i ??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
i
Nu opeens sepo hequote:
Wou je er honing bij?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Logician het volgende:
gadverdamme
koffie met suiker gepakt.........................................
das niet zo handig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Logician het volgende:
gadverdamme
Tja je moet toch wat doen om een mogelijke fipo te scorenquote:
Waar mag ik in?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moozzie kom d'r maar in!
Je kan al niet praten en nu gaat lezen ook al moeilijk?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Logician het volgende:
gadverdamme
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja misschien komt er dan nog iets verstaanbaars uit
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat doen om een mogelijke fipo te scoren
hahaha rickroll ftwquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Moozzie het volgende:
Ranzige familie (de reactie)![]()
![]()
![]()
Edit:
Tevens fipo
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kan al niet praten en nu gaat lezen ook al moeilijk?
idd...wou alleen maar lief zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet? nou ja.. wil alleen maar lief zijn![]()
Fail!
* Dr.Droxz zet een bakje koffie neer.... zonder suikerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
NAJA zeg!
Wat dachten jullie we doen eens extra liev tegen logician ofzo?
thxquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje koffie neer.... zonder suiker
Moet je dat zijn dan om lief te doen?quote:
beter dan koffie met zoutquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:42 schreef Logician het volgende:
gadverdamme
Altijdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:49 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
NAJA zeg!
Wat dachten jullie we doen eens extra liev tegen logician ofzo?
Weet niet, ik heb ook maar 15 minuten zitten klooien... net GTA!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh btw, Droxz, kep Mercenaries al een maand thuis liggen, maar nog niet aangeraaktist nog wat?
zeker wat anders te doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh btw, Droxz, kep Mercenaries al een maand thuis liggen, maar nog niet aangeraaktist nog wat?
hehequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb ook maar 15 minuten zitten klooien... net GTA!
Maar.... toen heb ik weer GTA gestart
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je dat zijn dan om lief te doen?
jamaar, jamaar, ik proef het soms nog steedsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar heb ik al 1000maal sorrie voor gezegd![]()
geeft Logi plaatje met hondje.. zegt Sorryquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:57 schreef Guio het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, ik proef het soms nog steeds
Sorry, verveel me echt doodquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geeft Logi plaatje met hondje.. zegt Sorry
[ afbeelding ]
Zie je! Ik ben tenminste echt niet lief!quote:
Goedemorgen en welkom bij het journaal van 3 uurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kut yv heeft mijn topic dichtgegooit!
Heb je um al ergens anders geopent?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ahh wat liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geeft Logi plaatje met hondje.. zegt Sorry
[ afbeelding ]
Ik vond: je-moeder.gif eigenlijk wel grappig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja tof
Dankje![]()
![]()
![]()
![]()
*moozzie gaat de avatar uitprobere*
Edit:
Alleen die naam
Sjit, wat heb ik gedaan!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:02 schreef Moozzie het volgende:
Jeej nu heb ik ook een irritante avatar
open hm nog een keerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Je ziekenkosten rekening mag je naar droxz sturenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
OMG die ava, ik raak er in trance van, die is niet autistproof![]()
![]()
dan ben je hier welkom!quote:
Als ik straks met mijn vingers knip dan....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
![]()
Nie zo hard joh!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je! Ik ben tenminste echt niet lief!
*zet evil stem op + echo*
MOEHAHAHAHAHA
*/zet evil stem op + echo*
droxz special graag!!! Thxquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je hier welkom!
koffie/thee/limonade/droxz special ?
Van die Ava gaat mijn oog recht staanquote:
Heb je dat bij deze ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
![]()
Ik demotiveer iedereen wel weer wegquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je ziekenkosten rekening mag je naar droxz sturen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van die Ava gaat mijn oog recht staan
M'n reputatie!!! Wat doe je!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik straks met mijn vingers knip dan....
mooquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je ziekenkosten rekening mag je naar droxz sturen
wacht:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb je dat bij deze ook?
[ afbeelding ]
nee daar was ik ook al achter.. allemaal bewegende dingetjes enzo .. *staar*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:04 schreef Logician het volgende:
![]()
Thx P!MP!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nie zo hard joh!
* Sgele geeft Droxz een Droxz' Special
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wacht:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb je dat bij deze ook?
[ afbeelding ]
Heb ik wat gemist hier ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
ik ben weer terug![]()
en hebben p00p en logi het gedaan in de invaliden wc ?
Heb ze een middag vrij gegevenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goedemorgen en welkom bij het journaal van 3 uur![]()
Dat was al even hoor
Nee want jij hield um bezetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
ik ben weer terug![]()
en hebben p00p en logi het gedaan in de invaliden wc ?
HELLLLLLLLLLLLUP!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wacht:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kreeg je blaren op je handenquote:
hehe moozzie nieuwe avaquote:
Handjes boven tafel hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:10 schreef Logician het volgende:
[..]Arghhhhhhhhhhhhhh!
*oeh* arghhhhh *oeh
* arghhhhhhhh!!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nee daar was ik ook al achter.. allemaal bewegende dingetjes enzo .. *staar*
quote:
tja daar ging het de vorige topic nog over en toen moest ik in eens werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist hier ofzo?
Spreek je.... weet ik niet waneer weer
dit is zelfs niet NT proofquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nee daar was ik ook al achter.. allemaal bewegende dingetjes enzo .. *staar*
Echt weer zo'n mooi PIMP antwoord, geweldig dit topic!quote:
Gejat van internet en droxz heeft um verkleind voor mequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe moozzie nieuwe avaheb je die wel zelf uitgezocht ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt weer zo'n mooi PIMP antwoord, geweldig dit topic!
quote:
Stort nu op gironr. 3453245quote:Op 22 October 2008 15:12 schreef Moozzie het volgende:
En ik moet nodig aan het werk
Gast, schijt jij je broek ff onderquote:
Ej WL, ik ben geen negert hoorquote:
help!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
vet
Nou ik het wel leuk geweest, ga "werken" ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
vet
geef gulquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mooz is ziek volgens mij:
[..]
Stort nu op gironr. 3453245
tav Help mooz!
Ik maak wel rare emoties los op fok!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:13 schreef Sgele het volgende:
[..]Nu zit ik hier gewoon te handkarren
Je zou maar gevoelig zijn voor epilepsiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
vet
Het is nog geen vrijdag!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak wel rare emoties los op fok!
Mja..moest jij toen niet vrij hebben? Ik dacht dat ik daarstraks zoiets zag staan.. en zat even zo vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
waarom valt 29 nov op een zaterdag waarom arrrggg
omdat dat elke paar jaar zo is, dit jaar ook weerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
waarom valt 29 nov op een zaterdag waarom arrrggg
Heerlijk al die wijsneuzen in ons topicquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:20 schreef Guio het volgende:
[..]
omdat dat elke paar jaar zo is, dit jaar ook weer
JA GVDquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..moest jij toen niet vrij hebben? Ik dacht dat ik daarstraks zoiets zag staan.. en zat even zo vanDude...da's op een zaterdag
Een allochtoon die vraagt of Jezus 'm helpt....Failquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef Runx het volgende:
[..]
JA GVDJezus help mij , ik hoop dat de 29 op een zaterdag valt plzz help mij
niet echtquote:
HOIHOiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef renedis het volgende:
ik word gek van die plaatjes hier!
ook hoi iedereen
Oiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef renedis het volgende:
ook hoi iedereen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef renedis het volgende:
ook hoi iedereen
Voor mij wel, dit is de laatste dag van de week dat ik met 2 handen kan typen jaquote:
quote:
Ja als je het zo bekijktquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij wel, dit is de laatste dag van de week dat ik met 2 handen kan sjorren ja
niet alleen typenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor mij wel, dit is de laatste dag van de week dat ik met 2 handen kan typen ja
Sgele is goed bezig!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een allochtoon die vraagt of Jezus 'm helpt....Fail
Maar die valt op een zaterdag ja
He gozer, heb je gezien? Ik zei dat 29 november op de zaterdag vielquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou ik het wel leuk geweest, ga "werken" ofzo
Druk hebben op het werk is best fijn...kan je behoorlijk lomp uit de bocht komen als je heel even komt kijken hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgele is goed bezig!
* Dr.Droxz doet lachen
Nou moet ik zeggen, dat wij het natuurlijk wel anders bekijken... ej Sgelequote:
tjaa mijn manager komt steeds vaker langs en het netwerk hier is compleet gaar.. iedere keer weer vliegt het netwerk er uit en dan mag ik het gaan oplossen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:22 schreef Runx het volgende:
[..]
HOIHOihet lijkt wel of je het druk hebt hele dag niks posten
Juist jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen, dat wij het natuurlijk wel anders bekijken... ej Sgele![]()
ik heb een naamquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
He gozer, heb je gezien? Ik zei dat 29 november op de zaterdag viel
Aha, ik kan dan natuurlijk ook niet meer op ctrl-alt-del drukken?quote:
dat zie ik onder typenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik kan dan natuurlijk ook niet meer op ctrl-alt-del drukken?
GAST!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa mijn manager "komt" steeds in mijn gezicht en mijn gebleekte aars is compleet gaar.. iedere keer weer vliegt die tarzan er uit en dan mag ik het gaan oplossen.
of te wel, ik moet werken omdat een andere lutser heeft lopen kloten.
* Dr.Droxz slaat zichzelf in zijn gezicht... stop eens met dat melige klote gedoe!quote:
Had ik het maar weer eens druk op mijn werkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Druk hebben op het werk is best fijn...kan je behoorlijk lomp uit de bocht komen als je heel even komt kijken hier![]()
nou wat vind jij normaal dat je dit hebt gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Met normale woorden op google, kan je nog vreemde plaatjes krijgen
[ afbeelding ]
Fuck it...ik doe niks meer vandaagquote:
hahahhaaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
Leuk is dat, sta je in het rookhok begint een collega ineens (die niet op fok zit DACHT IK) of het gezellig was op het invalide toilet
What the...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
Leuk is dat, sta je in het rookhok begint een collega ineens (die niet op fok zit DACHT IK) of het gezellig was op het invalide toilet
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
sorry das mijn schuldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
check pmquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Crisis wat een drukte hier. Maar ondertussen nog maar 40 minuten
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
nu nog maar 38quote:
het is nog een beetje vroeg voor het aftellen heh?quote:
maar wij zijn gangstaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:45 schreef renedis het volgende:
[..]
het is nog een beetje vroeg voor het aftellen heh?
meestal pas vanaf de 10 min
quote:
nog 134quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:45 schreef renedis het volgende:
[..]
het is nog een beetje vroeg voor het aftellen heh?
meestal pas vanaf de 10 min
beter kijkenquote:
quote:
hahaha, van je collega moet je het hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
goed idee ik ga een keer in plaats van koffie chocomelk halenquote:
Als we er maar om kunnen lachen, daar doe ik het voorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef renedis het volgende:
[..]
ok.. ik moest zelf ook wel een beetje lachen
* crazy987 gooit een Ricoh multifunctional naar WL zijn kopquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 gooit een Ricoh multifunctional naar WL zijn kop
wakker blijven
Vertel het eens....quote:
ik ben voor auto-in!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Crazy-p het volgende:
nog iets minder als 2 uur..
maar heb iemand zitten die mee luisterd.. krijg ik telefoontje na telefoontje.. en moet ik ook nog dingen in een ander programma aanpassen.. en dat allemaal op auto-in.. hallo stresssssssssss. dit kan niet..
Das mooi klote zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Godverdomme FurTV werkt hier niet meer
hier werkt het zowiezo nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das mooi klote zeg!
* Dr.Droxz doet hier even kijken of het werkt...
dat houdt de AHT's lekker kort, is makkelijker plannen voor mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik zit hier met de stress.. dit gaat niet :S
Dat dus!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
ik moet weer even werkenen dat doe ik niet graag arrrggg
stress en paniek hier.. help :Squote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
CP: whats up? Hoor je gewoon heul hier tegen de klant schreeuwen
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hier werkt het zowiezo niet
denk dat ze alle video's en shizzle hebben geblocked
We kunnen hier voor jullie wel een apart topic makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:02 schreef Logician het volgende:
CP: whats up? Hoor je gewoon heul hier tegen de klant schreeuwen
normaal staat er toch een naakte vrouw onder zo'n waterval? of is dat alleen in de reclame?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het ontspannend om hiernaar te kijken
je lacht je rot ermeequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!
Thx WL!
De een z'n dood...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar op die site doen ze het wel!
Thx WL!
Alleen in de reclamequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:07 schreef Guio het volgende:
[..]
normaal staat er toch een naakte vrouw onder zo'n waterval? of is dat alleen in de reclame?
Jep, leuke lange aflevering staat er bij die link onder je naam trouwensquote:
hahaha, dat zeker!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat zeker!
Ondertussen ook lekker met de site bezig, maar nu eerst maar eens roken
ok, grappig! Als ik dat weet zal ik wat meer mijn best doen om er ook wat leuks neer te zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:
[..]HIj staat in m'n favorieten
Af en toe ff een kijkje nemen
er staan aardig wat afleveringen op alquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, leuke lange aflevering staat er bij die link onder je naam trouwens
P!MPEN met 1 been, hilarisch!
dat ligt echt aan jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen in de reclame
Je wordt genaaid waar je bijstaat
Maar zelf naaien.. ho-maar...
klant is koningquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb echt van die kut klanten aan de lijn vandaag.. niet normaal meer.. hoe onbeleefd kun je zijn :S
Andere layout?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sinds wanneer heb je zon hendige topic post counter naast je post staan!
En jij moet maar lief blijvenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb echt van die kut klanten aan de lijn vandaag.. niet normaal meer.. hoe onbeleefd kun je zijn :S
Ja die heb ik al een tijdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sinds wanneer heb je zon hendige topic post counter naast je post staan!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En jij moet maar lief blijven
Bij wat voor bedrijf werk je???
woensdag 22 oktober 2008 @ 16:18 (#213)quote:
ik ga na dit telefoontjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef Logician het volgende:
cp: over 10min roken
Dat dusquote:
misschien ik ook...valt me nu pas opquote:
Mijn buurvrouw zette net haar headset af omdat de klant zat te schreeuwenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Crazy-p het volgende:
Niet in FOK!silverquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
woensdag 22 oktober 2008 @ 16:18 (#213)
ik ben hardcore FokSilverquote:
Cyaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga 'm ook aftaaien.
Fijne avond allemaal!![]()
Nope, ik zal zo even kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er staan aardig wat afleveringen op al![]()
heb je al degene gezien ,dat mr.kittens vermist wordt ?
Pimp je later man!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
WTF, 6 van die hokjes is ongeveer mijn buroquote:
Eigen wilde ik dit editen, maar dat is gewoon te erg manquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Ryan P., verdachte in de verdwijningszaak van de 24-jarige Marlies van der Kouwe op Bonaire, heeft bekend het meisje te hebben gewurgd.
ANP
Dat heeft de moeder van de verdachte woensdag bekendgemaakt. P. zou de tas van Van der Kouwe hebben willen stelen. Toen hij met het slachtoffer in een worsteling belandde en zij hem bij de keel greep, wurgde hij haar.
Volgens de moeder heeft Ryan spijt van wat er is gebeurd.
WTF!!!
fijne avond sensaiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigen wilde ik dit editen, maar dat is gewoon te erg man
ik heb een kantoor van 6 bij 6quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, 6 van die hokjes is ongeveer mijn buro
idd..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.
ik zeg Eye for an Eye. ophangen die gast.
ja ongelovelijk dat die vrouw bijna een moord aan haar broek had.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef renedis het volgende:
[..]
idd..
ik heb trouwens respect voor die vrouw!
Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. godverdomme die tyfuslijers allemaal. net als die mongolen in amsterdam toen, tas jatten van die vrouw. die zet de auto in zn achterruit, hop tegen de scooter aan.
ik zeg Eye for an Eye. ophangen die gast.
Alleen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb een kantoor van 6 bij 6
jaa idd.. ongelofelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ongelovelijk dat die vrouw bijna een moord aan haar broek had.
kei harde ontkenning.... ik haat dat altijd.. "zijn kind doet dat niet" je moest eens weten?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!
En erg toevallig weer een buitenlander, maar dat doen ze anders nooit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa idd.. ongelofelijk.
[..]
kei harde ontkenning.... ik haat dat altijd.. "zijn kind doet dat niet" je moest eens weten?!
mja........quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat die ouders dan nog zeggen "het is een hele lieve jongen, dat doet hij anders nooit"!
1 collega... maar we zijn vaak om de beurt buiten de deurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen?
Ik zou dan helemaal gek worden.
Hier heb ik tenminste nog collega's enzo om me heen.
idd. wel erg toevallig ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En erg toevallig weer een buitenlander, maar dat doen ze anders nooit!
Alles ontkennen, terwijl hij al een strafblad had als ik me niet vergis...
gammaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........
ben het er niet helemaal mee eens...
begrijp me niet verkeerd dat tuig moeten ze aanpakken... maar een tas stelen of iemand dood maken is a whole different ball game
je moet eens weten hoe vaak zoiets voorkomt. dat men iets probeert te stelen, een fiets een tas of whatever, dat de eigenaar dan voor zichzelf opkomt, dat hij dan gewoon wordt neergestoken ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........
begrijp me niet verkeerd dat tuig moeten ze aanpakken... maar een tas stelen of iemand dood maken is a whole different ball game
Natuurlijk, maar actie is reactie toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja........
Duh, maar je maakt hem ook niet dood...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar actie is reactie toch?
Mocht ik een inbreker tegenkomen in mijn huis, dan ga ik toch ook niet vriendelijk vragen of hij weg wil gaan?
Vandaag dat je aardig wat op fok! zit!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 collega... maar we zijn vaak om de beurt buiten de deur
als er iemand bij mij inbreekt, vliegt hij van 3 hoog naar beneden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Duh, maar je maakt hem ook niet dood...
tenzij je moet uit zelfverdedigingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]
heel effectiefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan ook gewoon een haan nemen
[ afbeelding ]
Heg gatverquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan ook gewoon een haan nemen
[ afbeelding ]
Dat weet ik zo net niet, wat als het zelfverdediging is?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Leuke woordkeuze Wlquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan ook gewoon een haan "nemen"
[ afbeelding ]
dus iedereen die steelt mag dood worden gemaakt omdat onderzoek uitwijst dat er vaak escalaties plaats vinden?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet eens weten hoe vaak zoiets voorkomt. dat men iets probeert te stelen, een fiets een tas of whatever, dat de eigenaar dan voor zichzelf opkomt, dat hij dan gewoon wordt neergestoken ofzo.
neuh ik zou zijn scheenbeen breken ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar actie is reactie toch?
Mocht ik een inbreker tegenkomen in mijn huis, dan ga ik toch ook niet vriendelijk vragen of hij weg wil gaan?
een dappere drol!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:09 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Welke drol haalt het in zijn hoofd om daar in het water te staan?
Jawel...uiteraard laat je dan ook een briefje achter op zijn/haar ontzielde lichaam met de boodschap:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]
In eerste instantie wil ik dat persoon natuurlijk ook niet dood hebben, begrijp me niet verkeerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh ik zou zijn scheenbeen breken ofzo.
maar niet dood maken
Ik dacht meer aan: "Bedankt voor je inzet!"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jawel...uiteraard laat je dan ook een briefje achter op zijn/haar ontzielde lichaam met de boodschap:
FAIL!
Hmm..dies ook best relaxedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan: "Bedankt voor je inzet!"
Omdat er eventueel uit zelfverdediging wat kan gebeuren?quote:
Hey nu is dat nog niet verbodenquote:
en vervolgens hoor ik dat kind nu nog janken in mn kop :Squote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:12 schreef Crazy-p het volgende:
53 telefoontjes.. nog 18 minuten te gaan..
en waarom krijg ik vandaag al die kut klanten aan de lijn? is iedereen niets aan het doen ofzo..
hang je met een nl klant aan de lijn.. met een jankend kind.. en gaat die nl klant.. zn kind in het frans uitschelden.. ja halloooooooooo..
nee, eerder dat je neit voor jezelf mag opkomen dat meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus iedereen die steelt mag dood worden gemaakt omdat onderzoek uitwijst dat er vaak escalaties plaats vinden?
idd dat vind ik ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In eerste instantie wil ik dat persoon natuurlijk ook niet dood hebben, begrijp me niet verkeerd
Maar uit zelfsverdiging wil je dat persoon op welke manier dan ook "uitschakelen".
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In eerste instantie wil ik dat persoon natuurlijk ook niet dood hebben, begrijp me niet verkeerd
Maar uit zelfsverdiging wil je dat persoon op welke manier dan ook "uitschakelen".
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een dappere drol!
wie weet issie vegetarisch!
haha , echt vette fotosquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik denk niet dat hij vegetarisch is
Heb je een grappige stem?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef Logician het volgende:
ook leuk iemand van staff die speciaal even langs jou komt lopen voor die naar huis gaat om je uit te lachen om je stem
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, eerder dat je neit voor jezelf mag opkomen dat meer.
ik zou wel eens willen zien als jouw fiets gejat wordt. en de dader een mes trekt. wat je dan doet.
Ik kijk inderdaad te veel K1 & mma hahahahquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed... maar ben bang dat je teveel mma of K1 hebt gekeken... de gemiddelde persoon gaan naar de grond wanneer je hem op zn bek slaat!
en je moet meestal wel goed slaan wil je iemand dood hebben...
bij veel mensen verdwijnt de vecht/vlucht lust ook met een gebroken neus oid
mooi poesje! ik wil hem wel aaienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik denk niet dat hij vegetarisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |