Zit op de Nokia N96 zonder "wow" factor..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben een typische rugligger
[..]
Het wordt Groningen -> Apeldoorn - Groningen
[..]
Dat ga ik denk ik nog wel een keertje doen. Het is met de fiets nog korter ook dan met de auto
Maar 136km, dus dat is 5 uurtjes fietsen...
Ik mis trouwens wel een goeie routeplanner. Gewoon Google maps, maar dan voor de fiets.
Hoe zit dat nu zo'n N96... lijkt mij toch niet heel comfortabel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit op de Nokia N96 zonder "wow" factor..
Zit goed..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu zo'n N96... lijkt mij toch niet heel comfortabel...
Dat komt natuurlijk doordat je zo bent opgerekt door die BoF-negersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit goed..Hij is gelukkig niet zo klein, anders zou die nog opeens ergens weg kunnen floepen ook..
Ik laat me heul niet oprekken, dat was Puni.. Die had mijn badeendje nog..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk doordat je zo bent opgerekt door die BoF-negers
Net ontruimingsoefening gehad, paar 100 man door 1 trappenhuis werkt niet al te best
Dat moet deze zijn geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik laat me heul niet oprekken, dat was Puni.. Die had mijn badeendje nog..
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat moet deze zijn geweest
[ afbeelding ]
Woehoeiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef FJD het volgende:
Dus Jorrit zat Duckie te douwen in Groningen ofzo
Vanavond eerst de wedstrijd van Feyenoord en dan daarn pas vertraagd de wedstrijd van Ajax. We hebben 020 gepwnd
met dit soort overwinningen moet je het dus doen als Feyenoord supporter zijnde...
Uhm, ik heb duckie niet zitten douwen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef FJD het volgende:
Dus Jorrit zat Duckie te douwen in Groningen ofzo
UEFAquote:Vanavond eerst de wedstrijd van Feyenoord en dan daarn pas vertraagd de wedstrijd van Ajax. We hebben 020 gepwnd
met dit soort overwinningen moet je het dus doen als Feyenoord supporter zijnde...
Helemaal niet, ik heb vakantie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je ook al zo'n nachtmens?
Ferdi24
Werd ook eens tijd dat je wat samen met hem deed. Je bent altijd druk bezig met alles en nog wat maar behalve met grote broer zijn voor hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Sry, was huis aan het opruimen met arnish. We hadden te veel lol samen. Maare vrijdag gaat door, alleen heb ik geen kaartjes gereserveerd, weet niet welke film jullie nou willen zien. Als ik morgen middag het niet weet reserveer ik er een paar voor max payne. So you are warned!
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef COG_Playbunny het volgende:
Werd ook eens tijd dat je wat samen met hem deed. Je bent altijd druk bezig met alles en nog wat maar behalve met grote broer zijn voor hem.
En beetje bij beetje wordt de ketting strakker gezet..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef ursel het volgende:
[..]
En beetje bij beetje wordt de ketting strakker gezet..
* ursel spreekt uit ervaring..
Sterker nog je slaat d'r zo plat op de bekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dacht het niet, ik ben geen mietje. Durf heus wel tegengas te geven
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sterker nog je slaat d'r zo plat op de bek
Kijk eens Urs, wat heerlijk lief en naief! Zo waren wij vroeger ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
Dacht het niet, ik ben geen mietje. Durf heus wel tegengas te geven
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sterker nog je slaat d'r zo plat op de bek
Good old day's.. Toen we nog BF2 mochten spelen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk eens Urs, wat heerlijk lief en naief! Zo waren wij vroeger ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |