ik zou (gemakzucht, ik weet het) gewoon snel een flesje gemaakt hebben, kon ik zelf weer sneller m'n bed in
 ik zou (gemakzucht, ik weet het) gewoon snel een flesje gemaakt hebben, kon ik zelf weer sneller m'n bed in  

kleine vent in groot bed.
 kleine vent in groot bed. 

De 2e keer was dus zonder moeite. Hij kwam er niet 1x uit. Hij was zo blij dat ie in bed lag, denk ik. De deur staat zelfs open...
 De 2e keer was dus zonder moeite. Hij kwam er niet 1x uit. Hij was zo blij dat ie in bed lag, denk ik. De deur staat zelfs open...

.
. 

(en eigenlijk moet ik er om lachen ook nog dat ie zo zijn eigen ding doet
 (en eigenlijk moet ik er om lachen ook nog dat ie zo zijn eigen ding doet  )
)

...
...

.
.

Maar we zijn nu wel 3 prachtige kunstwerken rijker
  Maar we zijn nu wel 3 prachtige kunstwerken rijker   

:
  : 

(Ik vind het zelf zo lief dat ze in het begin echt met 1 vingertje verft en later gewoon met een volle hand
 (Ik vind het zelf zo lief dat ze in het begin echt met 1 vingertje verft en later gewoon met een volle hand   )
 )

. Hij was op de opvang gevallen met zijn neus tegen een paal of harde plank. Gevolg, bloedneus, tand door lip, blauwe neus, schaafplek op neus, 2 bulten op zijn hoofd en bloederig traanvocht. En dat natuurlijk precies op een moment dat mama echt niet weg kon omdat ze met 2 proffessoren aan het netwerken was. Gelukkig kon papa hem op de opvang ophalen.
. Hij was op de opvang gevallen met zijn neus tegen een paal of harde plank. Gevolg, bloedneus, tand door lip, blauwe neus, schaafplek op neus, 2 bulten op zijn hoofd en bloederig traanvocht. En dat natuurlijk precies op een moment dat mama echt niet weg kon omdat ze met 2 proffessoren aan het netwerken was. Gelukkig kon papa hem op de opvang ophalen.  ).
 ). 

Misschien is zo'n kastje nog niet zo een heel slecht idee
 Misschien is zo'n kastje nog niet zo een heel slecht idee  

op je bolletje.
 op je bolletje. 

.
. .
. .
.
 . Moet mezelf gewoon af en toe helpen herinneren dat het CONSTERNATIEbureau alleen maar voor verwarring zorgt
. Moet mezelf gewoon af en toe helpen herinneren dat het CONSTERNATIEbureau alleen maar voor verwarring zorgt  .
.

)
 ) 

(en dat gaat gepaard met een boel en vooral luid gebabbel
  (en dat gaat gepaard met een boel en vooral luid gebabbel   )  Ik ben er nog niet over uit of het een vertraagde jetlag of toch nog iets ziekigs is, maar vermoeiend is het wel (voor ons
)  Ik ben er nog niet over uit of het een vertraagde jetlag of toch nog iets ziekigs is, maar vermoeiend is het wel (voor ons   )
)

voor pepijn. fijn dat het weer beter gaat.
 voor pepijn. fijn dat het weer beter gaat. en daarna steeds meer tuit aanbieden en steeds minder fles. nu moet hij de fles niet eens meer
 en daarna steeds meer tuit aanbieden en steeds minder fles. nu moet hij de fles niet eens meer 

quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Eli heeft vandaag zijn eerste stapje gedaan!

jeej!
  jeej! 

Ga jij eens een buikfoto posten of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]

jeej!
snel weer ergens anders lurken gaat

Staat hoog op mijn to-do lijstjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Ga jij eens een buikfoto posten of zo

Wat een brutale jongen, niet eens rustig thuis waar papa en mama dan vol trots met hem kunnen knuffelenquote:In sjoel (synagoge) nog wel!
Midden tussen de mensen, lekker aan het spelen.
Staat rustig en zet zo twee stapjes opzij

Achossie, ik maak hieruit op dat je/jullie vanavond niet op de Hakafor Shniot zullen zijn?quote:Om het goed te maken is hij nu beneden hysterisch aan het janken omdat hij niet of nauwelijks heeft geslapen vandaag, overprikkeld...
tsja, komt vanavond wel weer goed, hopen we dan...

Eli wat knap!!!
  Eli wat knap!!!  En gewoon nog uit de tuitbeker drinken ook
 En gewoon nog uit de tuitbeker drinken ook   
  Ze kan wel bijna een staartje achterop haar hoofd
 Ze kan wel bijna een staartje achterop haar hoofd   Misschien gewoon dan nog maar even verder 'sparen'
 Misschien gewoon dan nog maar even verder 'sparen'  

.
 . 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |