abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62785160
aha ! Melden dat je gepoept hebt, dat doen ze hier als volgt :

* KP legt matje van luiertas op de grond en legt 1 flensje erop om te verschonen. Flens nummer 2 komt koekeloeren wat er gebeurt en helpt waar nodig. Wanneer flens 1 klaar is, dan gaat flens 2 alvast liggen. Flens nummer 1 roept " KAAR" en dan gaan we weer verder met de orde van de dag *
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:35:34 #103
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62786174
Meike binnenkort wellicht al toe aan een potje!? Da's snel, goed zeg!

Fijn dat alles ok was met Eli! Wij moeten volgende week voor de 14 maanden afspraak en bijbehorende prikken (ach, maar ruim een maand te laat ) en ik ben ook erg benieuwd hoe het staat met z'n groei
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62786406
Davinia, mooie maten (Chris was met 14 maand 81,5 cm en 12 kilo)

Meike, wat goed zeg, potjestijd

KP, je hebt ook echt alles dubbel, leuk om te lezen hoe dat gaat met 2 van die meiden!

We gaan dinsdag kijken bij een kinderdagverblijf in de buurt. Ze gaven al aan dat in ieder geval 1 dag gaat lukken, de anderen misschien, of op termijn. Maar de dame aan de telefoon klonk al fijn. En ze wilden dan ook al snel beginnen met wennen. Daar trokken ze echt 2 weken voor uit. Die gaf me al een fijn gevoel. 2 anderen heb ik gemailt, want daar was de planner niet direct bereikbaar. Dus dat wacht ik nog even af. Daar zit 1 bij waarvan de website me aansprak, de 2e wat minder qua buurt, maar wel goed om misschien eens te kijken. Gewoon ook om te vergelijken.
pi_62786739
Knap hoor Meike! Jij gaat dus binnenkort een potje shoppen Karin? Linde zegt altijd pas "poep" als je al op de geur af kunt gaan

Wat een grote en zware mannen hier allemaal zeg. Linde is nog geeneens 11 kilo en 76 cm

Deepfreeze ik zou ook zeker gewoon bij allemaal gaan kijken. Alleen al om te kunnen vergelijken. Misschien kan je al iets voor je afspraak vanaf buiten kijken hoe de sfeer in de groep is en hoe de leidsters met de kindjes omgaan? Wij waren bij 1 kdv waar er gewoon geen leuke en gezellige sfeer was. De kindjes waren allemaal maar wat aan het rommelen/klooien/ruziemaken en de leidsters zaten er maar wat bij te koffieleuten. Die is het dus niet geworden (gek genoeg was dat ook de enige zonder wachtlijst )
pi_62787350
Wat goed van Meike! Damian geeft het poepen ook al een tijdje aan, en plassen af en toe ook maar op het potje wil hij niet. Dan gaat hij hard huilen.

Wat een grote mannen komen hier voorbij.
Damian is nu 87 cm lang en weegt bijna 11.5 kg.

Damian eet al anderhalve maand geen avondeten meer. Zodra hij ook maar iets van groente, rijst of aardappelen binnenkrijgt begint hij te kokhalzen en af en toe echt overgeven. Dat werkt dus gewoon niet.
Ik maak me er inmiddels niet meer druk om, zal vast wel weer komen.
Hij is wel erg gek op boterhammen op het moment. Boterhammen in de ochtend, als lunch en als diner en dan het liefst ook nog boterhammen tussendoor.
pi_62792575
eíndelijk ! 16,5mnd oud en ik kan er staartjes in krijgen hoor!

pi_62793446
aaaagggghhhhh de gezusters! En mooie staarten!

Jet komt ook naar me toen wanneer ze een poepbroek heeft! Ze pakt haar luier vast en zegt "poepie" en vervolgens knijpt ze haar neus dicht !!

Ik moet een keuze maken wel of geen UGG's voor Jetje .... vind ze zo leuk, maar zooooo duur!

* Beaker verder denken gaat

Anna!! oei, oei, oei ..... maar wel grappig
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:03:00 #109
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62793485
Heeeee een kleine Jet Freggel... heerlijk die staartjes....

Rocka... nog erger? Jeezz, ze heeft wel vanochtend nog even d'r kunsten vertoond, maar het is dus echt alleen bij mij. Ik ben de 'flits-trigger' Ze wilde gisteren wel uit bad, maar mama moest het doen...en dat gebeurde dus niet vandaar de reactie. Vanochtend bij de oppas ook een aantal keer.... : mama doen en daarna gaat het eerst heel zielig mahaamaa om als ik mama niet toegeeft over te gaan op AMAMAAAAA.

Maar aan de andere kant zagen we bij het naar bed gaan dus ook echt dat het een bewuste keuze was van haar. De oppas zou haar op bed gaan leggen zoals we normaal ook zouden doen, maar Maud rende naar mij, 'aapte' zich in me en zei heel duidelijk NEE Mama..... Dus zei de oppas meteen, dat is goed, maar dan ga je ook niet huilen in bed of roepen... Maud antwoord: nee. Nou dus door mama naar bed gebracht en terwijl ik richting deur loop, hoor ik achter me Daaah mama en ze draait zich om en gaat slapen. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat ze altijd haar zin krijgt, maar ik vond het wel heel typerend dat als ik ze perongeluk bij de oppas op bed legt ze altijd begint te gillen en krijsen als ik de kamer uit loop en nu dus helemaal niet....

Popples lekker kroelen met je meisjes... is ook een goed medicijn. Maar advies over langer te laten slapen... uhm nee.

Davina, heerlijk dat het goed ging op het CB.

Meike wat goed. Op naar het potje

KP, die meiden helpen elkaar goed.

Kliederkindjes.... handenbindertjes.

DF, volgens mij is er ook een topic over.

En voor al die andere mama's met knappe dreumeskindjes....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:06:23 #110
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62793593
Marit, eindelijk kan die kleine blondie staartjes! Wat leuk zeg, de 2 zusjes

Hahaha, het kleine cacaomonstertje Anna Zijn er ook foto's van?

Wat knap van Meike dat ze aangeeeft als ze gepoept heeft! Het begint idd te komen, het besef. En Damian en Linde zijn er ook al mee bezig, vroeg hoor.
Devin snapt er nog niks van, die heeft vanavond op het matje van de badkamer geplast en zodra hij na het douchen een schone luier om kreeg en zijn pyjama aan had vond hij het tijd om te poepen

Fijn om te lezen dat die van jullie ook zo ondeugend kunnen zijn en soms slecht luisteren! Echt hoor, soms vraag ik me af of zijn oortjes het wel doen! Ik begin nu ook echt dingen voor hem te verstoppen waar hij niet aan mag komen. Vooral nu hij ineens van alles van het dressoir af kan maaien schijnbaar. Hij is echt gegroeid, maat 80 begint al krap te worden en nu komt hij ineens bijna overal bij...

We zijn allemaal snotverkouden hier in huis en er gaan heel wat tissues doorheen. Wat doet Devin? Zodra hij de kans krijgt scheurt hij een wc-papiertje af of pakt een tissue, duwt het in z'n gezicht, maakt dan een luid gorgelachtig geluid en gooit het papiertje in de prullenbak. Klein aapje wil ons zo graag nadoen met alles

edit: ik bedoel natuurlijk dat wij onze neus snuiten met geluid en dat hij dat probeert te imiteren Niet dat wij in zakdoekjes roggelen ofzo
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:14:10 #111
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62796336
efkes een voorproefje voor a.s. zondag.
De Hema-taart (en natuurlijk laat ik de piratentaart niet liggen he )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62797209
Die staartjes Marit . En 2 dametjes bij elkaar ook al zo !

Rock dat wordt vast een heerlijke taart, bob-taart yummm.
Fake it till you make it...
pi_62801477
he rock die zlet er leuk uit.

marit wat lief
mama van 3 kids!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:00:56 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62802062
Rock dat wordt een hele lekkere taart....
pi_62803296
Dat is een leuke taart!

Chacama, wij zijn morgen rond 4 uur half 5 bij jou, komt dat uit?

Memmel, hoe was de echo?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_62803468
Oh wat een mooie en ongetwijfeld lekkere taart!

Marit die onderste foto is echt

Memmel we zijn nieuwsgierig
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:36:59 #117
190853 RockabeIIa
pi_62803557
We krijgen zo babyvisite Mijn vriendinnetje komt langs met haar kleine grutjes (1 van de leeftijd van Brent en 1 van juli jl.) Altijd leuk.

Brent heeft vanochtend voor het eerst pure suiker geproefd en concludeerde: 'Suike isse honing.' Ik vond dat toch best wel knap van hem.
pi_62804144
hmm, bob de bouwer taart

Hier een jochie dat zich nog niet helemaal aan de wintertijd heeft aangepast. Vanochtend was het iets over half 7. Hij was ook lekker aan het hoesten. En is daar misschien wel wakker van geworden. Hij ligt nu in ieder geval al weer te slapen. Als hij maar niet mijn verkoudheid gaat krijgen.
pi_62804157
Tjonge Brent is wel een wijsneus wat praten betreft of niet!
Leuk die taart!
"bob is leuk"

En die staartjes van Ilse! En niet te vergeten die OOOOOOOOOOgen!
jemig wat een megakijkers!

Meike had gister een actie.....!
Ik was de aardappels aan het schillen in de keuken, onder het mom van "meike moet zelf spelen"
Dat ging goed. Ze krummelde lekker in het rond met vanalles en nog wat.
Ineens hoor ik "tiktik" en ga toch maar even kijken wat dametje aan het doen is
Stond ze met groene wasco onze net gesausde muren te pimpen! Whaaaah
2 muren en 2 deuren ondergekladderd.
Dus ik een beetje boos, en ik neem haar mee naar de muur die ze net had bewerkt. Ik zeg tegen Meike: "wat is dat nou!" Antwoordt ze: "blauw!"
Nou je kon me opvegen
Gelukkig wou het er makkelijk weer af.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:26:41 #120
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62804613
Ohhhhh Meike.... heerlijk meisje. Speel je alleen en doe je alles mooi maken is het nog niet goed

Beaker, is prima. Ik ben wel op de zaak... weet je die te vinden? Achter bakerij Sonnemans (wereldbekend in Haamstede en omstreken)

Brent wat ben jij wijs. En zo goed in kletsen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:28:19 #121
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62804640
Wahahaha Karin, je moet er dan toch wel om lachen, he?

Hier alles ok! Heb vijf dagen cadeau gekregen van de echoscopiste. 24 mei is de datum geworden, ben nu 10 weken en 4 dagen!

Vanmorgen moest de hond naar de dierenarts voor een sterilisatie. Ik had Anna bij me. En Anna stond daar bij die dierenarts maar; Aaaaaaaaai oen, aaaaaaaaaai oen (oen= Luna, de hond). Wat een lieverd.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62805306
Meike Kleine kunstenaar

Memmel wat fijn dat alles goed is met de baby En een voor de hond

Linde roept thuis de hele dag "au" en ik snapte er al niks van. Maar ze bedoelt dus "miauw" (de kat)
pi_62807906
Rock, wat een slimpie!

Karin . Hahaha. Gelukkig kon het er weer makkelijk af, en haar antwoord "blauw" .

Memmel, 5 dagen erbij . Fijn dat alles goed is!
pi_62814994
Jummie, dat gaat vast een lekkere en mooie taart worden voor Brent

Memmel, nog 30 weken of is het nog te vroeg om af te tellen?

Meike, kleine kunstenares.

Devin heeft mijn bril gesloopt
Pootje is afgebroken en omdat 'ie van kunststof is valt het ook niet te repareren. En uitgerekend nu ik ziek ben en in de nabijheid van de wc + emmer moet blijven, dus ook niet even een nieuwe kan gaan kopen.
Hij schrok er zelf ook van, ik werd ook een beetje boos omdat hij weet dat hij niet met brillen mag spelen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:33:41 #125
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62815040
Balen van je bril kersjes. Hopelijk knap je snel op dat je nieuwe kunt halen.

Wat zegt linde dan als ze 'auw'' heeft? Want als ze dan auw roept.... dan zeg jij vast... nee, hoor ik zie geen poes .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:00:29 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62815744
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:31 schreef Kersjes het volgende:
Jummie, dat gaat vast een lekkere en mooie taart worden voor Brent

Memmel, nog 30 weken of is het nog te vroeg om af te tellen?

Meike, kleine kunstenares.

Devin heeft mijn bril gesloopt
Pootje is afgebroken en omdat 'ie van kunststof is valt het ook niet te repareren. En uitgerekend nu ik ziek ben en in de nabijheid van de wc + emmer moet blijven, dus ook niet even een nieuwe kan gaan kopen.
Hij schrok er zelf ook van, ik werd ook een beetje boos omdat hij weet dat hij niet met brillen mag spelen.
Ha, Dat kan Eli ook!
Hij had ook een glas uit mijn bril geslagen/geramd...
Toen moest hij vor straf mee naar de opticien

Heb je een back-up bril?

Meike "blauw" Moest ff echt lachen!
Dat belooft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62816843
Oh wat een kleine brillenslopers Mijn bril heeft tot nu toe gelukkig nog geen schade opgelopen *Stiemie klopt het meteen even af *

Chacama echte pijn is bij Linde meestal te herkennen aan (veel en hysterisch) gehuil. Ik vond het al zo vreemd dat ze steeds zo rustig au zei
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:02:00 #128
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62824953
manlief heeft zo'n bril die je alle kanten op kan buigen, omdat hij zelf de neiging heeft op zijn bril in slaap te vallen enzo. en dat is al vaak de redding geweest van anna d'r klauwtjes.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62830369
kersjes wat balen van je bril zeg.

memmel mijn moeder heeft ook zo een flexibele maar toch op de een of andere manier ben ik bang dat ze die breekt. die van mij weet precies hoe ze alles voor elkaar moet krijgen.

meike kleine intrieur ontwerpster. gelukkig viel er nog wat te redden.

memmel wat fijn dat alles goed was op de echo. straks nog zo een mooierd.

ik ga straks naar mijn dames toe want ik moet naar de ha gaat niet zo goed.
kijken wat mijn spookjes aan het doen zijn.
mama van 3 kids!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:38:48 #130
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62833541
Lekker genieten van je spookjes Popples. Ben benieuwd wat HA te zeggen heeft. Dikke voor jou...

Maud zit echt niet lekker in d'r velletje. Heeft nu ook uitslag in d'r gezicht en er is maar weinig goed. Ja, mama is goed en ook alleen als Maud het wil. Vannacht was het 12 uur en 5 uur dat ze wakker werd en daarna was ze om 6 uur wakkerder dan anders. Pff, hoop dat snel wat duidelijk kan vertellen wat d'r dwars zit, ze zit nu echt zichtbaar met zichzelf in de knoop. Vechten als het niet lukt en huilen als ze boos is om dan heel verdrietig om hulp te vragen en troost, omdat ze het zelf ook niet meer weet. Arm guppie van me.
pi_62834174
arme maud hopelijk komt het snel goed. chacama voor jou ook een dikke
mama van 3 kids!
pi_62834281
Meike!

Kersjes balen van de bril.

Wat vervelend voor jullie chacama. Hopelijk zit Maud snel weer lekker in haar velletje.
pi_62835368
Kersjes beterschap!

Stiemie, wat heb je een leuke foto van Linde

Popples

Chacama, ik zal Maud is ff opfleuren vanmiddag Jammer dat ze zo uit haar hummetje is, niet echt leuk inderdaad!

Gaan nu de koffers inpakken en we gaan heerlijk een weekend naar de zee! Burgh-Haamstede

Ben vanmorgen met Jet op het CB geweest omdat ze slecht eet en ik wilde ff weten wat ze nu zou wegen en hoe lang ze zou zijn!
Nou ondanks het ( bijna ) niet willen eten weegt zu nu toch al 10,4 kilo en is ze 80 cm lang
Laatste keer was dat ( 21-07 ) 9,2 kilo en 77 cm! Jet gaat best goed dus!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:02:19 #134
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62835574
Gaat dus goed met Jet. Zal kijken of het lukt dat je de meiden ziet.... die zitten nl. bij de oppas. Maar misschien is F. in de winkel en kunnen wij even lekker naar huis en de meiden halen... t's heeeeeel mooi weer in Burgh-Haamstede. De zon schijnt en de lucht is blauw... t's wel fris, maar met een jas en muts is het nie zo kou..
pi_62838717
Goed zo Jet, soms denk je echt dat ze groeien van lucht he

Meike is gister met oma wezen zwemmen, omdat ze de laatste tijd niet meer graag in het zwembad wou. En wat denk je, het ging geweldig! Ze was aan het springen en gek doen. Oma wou eigenlijk een uurtje gaan, maar is toch maar gebleven tot het einde van het vrij zwemmen. Meike wou er gewoon niet uit!
Het was een ander zwembad als waar wij wel eens heen gaan, veel kleiner en rustiger. Blijkbaar vindt ze dat prettiger. De mensen van het zwembad zagen hoeveel lol ze had, en kwamen al met de tip dat ze ook peuterzwemmen hebben, en dat dat ws net wat voor dr zou zijn. Wie weet waag ik me daar nog wel een keer aan.... Ervaringsdeskundigen? En hoe zit dat met zwemmen en verkoudheid? Meike loopt vaak na het zwemmen te snotteren, zijn er meer kindjes die dat hebben?
pi_62841533
Karin, ik probeer sinds een paar maanden elke week met Mirte te gaan zwemmen. We zitten nog wel in de babygroep. Omdat de overgang naar de volgende groep (1-3 jaar) zo groot is. De badjuf raadde aan nog even te wachten daarmee.
Maar over het algemeen vindt ze het erg leuk. Al hangt ze de laatste 2 weken erg aan mij steeds en is wat huilerig zo nu en dan.
Misschien kan je wel een keer gaan kijken of dat peuterzwemmen leuk is voor jullie... Het zwembad waar wij gaan is het inloop. Dus je bepaalt per keer of je gaat of niet. En we hebben een erg enthousiaste badjuf.
pi_62843057
beaker geniet ervan. jet toch lekker gegroeid.

karin toch wel fijn dat ze genoten heeft. helaas geen peuterzwemmen in de buurt dus ook geen ervaringsdeskundige.

mijn spookje was weer zo lekker op dreef vanmiddag. we zijn heel even maar gebleven.
bij binnenkomst kon je me bijna oprapen komt ze een kus brengen zegt ze mama gmist.
daarna nog lekker geknuffeld en hup op haar stoel ze ging koffie(gewoon melk) drinken. als mijn ouders koffie drinken dan moet zij ook koffie(melk).
daarna lekker met zijn alle geknuffeld en toen wij weggingen is zei ze mami(oma) jas aan en ging ze richting de paardjes, ze had ons niet meer nodig. heerlijk kind.
mama van 3 kids!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:39:13 #138
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62848068
Wat een heerlijk gevoel zal je dat geven popples. Met een gerust hart terug naar huis, nadat je al die liefde had kunnen ontvangen. . hoe was het bij de HA?

Karin, ook hier geen baby-zwemmen. Dus helaas geen ervaring.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:46:55 #139
190853 RockabeIIa
pi_62848252
Meike houdt van blauw Heerlijk ding ist ook, Karin. Wat zal ze heerlijk slapen vannacht na al het zwemmen.

Popples, ze vergeet je heus niet hoor Wel fijn dat je je frupsen met een goed gevoel weg ziet gaan. Ik vind het altijd zo vreselijk om Brent die hartverscheurend huilt te verlaten op het KDV. De laatste 2-3 x heeft ie niet gehuild trouwens.

Jetje ook weer goedgekeurd! Wat een kleine muppert vergeleken bij die verpeuterde dreumes van ons
Nog 2 daagjes! Hij heeft al een paar kadootjes gehad en spreekt nu continu van 'Dootjes? Jaaaaaaaaaaaah !
Ahum En hij zat bij me op het werk op een motor. Dat maakt pas indruk Hij heeft het er al 2 dagen over.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 31-10-2008 20:54:46 ]
pi_62848282
Wij gaan bijna nooit zwemmen, dus geen advies vanuit het Haagse !
pi_62848400
zal ik dan maar haags advies doen

Zwemmen is geweldig leuk, maar hier geen last van verkoudheid en gesnotter na het zwemmen.
Evt kan je wel op zoek gaan naar een zwembad met weinig/geen chloor, misschien dat dat scheelt.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:56:26 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62848490
Eli loopt!

Niet 1 stapje, niet 2, maar gewoon 4 of 5 of nog wat meer!!!!

Ben trots

Owh, mijn kleine kindje wordt groot...
Hoe hij dan speelt, zitten, staan, paar stapjes, voorover kletteren (achterover mag ook ), weer zitten, wat kruipen, verer spelen, staan, praatje maken met de muur of de blokjes, etc.

Je ziet rouwens de prikplekken nog steeds vorige keren duurde dat geloof ik nooit zo lang. bijzonder. de plekken zelf zijn iig niet gevoelig. nu maar afwachten of hij gaat reageren op de bmr prik....

hier ook geen last van snot na zwemmen trouwens. wel rode billetjes. behalve vorige week, toen had hij rode billetjes bij aankomst, en na het zwemmen waren zijn billen weer helemaal gaaf
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:56:50 #143
190853 RockabeIIa
pi_62848500
oja, voor de foto van de motor en Brent mag je mailen Ik zet em hier niet neer ivm privacy

Eli! Stoere bergwandelaar!
pi_62848517
rock dat vraagt om een foto brent op een motor. stoer hoor.

mijn moeder vertelde dat ze naar de paardjes waren geweest en daarna naar de molen. ze kan er echt geen genoeg van krijgen een echte buiten kind.

bij de ha heb ik een zalf gekregen en moet paracetamol slikken en koud houden want ik heb nu een lichte ontsteking maar ik denk als het morgen nog pijn doet en gloeit dat ik de hap bel een ab juur vraag maar nig meer pijn zit in niet op te wachten.

Eli wat goed
mama van 3 kids!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:03:16 #145
190853 RockabeIIa
pi_62848641
Popples bah, ontstekingen sucken! Hopelijk is het gauw weer weg.
pi_62849210
hier een hele zielige zieke ilse
met 38,2 naar bed en 1,5uur later zielig huilend en gloeiend wakker met 40,1
Voordeel van de nachtvoeding van Sanne, we kunnen in één moeite door Ilse ook in de gaten houden
pi_62849342
Eli

Mijn dreumes ligt nu heerlijk te snurken ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor Ilse
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:41:14 #148
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62849645
Dat vraagt om een foto!

Ilse, snel beter worden meisje.

En kan een van de voedingskenners mij vertellen wat er in hemelsnaam in rijstenmelk zit, waar Maud dus niet tegen kan. Deze week is alleen de rijstemelk als verandering in eetpatroon toegevoegd. 1 fles per dag. En nu zag ik vanavond dat ze echt gruwelijk onder de exceem zit. Ik heb ze de afgelopen twee dagen niet naar bed gedaan, dus is me ook niet eerder opgevallen. Vanavond dus mijn standaardcontrole gedaan en haar knieholtes, elleboogholtes en op d'r beentjes verschrikkelijk veel plekken en dus ook in d'r gezicht. Ik dacht nog wel dat ze er tegen kon. Maar nu dus na meerdere dagen achter elkaar, blijkt het dus niet te zijn. Ik kan wel janken. Ik dacht dat we de oplossing hadden gevonden. En verder jank ik dan nog even omdat ik weer mijn meisje pijn heb gedaan. Het verklaart wrs. ook wel het gedrag van de afgelopen dagen....waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht. Het was dat F. me vertelde dat dit de enige aanpassing was die we gedaan hadden, anders was ik er gewoon mee door gegaan. Was er zo van overtuigd dat ze er tegen kon dat het niet eens een optie voor me was......

[ Bericht 89% gewijzigd door chacama op 31-10-2008 21:48:01 (klote allergie) ]
pi_62849839
beefcake dat is snel. foto

beterschap voor ilse, snel beter worden meisje.
mama van 3 kids!
pi_62851455
Nou heb ik net speciaal voor jullie een foto gemaakt
Zoek de dreumes

En het is inderdaad snel, maar Dylan heeft een nieuw bed gekregen en we hebben geen ruimte om zijn oude bedje op te slaan. Quintens ledikant kan makkelijk uit elkaar en is in platte delen weg te zetten. Keuze was snel gemaakt, mits de proefnacht goed blijft gaan uiteraard.

Arme Maud
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:44:56 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62851514
Jeutje, Beef
Ik moet er nog niet aan denken, Tijn in eeen 'open' bed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:49:20 #152
190853 RockabeIIa
pi_62851653
ET, het went heel snel Binnen 1 week en totaal geen problemen met inslapen (niet meer dan vroeger iig)

Eergisteren had ik Brent naar zijn bed gebacht en ingestopt. 20 min. later hoorde ik iets schuiven en ik dacht nog 'Oh nee, hij pakt me zijn hele kledingkast leeg!'
Snel naar boven om te kijken, zit meneer in de lade onder zijn bed, handen aan het bed en drukken en trekken. Voila, schuiven van voren naar achteren en hij noemde het door hem bedachte spel met gepaste trots 'Flip Flap'

Ik heb me omgedraaid omdat ik gewoon te hard moest lachen...

[ Bericht 7% gewijzigd door RockabeIIa op 31-10-2008 22:54:55 ]
pi_62851756
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef E.T. het volgende:
Jeutje, Beef
Ik moet er nog niet aan denken, Tijn in eeen 'open' bed
Ik ben ook heel erg benieuwd wat er hier morgenochtend gaat gebeuren, met al die vrijheid ineens...
pi_62851777
Brent! Slim bedacht spel
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:54:36 #155
190853 RockabeIIa
pi_62851815
Hier is het elke ochtend nu een gebonk met platte hand op zijn deur 'Mama!' en dan als je de deur open doet een vrolijk manneke in zijn slaapzak die weg probeert te komen omdat ik zijn billen ga opeten
pi_62851944
Mama zal ik hier niet horen, we worden hier allebei namelijk papa genoemd
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:59:39 #157
190853 RockabeIIa
pi_62851977
vrouwen en mannen lijken ook meer en meer op elkaar naarmate ze langer samen zijn en ouder worden
pi_62852027
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
vrouwen en mannen lijken ook meer en meer op elkaar naarmate ze langer samen zijn en ouder worden
Ah vandaar dat mijn lief 30 kg kwijt is
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:13:23 #159
190853 RockabeIIa
pi_62852359

Ja meis
pi_62855933
ahhhhh wat lief beefcake ik ben benieuwd hoe het is gegaan.

brent je bent me er toch een
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 08:21:51 #161
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62856008
Hoe is het gegaan Beef?

Maud is gezellig. Geen gepiep, geen gemiep. Gewoon mijn oude vertrouwde gezellige meisje. En ook doorgeslapen vannacht. Het was kwart over 6. Nou, daar kon ik wel mee leven.
  zaterdag 1 november 2008 @ 08:28:37 #162
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62856034
Slapende Quinten
Wat een kleintje is het zo in dat grote bed! En, is zijn kamer een erg grote chaos geworden vanmorgen?

Lopende Eli
Wat leuk, nu kunnen jullie straks hand in hand gaan wandelen (niet gelijk de vierdaagse ofzo, stukje naar de auto is ook al geweldig)

Arme Maud, ellendig zeg, die reactie.

Popples, kan me voorstellen dat je weer flink opgeladen bent door het kunnen zien van je lieverds, die het zo fijn hebben bij opa en oma.
Nog even over die molen-tic: we reden laatst langs een molen. Ik begon Devin's lievelingsliedje "Zo gaat de molen" te zingen en druk naar buiten te wijzen en te gebaren. Hij snapte er niks van, het arme joch weet niet een wat een molen IS

Rocka, Brent ook al zo'n motorfan? Ik wacht met smart op de foto!

Marit, hoe is het nou met Ilse?

Devin is vannacht aan het keten geweest van 4 to 7. In zijn bed, in ons bed, op de gang... Hij wilde van alles, behalve slapen
M. is al vroeg de deur uit gegaan om een geleende vrachtwagen van zijn werk op te halen zodat hij zijn broer vandaag kan helpen met hun verhuizing. Vanmiddag gaan we zeker even kijken, Devin is idolaat van vrachtwagens. Er eentje van zo dichtbij zien, er zelfs in kunnen en er mee rondrijden (zijn papa dan) zal hij ongetwijfeld geweldig vinden! In mei ofzo heeft hij ook al een half uur in een rijdende vrachtwagen gezeten (vastgesnoerd op mijn schoot in de draagdoek met gordel erover ), maar toen was hij nog klein en konden die dingen hem nog niet zo boeien.
pi_62856153
chacama gelukkig heb je nog kunnen slapen. weer een vrolijke maud gelukkig.

devin een molen is heel leuk hoor. mijn ouders hebben nu uit de krant een geknipt en in de kast gezet.
dacht mijn vader slim te zijn om niet uur naar de molen hoeven te lopen. haha en nou en of ze elke dag naar de molen gaan ze weet echt heel goed de weg en hoe ze opa moet omkopen

een rampennacht bij jullie kersjes. sterkte met wakker blijven

nou ik hier toch even aan het typen ben en jullie ervaring hebben met bijvoeden enzo. vraag ik het hier maar even want ik hou het babytopic echt niet bij.
mijn jongste(7 maanden) krijgt nu bijvoeding maar spuugt alles eruit omdat ze het niet lust en omdat ze een spuger is maar ze begint na 2 happen ook te huilen hysterisch. van het cb moet ik bijvoeding geven maar het kind lust echt niks het komt er net zo hard weer uit. wat zouden jullie doen?
het cb en de kinderarts doen beiden geen ene flikker en ik en mijn moeder zitten met de gebakkenperen.
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:03:54 #164
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62856304
Popples, moeilijk hoor.
Dat ze de bijvoeding niet zou lusten denk ik niet, ze moet gewoon wennen aan de nieuwe smaken en dat kost bij sommigen nou eenmaal wat meer tijd. Geef je de hapjes met een lepel? Misschien schrikt ze ervan dat ze er zelf geen controle over heeft wat er in haar mond komt. Je zou misschien eens stukjes banaan (bijvoorbeeld) voor haar kunnen neerleggen. Zo kan ze er zelf naar kijken, eraan voelen, ermee spelen... en misschien dat ze uiteindelijk wat in haar mond zal stoppen en doorslikken, maar misschien ook niet.
Komt vanzelf, in deze fase is bijvoeding belangrijk om eraan te kunnen wennen, niet om ervan te leven.
Zolang ze haar melk goed blijft drinken je consequent bijvoeding blijft aanbieden is de hoeveelheid die ze daadwerkelijk binnen krijgt nog niet zo belangrijk.
pi_62856382
kersjes dat hebben we al gedaan. maar je ziet haar echt hele vieze gezichten trekken en spuugt het eruit.
we hebben echt alles al geprobeert. het is zo moeilijk wat bij de oudste makkelijk ging gaat bij jongste moeilijk.
de flessen gaan er goed in, mijn moeder zei dat mijn zusje dat ook deed. maar echt we hebben stukken gegeven met een lepel en we blijven aanbieden. misschien ligt het aan het vers eten? ik probeer echt alles te verzinnen.
mama van 3 kids!
pi_62856742
ah uhm probleem opgelost. madam wil geen vers maar potjes. daar hadden we nog niet aangedaan want mama wil vers geven maar ze heeft met smaak een half potje fruit op. nu dus nog het groente.
ik had gisteren uit wanhoop 2 potjes gekocht 1 met fruit en 1 met groenten.
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:42:54 #167
190853 RockabeIIa
pi_62857365
Na, gek klein monstertje van je popples Tegenwoordig stellen ze zo veel eisen aan babyvoeding dat ik er heilig van overtuigd ben dat het bijna net zo goed is als vers fruit en groente. Ik ken trouwens wel meer kindjes die de voorkeur hebben voor potjes ipv wat moeders en vaders koken.
Heb je dat AH boek ' Opperdepop'? Schijnen ook popi receptjes in te staan voor van klein tot iets groter. Heb het zelf wel maar nooit iets mee gedaan omdat Brent een makkelijk vuilnisvatje is waar je zo alles in giet/drukt.
Volgens mij heeft Vivi daar heel positieve verhalen over.

Kersjes, dat wordt tranen met tuiten huilen vanmiddag Ik garandeer het je! Als ie eenmaal in de vrachtwagen zit wil hij er niet meer uit.
De foto van Brent op motor ligt in je PM-box
pi_62857540
ja ik heb het boek van de ah. de oudste is zo een verse eter die alles lust behalve nu dus maar dat is de leeftijd. dus ik dacht nou lekker makkelijk de 2de eet dat ook. nou mooi niet dus het moeten potjes worden. scheelt weer potjes invriezen
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:36:20 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62858119
Zie toch ook weer een voordeel In elk geval wel fijn dat ze eet.
pi_62858139
Arme Maud, gelukkig heeft ze lekker geslapen. Hoe lang duurt het voordat de plekken wegtrekken?
Je moet het jezelf niet aanrekenen he, je hebt het beste met haar voor!!

Ik ga maar een keer kijken bij het zwemmen denk ik!

Wat goed dat Eli loopt!!!!!

En hoe is het nu met Ilse? Wat sneu he, zo'n ziek meisje!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:54:13 #171
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62858392
Rcoka, ik zal een mueslireep meenemen om hem weer naar buiten te lokken! Zijn nieuwste ontdekking nadat hij van de week een rondslingerende reep te pakken had gekregen en aan het oppeuzelen was. Ik dacht dat hij zoiets hards nooit weg zou krijgen, maar 3/4 ervan was in no time opgeknaagd door mijn kleine ratje

Ah Popples, mevrouw vindt jouw pureerkunsten gewoon niet lekker dus
Devin heeft ook zo'n fase gehad dat hij liever potjes wilde dan vers gekookt. Een beetje kwetsend, maar gaat gelukkig weer over en dan zijn mama's kooksels gelukkig weer de lekkerste van de wereld!
pi_62858502
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:54 schreef Kersjes het volgende:
Rcoka, ik zal een mueslireep meenemen om hem weer naar buiten te lokken! Zijn nieuwste ontdekking nadat hij van de week een rondslingerende reep te pakken had gekregen en aan het oppeuzelen was. Ik dacht dat hij zoiets hards nooit weg zou krijgen, maar 3/4 ervan was in no time opgeknaagd door mijn kleine ratje

Ah Popples, mevrouw vindt jouw pureerkunsten gewoon niet lekker dus
Devin heeft ook zo'n fase gehad dat hij liever potjes wilde dan vers gekookt. Een beetje kwetsend, maar gaat gelukkig weer over en dan zijn mama's kooksels gelukkig weer de lekkerste van de wereld!

ach het heft zo zijn voordelen
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:41:16 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62860099
De plekken in d'r gezicht waren al weg vanochtend, alleen op d'r benen is het wel nog erg ruw, rood en schraal. In de knieholtes had ze het al stuk gekrabt, dus dat zal wat langer duren.

'mijn kleine ratje'

Ilse, hoe is het met je?
pi_62863305
hier alles behalve lekker helaas
nieuwe voorraad paracetamol gehaald
"voordeel"; vanmorgen in alle vroegte eindelijk eens een langer knuffelmoment dan de gebruikelijke 0,5 minuut.
pi_62863750
BETERSCHAP!
Meike aan het kleuren

een boom!

[ Bericht 30% gewijzigd door XXXKarinXXX op 01-11-2008 17:00:47 ]
pi_62864131
mooi Meike!
(en duidelijk geen huis hoor )
pi_62864242
marit beterschap voor je meisje.

karin wees maar trots, ze kan mooi kleuren!
mama van 3 kids!
pi_62877229
Knappe Meike!

Marit, beterschap
  zondag 2 november 2008 @ 10:21:06 #179
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62877367
Hiep hiep hoera voor Brent,
tot over een paar dagen!
pi_62877514
lieve lieve brent gefeliciteerd
rock je hebt mail
mama van 3 kids!
  zondag 2 november 2008 @ 14:35:35 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62882256
voor Brents verjaardag!
Hopelijk heb je een mooi feestje en krijg je veel leuke kado's!

We hebben net met Stiemie en linde gemeet. Het was erg gezellig.
Toen de kids vastzaten in de kinderstoelen hebben we ook nog rustig 2 woorden kunnen wisselen, helemaal top
Linde kruipt naar links, eli kruipt naar rechts, en dan vooral niet omkijken of mama nog in de buurt is, gewoon andere kindjes onderzoeken, met ballen gooien, trappetje op, trappetje af, nog wat verder kruipen, nog niet helemaal goed kunnen lopen, maar wel lekker stappen in de ballenbak, dat is namelijk erg stabiel etc.
Was leuk!

Om de kids voor later de beschermen hebben we maar geen foto's meer gemaakt van hoe ze eruit zagen toen we naar huis gingen
Volgens mij sliep eli al voordat we goed en wel in de metro zaten
Heerlijk in de doek tegen me aan
(Had daarna wel een kwijlplek, maar ach..)
  zondag 2 november 2008 @ 17:52:03 #182
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62886673
Dat klinkt reuze gezellig Davinia!

Brent, van harte gefeliciteerd jongen!! En tot over een poosje weer.
pi_62891647
Brent, gefeliciteerd met je verjaardag kereltje!
Ben benieuwd hoe je het hebt gehad, en wat je van je papa en mama hebt gekregen!
  zondag 2 november 2008 @ 21:12:58 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62892705
Davinia Linde sliep ook al voordat we de hoek omwaren Omdat ik geen zin had in een overvolle tram waarin ze misschien weer wakker zou worden, ben ik maar naar huis gaan lopen (langer dan een uur lopen ) dus ik heb m'n beweging weer gehad zeg maar

Linde was echt helemaal afgemat van de indoor-speeltuin. En inderdaad ze schieten overal heen die ukkies. Na de ballenbak snel thuis lunchen en weer in de auto op visite in Alkmaar en daar zijn we nu net van thuis. Een erg geslaagde , maar drukke dag. Nu eerst maar even bijkomen
pi_62893089
Brent en Rockabella gefeliciteerd!
pi_62900290
Klinkt egzellig jullie meet Davinia en Stiemie.

Hahaha, Mirte gaat even bijna zitten alsof het niks is. Kijkt me aan, zat bijna en toen ging ze toch maar weer liggen... Een deze dagen gaat het lukken.
Ik heb een cd met kinderliedjes opstaan en ze zat net mee te wiegen en nu ligt ze op haar buik naar de cd speler te kijken (mooie lampjes)!
pi_62900319
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef Nijna het volgende:
Hahaha, Mirte gaat even bijna zitten alsof het niks is. Kijkt me aan, zat bijna en toen ging ze toch maar weer liggen... Een deze dagen gaat het lukken.
Ze zit!!!!!! Trotse mama hier
  maandag 3 november 2008 @ 10:13:27 #188
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62901764
Mirte lekker zitten en swingen meid

Klinkt als een gezellige meet Davina en Stiemie.

Brent tot over 2 weekjes...
  maandag 3 november 2008 @ 10:41:12 #189
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62902272
Brent en Rocka, van harte!

Mirte nog even en ze gaat ook nog staan!

Stiemie, Davinia, klinkt gezellig! Waar zijn jullie geweest?

Vanmiddag naar het cb, voor m'n gevoel ben ik daar echt al een half jaar niet meer geweest ik begon het bijna te missen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62902524
Mirte wat goed je kan zelf gaan zitten En gewoon binnen 4 minuten geleerd

Brent ik zag op het bankje een foto van Brent de Bouwer Was de taart lekker?

Jellyrose we zijn naar Tunfun geweest. Erg leuk want er is ook een speciaal deel voor ukkies. Dan kunnen ze een beetje zelf kruipen en doen zonder gevaar. Ik ga zeker nog eens

Succes bij het cb! Staan er ook prikken op het programma? Of alleen wegen enzo?
  maandag 3 november 2008 @ 10:51:25 #191
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62902525
Brent van harte met je 2e verjaardag en wij komen snel achter je aan hoor!!!
  maandag 3 november 2008 @ 10:59:05 #192
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62902680
Vanmorgen hadden wij oudergesprek op de creche. En mijn dag kan niet meer stuk! Ben heel trots op Anna.
De juf zei dat het een heel bijzonder kindje is en dat ze heel open en sociaal is.
Ook houden ze een observatielijst bij met wat een kindje in de leeftijd van 17-22 maanden zou moeten kunnen enzo. En qua motoriek zit Anna op het niveau van een kind van 22 maanden?!! Ook qua sociaal-emotionele ontwikkeling is ze wat voor en verder zit ze gewoon lekker op haar eigen niveau. Dus papa en mama waren vanmorgen heel trots!
pi_62903221
Jullie hebben weer lekker getikt tijdens ons weekendje logeren bij Pake en Beppe..

Brent nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Chaca, hoe gaat het nu met de uitslag?
En Marit, hoe gaat het met Ilse?

popples, ik ben nu 1 keer wezen proef-babyzwemmen. Misschien kun je dat ook doen. Ik vond het heel leuk, en Chris ook wel (hij was alleen al moe voor het zwemmen). Lekker liedjes zingen, door het water zwieren, eventueel onder water als je wil/durft.
Als ik de creche en studie op de rails heb, dan wil ik ook echt elke week gaan, weet nu alleen niet welke dagen ik vrij ben..

Eli, je loopt Goed man!!

Davinia en Stiemie, dat klinkt gezellig.

Dylan, wat lig je heerlijk in je grote bed!

Nijna, Wat goed dat Mirte zit! Volgende stap: staan en lopen?

Wij zijn dus lekker een weekendje weg geweest. Vrijdags eerst mijn oma en oma&opa langs. Een hele drukke middag, maar Chris heeft zich lekker vermaakt met zijn speelgoed. En die oudjes waren blij om hem weer eens te zien.
Zaterdagochtend heeft mijn moeder anderhalfuur op hem gepast. Hij heeft geen kik gegeven. Hij ziet mijn ouders ongeveer eens per maand, dus vond het wel fijn dat hij zich daar toch thuis voelde. Geeft ook hoop voor de creche straks.
En zondag zijn we gezellig bij mijn zusje op visite geweest. Een druk, maar gezellig weekend.

Sinds donderdag kan hij zwaaien Hij knijpt zijn handjes open en dicht. En dit weekend heeft hij goed geoefend. Heerlijk om te zien hoe zo'n truukje dan de hele dag door gebruikt wordt. En wij (ik, vriend, mijn ouders en zusje) maar terugzwaaien..
  maandag 3 november 2008 @ 12:23:39 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62904687
voor Mirte!
Zul je zien dat ze nu ineens heel snel gaat
Kan ze over 4 minuten ook kruipen?

Tunfun is idd erg leuk, en ook goed te bereiken, met metro en zo

Chris
Fijn dat het goed ging met de oppas!
Eli zwaait idd ook een beetje. wel, steeds meer en beter. handje op standje "Beatrix" (duim naar voren gebogen) en maar wapperen met die arm
  maandag 3 november 2008 @ 13:09:45 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62905779
Nou, dan zwaai ik even lekker terug naar Chris en Eli
pi_62907628
Chris, Eli en Memmel

Rijtje wordt steeds langer zo

Meike zei vanmorgen bij mijn moeder "poepen!" Dus mijn moeder parkeert haar op de wc, waar ze gewoon heeft gepoept!!!!! maf kind
pi_62910907
Wat stoer van Meike, zo'n grote wc is nog best eng.. Staat het potje al klaar?
pi_62911019
ja maar daar wil ze alleen maar op met haar kleren aan....dat zeg ik, maf kind
Ze wil het meteen goed aanpakken op de grote wc! hihi
  maandag 3 november 2008 @ 19:37:08 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62915827
naar zwaaiende dreumessen

Meike poepen... Maud roept de hele dag als ze iets in de luier heeft gedaan.. Luije...niehu luije (nieuwe luier)

Uitslag is duidelijk minder. Ze is ook wel gezelliger. Vannacht doorgeslapen tot kwart over 6. Het gaat weer de goede kant op.
pi_62916426
Brent van harte! Beter laat dan nooit!

Mirte zit en Eli loopt

Meike poepen op de wcpot!!

Wij hebben net een weekend Burgh-Haamstede achter de rug en nou is Jet ziek Ze heeft ontstoken ogen Nu moeten we 3 keer per dag haar ogen druppelen, maar hoe doe je dat met een kind die dat niet wil Ze trapt, ze slaat en zwiept haar hoofd van rechts naar links en van beneden naar boven!

Lastig ......

Weekend was wel leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 3 november 2008 @ 20:19:06 #201
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62916878
Beaker, al eens een rol ducktape geprobeerd?

Chaca, fijn dat het weer wat beter gaat met Maud!
pi_62917321
Chaca fijn dat het met Maud de goede kant op gaat!

Beaker ik heb Linde's ontstoken ogen zo schoongemaakt: op je knieen op de grond zitten, kind met rug op de grond leggen. Hoofdje zachtjes tussen je knieen klemmen. Klinkt misschien barbaars, maar het werkte wel De enige manier om haar ogen schoon te maken. O ja en we maakten haar oogjes toen ook dagelijks een paar keer schoon met een watje met afgekoelde kamillethee. Wel maar 1x per watje in haar oog vegen anders herbesmet je het zei de huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')