abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:14:54 #51
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62710038
Rocka, ze zijn er inderdaad ook voor jongens. Kijk even op camper.com daar kan je ze allemaal zien. In NL moet je echter goed zoeken om Camper schoenen te vinden, misschien is via Internet bestellen wel het handigst. De kleinste maat is maat 23.

Hier weer terug van een gezellig weekend. Marit, voor tips pm-en we wel even, ok?

Anna moest vanochtend wel even twee keer kijken toen ze pa en ma boven haar bed zag hangen, maar toen ging toch de speen er uit en kregen we allebei een dikke zoen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:22:46 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62710181
Memmel, ik had het gisteren al gezien Erg leuk merk.

Karin Ik maak niet overal foto's van!

Stiemie, is heel normaal hoor dat je eens een keertje een tandje niet ziet. Daar wordt je heus niet ontaard van.

Brent heeft binnen 24u zichzelf 4x ondergepoe***. Hij krijgt het laatste stel kiezen, geloof ik.
Volgende week horen we niet meer in dit topic
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62710242
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiemie, is heel normaal hoor dat je eens een keertje een tandje niet ziet. Daar wordt je heus niet ontaard van.
Het waren in totaal 2 kiezen en 1 tand die we gemist hadden

Nog maar een weekje en dan is kleine grote Brenteman jarig
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:30:18 #54
190853 RockabeIIa
pi_62710323
Stiem, Brent laat zich ook niet graag in zijn mond kijken. Ik kietel hem altijd heel hard als ik er in wil kijken. Ik vind het echt niet gek. Je leest het heel vaak hier, echt!
Ik merkte het zelf eigenlijk altijd gelijk door de luiers en ging dan op onderzoek

Ja, zondag is het feest hier. Ik probeer al dingen voor te bereiden maar het wil nog niet echt vlotten. Ik ben ook een beetje inspiratieloos...
pi_62712640
Karin, wat goed dat het zo lekker gaat zonder kookwekker. Blijkbaar was alleen even bewust worden van de situatie al genoeg.

Marit, fijn dat jullie al lekker aan elkaar beginnen te wennen. Hopelijk kan de VK je van je knoopje verlossen.

Popples, veel sterkte de komende tijd!

En nog even een beterschap voor alle zieken en een voor alle nieuwe truukjes

Hier laat Chris zich ook niet in zijn mond kijken, dus als hij een paar daagjes "moeilijk doet" dan voel ik wel even. Zo vond ik dus ook 2 kiezen vorige keer.

Chris is nog wat bezig om in wintertijd te komen. Gisteren was het 6 uur, vandaag kwart voor 7. Maar het was ook een raar weekend. Zaterdag familiefeestje (en iedereen vond hem leuk ) en daarna nog een nacht&dagje door naar mijn schoonouders. Dus dan is alles al anders. Raar eten, raar bedje, rare slaaptijden, rare mensen. Eens kijken of hij een beetje rap weer na 7-en wakker gaat worden. Dat vind ik echt zo'n grenstijd..
pi_62713846
Ik vind het eigenlijk doodnormaal dat je niet iedere tand en/of kies in de gaten hebt.
Lijkt me dodelijk irritant als iemand in je mond zit te graven en te voelen.

Oh nee.....continu snot weghalen, das nog irritanter...De hele dag iemand achter je aan hebben lopen met een doekje...zou ik ook van gaan gillen !
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:51:47 #57
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62714000
Bij Anna zijn nu ook haar hoektanden doorgebroken. Dan alleen nog 4 kiezen en zijn we klaar
Alleen tandenpoetsen blijft hier een drama. Ze poetst liever haar neus, haar of mijn tanden dan dat ik met die borstel in de buurt mag komen.

Oja, en vol trots presenteer ik volledig off topic onze aanstaande gezinsuitbreiding
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62714032
Hetzelfde haar als Anna !
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:00:33 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62714241
Jaaaa!
En hij heet Helix.
pi_62717118
Ahw Memmel cute . Wanneer komt hij bij jullie?
Fake it till you make it...
pi_62717646
Haha ik verwachtte dus een echofoto! lief hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:43:20 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62720762
Morgen pas Karin, nog effe geduld. Ik hoop dat alles goed is. En ik las het tweede streepjes topic en ik hoop dat we snel samen kunnen zwangeren!
pi_62721442
Hahahaha Memmel jullie gezinsuitbreiding is wel erg harig inderdaad Maar ook heel erg

Succes morgen! Leuk hoor baby-gluren
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:59:26 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62723313
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha ik verwachtte dus een echofoto! lief hoor!
Ik ook!

Wel lief die beestjes, hoor
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62729984
Memmel leuke hondjes, leuke schoenen Veel plezier morgen! Ik zag overigens in Oud-Beijerland GAP truien hangen, maar veuls te groot voor Jet bummer .....

Stiemie zo lief als Linde en Jet zaten te eten zoveel lijken ze wederom nu ook weer op elkaar .... tuig is het, tuig

Chacam, tot vrijdag!

Hier gaat alles goed op het slechte eten van Jet na Ze eet alles, maar haar avondeten wil ze niet haar toetje wel Ik maak er geen strijd van, want volgens mij heeft dat helemaal geen zin .......
en ze kletst, kletst en kletst!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62730312
Beaker heb je al een keer geprobeerd om 's middags warm te eten?
Sommige kindjes zijn 's avonds gewoon te moe om te eten.

Pepijn eet op het ogenblik ook belabberd, maar die is sinds zaterdagavond ziek...koorts en ellendig.
En hij heeft mama aangestoken

Memmel, lief die kleine hondjes
Veel plezier morgen!
pi_62730679
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef p_iglet het volgende:
Beaker heb je al een keer geprobeerd om 's middags warm te eten?
Sommige kindjes zijn 's avonds gewoon te moe om te eten.

Pepijn eet op het ogenblik ook belabberd, maar die is sinds zaterdagavond ziek...koorts en ellendig.
En hij heeft mama aangestoken

Memmel, lief die kleine hondjes
Veel plezier morgen!
Beterschap! Balen is dat!

Kan het eens proberen, misschien werkt het!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62735003
Hier is het avondeten ook niet je van het...
Mirte is toch niet helemaal lekker in orde. Vandaag hanger, bleek toetje, geen koorts of verhoging, huilen alsof ze pijn had... Vanmiddag zetpilletje erin en toen leefde ze wat op. Maar ze bleef wat sloom en niet zo lekker te pas als anders. Tandjes...? Vanmiddag wel zo'n lekker gore luier... .
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:46:50 #69
190853 RockabeIIa
pi_62735857
Tandjes zijn volgens mij de oorzaak van veel kwaaltjes en andere hangerige dagen van die kleintjes...

Kort over Brent vandaag:
We gingen eventjes Bob de Bouwer kijken op Jim Jam (kinderzender). Bob krijgt een emmer plaksel op zijn kop en Brent leeft helemaal mee en roept 'Oh nee toch!' en draait zich om naar mij zo van 'Wat sneu voor Bob, he mam?' Vervolgens moet een andere figuur uit die reeks lachen om Bob's actie. Brent snapt wat er lollig aan is en draait zich helemaal in een deuk naar mij om en zegt 'Bob is leuk!'
pi_62736769
Brent . Dat lijkt me zo leuk he als ze dat soort dingen gaan begrijpen en mee kunnen leven .

We hebben hier weinig last gehad van de tandjes tot nu toe *afklopt*... tot nu dus waarschijnlijk. Ze ligt heel lief te slapen nu
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:09:10 #71
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62741967
Beaker,
geduld als ze 4 zijn gaan ze wel eten. Lotte eet ook bijna geen avondeten.
Het is mijn moeder gelukt om haar rauwe wortels te laten eten daar zijn we al heel blij mee.
Ze weeg nu 11 kilo, is dus iets aangekomen eindelijk boven die 10 kilo uit.

Lotte gaat nu iedere keer poepen als ze slaapt, dan tekt het in en heeft e dus veel pijn als ik het moet schoonmaken, erg zielig dus.
verder is ze onwijs gezellig, sprint met 2 voeten tegelijk en danst op k3. Ze zingt ook al; een zelf een boel kinderliedjs (en je herkent het!)
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:59:44 #72
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62743194
Wat is brent al een grote jongen als je dat zo beschrijft
Trouwens, in mijn sig staat een link naar eli's website met allemaal foto's. ben te lui om ze hier te uploaden
Alleen heel soms een hele leuke.

ik80, dat is wel vervelend. kan je niet nog even snel verschonen voor het slapen? (nah, anders had je het wel gedaan )

trouwens, van het niveau ontaarde moeder: eli heeft afgelopen maandag voor het eerst pizza gegeten
naturel, niets erop, zelf afbakgebeuren. hij vond het heerlijk (Vind je het gek )

morgen BMR-prik. heb er echt geen zin in...
hij is al miepie mopper, ik vrees een eerste kies, ik zag wat zitten, namelijk, en dan morgen die ellendige prikken....
al ben ik wel benieuwd hoeveel hij weegt met zijn bolle kop

Memmel, kom je ook hier je echofoto showen, of moeten we daarvoor in Z&G gaan F5'en?
pi_62743469
Oh Memmel, die website van Camper ik heb een nieuwe liefde
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:16:03 #74
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62745382
Jeutje wat weer veel geschreven en gekletst.

Beaker tot vrijdag

Karin, wat fijn dat het zo goed gaat.

Marit, heerlijk om te lezen hoe je gezinnetje zich ontwikkeld.

Memmel, wat een droppie en ook ik wil wel een mooie echo zien...

Brent, grote vent....bijna naar het andere topic.... wij mogen nog een paar weekjes hier blijven.

Ook Maud doet mee met slecht eten, maar gelukkig gaan de boterhammen wel steeds beter. Alleen nu wordt ze 's nachts weer wakker, zo rond half 4 en het enige wat ze weer rustig krijgt is een fles. Nu krijgt ze rijstemelk dan en slaapt door tot na zevenen, maar ik blijf het vreemd vinden. Aan de andere kant heeft ze dit al vanaf dat ze op de wereld is komen kijken, dus het zal wel bij d'r horen. En het komt en gaat ook met d'r ontwikkelingssprongen, dus we zullen wel snel weer wat nieuws te zien krijgen.

Ohhhhh en Maud kan ook springen en huppelen. Zoooooo ontzettend gaaf om te zien. Ze loopt nog maar amper. Ze gaat nu springend en huppelend door het leven.

Davina succes met de prikken.
pi_62745560
Ehhhm Davinia, daar is niks ergs aan toch? Devin heeft al heel wat keren pizza met ons meegegeten, hij vindt het heerlijk! What's not to like? Deeg met kaas-kaas-kaas, tomatenpuree en allerlei soorten groenten Niet te vaak natuurlijk, maar een lekkere pizza op z'n tijd is voor dreumessen best te doen hoor!
Succes met de prikjes morgen!

Wat een liefjes Memmel

Stiemie, hier kwam ik er van het weekend achter dat Devin ook al 2 nieuwe puntjes in zijn bovenkaak erbij heeft. Dat maakt het totaal op 10, maar wanneer ze er allemaal precies bij gekomen zijn weet ik niet hoor. Die kleintjes laten zich nou eenmaal niet gemakkelijk in de mond kijken.

Rocka, wat een leuk ventje is die Brent toch
En zijn verjaardag gaat vast een succes worden: veel aandacht en liefde van papa en mama (+visite), taart, ballonnen en een kado... gaat vast goedkomen!

Ik80, lastig van dat poepen, heeft Devin ook een hele tijd gehad, dat hij 's ochtends wakker werd met een volle luier, alles helemaal aangekoekt... Het ergste maakte ik met doekjes schoon en de rest waste ik er dan onder de kraan van af.

Devin heeft gister voor het eerst met klei gespeeld. Hij vond het eerst een beetje raar, maar al gauw vond hij het geweldig om de door mama gemaakte balletjes plat te meppen
.... met gevoel voor drama....
pi_62748050
mmm, klinkt wel ok...pizza. Dat hebben de meiden ook nog nooit gegeten !
Vrees dat ze zullen smullen

Ik heb hier 2 circusartiesten. Als ze het woord koprol horen, dan gaan ze op hun hoofd staan. Ik rol ze door en dan liggen ze schaterend op de vloer

Ze liggen nu in bed te keten...
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:23:16 #77
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62749204
Kersjes, eerst heb je het over poep, en daarna speelt hij met klei

Volgens mij heb ik een iets overactieve associatie, op het moment

Flensjes al koprollen? Das knap! Doe es foto?
pi_62749581
Ze begrijpen het woord, het zelf kunnen is een 2e. Ze gaan helemaal klaar staan en ik geef ze gewoon een zetje...!
pi_62749781
Koprollende flensjes, wat leuk!

Davinia, succes met de prikken.

Maud, huppelend door het leven, .

Hier lijkt ene voortand echt wel nagenoeg door te zijn...
Ze heeft ook wel eens pizza meegegeten. Zelfgemaakt, lekker met kaas, paprika, beetje gehakt, ze vond t best lekker.
pi_62753467
memmel wat lief

ik heb even bijgelezen maar ga nu echt weer liggen. ben net 1,30 uur thuis
mama van 3 kids!
pi_62757284
Popples, beteschap en sterkte met het missen van je meiden

Tsssss, Davinia

K_P, ik hoor het al: topturnsters in de dop Leuk joh!
.... met gevoel voor drama....
pi_62757326
wij gaan voor Olympische spelen 2018 !
pi_62758696
Kweet niet of "jezelf uit bed gooien"ook een onderdeel wordt..
Terwijl ik (letterlijk) de poepresten van Floor haar rug/oor/ sta weg te poetsen, lanceert Pien zich gewoon uit bed....een soort koprol....schrok me kapot..Maar alles gaat prima...

doen jullie kids dat ook ? Uit bed laten vallen ?
pi_62760597
Pff ik ga zo even bijlezen. Heb de hele dag een mega-jengelende-zeurende-sprongmakende-mamaplakkende-dreumes om me heen gehad

Ze werd al om half zeven wakker en vanaf dat moment was het huilen en jengelen en jengelen en huilen Ik liep dus al om half 9 bij Dirk van den Broek boodschappen te doen om gewoon maar even thuis weg te zijn. Helaas is het de hele dag zo gebleven. Ze wilde in totaal maar krap anderhalf uur slapen en ik heb nu echt het gevoel dat ik vandaag een marathon gelopen heb ofzo Nu ligt ze in bed, maar helemaal toegeven aan de slaap wil ze nog steeds niet...

Liefst zou ik zo gewoon mijn bed in gaan, maar ik ga dinsdagavond altijd paardrijden, dus ik ben pas weer tegen 23 uur thuis

Even teruggelezen...

Davinia een dikke voor Eli. Veel sterkte morgen met de prikken. Linde eet trouwens ook wel eens pizza Gaat er hier altijd prima in

Kersjes ik dat eerst ook tijdens het snel teruglezen dat Devin met poep zat te kleien Probeerde hij de klei niet steeds op te eten? Daar was ik bij Linde bij de vingerverf zo bang voor.

K_P wat leer je die flensjes allemaal? Koprollen, vrije vallen.... klinkt in ieder geval of ze zeker op tijd klaar zijn voor de volgende Olympische Spelen.

Popples weer thuis. Gaat het een beetje?

[ Bericht 16% gewijzigd door Stiemie op 28-10-2008 19:42:25 ]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:31:59 #85
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62762779
Stiemie ..

KP.. Olympische spelen 2018. Wij gaan Maud opgeven voor de hinkstapsprong.

Popples, beterschap en fijn dat je weer thuis bent...in je eigen bed slaap je toch het lekkerst.

Vanavond een 'ik ga over de flits'- momentje gehad. Jeutje, ik wist dat ze boos kon zijn, ik weet dat ze erg kan flitsen, maar dit was compleet nieuw voor me. Ik was echt bang dat ze of zou gaan overgeven of flauw zou vallen. Situatie-schets: Maud en Fleur gaan in bad. Hebben veel plezier en papa komt naar boven om mij mee te helpen met uit bad halen. Hij geeft netjes de 3 minuten waarschuwing aan Maud en zegt meteen duidelijk dat Fleur dan haren gaat wassen. Dus na elke minuut aan gegeven te hebben, haalt hij Maud na de 3 minuten uit bad. En daarna ging het mis... krijsen, huilen, gillen en alleen maar mama roepen. Maar mama was ondertussen Fleur d'r haren aan het wassen. En ookal had ik aan Fleur nog gevraagd of we konden wisselen, was ik eigenlijk ook niet van plan om toe te geven aan die gup. Dus Fleur verder geholpen en toen die klaar was om naar d'r kamer te gaan om aan te kleden, ben ik naar Maud gegaan. En ik hou ze vast en ze is meteen rustig, wel nog na snikken en zodra ik ze loslaat is ze een klein aapje en begint te snikken. Dus weer rustig maken en terwijl F. haar verder aankleed met haar op me, komt ze tot rust. Daarna bij mij fles drinken en naar bed. Maar het licht op haar kamer mocht niet uit. Ik heb het geprobeerd, maar het wordt dus tijd voor een waaklichtje. Zou dit ook een onderdeel van die sprong zijn.... pfffffff
pi_62764245
pfff Chacama, klinkt heftig
slópend zo'n naar bed-breng-ritueel dan ... maar het zal vast ook weer over gaan ná de sprong
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:16:22 #87
190853 RockabeIIa
pi_62764495
chacama, effe serieus... dat was het? Knijp je handjes nu nog maar even dicht want het kan echt stukken erger dan dat.
pi_62773900
Linde is alleen om 20.30 uur wakker geweest (van het hoesten) en verder heeft ze gewoon doorgeslapen Toch altijd grappig he, als je een verschrikkelijke nacht verwacht slapen ze door en als je denkt dat er niks aan de hand is zit je midden in de nacht met een zielig kind Nou ja mij hoor je vandaag niet klagen
pi_62774299
heftig chacama

het gaat wel met me ,lief dat je het vroeg stiemie. heb heel veel pijn maar tegenwoordig moet je na 1 dag weg. maar ziekenhuizen zijn ook niks voor me.

strakls komen mijn druppies weer. wat heb ik ze gemist. ik heb maandag echt een traantje gelaten toen mijn moeder 's avonds belde.

he rock doe eens een foto van die prachtige schoenen van je zoon.
mama van 3 kids!
pi_62774499
Kan me wel voorstellen dat thuis fijner is dan een ziekenhuis hoor. Zeker als je meisjes straks langskomen
pi_62774773
Mirte heeft gisteravond heerlijk zitten eten. Bordje voor haar neus (meestal geef ik een paar stukjes tegelijk omdat ze anders alles heen en weer schuift tot het overal ligt) en keurig stukje voor stukje eraf pakken. Was ze klaar, tilt ze haar bordje op, kiept het naar zich toe. En toen viel het meeste wat erop lag op haar schoot.
Papa moest er nogal om lachen en of ze daar nou van schrok of dat alles eraf viel geen idee. Maar tranen met tuiten. Het was heel schattig, ook wel een beetje zielig .
pi_62774793
Popples, heerlijk dat je straks je meiden weer ziet! Succes met herstellen!
pi_62775000
Sterkte met het herstel Popples, en lekker genieten van je meisjes!

Dat zijn van die momenten die je eigenlijk moet filmen he, Nijna!

Stiemie, zelf ook lekker bijgeslapen dus.....heerlijk he, als dat af en toe even kan
Ben zo blij met mijn lekker-lang-slapertje
Vanmorgen hoorde ik haar rond 8.15uur... "hallo laalaa" "hallo po!" "byebye"
Ze ligt dan gerust nog een tijd te kletsen, en als ik haar er na een tijdje uit wil halen wil ze niet mee.

Chacama, wat een toestand was dat dan zeg! Ging het Maud er alleen maar om dat ze niet uit bad wilde dan?
Tjonge, die weet er ook wel een mooie scene van te maken dan.
Ken het wel hoor, Meike kan ook helemaaaaaaal uit de stekker gaan als het niet gaat zoals zij wil
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:17:26 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62775148
Ik zat er een dagje naast met mijn echo, die is vanmiddag pas.

Ik ben gisteren heel boos op Anna geworden. Ze had het pakje cacao te pakken gekregen en alles zat onder de cacaopoeder. Dat veeg of was je er dus niet zomaar af. Ik zei (hard): Anna! Dat mag niet he! Anna deed haar met cacao besmeurde toetje naar beneden, met cacao besmeurde handjes voor haar ogen en begon te huilen.

Ik heb haar onder de kraan gehouden en heb toen om een kus gevraagd. Die ik ook in veelvoud kreeg!

Popples, beterschap!
pi_62775297
Karin dat klinkt als gezellig wakker worden!

Hahaha heel herkenbaar Anna Linde pakt soms dingen die niet mogen (bv telefoon of afstandsbediening) terwijl ze ondertussen al nee zegt en schudt met haar hoofd Zo van ik weet echt wel dat het niet mag maar het is veel te spannend om het toch te doen...

Linde heeft ook een nieuw woord Poeshje. En nu is alles wat enigszins aaibaar is een poesje. Dus ook haar cappuchon en het haar van een jongetje van de opvang vanmorgen
pi_62775849
anna heeft mijn dame jou aangestoken ofzo? die van mij vind de johannesbroodpitmeel leuk
memel jij krijgt nog kusjes ik niet

linde poeshjes

karin lekker geslapen dus.

iemand tips om de dames langer te laten slapen? ze worden nu elke keer om 6 uur wakker en midden in de nacht.
mama van 3 kids!
pi_62776063
Popples, veel sterkte met herstellen! En ik vind het helemaal niet raar dat je nogal emo bent onder deze omstandigheden; het is gewoon geen leuke situatie om niet voor je eigen kinderen te kunnen zorgen enzo

Ethan weet dondersgoed wat "nee" en "no" betekenen en eigenlijk luistert hij altijd wel redelijk, maar er is 1 ding wat hij echt niet kan laten en dat is aan de telefoonkabel trekken En ik kan nog zo streng kijken en m'n stem licht verheffen.. hij grijnst gewoon naar me en gaat door met wat ie doet totdat ik op 'm afstap en dan waggelt ie al giechelend weg. Om het vervolgens 2 minuten later weer te doen. Pas als ik echt "NEE" zeg is hij even onder de indruk en begint a la Anna te huilen (inclusief handjes voor z'n ogen). Positief benaderen en hem afleiden met een speeltje werkt ook wel, maar eigenlijk zou ik het willen negeren en hem helemaal geen aandacht geven, maar ja.. die kabel loopt van boven naar beneden en vervangen als ie 'm stuktrekt is niet echt een optie
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62776233
Thee strooit ook best leuk Het was zo verdacht stil achter de bank. En toen ik keek.. Chaos.

Wat is dat toch met avondeten.. Hier ook al zo'n gevalletje.. Overdag gaat het wel redelijke met boterhammen. Fruit ook wel aardig. Maar het avondeten is een drama. Met wat afleiding gaan er een paar hapjes in. Maar het zijn bij lange na niet meer de porties van eerder. Ach, hier is wel wat reservespek aanwezig. Hij kwijlt ook ontzettend, dus het zouden zomaar kunnen dat er meer kiezen onderweg zijn..

Zo maar eens rond gaan bellen voor kinderopvang voor Chris.. Weer een nieuwe stap in zijn kleine leventje..
Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken?
pi_62781168
P_iglet ik heb hier een speciale logg-hennes-catalogus liggen met daarin een tuinbroek voor jongens. Gewoon een spijkertuinbroekje. Kijk maar eens op de site. Bestelnummer 90-7543
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:29:11 #100
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62784104
Zo, weer terug van CB.

We zijn weer helemaal goedgekeurd.
Eli is inmiddels 12,3 kg en 82 cm! Netjes op de +1 lijn dus, terwijl hij er eerst nog onder zat. ach, het is wel prima. we zijn even op kiezenjacht geweest, maar niets te vinden, dus mw denkt aan een buikgriepje of zo. het zal wel...

Prikjes gingen prima. Ik had niets anders verwacht van mijn stoere bikkel

Leuk al die poedergooierds en draadjestrekkers hier
Voel me helemaal thuis

DF, bij een kdv kan je denken aan de standaardzaken als openingstijden, wat is de tijdslot waarbinnen je moet bellen, wat gebeurt er als je een keertje te laat komt, hoe berekenen ze ziekte / vakantie door in gebruik, duur van de wachtlijst, hoe en wanneer vindt overdracht plaats, hoe gaan ze om met evt speciale dieetwensen, in hoeverre kan je input geven over het beleid, wat is het beleid, hoe ziet een dag daar eruit, hoe slapen ze daar, hoe is het verloop van de leidsters, hebben de verticale groepen of horizontale groepen, heb jij daar een mening over?

en last but not least, hoe voelt het?!
kijk een keerjte bij een lopende dag en kijk hoe het je bevalt

paar dingetjes, dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')