hij kan veel beter zijn gevoel uitschakelen, ik vind al gauw iets zielig voor Meikequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En wat vond de wvk dan zo geweldig aan de vader van Meike ?
Ethan heeft het 1 keer echt duidelijk (en tegen mij) gezegd. 3 maanden geleden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:56 schreef Kersjes het volgende:
Mijn lieve jongen. Die nog steeds geen "mama' zegt. Should I worry?
Het waren in totaal 2 kiezen en 1 tand die we gemist haddenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiemie, is heel normaal hoor dat je eens een keertje een tandje niet ziet. Daar wordt je heus niet ontaard van.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha ik verwachtte dus een echofoto! lief hoor!
Beterschap! Balen is dat!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef p_iglet het volgende:
Beaker heb je al een keer geprobeerd om 's middags warm te eten?
Sommige kindjes zijn 's avonds gewoon te moe om te eten.
Pepijn eet op het ogenblik ook belabberd, maar die is sinds zaterdagavond ziek...koorts en ellendig.
En hij heeft mama aangestoken
Memmel, lief die kleine hondjes
Veel plezier morgen!
Ha, Dat kan Eli ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:31 schreef Kersjes het volgende:
Jummie, dat gaat vast een lekkere en mooie taart worden voor Brent![]()
Memmel, nog 30 wekenof is het nog te vroeg om af te tellen?
![]()
Meike, kleine kunstenares.
Devin heeft mijn bril gesloopt![]()
Pootje is afgebroken en omdat 'ie van kunststof is valt het ook niet te repareren. En uitgerekend nu ik ziek ben en in de nabijheid van de wc + emmer moet blijven, dus ook niet even een nieuwe kan gaan kopen.
Hij schrok er zelf ook van, ik werd ook een beetje boos omdat hij weet dat hij niet met brillen mag spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap voor Ilse
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Ik ben ook heel erg benieuwd wat er hier morgenochtend gaat gebeuren, met al die vrijheid ineens...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef E.T. het volgende:
Jeutje, Beef![]()
Ik moet er nog niet aan denken, Tijn in eeen 'open' bed
Ah vandaar dat mijn lief 30 kg kwijt isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
vrouwen en mannen lijken ook meer en meer op elkaar naarmate ze langer samen zijn en ouder worden
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:54 schreef Kersjes het volgende:
Rcoka, ik zal een mueslireep meenemen om hem weer naar buiten te lokken! Zijn nieuwste ontdekking nadat hij van de week een rondslingerende reep te pakken had gekregen en aan het oppeuzelen was. Ik dacht dat hij zoiets hards nooit weg zou krijgen, maar 3/4 ervan was in no time opgeknaagd door mijn kleine ratje![]()
Ah Popples, mevrouw vindt jouw pureerkunsten gewoon niet lekker dus![]()
![]()
Devin heeft ook zo'n fase gehad dat hij liever potjes wilde dan vers gekookt. Een beetje kwetsend, maar gaat gelukkig weer over en dan zijn mama's kooksels gelukkig weer de lekkerste van de wereld!
Ze zit!!!!!!quote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef Nijna het volgende:
Hahaha, Mirte gaat even bijna zitten alsof het niks is. Kijkt me aan, zat bijna en toen ging ze toch maar weer liggen... Een deze dagen gaat het lukken.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Kersjes het volgende:
Davinia, ziet er leuk uit!
"meisje, pas je op voor mijn kind?"![]()
Yep ! Da stimmt !quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Kersjes, je krijgt een brief voor de volgende afspraak, als Devin ongeveer 1,5 is.
Tenminste, dat zeiden ze tegen mij.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Wij krijgen ook een brief voor een afspraak met 18 maanden. Ze hadden namelijk nog geen agenda van 2009 liggen
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Was iets minder toen hij maandagavond en dinsdag naar knoflook rook![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef chacama het volgende:
en ook de boekjes worden verslonden (soms iets te letterlijk).
De schildpad moet 3 keer, he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Stiemie het volgende:
Maud goed van je zeg!![]()
Nou Linde heeft nog tot 1 uur vannacht liggen spoken en krijsen. Ze wilde vanmorgen ook bijna niks eten![]()
Heb haar vanmorgen maar wat langer laten liggen, dan maar wat later op mijn werk, dat is niet zo heel erg gelukkig. Bij de opvang was ze weer helemaal blij. Maar geen idee wat ze nou gisteravond/vannacht had. Dat vond ik eigenlijk het moeilijkste![]()
Maffemuts in het vorige speelgoedtopic heb ik hetzelfde gevraagd en veel goede tips gekregen.
Linde heeft met haar eerste verjaardag o.a. gekregen: een plastic theeserviesje, een loop/duwwagentje (groot succes!) een houten xylofoon, een schildpad vormenstoof (ook een succes!), bademmertjes (succes!) , kleertjes, fietsje met duwstang, zandbaksetje met emmertje etc, aankleed-Ernie, boekjes en volgens mij nog veel meerO ja Hopla ook inderdaad. Dat vindt ze nu ook erg leuk
Nee, gewoon geslapen. We zijn echt gezegend met zo'n slaapkopquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:06 schreef Stiemie het volgende:
...
Die schildpad is inderdaad alleen leuk als je er 3 krijgt DaviniaIs Eli dan niet ziek geworden na het overgeven? Het klinkt niet heel fijn zeg maar...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:01 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nee, gewoon geslapen. We zijn echt gezegend met zo'n slaapkop
Mirte, niet je mama knijpen hoor! (Eli vond het ook erg fijn/leuk om in mn bikini top te knijpen, of aan de stof te gaan hangen.
Wel leuk idd dat ze wat vrijer wordt.
Dat echt driftige de een willen is hier niet heel erg bekend.
Al begint er wel een temperament te ontwikkelen. dus kwaad worden en een beetje rood aanlopen en zo. maar niet de drama-queen sessies die hier wel eens verteld worden. hij is makkeljik genoeg af te leiden, en ik lach hem alleenmaar uit als hij zo raar doet, of hij wordt gewoon genegeerd.
heb ik echt geen moeite mee. Ontaarde moeder![]()
ben supertrots op mijn allerliefste mannetje, het lopen gaat al zo goed! Vorige week maar 2 stapjes max., nu al echt meters maken![]()
![]()
hebben jullie kindjes trouwens ook eerst een voorkeur gehad voor zijwaarts lopen? tziet er wel grappig uit
quote:Op zondag 9 november 2008 22:22 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn is EINDELIJK!!!!! uit zijn laatste kraamcadeautje gegroeid. Een spijkerbroekje maat 68.
Compleet offtopic, maar ik vond dit weekend een houten loopfietsje in de kast. Was een kraamcadeau. Denk ik.quote:Op maandag 10 november 2008 22:14 schreef YPPY het volgende:
[..]Wij hebben nog twee kraamcadeautjes in de kast liggen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |