je holiday weer een beetje ok bent
![]()
...en de nasleep, kan je je lekker laten verzorgen in groningen![]()
@ JP, kom online dan,
jij mag dan wel in een andere tijdzone leven, mijn lichamelijke gesteldheid is ook +112 CET
ik ga nu even wat voer naar binnen schuiven en een bananenboom killen, over een uur ben ik weer online/achter de pc![]()
Als je zo af en toe geen klein kind bent, dan leef je veel te serieus en ga je op je 42e kapot aan een hartaanval..quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef COG_Playbunny het volgende:
Hij is soms echt een klein kind. En ik weet ook niet waarom hij zoiets uithaalt. Ik heb hem geen aanleiding gegeven.
Hahaha, ik laat hem wel de afwas doen. Goedmaaksex zit er niet in voor hem.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je zo af en toe geen klein kind bent, dan leef je veel te serieus en ga je op je 42e kapot aan een hartaanval..Dus niet mopperen.. gewoon de afwas doen en dan goedmaaksex
![]()
![]()
![]()
Da's dubbelop straffen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:44 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hahaha, ik laat hem wel de afwas doen. Goedmaaksex zit er niet in voor hem.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo te lezen zijn jullie getrouwd! Gefeliciteerd!![]()
ik vind het eigenlijk best wel triestquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Toch altijd leuk die persoonlijke vete's online..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:06 schreef Viro het volgende:
˙pɹǝʍ ɹǝʞʞɐʍ ʞı ɹooʌ uǝƃǝʌuooɥɔs ɹǝǝʍ ʇɥɔızǝƃ ǝɯ uɐp uǝ uǝʞɐɯ oʇoɟ uǝǝ suǝƃloʌɹǝʌ ʇɟıʇsdıl ʇǝɯ uǝppɐlʞɹǝpuo ɾıɯ ˙uǝƃɾıɹʞ noz uǝız ǝʇ ʇǝıu oʇoɟ ǝp ʞı ʇɐp nou ǝɾ ʇɥɔɐp sʇnɯ ǝɥ
Wat staat er hier in hemelsnaam? Zeg het dan op msn!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:06 schreef Viro het volgende:
˙pɹǝʍ ɹǝʞʞɐʍ ʞı ɹooʌ uǝƃǝʌuooɥɔs ɹǝǝʍ ʇɥɔızǝƃ ǝɯ uɐp uǝ uǝʞɐɯ oʇoɟ uǝǝ suǝƃloʌɹǝʌ ʇɟıʇsdıl ʇǝɯ uǝppɐlʞɹǝpuo ɾıɯ ˙uǝƃɾıɹʞ noz uǝız ǝʇ ʇǝıu oʇoɟ ǝp ʞı ʇɐp nou ǝɾ ʇɥɔɐp sʇnɯ ǝɥ
Ut zijn nog pubers, laat ze.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk best wel triest
owquote:
Storing 27 october 2008quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef Viro het volgende:
Is eweka soms down? Kan opeens niks meer downloaden.
Payback time from last friday. I don't need to say more.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wat staat er hier in hemelsnaam? Zeg het dan op msn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah TYquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Storing 27 october 2008
Geachte klant,
Momenteel ondervinden wij een storing omdat 1 van de internet knooppunten van Nederland geheel down is gegaan. Zodra wij een status update hebben zullen wij u dit melden.
excuus voor dit ongemak
Het Eweka Team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |