Maar dat kan de N96 ook hoor..quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:34 schreef FJD het volgende:
Ik rijd natuurlijk nooit te hard maar toch is het fijn om te weten dat er over 5km een flitser staatiPhwn
Mobiel internet
Zo en nu 24 ophalen, opsturen doen we niet meer aan
Ik reed er nu langs en schreeuwde heel hard "Wow" tegen de agent. Met een N96 heb je dan toch het gevoel dat je dat niet kunt maken.quote:
wrm is die lsoer nu weer gedelete??quote:
He Ariequote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wrm is die lsoer nu weer gedelete??
zoo weer trug, heerlijk weekendje knallenvolgend jaar MOET er gewoon een BoF huisje bij
![]()
FC2 is echt te gek, ook na 20uur spelen![]()
BF2 is outdated, maar CoD4 MP is echt briljant![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef staticdata het volgende:
laat me raden vanuit je werk kaartjes gekregen
Ik dacht hetzelfde bij de grote Formido bordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:03 schreef staticdata het volgende:
laat me raden vanuit je werk kaartjes gekregen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Sickert het volgende:
bij die drift cup reed er een lambo achter die stuntelaarswsch om te filmen
zie je die gasten helemaal moeilijk doen in die bochten om te driften en die lambo er kaarsrecht achteraan
Zoiets:quote:
Dat was jammer ja..quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:22 schreef FJD het volgende:
Mikey mikey mikey mols
Met nog een doelpunt pakt Ursel bijna alle punten maar dat kan me geen reet schelen
Top om je ff weer gesproken te hebben. De korte tijd dat ik er was wast het gezellig.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wrm is die lsoer nu weer gedelete??
zoo weer trug, heerlijk weekendje knallenvolgend jaar MOET er gewoon een BoF huisje bij
![]()
FC2 is echt te gek, ook na 20uur spelen![]()
BF2 is outdated, maar CoD4 MP is echt briljant![]()
ja was mooi, je was wel lekker vroeg weer uit de verenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Top om je ff weer gesproken te hebben. De korte tijd dat ik er was wast het gezellig.
Nu nog een keer COH spelen
Heb in juni zelf een dagje op zandvoort geraced. Er waren ook mensen die mee mochten rijden in zo'n drift auto.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:44 schreef FJD het volgende:
Verbeek
"Ja hij heeft wel wat tegen me geroepen", bekende Verbeel. "Of dat voor herhaling vatbaar is? Ja hoor. Hij riep waarom ik dat nou deed. Dat zal ik hem maandag uitleggen. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde."
Over de wissel van de Cler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ook bij dat Beurs spellekke moeten blijven..quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:45 schreef FJD het volgende:
Volgens mij zijn we een tikkie te vroeg ingestapt JPTis weer gehaktdag
Komt wel weer goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:51 schreef ursel het volgende:
Je had ook bij dat Beurs spellekke moeten blijven..
Daar staat zelfs bij mij alles nu op minimaal -12%![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Houd je nu weer een beetje van me Frank?
Ow ja en de goal van Makaay gaat Urs z'n rondewinnaarschap opleveren. Zonde, ik had het bijna gered.
quote:Een ooggetuige zei tegenover de Franse krant Le Figaro: "Op het station Surgeres werd omgeroepen dat er een probleem was op een van de toiletten waar de brandweer bij aanwezig was. Later zagen we de man met een deel van het toilet afgevoerd worden."
Zover ik kan nazien was het een kleine hulpverlening en dus niets ernstigs met de persoon aan de hand. Uit voorzorg wordt meestal het dak open geknipt om het slachtoffer "rechtstandig" te bevrijden bij mogelijke nekklachten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef staticdata het volgende:
NEt een flink ongeluk gebeurt bij afslag centrum Rotterdam. Brandweer heeft het dak open moeten knippen om de persoon eruit halen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:34 schreef RudyCarell het volgende:
Heroes! Damn het wordt steeds beter!
Vette spoiler!!!!vanavond wordt ep 7 ge-aired in USA. Morgen ochtend is ie weer te downenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ziet er dan waarschijnlijk heftiger uit dan het daadwerkelijk is. gelukkig maarquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zover ik kan nazien was het een kleine hulpverlening en dus niets ernstigs met de persoon aan de hand. Uit voorzorg wordt meestal het dak open geknipt om het slachtoffer "rechtstandig" te bevrijden bij mogelijke nekklachten.
Snap goed dat je je kut voelt. Is er naast operaties nog iets anders aan te doen? Las net dat het uiteindelijk doofheid kan veroozaken, dat wil je uiteraard voorkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na een fantastisch weekend ben ik weer redelijk kapot geslagen door een bezoekje aan mijn KNO arts.
Ze hebben weer Cholesteatoom geconstateerd. Hier ben ik als kind geregeld voor geopereerd. Ze hebben destijds een radicaal holte gemaakt, wat betekend dat ik de rest van me leven vast zit aan de KNO poli om mijn oor schoon te laten maken.
Paar jaar terug hebben ze de radicaal holte nogmaals "aangelegd", aangezien er nogal wat bot was terug gegroeid.
Nu hebben ze een stuk cholesteatoom van zeker een 0,5x0,5cm uit me oor gehaald en hij is bang dat er nog meer achter de huid zit...
6 november weer terug, mocht het er dan nog niet goed uitzien, krijg ik een CT-scan en die gaat dan uitwijzen of er weer geopereerd moet worden.
Ik moet zeggen dat ik me nu toch best wel kut voel.
Als het achter de huid zit kan het alleen maar operatief verwijderd worden, althans dat is wat ik er van begrepen heb.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Snap goed dat je je kut voelt. Is er naast operaties nog iets anders aan te doen? Las net dat het uiteindelijk doofheid kan veroozaken, dat wil je uiteraard voorkomen.
Sterkte ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |