Jullie hebben weer lekker getikt tijdens ons weekendje logeren bij Pake en Beppe..

Brent nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Chaca, hoe gaat het nu met de uitslag?
En Marit, hoe gaat het met Ilse?
popples, ik ben nu 1 keer wezen proef-babyzwemmen. Misschien kun je dat ook doen. Ik vond het heel leuk, en Chris ook wel (hij was alleen al moe voor het zwemmen). Lekker liedjes zingen, door het water zwieren, eventueel onder water als je wil/durft.
Als ik de creche en studie op de rails heb, dan wil ik ook echt elke week gaan, weet nu alleen niet welke dagen ik vrij ben..
Eli, je loopt

Goed man!!
Davinia en Stiemie, dat klinkt gezellig.
Dylan, wat lig je heerlijk in je grote bed!
Nijna, Wat goed dat Mirte zit! Volgende stap: staan en lopen?
Wij zijn dus lekker een weekendje weg geweest. Vrijdags eerst mijn oma en oma&opa langs. Een hele drukke middag, maar Chris heeft zich lekker vermaakt met zijn speelgoed. En die oudjes waren blij om hem weer eens te zien.
Zaterdagochtend heeft mijn moeder anderhalfuur op hem gepast. Hij heeft geen kik gegeven. Hij ziet mijn ouders ongeveer eens per maand, dus vond het wel fijn dat hij zich daar toch thuis voelde. Geeft ook hoop voor de creche straks.
En zondag zijn we gezellig bij mijn zusje op visite geweest. Een druk, maar gezellig weekend.
Sinds donderdag kan hij zwaaien

Hij knijpt zijn handjes open en dicht. En dit weekend heeft hij goed geoefend. Heerlijk om te zien hoe zo'n truukje dan de hele dag door gebruikt wordt. En wij (ik, vriend, mijn ouders en zusje) maar terugzwaaien..