Is het trouwens niet staying?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mindlight opende ooit een topic met deze TT, alleen ging dat over Excelsior.
We weten allemaal wat daar mee gebeurd is, ik hoop echter dat Feyenoord er weer bovenop komt.
En dat lukt uiteindelijk ook wel, maar dan moet Verbeek wel het vertrouwen blijven krijgen. Daar kun je een hoop mee bereiken, dat zag je vorig jaar bij NEC.
Greene mag inderdaad nooit meer spelen. Tiendalli speelde wel redelijk, alleen had hij minder te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Merkie het volgende:
Ik zeg het voor de 4000e keer: Greene nooit meer opstellen. Tiendalli was vandaag veel beter. Greene heeft ons echt al zoveel doelpunten gekost dit seizoen, echt niet normaal hoor.
Dat zeg ik dus de hele tijd al, alleen met iets andere woorden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:29 schreef TC03 het volgende:
Leuk, maar we schieten er nog niks mee op.
Geen woorden maar dadenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:38 schreef Crane het volgende:
TT
[..]
Dat zeg ik dus de hele tijd al, alleen met iets andere woorden.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:37 schreef Merkie het volgende:
Ik zeg het voor de 4000e keer: Greene nooit meer opstellen. Tiendalli was vandaag veel beter. Greene heeft ons echt al zoveel doelpunten gekost dit seizoen, echt niet normaal hoor.
Wat stond er eerst?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
TT gewijzigd na verzoek van Kopbal
volgens mij is het inderdaad staying
Volgend jaar naar de Lange Leegtequote:
Jep en dat werd tijd.. Greene moet echt snel weg en gewoon Tiendalli erin laten die kan het gewoon niet slechter doen dan die prutser Greenequote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zozo , Tiendalli mocht zo maar een keer spelen ?
Er stond eerst stayin'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |