kom maar een keer op de koffie in Schijndelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat roepen we al vanaf het begin, maar tot nog toe is daar weinig aan gedaan..
Maar goed, misschien moet jij maar beginnen met het goede voorbeeld..![]()
Houdoe..
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kom maar een keer op de koffie in Schijndel
Heb jij al een integratiecursus gedaan dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kom maar een keer op de koffie in Schijndel
Met een paspoort zou je er toch wel in moeten kunnen komen??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb jij al een integratiecursus gedaan dan?
Volgens mij drinkt Inco al best veel bierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef jpjedi het volgende:
ja hoor, wij Tukkers staan bekend om het zuipen hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij drinkt Inco al best veel bier
ik ken al hendig nen bietje Brabants heurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ha weer terug, hoe was het??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:29 schreef jpjedi het volgende:
IJs, Je krijgt de groeten terug! maar van FOK.nl heeft Sandy nog nooit gehoord.
Je hebt toch wel de groene genomen toch??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha weer terug, hoe was het??
net een netwerk kabel gehaald voor morgen.., je hebt gewoon 80 verschillende kabels
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de groene genomen toch??
installeren is een ding, draait het ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gelukt
In 13 min succesvol geinstalleerd
De groene benne alleen beter voor ut milieu..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
je had groene, blauwe, rode, doorzichtige, grijze....
heb de grijze genomen, 10meter nogwat
Uiteraard getest en hij deed het ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
installeren is een ding, draait het ook nog
Haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Echte liefde is....
.... elkaar na 2,5 jaar nog kunnen verrassen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
De groene benne alleen beter voor ut milieu..![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh 5% lager geopend, we're doomed!!!!!!!!!
Je zou bijna vergeten dat er beurzen zijn als JP geen tijd heeft om te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waarom zo vroeg je nest uit als je weekend hebtquote:
Zo te lezen ben je nog steeds niet helemaal wakker..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat er beurzen zijn als JP geen tijd heeft ik te posten
Gisteren in slaap gevallen bij 24Dat blijft wazig, je denkt dat je gewoon de hele aflevering hebt gevolgd maa opeens Ie je allemaal dingen gebeuren waarvan je denkt "he hoe kan dat nou weer"
Toen maar even opnieuw gekeken
Automatische aanvulfunctie op de iPhonequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:06 schreef ursel het volgende:
Zo te lezen ben je nog steeds niet helemaal wakker..![]()
Misschien moet je de Nokia N96 proberen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Automatische aanvulfunctie op de iPhone
Ik hoef Inco niet te gebruiken.. Die mag je wel offline halen van me..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga offline voor het weekend.
TS mochten jullie die willen gebruiken is ook offline
Geniet van het leven zoals ik van een biertje geniet.
daar moeten toch wel een paar mooie reacties op kunnen komen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik leef voor het wow-gevoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:10 schreef ursel het volgende:
Misschien moet je de Nokia N96 proberen..![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat er beurzen zijn als JP geen tijd heeft om te posten
Dat krijgt die nu niet meer mee, die is al in zijn auto of reeds gearriveerd op de FOD LANquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]Al mijn aandelen zijn zojuist minimaal 10% minder waard geworden..
![]()
Sta je weer bovenaan Jorrit..
Heeft die geen mob (met of zonder "wow" gevoel), maar wel met internet dan??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Dat krijgt die nu niet meer mee, die is al in zijn auto of reeds gearriveerd op de FOD LAN![]()
Nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Keltie het volgende:
27 febr. tot en met 6 maart. -> Wintersporten in Canada
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |