Meike, haha goedzo!
Eli, als je dat een tweede keer wilt doen gaat het je nooit lukken...
Ethan, proost

.
Stiemie, hier ook vaak maar 1 slaapje, soms ook wel tot half 5, maar dan maak ik haar wakker... Ze gaat tussen 7 en 8 naar bed en soms ligt ze nog even te babbelen. Maar tot nu toe (afkloppen... wet van fok! enzo...) gaat t prima hier.
Als ik Mirte wakker maak ga ik vaak eerst wat rommelen op haar kamertje dan wordt ze langzaam wakker en dat gaat meestal (ook maar afkloppen) goed...
Pepijn, goedzo uit je laatste kraamcadeautje gegroeid!!!
P-iglet, RBB valt volgens mij groot hoor. Want ik heb Mirte ook nog steeds 62-68 rompers van RBB aan (korte mouwen shirtjes ook eroverheen trouwens) en die passen nog best wel. Terwijl ze verder eigenlijk wel in 74 en soms zelf 80 zit...
KP, "uit" "uit" en dan in koor, hihi.
Wij waren gister een dagje op pad. Mirte heeft over de hele dag een half uur geslapen en was ook zo vertrokken op de terugweg in de auto. Ze ligt er ook alweer in, als een roosje te slapen. Ze was nog best wel moe. En hoewel ze de afgelopen week het maar op 1 slaapje doet vond ik het toch wel even het proberen waard vanmorgen... ben benieuwd wanneer ze zich weer meldt.
Ze heeft haar 6e tand nu ook (4 boven, 2 beneden) en ze is al een paar keer gaan staan bij de stoel. Wel voorovergebogen enzo, maar ze gaat binnen een week zelf zitten (en dan ook ineens alsof ze het al tijden doet he) en nu ook staan. Hahaha.