abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 13:00:07 #276
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63071861
Hahaha Meike

Eli ik zie het helemaal voor me! Vond hij het koekje uiteindelijk zelf terug?

Ethan kwam net aanlopen met een lege beker en een halfvolle fles cola en begon heel demonstratief de fles omgekeerd op z'n beker te houden en toen M hem om z'n beker vroeg zodat hij er wat drinken (uiteraard geen cola ) in kon doen voor hem gaf hij die beker ook heel gedecideerd aan. .zo van: hup pa, go fetch! Ach, wie niet praten kan, speelt hints
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63081104
Eli, wat een koekje al niet teweeg kan brengen!
Ethan wil nu al aan de cola! Dussss!

Wij zijn vandaag naar de kermis geweest, hier in het centrum
Geinig joh
Meike die lekker swingt op alle muziekjes, en ze vond de botsauto's het leukst! "in in!" euh dat doen we maar niet....
Maar wel in de draaimolen uiteraard
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63083101
Meike

En Eli, wat gemeen dat je papa en mama je zo uitlachen..

Ethan, je hebt nu je papa al onder de duim.
  zondag 9 november 2008 @ 20:18:01 #279
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_63083120
Ah Meike in de draaimolen

Ethan lekker een glaasje cola

En Eli met een koekje op zijn hoofd . Davinia kijk uit met wat je zegt over geen driftbuien he want hier geldt de wet van Fok!

Nou wij hebben afgelopen nacht met ons matras in de huiskamer geslapen Onze slaapkamer is naast die van Linde en daar hoor je haar dus bij elk piepje. In de huiskamer is dat een stuk minder Ze is nu al 4 nachten achter elkaar tussen 2.30 en 3.30 wakker geworden en we vinden het echt heel zielig dat ze last van haar tandjes heeft, maar het begint ook een beetje een gewoonte te worden om rond die tijd wakker te worden. Zaterdag werd ze ook rond die tijd krijsend wakker en zodra ze eruit was had ze het hoogste woord en wilde ze alleen maar rondjes om de tafel lopen en met Duplo spelen Vannacht dus maar een paar keer laten zeuren toen we hoorden dat het geen 'pijnhuiltje' was maar een zeurhuiltje.

Hoe doen jullie dat trouwens met slapen? Linde gaat over naar 1 slaapje en dan slaapt ze van 13 tot soms wel 16.30. Erg lekker natuurlijk, maar dan krijg ik haar 's avonds pas na 21 uur in bed Is ditr gewoon of doe ik iets niet helemaal juist?
pi_63083606
Chris slaapt nu meestal nog 2 keer, maar dan slaapt hij dus overdag best veel. minimaal 3 uur. Hij gaat dus ook regelmatig ergens tussen half 9 en 9 in bed. En komt er dan om 7/8 uur weer uit. Als hij wel 1 slaapje maakt, is het vaak van half 1 tot 3, dus dan gaat hij rond 8 uur naar bed. Maar veel eerder krijgen we hem er niet in.
En minder slaapjes overdag is NIET gezellig.

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, zo ziet Chris zijn vader ook nog doordeweeks, ipv snel eten en naar bed. Dat vroeg naar bed, komt wel als hij echt minder slaap heeft overdag.
pi_63083679
Davinia..fantástisch verhaal

veel meer heb ik niet bijgelezen, net terug van weekend bijkomen bij mijn ouders.
Vandaag met ilse bij Ballorig geweest, ze vond het super! En wij eigenlijk ook

qua slaapjes; hier nu om ongeveer 12:30-13:00uur naar bed en dan voor zo'n 2uurtjes.
'savonds na het eten in badje en om ongveer 18:45-19:15uur in bed.
Ze slaapt zo tot 07:00-07:30uur meestal.
  zondag 9 november 2008 @ 20:43:37 #282
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_63084006
Deepfreeze ik vind het ook erg gezellig hoor met Linde 's avonds maar ik wil zelf toch ook nog wat aan mijn avond hebben.Zeker als ik nog wat aan mijn studie moet doen We zijn hier eigenlijk nooit echt laat thuis dus we zien Linde allebei nog 's avonds voordat ze naar bed zou gaan.
pssssst: Ik wilde ter vergelijking kijken hoe oud Chris is, maar je teller klopt niet meer

En Linde kan straks lekker onder de douche want we hebben eindelijk een thermostaatkraan in plaats van die enge kraan die al kokend heet water gaf als je naar de knop keek. Er zat zo'n eng hendeltje aan en als je daar tegenaan stootte, kreeg je meteen heet water. Da's dus verleden tijd!
pi_63084521
Dat heb ik ook wel eens.. Dan heb je om half 10 eindelijk alles aan de kant. En dan kun je zowat beginnen met je eigen bedritueel..
Als ik moet studeren 's avonds, dan laat ik papa gewoon voor Chris zorgen

Ik denk dat als Chris echt over is naar 1 slaapje, dat ik hem wel een max-tijd laat slapen, dus maximaal tot half 4, of max 3 uur.. Ofzo

nu wel?
pi_63085043
Als ik Ilse wakker zou maken, heb ik er hevig spijt van rest van de dag !
hihi, die slaapt maar lekker zo lang als ze nodig heeft hoor! (nouja, na 3uur doe ik wel het gordijn eens open)
pi_63085832
Ow wat ben ik dan weer blij met ons ritmeloze leven
Pepijn slaapt meestal nog 1x per dag, en als hij moe is meer
En 's morgens slaapt hij tot dat hij wakker word (meestal na een uurtje of 12 slaap ex voeding(en)) of totdat we hem wakker maken.

En zolang het ergens gezellig is of we wat leuks doen dan kan hij slaapjes prima rekken of wakker gemaakt worden.
Gisteravond hadden we een buffet met feestavond en Pepijn was gezellig mee, we hadden besloten naar huis te gaan zodra Pepijn moe zou zijn en niet meer gezellig. Meneer is van 18.00-22.30 gezellig geweest, toen vielen zijn oogjes bijna dicht en zijn we lekker naar huis gegaan.
Vervolgens sliep hij tot vanochtend 10.30
Vandaag een verjaardag en daarna pannenkoeken eten, hij heeft alleen in de auto op de heenweg 10 minuutjes geslapen. En op de terugweg sinds 20.00. Zonder echt middagslaapje dus.
  zondag 9 november 2008 @ 21:33:09 #286
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63085905
Stiemie, dat is een overgangsfase. Zowel Fleur als Maud hebben die ook gehad. Probeer wel de tijd van 9 uur eerder te leggen. Probeer ze eens om half 12 in bed te leggen en dat tot half 3 of half 4. Dan is de tijd tot 7-8 uur ook logischer. Maud slaapt nu ook al vrij lang alleen 's middags. Gaat ergens tussen de half 12 en half 2 naar bed afhankelijk van de moeheid en slaapt dan tot uiterlijk 4 uur. Dan maken we ze echt wakker, omdat ze in principe om 7 uur naar boven gaat. Psychisch gezien moet ze eerder dan Fleur naar bed en die gaat om half 8. Dus daar houden we wel rekening mee met de lengte van Maud d'r slaap. Maar ze doet het goed.
  zondag 9 november 2008 @ 21:43:22 #287
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_63086337
Ah da's een handige tip Chacama

Marit dat wakker maken bevalt ons ook niet zo heel best nee Da's uuuhhmmm zeg maar niet zo gezellig (understatement van het jaar)

P_iglet wij hebben ook geen vaste tijden hoor, maar Linde redt het momenteel 's morgens gewoon maar tot een uur of 1 zonder slaap en ze slaapt nu al 2 dagen achter elkaar tot na 4 uur. Waarschijnlijk doordat ze 's nachts slecht slaapt door tandenellende dus tsja dan zijn tips erg welkom Als we ergens zijn waar genoeg afleiding is, is een dag zonder middagdutje normaal gesproken ook geen probleem. Maar thuis laat ze toch wel merken dat ze een dutje wil doen.
pi_63088032
Stiemie, als Linde normaal ook makkelijk is daarmee. Zou een paar dagen gewoon werk/opvang ritme dat niet vanzelf weer een beetje rechttrekken dan?
Zo werkt het hier tenminste altijd wel. (al hebben we wel op de opvang gevraagd of ze hem geen 2x op een dag naar bed willen doen, maar 1x, anders slaapt ie 2x heel kort en is het 's avonds drama).

Ik moet nog even jompelen
Pepijn is EINDELIJK!!!!! uit zijn laatste kraamcadeautje gegroeid. Een spijkerbroekje maat 68.
  zondag 9 november 2008 @ 22:34:10 #289
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_63088562
Geen idee of dat het weer gaat rechtbreien We zullen de komende dagen moeten afwachten... Ach ik werk morgenochtend thuis en mijn moeder komt oppassen dus we zien wel

Ik heb nog een kraamcadeau-Hema-vestje in maat 74 hangen dat Linde nog steeds niet aankan omdat het nogal groot valt
pi_63088666
hihi hier ook nog redelijk wat te groot maat 74 spul in de kast hoor. Vooral broeken is drama!!! Zou Pepijn bijna jurkjes aan gaan trekken, die zakken tenminste niet af

Maar Pepijn past ook al in de maatje 80 hele stoere tuinbroek die ik eigenlijk voor zijn 1ste verjaardag gekocht had.
(ok wel met de galgen op zijn kortst en de pijpen 3x omgeslagen )

En rainbowbabies lange mouwen rompers maat 62-68 passen hier overigens ook nog steeds
Verder is maat 68 nu wel echt volledig uit de kast verbannen omdat het eindelijk te klein is.
pi_63094591
Hier zitten de meiden nu in maat 86. Volgende week naar het CB, ben erg benieuwd hoe groot de dames zijn. Ik gok dat ze toch al tegen de 11 - 12 kilo wegen.

Met de woordjes gaat het ook goed! Zo leuk om die ontwikkeling te zien en te horen. Ze staan nu allebei 'uit"in bed te roepen, geen idee wat ze bedoelen....

Ook gaan we lopend naar de speeltuin....
pi_63096113
Meike, haha goedzo!

Eli, als je dat een tweede keer wilt doen gaat het je nooit lukken...

Ethan, proost .

Stiemie, hier ook vaak maar 1 slaapje, soms ook wel tot half 5, maar dan maak ik haar wakker... Ze gaat tussen 7 en 8 naar bed en soms ligt ze nog even te babbelen. Maar tot nu toe (afkloppen... wet van fok! enzo...) gaat t prima hier.
Als ik Mirte wakker maak ga ik vaak eerst wat rommelen op haar kamertje dan wordt ze langzaam wakker en dat gaat meestal (ook maar afkloppen) goed...

Pepijn, goedzo uit je laatste kraamcadeautje gegroeid!!!
P-iglet, RBB valt volgens mij groot hoor. Want ik heb Mirte ook nog steeds 62-68 rompers van RBB aan (korte mouwen shirtjes ook eroverheen trouwens) en die passen nog best wel. Terwijl ze verder eigenlijk wel in 74 en soms zelf 80 zit...

KP, "uit" "uit" en dan in koor, hihi.

Wij waren gister een dagje op pad. Mirte heeft over de hele dag een half uur geslapen en was ook zo vertrokken op de terugweg in de auto. Ze ligt er ook alweer in, als een roosje te slapen. Ze was nog best wel moe. En hoewel ze de afgelopen week het maar op 1 slaapje doet vond ik het toch wel even het proberen waard vanmorgen... ben benieuwd wanneer ze zich weer meldt.
Ze heeft haar 6e tand nu ook (4 boven, 2 beneden) en ze is al een paar keer gaan staan bij de stoel. Wel voorovergebogen enzo, maar ze gaat binnen een week zelf zitten (en dan ook ineens alsof ze het al tijden doet he) en nu ook staan. Hahaha.
Fake it till you make it...
pi_63096594
Pepijn, die kleine klauterkabouter wordt vanzelf een klauterreus

Hier liggen nog kraamcadeautjes in maat 92! Dus alle tijd om daar in te groeien.. Chris zit qua shirts nu richting 86, maar broeken met aan de 80. Qua lengte gaat dat prima, maar die broeken zakken hem van zijn billen.. Gelukkig bestaat er knoopgatelastiek, en stopt iig de hema die in hun broeken...
En dan te bedenken dat hij vorige week 2 keer te jong is ingeschat. Eerst in het zwembad, en zaterdag bij de IKEA, ze beweerde dat haar 7 maanden oude dochtertje ook zo groot was.. Dat is dan echt een reusje.
Dat jonger inschatten zal wel komen doordat hij motoriek gezien iets onder gemiddeld gaat..
pi_63111084
Tjonge wat een ukkepukkies nog hier!
Mijn kleine vriendinnetje zit in maat 92! Al zijn de broeken daar nog wel wat lang van, daarom heeft Meike veel rokjes! Vandaag ben ik met haar in de vliegtuigjes geweest op de kermis, leuk! Meike wees daarna naar de octopus......kan nog leuk worden later
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63112788
Pfff is er ook een smiley met wallen tot op zijn enkels?

Linde's slaapgedrag boekt nou niet echt vorderingen. Vandaag alleen geslapen van half 12 tot half 1 en toen pas weer om 19 uur erin en ze zit nu weer naast me aan tafel Na een danoontje lekker te kletsen. Wat moet ik hier nou mee? Knalrode wangen en billen en liters kwijl (Linde he, niet ik ) en slapen ho maar.

Mirte wat ga je ineens snel! Knap hoor eerst zitten en nu proberen te staan

Chris 7 maanden geloofde die mevrouw het zelf wel

En Meike leuk he op de kermis! Hier is in maart vaak kermis tegenover ons huis. Ik kan niet wachten
pi_63115421
vorig weekend 3dgn hoge koorts, paar dagen 'goed' geweest op hoesten na en nu vanmiddag na het slaapje opeens weer 40graden.
Ze drinkt prima, eten was 0,0 maar dat boeit me niet zo eigenlijk.
Arm ding, hoop echt dat ze zich morgen beetje oké voelt !
(en dat ze niet nét wakker wordt vannacht in de paar uurtjes dat Sanne slaapt )

edit; zie nu je verhaal over Linde pas stiemie..
waarom heb je haar na het naar bed gaan om 19uur weer naast je zitten aan een danoontje ???
pi_63115606
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:22 schreef p_iglet het volgende:

Pepijn is EINDELIJK!!!!! uit zijn laatste kraamcadeautje gegroeid. Een spijkerbroekje maat 68.
Wij hebben nog twee kraamcadeautjes in de kast liggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 10 november 2008 @ 22:23:35 #298
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63115909
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:14 schreef YPPY het volgende:

[..]

Wij hebben nog twee kraamcadeautjes in de kast liggen.
Compleet offtopic, maar ik vond dit weekend een houten loopfietsje in de kast. Was een kraamcadeau. Denk ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63116117
Niet slapende kinders... ga es ff lekker slapen! Stomme tanden en kiezen ellende... .

Marit, goede nacht gewenst

Ik heb ook nog een kraamcadeautje in de kast liggen, maat 96... . Dat blijft er ook voorlopig nog wel even hangen denk ik. Lichtblauw vestje dus wel tijdloos, dat dan weer wel...
Fake it till you make it...
pi_63116121
Leuk toch? Past Simon er nog op?

sorry voor het overnemen van jullie topic
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')