abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62542847
Jellyrose, fijn dat het allemaal goed gegaan is en wat wordt Ethan ineens groot! Zomaar zoveel stappen zetten, knap hoor!

Wow Meike zonder middagslaap, heeft ze het volgehouden?

Linde, in de nacht eten is natuulijk ook veel gezelliger!

Rocka succes met Brent, hopelijk slaapt hij inmiddels.
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn grote nieuwe bed!

Bedankt Lois! Ik wist wel dat er een naam voor was maar had het topic nog niet gezien. Ik ga het morgen eens op mijn gemak doorlezen.
Karin, Damian ademt dan niet.. dat doet hij pas weer als hij bijkomt.
Hij had het tot nu toe nog niet vaker op deze manier (dus echt zo lang en heftig), maar dat zal waarschijnlijk wel vaker gaan voorkomen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:24:39 #252
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62542983
OMG, appelsap, daar had ik compleet overheen gelezen (sollie, dat doe ik vaker geloof ik maar niet met opzet!) Brent haalt enorm lang uit als ie echt geschrokken of gevallen is maar idd na blazen in het gezicht is het weer goed... Heb je je HA al om advies gevraagd?

Mister B. slaapt trouwens al weer een tijdje hoor
(ik zal em hier ook nog es spammen:)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62547772
Appelsap, dat lijkt me schrikken

Rock, ahhhww

Wij zijn gisteravond uit eten geweest met mn ouders, broertje en Mirte. Was gezellig en Mirte heeft het heel goed gedaan. Ondanks dat het anderhalf uur na haar bedtijd was tegen de tijd dat we klaar waren heeft ze niet gepiept. Ze heeft lekker met haar eten zitten spelen gegeten (ze hadden een bordje met een paar frietjes en wat verschillende groenten voor haar gemaakt, zag er erg leuk uit).
Fake it till you make it...
pi_62548080
Ach gut Brent, wat lijkt ie ineens weer klein in dat grote bed

Jellyrose, fijn dat het zo goed is meegevallen! En beterschap voor Ethan natuurlijk!

Appelsap, ik had er al wel van gehoord, maar er als ouder mee te maken hebben lijkt me echt eng!

Stiemie, Linde aan de midnight-snacks ik zou (gemakzucht, ik weet het) gewoon snel een flesje gemaakt hebben, kon ik zelf weer sneller m'n bed in

Liande was vanmorgen erg lief trouwens... ik legde haar weer in haar bedje ('t was nog wat vroeg) en aan de deur hoor ik haar ineens kushandjes naar me werpen, smelt...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:38:00 #255
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62551424
Even snel doorgelezen....
kleine vent in groot bed.

appelsap, ik ken het wel. Niet van mijn eigen kinderen (gelukkig). Weet dat het inderdaad niet gevaarlijk is, maar als ouder is het wel heeeeeel erg eng om te zien.

Lieve Liande

Jellyrose, beterschap.... lekker kroelen....

Hier een zieke Maud. Echt ziek. Vanochtend bij de oppas tijdens de teletubbies in slaapgevallen. Ze ziet rood van de koorts en is een hoopje ellende. Zelfs de oppas vond het sneu om ze zo op schoot te mogen hebben. Ons levendige ding is op dit moment maar heel weinig van over. Ze wil gelukkig wel fles drinken. Dus dat vind deze mama erg fijn. Inmiddels heeft ze al 3 flessen op...verder niets. Geen gewoon drinken en ook geen eten. Maar de fles ben ik nu dus nog heeeeeeel erg blij mee. Hopelijk zakt de koorts een beetje. Vanmiddag voor het slapen krijgt ze in elk geval even een zetpil, zodat ze rustiger kan slapen.
pi_62552273
Rocka, wat een klein frummeltje in zo'n groot bed! Duidelijk op de groei gekocht

Liande, wat lief..

Edit: scherm te lang laten open staan:

Veel Beterschap voor Maud!
pi_62561990
Liande .

Maud, beterschap!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:28:59 #258
190853 RockabeIIa
pi_62563478
Ik heb opeens ook al een ziek kindje. Hij is echt nooit ziek m aar ik vond hem vanavond al zo moeilijk doen. Hij at wel lekker de broccoli en zijn toetje op. En opeens kwam voor ik em in bed wilde doen alles er in een aantal keer braken uit. Hij was helemaal overstuur. Ik ken hem helemaal niet op deze manier.
Nu ligt ie lekker te slapen. Misschien was dat gehuil van vannacht een beetje een voorbode van een griepje oid.
pi_62563479
Wat een lief frummeltje ligt daar te slapen, hoe ging het de tweede keer in bed leggen, kwam hij er weer uit?

Beterschap voor Maud! en ook voor Brent....dat is ook verschrikkelijk man, braken!

Wat goed dat Mirte zich zo goed gedraagt in het restaurant! Dat durf ik met Meike echt niet aan, die wil ws alleen maar op onderzoek uit

Appelsap, ze heeft het volgehouden zonder middagslaap!
Tot kw. voor acht nog!!!
Vandaag trouwens weer slecht geslapen tussen de middag, en vanavond wilde ze ook niet. Na wat Dentinox kon ik haar wegleggen. Ze heeft weer wat tanden/kiezen op doorbreken.....dat verklaart alles!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:29:56 #260
190853 RockabeIIa
pi_62563510
Karin De 2e keer was dus zonder moeite. Hij kwam er niet 1x uit. Hij was zo blij dat ie in bed lag, denk ik. De deur staat zelfs open...
pi_62565613
Brent, beterschap .

Drinken jullie kindjes al uit een beker? Ik probeer het met Mirte wel, maar ze houdt haar onderlip zo los dat het meeste er weer uitloopt... Ze krijgt nog 3 keer per dag een fles met melk (180cc+pap als ontbijt, 's middags na de boterham 120 cc en 's avonds nog 80-100 cc). Sap drinkt ze uit een rietjesbeker.
Het CB begon de laatste keer erover dat ze uit een beker moet gaan drinken, maar dan kan ik haar na elke keer drinken verschonen, want ze lekt zoveel daar helpt geen slab aan... En dan krijgt ze volgens mij ook wel erg weinig binnen. Want naast die melk drinkt ze een paar slokken sap en verder krijg ik er geen vocht in op een dag...
pi_62566135
Uhm Meike schijnt vandaag voor het eerst zelf uit een beker te hebben gedronken, dat vertelde mijn moeder. Ik zal het morgen eens proberen hier. Had het al weleens met hulp geprobeerd, en dat ging ook best goed, moet haar er wel af en toe aan herinneren dat ze het moet doorslikken.
Maar volgens mij heb je nog wel tijd hoor Nijna, je moet niet alles zo letterlijk nemen. Het lijkt me belangrijker dat ze drinkt, dan hoe ze drinkt.
Ze zeiden ook op het CB dat de speen eruit moest voor ze 2 is. Nou ik heb dat even niet gehoord hoor.
(ze heeft hem alleen met slapen)
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:54:26 #263
190853 RockabeIIa
pi_62566541
Brent kan het wel maar als ie er genoeg van heeft laat ie alles uit zijn mond lopen met de woorden 'Soppen!'
Op het KDv is hij ook het enige kind dat alleen daarom een antilekkerd krijgt (en eigenlijk moet ik er om lachen ook nog dat ie zo zijn eigen ding doet )
pi_62566605
Het zal ook vast niet allemaal zo'n vaart lopen. Ik denk dat ik maar gewoon wat extra's ga proberen te geven uit een beker om te oefenen. Als dat wat beter gaat kan ze misschien ook melk uit een beker gaan drinken. Het is weer zo'n opmerking van het CB waar je ja op moet knikken en je eigen weg in moet zoeken zeker ...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:58:23 #265
190853 RockabeIIa
pi_62566691
Nijna, misschien een idee om eens te proberen met yoghurt? Dan verslikt ze zich in elk geval niet zo rap.
pi_62574209
Rock, daar dacht ik vanmorgen ook ineens aan. Ga ik proberen.

Ze ligt nu te proberen of de blokken van de blokkenstoof in zn geheel in haar mond passen...
pi_62575997
Wij proberen het wel eens met gepureerd fruit. Of smoothie. Dat is ook wat dikker. We oefenen ook met af en toe wat slokjes water. Gewoon een paar uit ons glas. We beginnen nu te merken dat het beter gaat. Hij houd zijn onderlip steeds beter tegen het glas, en tikt minder met zijn tanden. Alleen sinds deze week blaast hij ook in het glas. Dus we oefenen nog even rustig door.. En voor de rest krijgt hij lekker de fles (sap, melk, water). En pakjes sap voor onderweg.

Nijna, pas maar op.. Chris deed dat ook, hij kreeg alleen het blokje er niet meer uit
Chris is vanochtend op zijn tafeltje geklommen. Zomaar opeens via zijn stoeltje. En hij heeft gisteren schoenen gekregen (nog vooral voor de warmte), maat 22.
En hij vind het nu vooral leuk om op de bank/bed te stuiteren. Hij laat zich voorover, achterover, of naar de zijkant donderen. En als je 1-2 zegt, gooit hij zichzelf ook achterover. Dus we moeten goed oppassen dat niet op verkeerde momenten te zeggen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:01:50 #268
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62576480
Die Chris! Leuk he als ze zo beweeglijk worden.
Anna drinkt sinds kort zelf uit een beker. Ik doe er dan maar 1 of 2 slokken in, want als het mis gaat, dan is het gelijk zo'n zootje. Maar het gaat goed. Dan heeft ze gedronken, zet ze haar beker neer en met een melksnor zegt ze dan: "Aaaahhhhhhhh.."
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62576507
DF, wat een klimgeitje, smoothie is ook nog wel een idee, dank je!
Het zou me niks verbazen als Mirte ook een keer ontdekt dat het er makkelijker in gaat dan eruit... Maar helemaal voorkomen lukt toch niet denk ik. Of ik moet er constant bovenop gaan zitten. Kind moet ook een beetje kunnen spelen...

Anna, dat "Aaaah" vind ik zo schattig .
pi_62576558
De meiden drinken uit een hard plastic bekertje. Het gaat eigenlijk wel ok. Ze worden er in ieder geval dolenthousiast en gelukkig van. Meestal mag ik het bekertje nog vasthouden, maar ja...ik heb maar 2 handen...

Een pakje drinken, stop je dat dan in zo'n anti knijp ding ? Gaat dat goed op de achterbank/in de kinderwagen/achtbaan ??
pi_62576686
Anna Aaaaahhhh

Nijna Linde probeert ook steeds de blokjes op te eten. En gisteren was ze boos omdat het plastic paardje niet mee wilde werken zodat ie ook in de vormenstoof pastte

Uit een beker drinken gaat hier soms goed en soms helemaal niet. Linde snapt het drinken goed, alleen niet dat je de beker niet meteen helemaal om moet kieperen omdat alles dan je nek in loopt. En de beker eerst weer recht houden voordat je je lip ervan loskoppelt wordt ook niet altijd begrepen

Gisteren voor het eerst een mooie tekening gemaakt met vingerverf. De volgende vingerverf-ervaring doen we pas op zodra het mogelijk is om Linde te plastificeren. Het badwater was na afloop helemaal groen/bruin Maar we zijn nu wel 3 prachtige kunstwerken rijker
pi_62577037
Vooralsnog knijpt Chris niet in de pakjes. (klopt af, voordat de wet van fok gaat werken)
En we blijven het wel in de gaten houden, want af en toe gaat het pakje wel ondersteboven. Maar hij bijt het rietje dicht, dus lekt het niet. Meestal is dan de dorst ook wel weg, dus gaat het pakje aan de kant. Al is het dan vaak ook wel leeg (hij drinkt zo 200cc sinaasappelsap op!

Wat gaaf, dat vingerverven.. Ik durf het echt nog niet aan. Misschien kachel eens hoog zetten, en Chris in zijn luier. Of gewoon in de badkamer. Dan plak ik op alle muren wat papier. En dan heb je als resultaat een smijt en smeer werkje

Het is zo leuk om te zien dat hij ook steeds "slimmer" wordt. Meer begrijpt, nadenkt bij dingen.. Oja, had ik al gezegd dat hij een ideale doggie-dance-kandidaat is.. Hij vind het geweldig om tussen en rond onze voeten te spelen. Niet handig bij het koken, de rest van de tijd een heel leuk spelletje.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:28:36 #273
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62577179
Anna snapt gewoon niet wat ze met een rietje moet. Ze gooit dan gewoon dat hele pakje achterover, met alle gevolgen van dien.

Een positief puntje: het douche/badder drama is hier voorbij! Anna gaat weer lachend in bad en ik mag zonder problemen haar haren wassen en ze dan met de douche uitspoelen. Dat was ook wel nodig nadat ze gisteren haar diksap voor haarlotion aanzag....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62577329
K_P wij gebruiken zo'n anti-knijp-houdertje. Alleen opletten dat ze niet op onderzoek uitgaan en het rietje eruit trekken en het pakje dan ondersteboven houden...

Chris de doggy-dancer
Ik had ook alles vingerverf-proof afgeplakt met vuilniszakken hoor. En Linde had een oude pyjama aan voor het geval het op haar kleren zou komen.

Ze begon heel netjes met 1 streepje:

En een beetje geel erbij:

En zo was het na 5 minuten :
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:37:05 #275
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62577407
Dat bloedserieuze gezicht dat ze erbij trekt ook!
Wel handig om het op een bordje te doen. Ik had het laatst gewoon in de potjes gelaten, dat was geen succes.
pi_62577612
Vingerverven is een hele serieuze zaak (Ik vind het zelf zo lief dat ze in het begin echt met 1 vingertje verft en later gewoon met een volle hand )

Gelukkig heb ik een oud bordje gebruikt want het is niet meer helemaal wit uit de vaatwasser gekomen
Vroeger op de basisschool gebruikten we altijd oude eierdozen. Die vakjes zijn net groot genoeg voor een beetje verf
pi_62577679
Je kunt ook een eierdoos gebruiken, dan kan je dat weggooien of zilverfolie eromheen en bewaren.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:01:13 #278
190853 RockabeIIa
pi_62578204
Wat schattig!
pi_62579701
Nijna, Liande kan ook maar een beetje van een beker drinken, terwijl we dit van het CB al vanaf 6 maand hadden moeten oefenen. Verder dan een slok van ons glas geven, is het oefenen nooit geraakt

Ze krijgt vooral een tuitbeker overdag (en nog een flesje in de voormiddag en voor het slapengaan) met water of verdund fruitsap. Soms ook een bekertje maar dan net als bij Memmel gewoon met een slok of 2 erin.

Knijppakjes ken ik niet, wat zit daar dan in?

Drinken van een rietje kan ze blijkbaar ook, tot onze verbazing! Onlangs kreeg ze ergens een glas waarin de gastvrouw vast een rietje had gestopt, “want ’t is nog zo’n kleintje”. En ze zoog gewoon! Maar thuis dus (nog) geen rietjes. Ze kiept dat glas vast zo om ipv rustig aan het rietje te drinken

Chris aan de klim
Wel leuk zo’n vrolijk bewegend mannetje!

En Linde aan het vingerverven, zo’n pret en toch zo serieus kijken! Wat een lange haartjes heeft ze trouwens!
En in welke doos heb ik de vingerverfpotjes ook alweer gemikt? Hmmm van ’t weekend maar eens gaan zoeken, die staan al in ’t nieuwe huis. En dan kind en tafel maar in een vuilzakkleedje stoppen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:59:38 #280
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62579846
Wat een heerlijk gezicht.

Brent, beterschap.

Hier is het wrs. kiezenpijn. De combi van hoge koorts, rode billen en rare poep, deed ons tot die conclusie komen. Toen Maud ook nog heel bewust in haar mond begon te wroeten met de mededeling AUW auw... gaf uiteindelijk de doorslag. Ze is vandaag redelijk opgeknapt. Koorts is heel ver weg dus dat gaat goed.
pi_62579924
Iksje die knijppakjes zijn gewoon van die kleine pakjes drinken met een rietje. Van Difrax kan je er een soort stevig plastic houdertje bij kopen. Dan kunnen die kleintjes niet zo snel in het pakje knijpen en dus knoeien in hun enthousiasme

Goed hoor Liande uit een rietje drinken!

Ik tijfel wel eens of ik Linde's haren moet (laten) knippen. Het is nu een beetje coupe schoffie. Met een haarspeldje kan ik het nog een beetje meisjesachtig maken, maar die haalt ze er zelf dus ook vaak weer uit. Eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat ik dan voor model zou willen laten knippen...
pi_62580349
Pepijn drinkt prima uit pakjes, sportfles, open bekers. We zijn nu aan het oefenen met helemaal zelf uit een open beker drinken, zonder zover te kiepen dat het in zijn hals ligt of hardhandig de beker neer te zetten. Dat gaat echt steeds beter.
Pakjes knijpfruit zoals die van zonnatura gaan ook erg goed, en zijn ontzettend favoriet. Moet nog steeds een keer bij aldi of lidl kijken of ze daar geen B-merk van hebben, want die van zonnatura zijn me echt te duur voor regelmatig gebruik.

Onze klauterkabouter had gisteren weer eens wat . Hij was op de opvang gevallen met zijn neus tegen een paal of harde plank. Gevolg, bloedneus, tand door lip, blauwe neus, schaafplek op neus, 2 bulten op zijn hoofd en bloederig traanvocht. En dat natuurlijk precies op een moment dat mama echt niet weg kon omdat ze met 2 proffessoren aan het netwerken was. Gelukkig kon papa hem op de opvang ophalen.
Contact gehad met de huisarts en de opdracht gekregen hem 's nachts om de 2 uur te wekken.
Dat vond Pepijn NIET leuk (mama ook niet ).
En echt verbazingwekkend maar bijna alle schade was vanochtend al weer weg getrokken.

Kastjes met binnenbekleding om die dreumesjes veilig in op te bergen zijn vast niet kindvriendelijk en pedagogisch verantwoord he
pi_62580382
1x was ook wel genoeg
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:29:20 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62580713
Misschien niet verantwoord, maar volgens mij best wel handig
pi_62580727
Chacama gelukkig weet je nu waar het van komt. Arme Maud

En pepijn wat ben je toch een klein wildebrasje Misschien is zo'n kastje nog niet zo een heel slecht idee

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 22-10-2008 13:49:21 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:39:26 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62581007
*snel even door topic heen gelzen.

Brent, grote vent!
Maud, sterkte met de tanden.
Linde houdt het nog netjes hoor, leuk!
En pepijn, een op je bolletje.

Nijna, laat CB toch met hun beker. Bij ons hadden ze het er ook overhoor, dat hij het met een jaar moest gaan doen. Wij hadden daar niet zo'n zin in gezien de knoeiboel, en voilá, nu is hij twee en kan prima uit een beker drinken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62582727
Stiemie, wat een stom plastic paard zeg! Mirte gooit haar dierenpuzzelstukjes gewoon via de bovenkant in de vormenstoof (net als de blokjes trouwens, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan).
Vingerverfen is best leuk, mooie foto's!! Hier in romper met plastic slab voor in de kinderstoel, bak water en washand bij de hand en dan doe ik wat verf op een kartonnen bordje en mag ze zelf pakken en kliederen. Vind ze best leuk. Alleen als ze het zat is gaan de handjes nog wel eens richting mond. Dus dan moet ik er weer vlot bijzijn om het meeste van haar handen af te poetsen voor ze gaat duimen ofzo... .

DF, dat klinkt inderdaad wel gezellig .

Memmel, fijn dat badderen weer leuk is!

Iksje, het zijn gewoon pakjes drinken (vruchtensap).
Mirte snapt(e) het concept tuitbeker niet en toen heb ik haar eens uit een rietje laten drinken dat ging goed. Toen heb ik van Nuby een rietjesbeker gekocht en daar drinkt ze haar sap uit. Kan ze ondersteboven houden zonder al te veel lekkage .

p_iglet, gelukkig vanmorgen alweer een stuk beter... arme klauterkabouter

Maud, hopelijk gauw van de kiezenpijn af!

Moonah, goed om te horen dat het best wel goed komt . Moet mezelf gewoon af en toe helpen herinneren dat het CONSTERNATIEbureau alleen maar voor verwarring zorgt .
pi_62585171
Jeetje...die Pepijn. Ik zag hem vanochtend wel op het kdv ?

Ik zie mister B. in een groot bed ! Wauw !
pi_62585383
pepijn blijft toch wel Koning klauter, helaas niet altijd motorisch succesvol

Stiemie, dat ziet er wel leuk uit.. Misschien toch binnenkort de woonkamer eens afdekken, en Chris inpakken
En wat kijkt ze lekker serieus.
Ik zat te denken om volgend weekend de tondeuse over Chris zijn coupe-storm heen te halen, maar dat is de makkelijkheid bij jongens
Maaruh, kan ze niet zo'n stoer palmboompje bovenop (en dan wil ik de foute foto wel zien )

Arme Maud, kiesjes kunnen best gemeen zijn! Hopelijk zijn ze snel klaar met plagen.

Iksje, Ik had het inderdaad over pakjes sap. Maar piglet heeft het over knijpfruit. Dat zijn zakjes, die je juist moet knijpen om het fruit eruit te krijgen.. Is dat niet verwarrend eigenlijk?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:13:31 #290
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62585500
Maud, beterschap gewenst! En ook voor Pepijn de brokkenpiloot!

Ethan slaapt al sinds we terug zijn niet zoals vanouds.. hij wordt elke avond/nacht wel een paar keer wakker en gaat dan of heel zielig huilen of gaat zitten spelen (en dat gaat gepaard met een boel en vooral luid gebabbel ) Ik ben er nog niet over uit of het een vertraagde jetlag of toch nog iets ziekigs is, maar vermoeiend is het wel (voor ons )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:26:20 #291
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62585950
Koning Klauter
Geweldig, die houden we erin!

Stiemie, ik laat Anna elke 8 weken bij de kapper gewoon een beetje bijpunten. Niet echt een modelletje, alhoewel we nu wel naar een soort page-kapseltje gaan. Beetje Suri Cruise, maar dan met krullen (moet bij die naam altijd aan surimi-sticks denken, hebben jullie dat ook?)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:32:12 #292
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62586125
Iedere 8 weken! Wow, dat is veel!
Ik moet nu echt een keer op zoek naar een kapper voor eli. tzit in zn ogen zo ongeveer...

voor pepijn. fijn dat het weer beter gaat.

Eli drinkt sinds kort uit een tuit, een maand of zo. gewoon steeds aangeboden en op het kdv ook. wij zetten een tuitbeker naast hem waar hij speelde, nou dan is dat ding wel interessant en lurk je er ff aan. goh, er komt wat uit en daarna steeds meer tuit aanbieden en steeds minder fles. nu moet hij de fles niet eens meer

Linde is wel heel erg lief aan het spelen, zo

Sterkte met de kiezenpijn, ook!
Is Meike trouwens weer helemaal beter? Ontregelde thermostaat en zo? (Of loop ik nou hopeloos achter?)

Eli heeft vandaag zijn eerste stapje gedaan!
Trots is
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:36:09 #293
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62586228
Eli! Bravo! Hulde!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62586643
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Eli heeft vandaag zijn eerste stapje gedaan!
jeej!
snel weer ergens anders lurken gaat
pi_62586808
Eli, goed man!!!
ik geef Chris tot kerst de tijd om los te gaan lopen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:01:21 #296
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62586962
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:50 schreef iamredleader het volgende:

[..]

jeej!
snel weer ergens anders lurken gaat
Ga jij eens een buikfoto posten of zo

In sjoel (synagoge) nog wel!
Midden tussen de mensen, lekker aan het spelen.
Staat rustig en zet zo twee stapjes opzij

Om het goed te maken is hij nu beneden hysterisch aan het janken omdat hij niet of nauwelijks heeft geslapen vandaag, overprikkeld...
tsja, komt vanavond wel weer goed, hopen we dan...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62587025
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Ga jij eens een buikfoto posten of zo
Staat hoog op mijn to-do lijstje
quote:
In sjoel (synagoge) nog wel!
Midden tussen de mensen, lekker aan het spelen.
Staat rustig en zet zo twee stapjes opzij
Wat een brutale jongen, niet eens rustig thuis waar papa en mama dan vol trots met hem kunnen knuffelen
quote:
Om het goed te maken is hij nu beneden hysterisch aan het janken omdat hij niet of nauwelijks heeft geslapen vandaag, overprikkeld...
tsja, komt vanavond wel weer goed, hopen we dan...
Achossie, ik maak hieruit op dat je/jullie vanavond niet op de Hakafor Shniot zullen zijn?
pi_62587089
Eli wat knap!!! En gewoon nog uit de tuitbeker drinken ook

Deepfreeze wij doen hier niet aan van die foute palmbomen hoor Ze kan wel bijna een staartje achterop haar hoofd Misschien gewoon dan nog maar even verder 'sparen'

Memmel Anna heeft wel meer model dan Linde hoor. Het is nu net zo'n straatschoffie met dat haar. Het hangt ook helemaal in haar ogen. Nou ja misschien maar eens met de haarspeldjes gaan tutten

Pff Jellyrose klinkt inderdaad heel vermoeiend. Misschien inderdaad een vertraagde jetlag? Hopen dat ie snel weer in zijn eigen ritme is
pi_62587217
Davinia, het gaat weer goed met Meike wat ontregelde thermostaat betreft, nu heeft ze last van een dookomende kies/tand. Er is altijd wel wat. Maar beter dat dan een Meike die blauw aanloopt.

Vanmi de wvk gehad, en ik ben er niet vrolijker van geworden.
Haar papa doet het geweldig, en haar mama moet Meike loslaten .
Niet leuk
Ik ben helemaal depri ervan
(maar goed, dat hoort meer in het moederstopic)
Ik heb een kookwekker aangeschaft, en elke dag moeten we een poosje dat wekkertje zetten en dan krijgt Meike geen aandacht. Als het wekkertje gaat is zij weer aan de beurt. De tijd wordt steeds een beetje opgevoerd.

Eli, super! Leuk he Davinia, nu issie ineens echt wel groot he!
Ik smolt wel een beetje van Linde die vingerverft!!!
Pepijn is een geboren stuntman zo te horen....het gaat nu weer goed met hem?
pi_62588251
En wat vond de wvk dan zo geweldig aan de vader van Meike ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')