Hoe zit dat nu zo'n N96... lijkt mij toch niet heel comfortabel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit op de Nokia N96 zonder "wow" factor..
Zit goed..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu zo'n N96... lijkt mij toch niet heel comfortabel...
Dat komt natuurlijk doordat je zo bent opgerekt door die BoF-negersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit goed..Hij is gelukkig niet zo klein, anders zou die nog opeens ergens weg kunnen floepen ook..
Ik laat me heul niet oprekken, dat was Puni.. Die had mijn badeendje nog..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk doordat je zo bent opgerekt door die BoF-negers
Net ontruimingsoefening gehad, paar 100 man door 1 trappenhuis werkt niet al te best
Dat moet deze zijn geweestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik laat me heul niet oprekken, dat was Puni.. Die had mijn badeendje nog..
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat moet deze zijn geweest
[ afbeelding ]
Woehoeiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef FJD het volgende:
Dus Jorrit zat Duckie te douwen in Groningen ofzo
Vanavond eerst de wedstrijd van Feyenoord en dan daarn pas vertraagd de wedstrijd van Ajax. We hebben 020 gepwnd
met dit soort overwinningen moet je het dus doen als Feyenoord supporter zijnde...
Uhm, ik heb duckie niet zitten douwen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:35 schreef FJD het volgende:
Dus Jorrit zat Duckie te douwen in Groningen ofzo
UEFAquote:Vanavond eerst de wedstrijd van Feyenoord en dan daarn pas vertraagd de wedstrijd van Ajax. We hebben 020 gepwnd
met dit soort overwinningen moet je het dus doen als Feyenoord supporter zijnde...
Helemaal niet, ik heb vakantie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je ook al zo'n nachtmens?
Ferdi24
Werd ook eens tijd dat je wat samen met hem deed. Je bent altijd druk bezig met alles en nog wat maar behalve met grote broer zijn voor hem.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Sry, was huis aan het opruimen met arnish. We hadden te veel lol samen. Maare vrijdag gaat door, alleen heb ik geen kaartjes gereserveerd, weet niet welke film jullie nou willen zien. Als ik morgen middag het niet weet reserveer ik er een paar voor max payne. So you are warned!
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:02 schreef COG_Playbunny het volgende:
Werd ook eens tijd dat je wat samen met hem deed. Je bent altijd druk bezig met alles en nog wat maar behalve met grote broer zijn voor hem.
En beetje bij beetje wordt de ketting strakker gezet..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja Viro, dat gedoe ga je nu ook krijgen!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef ursel het volgende:
[..]
En beetje bij beetje wordt de ketting strakker gezet..
* ursel spreekt uit ervaring..
Sterker nog je slaat d'r zo plat op de bekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dacht het niet, ik ben geen mietje. Durf heus wel tegengas te geven
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sterker nog je slaat d'r zo plat op de bek
Kijk eens Urs, wat heerlijk lief en naief! Zo waren wij vroeger ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Good old day's.. Toen we nog BF2 mochten spelen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk eens Urs, wat heerlijk lief en naief! Zo waren wij vroeger ook
Joh anders verdrink je jezelf in zelfmedelijden...je wilde haar niet slaan, je hebt wat extra's voor haar gedaan en zij verwijt je niets. Case closed, hello zelfspot!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef Viro het volgende:
Dat is helemaal niet leuk, nu voel ik me weer schuldig en dat terwijl ik het bijna vergeten was.
Thanks for spoiling my day
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef ursel het volgende:
Good old day's.. Toen we nog BF2 mochten spelen..
Thanks for bringing me back to realityquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Joh anders verdrink je jezelf in zelfmedelijden...je wilde haar niet slaan, je hebt wat extra's voor haar gedaan en zij verwijt je niets. Case closed, hello zelfspot!
Kijk en dat is precies waarom de FoD Lan bestaat, dan mogen we allemaal even van de ketting en alles doen wat de vrouw thuis verboden heeftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon bier kon drinken en trots kon boeren. Heerlijk!
Volgend jaar vogelen we wel een BoF! huisjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk en dat is precies waarom de FoD Lan bestaat, dan mogen we allemaal even van de ketting en alles doen wat de vrouw thuis verboden heeft![]()
Anytimequote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:10 schreef Viro het volgende:
Thanks for bringing me back to reality
Net alsof jij wel een trio mag terwijl zij er niet bij is, bij de vorige BoF! meet moest ook alles stiekum.quote:
Ik zit nu alweer jaren bij T-mobile en heb nog geen problemen ondervonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:19 schreef Viro het volgende:
Sony Ericsson Xperia X1
Ben wat reviews en specs aan het opzoeken geweest, hoe meer ik over deze smartphone lees hoe meer ik em wil hebben. Alleen kost ie los 618e tenzij ik een abbo bij T-Mobile neem van 19,50 per maand voor 2 jaar lang dan hoef ik maar 249e te betalen voor de toestel. Probleem is alleen dat ik dan een abbo heb bij t-mobile, waar ik slechte ervaringen mee heb
Klantvriendelijk zijn ze niet, de domme mutsen die bij de helpdesk werken snappen geen fuck van wat ze doen, als ik in de tram zit hoor ik altijd geruis als ik bel. Telfort is de enigste waar ik nooit problemen mee heb gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zit nu alweer jaren bij T-mobile en heb nog geen problemen ondervonden.
Tram, wat is dat, dat kennen we hier nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Klantvriendelijk zijn ze niet, de domme mutsen die bij de helpdesk werken snappen geen fuck van wat ze doen, als ik in de tram zit hoor ik altijd geruis als ik bel. Telfort is de enigste waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Sry het is RandstadRail.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tram, wat is dat, dat kennen we hier niet
Heeft die wel een "wow"gevoel??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:19 schreef Viro het volgende:
Sony Ericsson Xperia X1
Ben wat reviews en specs aan het opzoeken geweest, hoe meer ik over deze smartphone lees hoe meer ik em wil hebben. Alleen kost ie los 618e tenzij ik een abbo bij T-Mobile neem van 19,50 per maand voor 2 jaar lang dan hoef ik maar 249e te betalen voor de toestel. Probleem is alleen dat ik dan een abbo heb bij t-mobile, waar ik slechte ervaringen mee heb
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Klantvriendelijk zijn ze niet, de domme mutsen die bij de helpdesk werken snappen geen fuck van wat ze doen, als ik in de tram zit hoor ik altijd geruis als ik bel. Telfort is de enigste waar ik nooit problemen mee heb gehad.
Jaren bij Vodafone gezeten en nooit problemen gehad, ook niet in een tram..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend van jou, we zien wel wie aan het langste eind trekt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Het is dat hem niet zag uithalen. Ik heb 2,5 jaar lang met viro getraind op dezelfde teakwondo club. Ik ken al zijn moves.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Echte liefde is....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:41 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Het is dat hem niet zag uithalen. Ik heb 2,5 jaar lang met viro getraind op dezelfde teakwondo club. Ik ken al zijn moves.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Echte liefde is....
.... elkaar na 2,5 jaar nog kunnen verrassen
[..]
Echte liefde is....
quote:Microsoft classificeert het lek dat donderdag gedicht wordt als 'kritiek' voor Windows 2000, Windows XP en Windows Server 2003. Kritieke lekken kunnen door kwaadwillenden op afstand worden geëxploiteerd. Ook Windows Vista en Windows Server 2008 zijn getroffen, maar daar geldt het lek als 'belangrijk', een risicocategorie lager.
Echte liefde is....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgend jaar vogelen we wel een BoF! huisje
quote:
[..]
Echte liefde is....
Dat roepen we al vanaf het begin, maar tot nog toe is daar weinig aan gedaan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
inmiddels zit ik alweer bijna een jaar vast aan een ander, en zit er in de planning dat ik brabander wordt![]()
alvast effe oefenen:
AAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFF
[..]
![]()
op conversaties die ook gewoon over de foon kunnen ipv fok
en het wordt eens tijd voor foto's van bunny!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |