Als ze alles weghalen is het over, totdat het weer terugkomt. Hoe snel dat zal zijn is onbekend. Het kan altijd wegblijven, maar het kan ook maar zo weer terugkomen. Door de radicaal holte en de controles die ik een paar keer in het jaar heb, kunnen ze het oor schoon houden en zou er niks aan de hand moeten zijn, echter als het onder de huid komt dat kunnen ze er via de gehoorgang niet bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef FJD het volgende:
Klinkt mooi ruk zeg![]()
Is het wel iets wat onder controle te houden is met operaties of is dat meer een lapmiddel en wordt het steeds erger?
Ik zou zeggen:quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:10 schreef FJD het volgende:
Tis weer veels te rustig voor een BoF!-topic
Ik heb er in het dagelijkse leven in die zin last van dat ik veel minder hoor. Ik heb gelukkig ook geen loopoor, dat is erg vervelend.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef FJD het volgende:
Heb je er in t dagelijkse leven ook last van of is t meer irritant dat je onder t mes zou moeten?
is kut, sterkte ermeequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het ergste vind ik het vooruitzicht van operatie en de nasleep daarvan. Onder het mes gaan ken ik nu wel, maar vooral de nasleep is vervelend en de eventuele gevolgen die cholesteatoom met zich mee kunnen brengen.
Dat is zwaar balen. Sterkte ermee, ik hoop dat het geen nare gevolgen heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na een fantastisch weekend ben ik weer redelijk kapot geslagen door een bezoekje aan mijn KNO arts.
Ze hebben weer Cholesteatoom geconstateerd. Hier ben ik als kind geregeld voor geopereerd. Ze hebben destijds een radicaal holte gemaakt, wat betekend dat ik de rest van me leven vast zit aan de KNO poli om mijn oor schoon te laten maken.
Paar jaar terug hebben ze de radicaal holte nogmaals "aangelegd", aangezien er nogal wat bot was terug gegroeid.
Nu hebben ze een stuk cholesteatoom van zeker een 0,5x0,5cm uit me oor gehaald en hij is bang dat er nog meer achter de huid zit...
6 november weer terug, mocht het er dan nog niet goed uitzien, krijg ik een CT-scan en die gaat dan uitwijzen of er weer geopereerd moet worden.
Ik moet zeggen dat ik me nu toch best wel kut voel.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb in juni zelf een dagje op zandvoort geraced. Er waren ook mensen die mee mochten rijden in zo'n drift auto.
Ze gooien de hele kofferbak vol met water, zodat ze de banden nat kunnen maken. niet dat dat bij jou hoefde zo te zien aan het weer
Dat is mooi klote man... Sterkte en beterschap ermee!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
"vervelend nieuws"
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
@ Viro : Je kan voorlopig niet langs komen, want dan ben je gelijk jarig. Ik kan je cola + mentos geintje echt niet waarderen. De rest ook niet.
Jij ben niet onlinequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef IJsmuts het volgende:
@ JP, kom online dan,
jij mag dan wel in een andere tijdzone leven, mijn lichamelijke gesteldheid is ook +112 CET
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Dat is zwaar balen. Sterkte ermee, ik hoop dat het geen nare gevolgen heeft.
@ Viro : Je kan voorlopig niet langs komen, want dan ben je gelijk jarig. Ik kan je cola + mentos geintje echt niet waarderen. De rest ook niet.
Zo te lezen zijn jullie getrouwd! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hij is soms echt een klein kind. En ik weet ook niet waarom hij zoiets uithaalt. Ik heb hem geen aanleiding gegeven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mentos + cola is net zoiets als Baus + PKM
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Toch altijd leuk die persoonlijke vete's online..
Nee het is helemaal niet leuk. Hij haalt altijd rotgeintjes uit met iedereen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn jullie getrouwd! Gefeliciteerd!![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is kut, sterkte ermeehopen dat je voor je holiday weer een beetje ok bent
![]()
...en de nasleep, kan je je lekker laten verzorgen in groningen![]()
@ JP, kom online dan,
jij mag dan wel in een andere tijdzone leven, mijn lichamelijke gesteldheid is ook +112 CET
ik ga nu even wat voer naar binnen schuiven en een bananenboom killen, over een uur ben ik weer online/achter de pc![]()
Als je zo af en toe geen klein kind bent, dan leef je veel te serieus en ga je op je 42e kapot aan een hartaanval..quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef COG_Playbunny het volgende:
Hij is soms echt een klein kind. En ik weet ook niet waarom hij zoiets uithaalt. Ik heb hem geen aanleiding gegeven.
Hahaha, ik laat hem wel de afwas doen. Goedmaaksex zit er niet in voor hem.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je zo af en toe geen klein kind bent, dan leef je veel te serieus en ga je op je 42e kapot aan een hartaanval..Dus niet mopperen.. gewoon de afwas doen en dan goedmaaksex
![]()
![]()
![]()
Da's dubbelop straffen..quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:44 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hahaha, ik laat hem wel de afwas doen. Goedmaaksex zit er niet in voor hem.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo te lezen zijn jullie getrouwd! Gefeliciteerd!![]()
ik vind het eigenlijk best wel triestquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Toch altijd leuk die persoonlijke vete's online..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:06 schreef Viro het volgende:
˙pɹǝʍ ɹǝʞʞɐʍ ʞı ɹooʌ uǝƃǝʌuooɥɔs ɹǝǝʍ ʇɥɔızǝƃ ǝɯ uɐp uǝ uǝʞɐɯ oʇoɟ uǝǝ suǝƃloʌɹǝʌ ʇɟıʇsdıl ʇǝɯ uǝppɐlʞɹǝpuo ɾıɯ ˙uǝƃɾıɹʞ noz uǝız ǝʇ ʇǝıu oʇoɟ ǝp ʞı ʇɐp nou ǝɾ ʇɥɔɐp sʇnɯ ǝɥ
Wat staat er hier in hemelsnaam? Zeg het dan op msn!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:06 schreef Viro het volgende:
˙pɹǝʍ ɹǝʞʞɐʍ ʞı ɹooʌ uǝƃǝʌuooɥɔs ɹǝǝʍ ʇɥɔızǝƃ ǝɯ uɐp uǝ uǝʞɐɯ oʇoɟ uǝǝ suǝƃloʌɹǝʌ ʇɟıʇsdıl ʇǝɯ uǝppɐlʞɹǝpuo ɾıɯ ˙uǝƃɾıɹʞ noz uǝız ǝʇ ʇǝıu oʇoɟ ǝp ʞı ʇɐp nou ǝɾ ʇɥɔɐp sʇnɯ ǝɥ
Ut zijn nog pubers, laat ze.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk best wel triest
owquote:
Storing 27 october 2008quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef Viro het volgende:
Is eweka soms down? Kan opeens niks meer downloaden.
Payback time from last friday. I don't need to say more.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wat staat er hier in hemelsnaam? Zeg het dan op msn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |