te veel werkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:32 schreef ursel het volgende:
Wel een topic maken,maar geen OP posten..
Dohquote:
Bausquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Fuck de OP!!![]()
Wie BoF! nu nog niet kent is n00b en wie niet meteen helemaal meegezogen door al die kwaliteitposts mee gaat zitten lezen/posten is [x] ongeschikt
![]()
Ik vind het ook een schitterend spelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Baus![]()
Anyway, Far Cry 2 is wel tofEffecten zijn mooi (vooral de rocketlauncher, damn
) en het tijdsverschil is erg geinig. Verhaal zuigt je echt mee. Toch ben ik nooit zo'n jungle-man geweest, das meer iets voor Baus
ah.. beetje jammerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Sickert het volgende:
Knauf
Rood of Geelband
dik opzetten ftw
Je hebt toch een telefoonquote:
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"quote:
Oe, die heb ik..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"
Hebben jou kwasten wel een "wow" gevoel dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb verf kwasten plamuur stuczooi klussen fo life
copenhagenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebben jou kwasten wel een "wow" gevoel dan?
Had je nou maar een iPwn gekocht dan kom je gewoon spelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja, een N95 8gb, maar je moet minimaal een N96 hebben met trage menu's & en geen "wow-gevoel"
Laat Frankie ut maar niet horen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je nou maar een iPwn gekocht dan kom je gewoon spelen
24, wat een kutserie is het toch he! Je begint met 1 aflevering en voor je het weet is het half 12, lig je veels te laat in je nest en is heel je avond weer voorbij
Ik had het al gevraagd, hij zou me niet in elkaar slaan.quote:
En ondertussen heb je alweer een half uur verspeeld met niets doen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had het al gevraagd, hij zou me niet in elkaar slaan.
Frankie
Ik kom erquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spannend, morgen vandaag moeten ze mijn pc afhebben, anders ben ik weer 1500 euro rijker, maar moet ik wel met een pc van 4 jaar oud aan de lan meedoen
Volgend jaar nog een 4870X2 erbij en dan solid state diskje erin
Hopelijk krijg ik dan net zo'n dikke piemol als Baussie
Ben ik dan ook ongeschikt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Fuck de OP!!![]()
Wie BoF! nu nog niet kent is n00b en wie niet meteen helemaal meegezogen door al die kwaliteitposts mee gaat zitten lezen/posten is [x] ongeschikt
![]()
Sry, was huis aan het opruimen met arnish. We hadden te veel lol samen. Maare vrijdag gaat door, alleen heb ik geen kaartjes gereserveerd, weet niet welke film jullie nou willen zien. Als ik morgen middag het niet weet reserveer ik er een paar voor max payne. So you are warned!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:32 schreef COG_Playbunny het volgende:
Viro neem je telefoon eens op, ik heb je al 4x gebeld. Gaat vrijdag nog door of zijn de plannen alweer gewijzigd?
Mogguhquote:
Ben je ook al zo'n nachtmens?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:32 schreef COG_Playbunny het volgende:
Viro neem je telefoon eens op, ik heb je al 4x gebeld. Gaat vrijdag nog door of zijn de plannen alweer gewijzigd?
DOe dan maar eerder het paard van sinterklaasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:46 schreef IJsmuts het volgende:
nou dan ga ik weer liever naar het huis van anubis
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe mij maar koffie..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
DOe dan maar eerder het paard van sinterklaas
We hebben een Nquote:
quote:Ferdi24
Sorry was nooit zo goed in spellen, kun je het voor me uitschrijven...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben een Neen E
een U
een K
een E
en een N
[..]
Doe eens een beetje moeite voor seks!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry was nooit zo goed in spellen, kun je het voor me uitschrijven...
Apeldoorn -> Groningen -> Apeldoorn vindt ik anders behoorlijk wat moeite om ff te neuken...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe eens een beetje moeite voor seks!
Alleen alstie op de fiets was gegaanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
Apeldoorn -> Groningen -> Apeldoorn vindt ik anders behoorlijk wat moeite om ff te neuken...
Ik ben een typische rugliggerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe eens een beetje moeite voor seks!
Het wordt Groningen -> Apeldoorn - Groningenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Apeldoorn -> Groningen -> Apeldoorn vindt ik anders behoorlijk wat moeite om ff te neuken...
Dat ga ik denk ik nog wel een keertje doen. Het is met de fiets nog korter ook dan met de autoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen alstie op de fiets was gegaan
Zit op de Nokia N96 zonder "wow" factor..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben een typische rugligger
[..]
Het wordt Groningen -> Apeldoorn - Groningen
[..]
Dat ga ik denk ik nog wel een keertje doen. Het is met de fiets nog korter ook dan met de auto
Maar 136km, dus dat is 5 uurtjes fietsen...
Ik mis trouwens wel een goeie routeplanner. Gewoon Google maps, maar dan voor de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |